Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Enne mamamuis, wat heerlijk een weekendje weg!

Hahaha, moest wel lachen dat zelfs mannelijke honden zieliger zijn als ze ziek zijn... Hoe is het bij jou verder?
Hey,

Ik reageer even in het kort hoor!!

Miss B, Lisanne drinkt ook stukke minder als Brian. Vanaf het begin af aan al. Ze krijgt nu nog 4 a 5 flessen van 150 ml en 9 van de 10 keer drinkt ze die niet op. Ze krijgt voor het slapen wel een pyamapapje en dat gaat er toch wat beter in! Meestal laat ze daar ook wel 60 ml van de 250 staan.

Maar ze groet goed dus daar gaat het om!!

Ik zou het mezelf inderdaad nooit vergeten als Brian of Lisanne ernstig ziek zouden worden van de griep!

Aventura, spannend hoor dat ze zo snel al wordt geopereerd!! Heeft ze er op dit moment erg veel last van dat haar gehemelte niet helemaal gesloten is? (lijkt me van wel..)

Lisanne krijgt al een pyamapapje voor het slapen dus dat gaat niet werken....

schrijf na het eten verder!!
Hey meiden,

Miss BB hoeveel weegt je dochter? Ze mag nl 150mg/kg lich. gewicht en dat gedeeld door het aantal voedingen.Dus als ze bijv 5 kg weegt dan 750 cc/ aantal voedingen, ong 5 flessen dus.

Vandaag op school wat bloedverlies icm buikpijn, ben even damen met een collega langs het ziekenhuis gegaan en alles zag er gelukkig nog goed uit!De kleine was erg beweegelijk en goed gegroeid.De hematoom was iets groter geworden, kan een meetfout zijn, maar de echoscopiste verwacht daar geen problemen van...Maandag weer een echo, heb onderhand een hele collectie hihi.

Ik ben trouwens 18 juni uitgerekend.

Tot snel!
Niet meer gelukt na het eten dus nu maar!!

Deb..alweer.. wordt je ook wel een beetje gek van.. Hoor net van Jente (huisarts hier) dat haar zus het tot 25 weken heeft gehad!! Maar alles is verder gewoon goed gegaan. Na de bevalling zag je in de placenta ook echt waar dat hematoom gezeten had.

Ze hebben gister beide de prik gehad! Was wel even flink brullen maar was ook wel weer snel over. Is ook wel een pijnlijkere prik als normaal hoor heb hem zelf ook gehad dus kan er over meepraten!!

Hier gaan de nachten nog steeds niet veel beter en zo langzamerhand gaat dat ons beide echt opbreken.

Brian wordt 1 a 2 keer per nacht wakker maar dat is na een speentje weer snel verholpen. Lisanne wordt tussen 4 en 5 super vrolijk wakker en gaat na een fles best wel weer moeilijk slapen want ze is gewoon wakker en vrolijk.. Vervolgens wordt Brian weer tussen 6 en half 7 wakker.. Ben zelf al oververmoeid en probeer zo goed mogelijk te functioneren maar echt lekker gaat het niet. Op mijn werk gaat het wel weer iets beter hoor maar thuis ben ik gewoon niet te genieten en dat vind ik best vervelend. Mijn vriend is namelijk ook gewoon echt moe dus we zijn een lekker stel samen... Kinderen hebben het ook te verduren...ahhh... Brian is super aan het uitdagen en doet alles wat niet mag.. Ben echt tegen schreeuwen en schreeuw nooit maar nu af en toe...

Ben ook zo vergeetachtig.. als ik naar de supermakrt ga dan ben ik tegen de tijd dat ik daar aankom alweer vergeten wat ik moest kopen... Na lang nadenken kom ik er wel weer achter...

Wat te weinig slaap met je kan doen zeg.. Maar het is ook niet zo dat ik nu super makkelijk in slaap val ofzo...duurt ook zeker wel eenhalf uur en helemaal 's nachts lukt het me niet goed meer nadat ik Lisanne de fles heb gegeven..

ZEURZEURZEURZEUR zo ben nu wel weer klaar...

Gaan jullie nog leuke dingen doen met sinterklaas??

Daniëlle.
Brian krijgt trouwens volgende week dinsdag nieuwe buisjes! Hij heeft alweer 3 oorontstekingen gehad de afgelopen 3 maanden en de buisjes zitten er niet goed meer in. Hij krijgt nu buisjes die drie jaar zouden moeten blijven zitten..hopelijk... nou ja ze blijven in ieder geval langer zitten als deze als het goed is.

Gelukkig zijn het dit keer alleen de buisjes en niet ook de neusamandelen want dat was echt super pijnlijk. Die buisjes voelen ze volgens mij helemaal niets van alhoewel de narcose natuurlijk wel weer vervelend is.

Hij gaat ook best vooruit met praten. Hij probeert je nu soms ook echt na te praten. Super schattig. Inderdaad ook raar hoe verschillend de artsen op het CB over de spraakontwikkeling denken. Bij ons wordt er heel streng naar het aantal woordjes gekeken terwijl ze het er bij Deb nauwelijks over gehad hebben. Ze hebben zelfs (wel in overleg hoor) het kinderdagverblijf gebeld. Daar werd hij beschreven als een jongetje die veel in zijn eigen wereldje zit en achterloopt que taal. Bovendien is haar daar natuurlijk ook wel vaak bang dus dat werd ook weer even gezegd.

Als je dit zo leest zou je haast denken aan een of andere autistische stoornis terwijl dat bij Brian absoluut niet het geval is...Hij speelt juist ontzettend met andere kindjes en er is superveel contact tussen Brian en Lisanne. Ze vinden elkaar echt super grappig.. Maar daar kijken ze dan wel weer ineens naar op het consultatiebureau. We moesten zelfd nadenken over een psycholoog omdat hij vaak angstaanvallen heeft.

Nou blijft het allemaal vrijblijvend en is er niets verplicht.. maar toch.
debje

jeetje dat was eventjes schrikken....

Ik en wel blij voor je dat de echo iets geods te vertellen had.

Hier hebben we ook een echo gehad. En we zagen duidelijk een harte kloppen.

15 dec weer een echo

22 dec nekplooie meeting

zusterd

het arme mannetje. En oor onsteking doet zo zeer.

ik hoop dat hij door het buisje weer opknapt.

Taal achterstand kan voor komen bij kinderen die ooronsteking hebben. Komt door de druk van het vocht achter de trommel vlies. Misschien hoort hij zich zelf daardoor niet zo goed. Als kinderen niet horen wat zegen. En natuurlijk ook van de omgeving. Kan hij het moeilijk op pikken.

Vraag het anders eventjes na. Het zoontje van een vriendin had precies het zelfde. Buisjes erin en naar de logopedist, en gaat met sprongen voor uit.
Babymerel, ja daar zijn we al van op de hoogte. Hij heeft natuurlijk al sinds maart buisjes en sindsdien is hij wel langzaam aan begonnen met praten inderdaad. Maar hij hoort prima hoor alleen tijdens een oorontsteking hoort hij ietsje minder. Maar als ik zacht vraag of hij een snoepje wil dan zegt hij volmondig ja!

Het zou natuurlijk kunnen dat hij zichzelf op de een of andere manier minder goed hoort. Nou hoop dat het met de nieuwe buisjes weer een stukje beter gaat. Ben benieuwd.

Gefeliciteerd trouwens met de goede echo!! Wanneer ben je uitgerekend?
Leuk hier weer wat te lezen!

BM, gefeliciteerd met een kloppend hartje! Durf je er nu op te vertrouwen? Het zal nog wel spannend zijn denk ik he.

Danielle, wat rot dat het slapen zo slecht gaat. Als je chronisch te weinig slaapt krijgt voel je je echt vreselijk. Dat je nog kunt werken! Ik hoop van harte mee dat het beter zal gaan als Brian die nieuwe buisjes heeft. Wat is jullie gevoel dan bij wat ze op het CB zeggen? Want je kent je eigen kind toch het beste.

Zie jij trouwens grote verschillen tussen Brian en Lisanne? Of zie je ook wel heel duidelijk dat het broer en zus zijn?

En je MAG zeuren hoor, het valt ook niet mee.... Wat is nou fijner dan het even van je af te schrijven?

Deb, kun je nog wel onbezorgd genieten of heb je er wel vertrouwen in? Het lijkt me wel onrustig, iedere keer als je weer wat bloed verliest. Maar als je maar goed onder controle gehouden wordt en iedere keer op een echo ziet dat alles goed is.

Hier gaat alles goed. Afgelopen maandag heeft meisje de 2e prikken gekregen, ze weegt 6460 gr en is 61,5 cm.

Kleine B was met 12 weken al 7720 gr en 65 cm... Maar er is natuurlijk verschil tussen jongens en meisjes. Ze zit nog wel boven het gemiddelde maar de lijn buigt al af naar gemiddeld. Volgens mij mag ze dus wel die flessen van 180, maar ze laat altijd 40 ml staan. En om 22 uur drinkt ze vaak maar 100 ml. Tja, kan haar moeilijk dwingen, en ze lijkt ook verder tevreden maar ik vind het nog wel lastig.

Hier hebben we dinsdag de MG prik gehaald, ben er gisteren echt beroerd van geweest, met paracetamol vroeg naar bed gegaan. Heeft iemand er ook last van gehad? Kleine B was wat meer moe zeiden ze op het kdv.

Hij gaf geen kik tijdens de prik, was zo afgeleid door een meisje dat wel aan het krijsen was, haha, maar bij het naar bed gaan 's avonds was ie wel helemaal overstuur en viel als een blok in slaap.

Hier regelmatig geinige uitspraken, had er net al één op een ander topic gezet:

Kleine B: 'ik ben een tijger, en papa is een leeuw!'

Vraag ik: 'en wat is mama?'

Zegt ie: 'een olifant!'

Hahaha, nou bedankt... Ben ik zo m'n best aan 't doen...

Zeg ik gisteren: 'kleine B is een peuter!'

Zegt ie: 'nee, kleine B schatje!'

Waar ie het vandaan haalt?! Hij zit nu Dora te kijken, vinden jullie kinderen dat ook zo leuk?
Babymerel gefeliciteerd metr het kloppende hartje! Wanner ben je nu uitgerekend?

Miss BB wat een geweldige uitspraken!

Britt en Norah zijn vorige week ook geprikt en Norah is er behoorlijk ziek van, pijn in dr armpje en verhoging, zielig hoor.

Vandaag heb ik ( weer ) een echo gehad, mooi om te zien hoor, je zag echt kleine vingertjes en teentjes!Ik begin nu toch langzaam te geloven dat het goed gaat!

Daan succes morgen voor Brian!
Ik was er ook weer even.

Deb en Babymerel, gefeliciteerd met jullie echo's.

Hier gaat het nog steeds niet veel beter. Ben moe en begin er steeds vaker depressief van te worden. Daar komt bij dat ik nog steeds niet zwanger ben en zo langzamerhand begin mezelf te overtuigen dat het ook niet meer gaat gebeuren....

Heb vandaag het wiegje maar op MP gezet....dan zie ik het tenminste niet meer elke dag als ik mijn kleine man in en uit bed haal.

Hier al wel de max. griepprik gehaald, maar hij werd er niet warm of koud van. Hij keek niet eens en trok na de prik zijn jas aan, zwaaide nog een keer enthousiast naar iedereen en pakte mijn hand....kom mouw maa mama....(oh wat was ik trots hihi)
Hi!

Ja hoor, I'm still going strong, maar het valt niet mee in de drukke decembermaand met een redelijk dramatisch slapende Lotte, werken en dus de drukke bezigheden rond Sint en de voorbereiding op de feestdagen. En ik heb helemaal geen kerstvakantie

Hé mamamuis, wat is dat nou? Wat naar dat je zo moe bent en depri wordt. Blijf er in geloven hè, want waarom zou zwanger worden nu niet meer lukken?

Danielle, heeft Brian de nieuwe buisjes? Gaat het goed?

Debje, verloopt je zwangerschap inmiddels wat rustiger?

Miss_BB, wat een grappige uitspraken van kleine B! Gelukkig krijg ik tot nu toe alleen complimenten van mijn dochters. Isabel zegt zelfs al ik een joggingbroek aantrek: mama is mooi!

Lotte heeft vorige week de 2e MG-prik gehad. Deze keer had ze er wel last van; hangerig en wat verhoging.

Vorige week is de fysio Lotte komen "testen" en er was eindelijk goed nieuws: Lotte heeft haar achterstand helemaal ingehaald!

Zo, ik ga nog even in mijn kledingkast koekeloeren, want ik heb morgen kerstdiner van mijn werk en wil proberen er weer eens leuk en hip uit te zien voor de verandering....(ik moet echt hoognodig eens gaan shoppen!)
Hee meiden,

Ik wens jullie hele fijne feestdagen! Geniet er allemaal van met jullie gezin.

Ik kruip nu lekker in bed en ga mijn favoriete kerstfilm kijken: Love Actually (met Hugh Grant :-) ) Ben lekker alleen thuis, d.w.z. meiden liggen in bed (ze slapen bijna...) en vriend is een lang avondje sporten. Life is good...HEERLIJK!

groetjes,

Aventura
Hoi allemaal!

Ook vanaf hier hele fijne kerstdagen gewenst voor iedereen!

Aventura, heb je genoten van je avondje 'alleen'? Ken dat, dat kan soms zoooo lekker zijn haha!

Hoop dat het verder met iedereen goed gaat!

Hier is het weer wat rustiger, kleine B ging nl ineens enorm lopen spoken met slapen maar heeft vannacht goed geslapen.

Tot gauw allemaal!
Iedereen nog fijne feestdagen gehad??

Hier lekker druk!!

Alvast gelukkig nieuwjaar!!

Ga volgende week wat langer reageren!!

Met Brian gaat het trouwens prima met zijn nieuwe buisjes!!

Daniëlle.
Had ik een heel verhaal getypt....is alles weg.

Dus nu een verkorte versie haha. Hier gaat het steeds beter. Ben stiekum best heel blij dat manlief vanaf morgenmiddag werkloos is. Klinkt vast heel gemeen maar het brengt zoveel rust in huis. Niek vindt het fantastisch dat papa elke avond thuis gaat zijn met eten.

Verder druk met de opzet van onze kennel. Website is bijna klaar....niet zonder slag of stoot gemaakt haha.

En misschien het meest schokkende, we gaan waarschijnlijk niet voor een 2e kindje. Het voelt heel dubbel en ik kan er ook nog niet zonder tranen over schrijven. Maar op zich heeft Niek het nu prima en levert het veel stress op om steeds maar niet zwanger te worden. Daar komt bij dat ik last heb van haaruitval als ik niet aan de pil ben, en hoe langer het duurt hoe banger ik ben dat ik straks geen haar meer terug krijg. En ik ben elke maand heel ziek als ik ongesteld ben.

Helemaal zeker is het nog niet...manlief en ik vinden het allebei wel moeilijk. We zijn elkaar nu dus de hele tijd aan het overtuigen dat 1 kind veel makkelijker en rustiger is....enz.

Sorry voor het lange onsamenhangende verhaal maar jullie zijn de eerste aan wie ik het verteld heb.....
Hey mamamuis,

Wat ontzettend naar dat het niet wil lukken om zwanger te worden. Misschien heb je het natuurlijk al lang gedaan hoor maar ben je al naar de huisarts geweest? Dat je één keer zwanger bent geweest hoeft namelijk niet zo te zijn dat je dus "gewoon" zwanger kan worden. Misschien is de eerste keer een toevalstreffer geweest en is het op te lossen...

Waarschijnlijk ben je al naar de dokter geweest en komt dit wel heel hard aan, dan alvast mijn excuses...

Iedereen een fijne jaarwisseling!!!

Daniëlle.
Hey Danielle,

Nee hoor, geen stomme opmerking. Ik ben wel bij de huisarts geweest voor mijn vermoeidheid en omdat een van de gevolgen van een B12 tekort ook onvruchtbaarheid kan zijn maakte ik me wel wat zorgen. Toen dat allemaal in orde bleek te zijn werd er wel tussen neus en lippen gesproken over een doorverwijzing naar de gyn maar dan moest ik EVENTJES 20 kilo afvallen.

Ik ben toen in de auto terug naar huis in tranen uitgebarsten en heb mezelf beloofd dat ik het heus wel allemaal alleen kon....alleen nu 1,5 jaar later begin ik daar toch wel aan te twijfelen. Afvallen probeer ik maar het valt niet mee en 20 kilo is dan wel een hele hoge berg haha.

We zijn nu dus aan het bedenken hoe graag we eigenlijk een 2e willen. Tuurlijk wil ik heel graag een 2e kindje maar ja....tegen welke prijs. En ik ben soms best bang dat een 2e erbij zoveel meer drukte geeft dat ik dat ik dat niet aankan. Maar om dat te bevestigen of te ontkrachten zitten hier genoeg ervaringsdeskundigen.

Sorry voor mijn lange verhaal.

Debje....jij nog gefeliciteerd met Britt! Leuke dag gehad?
Nog fijne feestdagen gehad!!

Sorry dat ik niet zo vaak hier meer ben...

Ik schaam me eigenlijk heel erg ervoor..

Hier alweer 15 weken zwanger!!

Hoe is het verder met iedereen...
Hey,

Hoe gaat alles hier?

Hey mammamuis, sorrie dat ik niet eerder heb gereageerd. Wat een onzin zeg van die arts dat je eventjes 20 kg moet afvallen, dat is volgens mij echt geen vereiste hoor om door een gynacoloog verder geholpen te worden hoor. Alsof het eventjes zo makkelijk si om zoveel af te vallen.. Maar het is natuurlijk wel een hele stap die je zet en die moet je natuurlijk wel willen zetten en dan nog wil het natuurlijk niet zeggen dat je dan wel zwanger wordt..

Een tweede kindje meer drukte...tja. Natuurlijk geeft een tweede kindje meer drukte en natuurlijk moest ik er weer aan wennen maar ik ben er nu alweer helemaal aan gewend hoor en ze is pas 9 maanden! Dat gaat best snel hoor dat wennen je krijgt gewoon weer een nieuw ritme en je aandacht verdelen tussen twee kindjes is ook even wennen maar ook dat went. Ze lossen elkaar wel vaak af 's nachts en dat is weer even minder... haha. Maar die onderlinge contact tussen die twee is echt super.

Babymerel, gaat snel!! Voel je je goed?

Hier gaat het heel goed. Ben alweer lekker gewend en de tijd gaat dit keer echt super snel. Over 3 maanden is Lisanne alweer 1 jaar!! Ze gaat echt super snel en is een pittig meisje. Ze zegt al mama! Nog niet echt heel gericht want ze zegt het ook tegen Ruben en als iets niet lukt maar dan zegt ze echt mamamamamamam super schattig. Ze kruipt met buik van de grond, trekt zich op tot staan en met twee handjes loopt ze. Ze durft nog niet langs de tafels te liopen maar dat zal ook niet lang meer duren denk bovendien is ze gister pas 9 maanden geworden dus zo snel hoeft ze nou ook weer niet te gaan.

Ben vandaag met haar naar het consultatiebureau geweest en ze zit lekker op het gemiddelde qua groei. Nog net geen 9 kg en bijna 74 cm. Brian was een stuk zwaarder en groter, bijna 10 kg en 76 cm, maar ja jongens zijn volgens mij altijd wel wat groter.

Met Brian gaat het ook heel goed. Hij gaat eindelijk iets meer praten. We verstaan de helft niet van wat hij zegt maar hij is er in ieder geval mee bezig en kan vaak ook wel dingetjes duidelijk maken. Zo zei hij vandaag in de auto `papa ook zingen!!´ dat soort dingetjes en `auto zien!´ hij is helemaal gek van cars. Moet volgende week weer met hem naar het consultatiebureau. Ze houden hem wel goed in de gaten, zo hebben ze vandaag weer het kinderdagverblijf gebeld om te vragen hoe het met zijn praten gaat. Maar ze doen maar hoor. Ik zie duidelijk verbetering. Een half jaar geleden zij hij alleen nog maar papa, mama en nog wat losse woordjes en nu maakt hij zinnetjes van 3 woorden en is hij de hele dag met praten bezig.

Ik ga in September beginnen met mijn opleiding tot praktijkondersteuner. Heb er nu al zin in!!

8 April wordt ik geopereerd, ook zin in!

Danièlle
Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen? Ik ben ook een tijdje niet geweest...

Mamamuis, het lijkt me heel moeilijk als zwanger worden niet vanzelf gaat en je dus echt moet gaan nadenken hoe graag je het wilt. De wens is er niet minder om als je al een kindje hebt he... Maar het is denk ik wel belangrijk om je af te vragen hoe ver je wilt gaan. Vind het heel naar voor je.

Debje, ik las op hyves dat je de 20 weken echo gehad hebt? Hoe was het? En weten jullie wat het wordt? Hoe voel je je?

BM, 15 weken alweer! Hoe gaat het met jou?

Danielle, wat een goede berichten! Gaat het met jou ook goed? Wat knap dat Lisanne mama zegt! En Brian begint dus ook meer te praten. Wat voor operatie krijg je in april?

Hier ging het de laatste tijd zozo. Het is best druk en bij tijden vind ik het behoorlijk heftig met 2 kleine kindjes... Moet zeggen dat ik nu het gevoel krijg dat ik een beetje ritme erin gevonden heb.

Ze zijn afgelopen nacht een nachtje bij opa en oma geweest en wij zijn lekker uit eten geweest. Wat was het saai vanmorgen zonder kinderen! :-)

Fijne zondag allemaal!
Hallo,

Ik laat ook weer eens wat van me horen.

Mamamuis wat een moeilijke situatie zeg,gebruik je wel ac of heb je inprincipe wel iedere maand kans om zwanger te worden?

20 kilo afvallen is ook makkelijker gezegd dan gedaan...Mij persoonlijk is de overgang van 1 naar 2 erg meegevallen.Norah was en is nog steeds erg makkelijk en dat scheelt natuurlijk.Als je bijv een huilbaby krijgt, zal het behoorlijk pittig zijn.

Miss bb heerlijk even een avondje voor jullie 2en, even bijtanken.Ik hoop voor je dat je de regelmaat er in kan houden.

Babymerel hoe gaat het nu?

Ja de 20 weken echo was helemaal goed!En we krijgen deze keer een jongetje!Hartstikke leuk dus na 2 meiden, alhoewel het mij niet zoveel uitmaakte hoor.

Met Britt en Norah gaat ook alles goed.Britt gaat naar school en dat gaat prima en Norah is al aardig goed aan het praten, veel zinnetjes maken enzo.Danielle en ik hebben hetzelfde consultatiebureau maar het lijkt wel of ze bij Brian veel meer bovenop hem zitten dan bij Norah.Ze hebben iig nog nooit het kdv gebeld ofzo.Wel raar dus zo`n verschillend beleid in hetzelfde gebouw.

Nou fijne zondag nog!
Heu,

Miss B, het went. Ik heb de afgelopen 9 maanden ook best vaak gehad dat ik dacht van pfff...met 1 was het toch een stuk makkelijker!! Maar dat denk ik steeds minder vaak en het gaat ook steeds makkelijker. Hoe oud is de jongste nu?

Ik laat me 8 april opereren aan mijn buik en borsten. Mijn buikspieren zitten niet meer op de plek waar ze moeten zitten (aan de zijkant en niet meer in het midden) waardoor mijn buik tijdens de tweede zwangerschap veel meer uitgerekt is dan eigenlijk hoefde. Ik lijk nog steeds 4 maanden zwanger en krijg dat ook wekelijks te horen jammer genoeg. Daarnaast heb ik zoveel huid over dat het bijna over elkaar heen hangt..Verder hangen mijn borsten 5 cm lager dat dat ze hingen. Heb een super grote cup (75 E/F) terwijl ik (normaal gesproken dan als je mijn buik nu niet meerekend) best slank ben. Ik krijg een borstverkleining. Ga nu naar een grote C cup. Heb ik straks misschien dan ook minder last van mijn nek en rug..

Hele operatie bij elkaar maar ben 25 en heb geen zin om mezelf de rest van mijn leven te schamen voor mijn lichaam.

Wat 2 zwangerschappen al niet kunnen doen met je lichaam... Alhoewel niet iedereen er zoveel last van heeft als ik... balen maar gellukkig kan ik iets aan laten doen.

Dus over 2 maandjes ga ik onder het mes!! Wel ontzettend eng..
Up up up!!

Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat alles zn gangetje, ben alweer 26 weken zwanger en de kleine groeit goed!
Debje, je up up up werkt hoor, ik ben weer wakker geschud

26 weken al... het schiet al aardig op! Ik zag op je hyves een mooie buikfoto!

Zou je misschien een keer de openingspost willen aanpassen, met de geboortedata van Lisanne en zusje BB (sorry ben even haar nickname vergeten, weet alleen de echte)? En dan kun je natuurlijk ook je uitgerekende datum vermelden (en die van babymerel). Kijk maar of je er een keertje tijd voor hebt.

Wanneer ga je met verlof? Het duurt nog eventjes, maar toch lekker om alvast naar uit te kijken.

Danielle, Volgende maand word je al geopereerd. Het klinkt als een heftige operatie, maar ik begrijp goed dat je het wilt laten doen. Krijg je de ingreep (deels) vergoed?

Hoe gaat het met het praten van Brian? Ik vind het best ver gaan hoor, dat het cb contact opneemt met het kdv, alsof ze jou niet geloven of zo. Maar ja, het zal wel goed bedoeld zijn.

Mamamuis, hoe gaat het met jou? Weten jullie al of jullie voor een tweede kindje willen gaan? Misschien ben je al bij de gyn geweest? Ik hoop dat het goed met je gaat.

Babymerel, jouw zwnagerschap verloopt goed? Houd je de weblog op Babyboom nog bij? Ik heb er al een poos niet meer op die site gekeken...

Miss_BB, zit het ritme met je 2 kinderen er nog steeds goed in? Zusje BB is ook alweer ruim een half jaar.

Even posten...
Met mijn meiden gaat het goed. We gaan een spannende tijd tegemoet, want Lotte wordt 19 maart geopereerd.

Zelf begin ik per 1 april aan een nieuwe baan, het is wel bij mijn huidige werkgever, maar dan op een andere afdeling en inhoudelijk heel ander werk.

Ik blijf het zeggen, maar ik vind ook dit weer een leuke leeftijd bij Isabel en Lotte. Zo zeggen ze de hele tijd dat ze "kleine peuters zijn". En inderdaad dat zijn ze ook: vooral ondeugend! Maar ook veel bezig met de wereld om zich heen, zoals met andere kinderen en andere grote mensen. Ook zijn ze steeds aan het vergelijken, bijv. wat groot of klein en wat hetzelfde is, bijv. dezelfde broek of iets met dezelfde kleur. Isabel is dol op liedjes zingen en kroelen en Lotte is dol op dansen, klimmen en rennen. Ze zijn echt totaal verschillend, maar ze kunnen echt niet zonder elkaar. Ik ben benieuwd hoe dat zal gaan als Lotte volgende week een paar nachtjes in het ziekenhuis is en Isabel moet alleen in hun kamertje slapen.

Fijn weekend allemaal en hopelijk weer tot gauw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven