Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Hey,

Ga ook donderdag pas op vakantie hoor!

Goed nieuws! Deb is bevallen! Waarschijnlijk heeft ze de komende tijd helemaal geen zin/ tijd om te reageren dus vertel het jullie alvast in het kort, de rest mag deb vertellen.

Ze is bevallen afgelopen maandag van een jongetje genaamd THIJMEN!!!

Hij ligt nu alleen nog even in het ziekenhuis. Hij woog 2800 gram bij de geboorte en daarom waarschijnlijk een te lage bloedsuiker dus hij heeft een glucose infuus, maar als het goed is gaan ze dat morgen afbouwen en zou hij donderdag misschien naar huis mogen! Verder is het een heel gezond jongetje!

Ik ga morgen op bezoek!

Daniëlle.
mamamuis sterkte donderdag, ben er dan twee weken niet.. Ga voor je duimen!
Oh wat leuk!!!! Gefeliciteerd Deb. Dat het een jongen was wisten we natuurlijk al maar het is wel een jongen met een hele leuke naam!!!

Hopenlijk gaat het snel goed met hem dat hij lekker mee naar huis mag.

Danielle....heel veel plezier op je vakantie. Wel leuk dat je Thijmen nog even kan zien voordat je weg gaat.

Hier gaat het een beetje op en neer. Het is morgen al donderdag en ik merk dat ik nu heen en weer word geslingerd qua gevoel. Het ene moment is het vanzelfsprekend dat we morgen goed nieuws krijgen en het volgende moment heb ik de neiging om alle babydingen van Niek op marktplaats te zetten. Heb al wel een paar positiebroeken moeten bestellen omdat mijn eigen broeken echt niet meer lekker zitten. Dat wilde ik heel graag na de echo doen maar ja....kan moeilijk in mijn joggingbroek naar het ziekenhuis haha.

We duimen maar en wachten het wel, ik kom morgenmiddag gelijk verslag uitbrengen. Goh het is morgen al pfffff
Gefeliciteerd Deb en familie! Inderdaad, wat een leuke naam!

En straks lekker met z'n 5-en genieten van jullie nieuwe gezin, heel veel geluk gewenst!

Mamamuis, ik zal ook voor je duimen en morgen gelijk hier kijken of je al meer weet.

Aventura, wat een hoop dingen moet je extra meenemen he voor kinderen? Ik geloof dat ik nu alvast ga pakken voor september, haha! Fijne vakantie!

Danielle, jullie ook een fijne vakantie!
Mamamuis, veel sterkte morgen!!

Aventura, als je dit nog leest: Bij de intertoys verkopen ze ook zwemvesten waarin ze echt blijven drijven, heb die voor Lisanne gekocht. Even duur en volgens mij zelfs nog wel wat beter, maar ziet er wel minder leuk uit.

Tot over twee weken!!
Thijmen is trouwens een super mooi jongetje!! Super klein en dun maar precies zijn vader!!
Mamamuis, gefeliciteerd!! Ik las net je berichtje op Hyves!

Wanneer ben je uitgerekend en hoever ben je nu?

Lekker gaan genieten! Super!
De groeiachterstand is zo goed als ingelopen. De gyn snapte er niks van. Ik ben nu 8,5 week en ben 25 januari uitgerekend. Ben echt heel erg opgelucht al zit de schrik er nog steeds wel een beetje in en zal ik blij zijn als ik het begin te voelen....dan kan ik het zelf in de gaten houden haha
hey, meiden

ik schaam me diep.

@mamamuis

Van harte meid met je zwangerschap.

Het is zo heerlijk dat het gelukt is. En nu binnen houden.

@deb

Inmiddels bevallen van een zoon. geweldig!!!!!

lekker genieten meid. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Hier is het echt de laaste loodjes. We zijn nu 38 weken zwanger. Ik hoop dat mijn kleine man heel eventjes nog wacht met komen. Want mijn vriend heeft een belangrijke solicitatie maandag. Alleen het is niet echt dicht bij de deur. Hij moet jammer genoeg helemaal naar zeeland om daar de fabriek van binnn te zien enz.

Dus het is echt spannend.

Mijn contract is wel verlengt maar niet voor 2 dagen. Het is nu 1 dag geworden. Het is eventjes af zien. En hopen dat hij me volgend jaar weer voor de zelfde uren wild aannemen. En anders verder kijken.

meiden ik wens jullie veel sterkte toe.

Ik kan nou eenmaal niet mijn woord beloven dat ik regelmatig schrijf, want dat gebeurd nu ook niet.

Maar ik kom graag snuffellen. En natuurlijk meld ik me als de beeb er is.

Hyves is inderdaad makkelijker maar dat heb ik jammer genoeg niet van jullie.

xxx
Hoi meiden!

Mamamuis wat heerlijk dat alles goed is! De natuur doet soms rare dingen, maar gelukkig ziet nu alles er goed uit! Ik heb trouwens bij deze zwangerschap via mp een babysound gekocht omadat ik ook zo onzeker was, misschien ook iets voor jou?Volgens mij kan je vanaf 12 weken het hartje dan horen.

Nou Thijmen is gelukkig thuis gekomen. Het was echt vreselijk om hem daar achter te moeten laten :( Maar donderdagmiddag mocht hij dus mee naar huis, heerlijk! Hij doet het hartstikke goed, drinkt goed en zat vandaag weer op zijn geboortegewicht.Hij slaapt nog erg veel, je merkt echt dat hij zijn energie hard nodig heeft om te groeien en zijn temp vast te houden.En hij is zo lief, echt heerlijk weer zo`n klein hummeltje!

De bevalling is afgelopen maandag ingeleid omdat ze dus al een groeiachterstand vermoeden. Ik had al ruim 1 cm ontsluiting en er is toen een gel ingebracht.Mijn lichaam pakte het zelf toen goed op.Rond half 12 werd het vervelend en heb ik om pijnstilling gvraagd, toen had ik 4 cm.Ik mocht een ruggenprik, maar krijg eerst een infuus met NACL, toen dat eenmaal zat ging ze de vliezen breken en had ik al 7 cm, helaas geen ruggenprik meer dus..Wel mocht ik een halve shot pethidine.De verpleegkundige stond naast me met de injectie maar toien had ik al persdrang en vo.Na 3x persen is thijmen al geboren.Toen het hoofdje stond was het wel even zwaar en zei ik geef maar een knip en de arts zei toen: ja dag bij een 3e ga ik echt geen knip zetten haha.Uiteindelijk toch zelf gedaan dus.Het was ook meer dat ik verwachte dat het nog uren ging duren dan dat het heel erg veel pijn deed.De weeen duurden nl ook maar 20 sec.per wee. Al met al dus een hele positieve ervaring.

De placenta bleek achteraf heel klein te zijn en voor een groot deel al verkalkt, goed dus dat hij gehaald is!

Babymerel voor jou de laatste loodjes, heel veel succes alvast!!Als je wilt kan je op hyves debje78 opzoeken.en dan vind je de anderen ook vanzelf.
Wat een mooi verhaal deb maar ik ben evengoed blij dat ik een keizersnee krijg haha.

Over die babysound was ik al aan het twijfelen. Mij kennende hang ik dan de hele dag met dat ding op mijn buik haha. Is het niet zo dat je het maar een beperkte tijd mag gebruiken? Of is het niet schadelijk?

Ik kijk wel....voel me al wel veel rustiger nu de echo goed was. Zijn al druk bezig met de verbouwplannen. We hebben nog wel tijd maar ik wil bij deze zwangerschap klaar zijn met verbouwen en niet zoals bij Niek haha
Inmiddels is toby geboren op 4 juli 2010

na een zware bevalling moest ik gehecht worden i.v.m totaal reptuur.

Ik heb nog inmiddels 3 dagen zh geleggen i.v.m hoge koort ik bleek een blaas en borst onsteking te hebben. Inmiddels 1 dag thuis.

Sorry voor het verknopte verhaal...
Jeetje wat een verhaal maar wel heel erg gefeliciteerd met Toby!!!
Gefeliciteerd met Toby!!!

Wat balen dat het zo vervelend gelopen is de bevalling en de dagen erna. Hoe gaat het nu met je? We horen het hele verhaal nog wel als je wat ben bijgekomen!! Veel succes komende weken!!

Mamamuis, hoe gaat het met jouw zwangerschap?
Hier gaat het wel goed. Het duurt me allemaal alleen veel te lang haha. Ben vooral heel benieuwd naar het kindje en hoe Niek het vindt. Ben pas 14 weken. Maar heb ook nog steeds erg last van kwaaltjes en dat heb ik bij Niek nooit gehad.
BM, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Toby! Je hebt het niet cadeau gekregen zeg, maar hopelijk voel je je nu beter en kun je volop genieten van je mannetje.

Hoe reageert Merel op haar nieuwe broertje?

Debje, fijn om te horen (via hyves had ik je, weliswaar veel te laat, gefeliciteerd) dat het goed gaat met Thijmen en dat jullie helemaal happy zijn.

En Mamamuis, gelukkig gaat het met jouw zwangerschap ook goed. Je blijft toch onder controle van de gyn? Als het goed ik krijg je dan bij iedere controle een echo en da's ook wel fijn toch?

Miss_BB, hoe gaat het met jou? Hebben jullie lekker vakantie?

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Kos is een mooi eiland en we hebben vooral veel gezwommen en gefietst! Inmiddels zijn we alweer bijna 3 weken terug en ik ben alweer toe aan vakantie haha. Pfff, best druk op het werk en ook thuis met die peuterpubers. Maar overmorgen is het groot feest in Casa Aventura, dan worden de meiden alweer 3 jaar!
hey deb/ en de rest

Ik kan je helaas niet vinden op hyves

ik zou eignelijk niet weten hoe ik bij jullie zou moeten komen.
Volgens mij heb ik je eindelijk gevonden op hyves

Je woont aardig in de buurt... Als ik de goeie heb tenminste

Laat het eventjes weten....

dan kan ik de andere ook vinden..
HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lotte en Isabel zijn alweer 3.

Hopenlijk krijgen jullie veel lekkere taartjes en cadeautjes.

Over cadeautjes gesproken, we krijgen nu al de vraag wat Niek voor zijn verjaardag wil. Maar ik heb werkelijk geen idee haha. Dus van de ene opa en oma krijgt hij nu een v smile spelcomputer (daar gaan mijn principes haha) en aan de andere kant van de familie gaan we maar bambino loco vragen. Omdat we daarna op vakantie gaan naar bretagne hebben we ook maar strandspeelgoed gevraagd.

Wat staat er allemaal bij jullie kindjes op het verlanglijstje?
Dankjewel mamamuis.

Hier zijn we van de praktische dit jaar: Isabel en Lotte krijgen een nieuw bed van de opa's en de oma's. Van mijn zus een leuk dekbedovertrek en van ons een nieuw tafeltje met stoeltjes. De "kleinere" cadeaus zijn puzzels, Sesamstraat dvd en cd, Barbapapa dvd...

oh er komt bezoek...moet weg
Gefeliciteerd met de verjaardag van de kleintjes..

Veel slaap plezier!!!! in jullie nieuwe bedje
@danielle......gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt in ieder geval lekker weer erbij.
Hoi!

Danielle, gefeliciteerd met je verjaardag! Heb je het vandaag gevierd? Hoe is het met jou, leuke vakantie gehad?

Isabel en Lotte, jullie ook nog een keertje gefeliciteerd! Hebben jullie een leuke dag gehad? En hoe ging de reis eigenlijk naar en van jullie vakantieadres?

BM, gefeliciteerd met Toby! Leuke naam. Wat een heftige start, gaat nu alles goed? En hoe vindt Merel haar broertje?

Mamamuis, wat heerlijk om te lezen dat je nu al 14 weken zwanger bent. Nog even en je gaat alweer leven voelen! Hoe voel je je verder?

Debje, wat een prachtig kindje is jullie Thijmen, hele leuke foto's die je pas op Hyves hebt gezet. Gaat het goed met 3 kleintjes in huis? Volgens mij draai jij je hand er niet voor om of wel? :-)

Hier gaat alles goed! Ons kleine meisje is behoorlijk ondernemend (zag net een topic over een jongetje van 1,5, dat lijkt ons meisje wel..), kruipt wat af, loopt langs de tafel en brabbelt wel maar niks duidelijks. En als ze haar zin niet krijgt... Kleine B vindt dat dan niet zo tof, die gaat bijv met z'n vingers in z'n oren tv kijken als zij gilt. Maar hij is nog steeds heel lief met haar, laat zich al zijn speelgoed afpakken, komt met vanalles voor haar aanzetten etc.

Hij viel vandaag met z'n hoofd op de punt van de salontafel: grote snee met veel bloed, maar het hield wel op met bloeden. Vervolgens heeft hij een uur drama liggen maken in bed om niks (dat is alweer even geleden), maar is nu wel stil.

Over een paar weken vieren we hun verjaardagen maar op één middag, wel zo handig.

Ik vind het erg moeilijk wat te kopen, ik heb wel leuke ideeën gezien hier.

Voor meisje hebben we een kleine fauteuil in knalroze gekocht (ze wil steeds op die van haar broer) en voor B weet ik het echt niet. We gaan 3 september met vakantie, duurt nog even maar kijk er wel naar uit.

Ik ga nog even opruimen en dan lekker zitten!
Danielle, nog van harte gefeliciteerd met de derde verjaardag van Brian!

Hebben jullie een leuke dag gehad?

Miss BB, en kleine B ook 3 jaar, hoera! Dus a.s zaterdag is het groot feest, ook alvast voor meisje B?

En over 2 weekjes op vakantie, heerlijk! Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt, want de zomer is hier niet meer zo fantastisch helaas.

Oja, de reis naar Kos vond ik iets te lang, het is bijna 4 uur vliegen en de meiden hebben helaas niet geslapen, terwijl we wel rond de middagslaap vlogen.

Het slapen in de nieuwe bedden gaat nog niet zo goed. Bij Isabel wel, maar Lotte klimt er steeds uit en blijft kletsen en spelen (en houdt Isabel wakker). Dus voor haar staat op een andere kamer het ledikantje nog en daar slaapt ze nog vaak in. Ook nu is het hier nog niet stil... Dus als iemand tips heeft...ik houd me aanbevolen!

Ik ga er maar weer eens heen om streng op te treden, zucht...
Danielle, natuurlijk nog van harte! Hoe is het met jullie?

Aventura, nog bedankt voor je reactie op Hyves... Het is wel wat geweest hoor met die waterpokken, ook reacties van mensen enzo op hoe meisje eruit zag, net alsof ze een enge ziekte had ofzo. Jee...

Hoe gaat het nu met slapen? Slapen de meiden tussen de middag nog?

Mamamuis, hoe is het met jou? Ik las op Hyves dat je vandaag je echo hebt gehad, hoe ging het?

Deb, wat een prachtig mannetje hebben jullie!

Hier druk met voorbereiden voor weekendje Texel en van 3 tm 26 september naar Tenerife. Vind de vliegreis wel spannend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven