Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
Als ik hem laat liggen gaat hij wel huilen ja. Daarom ga ik bij het eerste kikje al naar beneden om zijn fles klaar te maken. Vanavond ga ik het eens proberen om hem door te laten slapen. Als hij 's avonds dus niet wakker wordt laat ik hem gewoon slapen en geef ik hem geen avondfles...kijken wat er dan gebeurt. Misschien slaapt hij dan wel dieper ofzo. Maar vaak wordt hij 's avonds ook gewoon wakker. Lijkt echt alsof hij ineens niet langer kan slapen als 2,5 uur achter elkaar ofzo....

Gisteravond gaf ik hem 00:00 de fles. 02:30 was hij weer wakker. 03:30 sliep hij eindelijk(gelukkig!!) en om 06:00 was hij weer wakker. Heb dus absoluut geen klagen hoor over vannacht maar zou toch een stuk lekkerder zijn als hij gewoon weer 6 uur achter elkaar slaapt....

Daniëlle
Hoi, daar was ik ook weer eens.

Nou Danielle, Laura doet precies hetzelfde als Brian. En wat word je daar moe van!!!

Oh wilde ik net een een heel stuk schrijven wordt Laura net wakker, probeer het straks nog eens.

Groetjes Lenna
Daar ben ik weer...

Nou om nog even terug te komen op het slechte slapen. Laura wordt dus ook vaak wakker. Vannacht om 22.00, 01.15 om 04.15 en wakker om 06.30. Ze lijkt wel een pasgeboren baby! Het inslapen is geen enkel probleem ze gaat direct zonder te huilen slapen, maar ja doorslapen ho maar.

Ook was ze de laatste tijd overdag niet echt vrolijk, maar vandaag is ze weer helemaal vrolijk zo als ze altijd was, dus misschien gaat ze nu ook wel weer beter slapen.

Het eten gaat ook nog niet echt goed, maar wel beter.

Ik moet zo naar fysio, dus ik probeer later nog even op de rest te reageren. Groetjes Lenna
Danielle en Lenna......jeetje wat heb ik het dan makkelijk als ik jullie verhalen lees.

Ik slaap van mezelf al heel slecht de laatste weken en zou er niet aan moeten denken dat Niek dan ook nog zo zou gaan spoken....

Hier gaat alles zijn gangetje, ik word momenteel geleefd door alles en iedereen die zich met mijn ontslag bemoeid haha, ik kijk wat dat betreft echt uit naar september als ik ontslagen ben. Voor mij voelt het echt als even bij gaan komen van alles wat er de afgelopen paar jaar is gebeurd. Ik denk dat ik wel weer wil gaan werken maar ga eerst maar eens weer een beetje mezelf worden.

Verder is het hier storm maar ja, das geloof ik overal wel. Alleen was ik zo stom om uitgerekend vandaag een speelboog voor op de buggy te willen hebben. Dus winkel in winkel uit.....maar we hebben hem. Na 4 winkels kwam ik bij de intertoys de laatste tegen dus die heb ik maar meegenomen. Ben heel benieuwd wat Niek ervan vindt.

We hadden zondag de verjaardag van mijn oma, is 95 geworden en we hadden Niek voor het eerst in de buggy, maar het zal er zo saai en kaal uit dat we nu zo'n speelding hebben haha
Zit erg te twijfelen of ik hem wel moet laten slapen vanavond. Straks wordt hij dan om 2 uur wakker maar dan helemaal uitgerust na zoveel uur achter elkaar...Ga het toch maar doen. Hij wordt toch vast wel wakker om een uur of elf. Zo niet dan zie ik vannacht wel.

Jammer alleen dat ik vannacht alleen ben en morgen moet werken...maar ja. Ga nu wel naar bed en zie wel wat er gebeurd. De uurtjes voor 00:00 tellen dubbel toch? Haha.

Reageer morgen op de rest!!

Daniëlle.
Hoi allemaal!

Danielle ik ben benieuwd hoe het gegaan is vannacht?

Tammy en hoe vond Niek de speelboog? Zitten jullie kindjes allemaal al in de buggy?Norah past nog makkelijk in de bak eigenlijk.

Lenna ai dat is wel pittig hoor zo`n nacht!Hoe slaapt Laura overdags?

Nikki wat was de uitslag van het bloedonderzoek?Vervelend dat het nog niet helemaal weg is...

Vannacht echt een rotnacht gehad, Norah is wel 4x wakker geweest vannacht, ze was echt ontroostbaar!Heb vandaag maar vrijgenomen, want ik vind het gewoon zielig om zo`n overstuur kindje naar het kdv te brengen.Ze heeft al 3 peopbroken geproduceerd, dus waarschijnlijk zit dat haar dwars...

Steriliseren jullie eigenlijk de flessen nog? Hier nog wel, maar vind het zo`n gedoe iedere keer.

XX Deb
Deb,Hij werd uit zichzelf even om 22 uur wakker maar ging weer slapen. Toen werd hij echt om 00:15 wakker dus fles gegeven. Toen werd hij om 02:50 wakker dus fles gegeven. Toen werd hij om 04:30 wakker en wilde niet meer verder slapen. Ook toen ik hem om 07:00 in bed legde wilde hij niet meer slapen. Een uurtje later gelukkig wel maar ja ik was alweer naar mn werk...Grrrrrrrr......Hoop echt dat Norah vannacht weer goed slaapt! Zo begon het bij Brian namelijk ook (helemaal overstuur 's nachts...) maar hoop ECHT dat Norah wel weer gewoon lekker gaat slapen vannacht...

Ga vanavond proberen hem in het campingbedje te leggen. Bij anderen ('s avonds dan...) slaapt hij daarin zo vast....ben benieuwd....

Steriliseer mn flessen al heel lang niet meer. Brian zit al een tijdje in het zitgedeelte. Maar heb de bugaboo dus die kan helemaal plat. Dan houd hij het toch en stuk langer vol. Maar ja hij kan ook nog helemaal niet zitten.

Lenna, hier dus precies hetzelfde...Inslapen is met het speentje ineens geen probleem meer (nou ja om een uur of half 5 gaat hij toch echt niet meer slapen...) maar doorslapen is al bijna 4 weken een ramp....Zit er nu al doorheen...stel je voor als je dat al vanaf het begin hebt....Hoop echt dat het snel over is. Het begon van de ene op de andere dag. Misschien (hopelijk) is het ook van de ene op de andere dag over....duimduimduim. Ga zaterdag gezellig met deb en vriend mee uit eten en naar de bios. Zie er nu al tegenop omdat ik toch geen goede nachtrust ga krijgen en mn vriend de volgende dag om 06:30 weer moet werken voor 24 uur....

Nikki, weet je de uitslag al?

Tammy, zou inderdaad dan eerst even lekker tot jezelf komen. Je hebt natuurlijk wel sollicitatieplicht..maar dat zie je dan wel weer. Wat vind Niek van de speelboog?

Daniëlle.
Nou, wat een nachtbrakers hier!!

Vannacht ging het eingelijk heel goed,

Om 18:30 ging Laura slapen en de eerste keer wakker om 02:00 toen een borstvoeding gegeven, daarna ging ze gelijk verder slapen tot 05.45 toen weer een borstvoeding gegeven en daarna heeft ze nog tot 7.00 uur geslapen en tot 07.30 in haar bedje gespeeld dus toen begon onze dag.

Tammy, vervelend dat je ontslagen bent, maar misschien keert het uiteindelijk allemaal wel ten goede. Als je weer helemaal tot jezelf bent gekomen komt er vast wel weer iets op je pad!

Debje, overdag slaapt Laura best goed. s'Ochtends 1 tot 2 uur tussen 09.30 en 12.00. En s'middags 1 of 2 keer 1 tot 2 uur.

Groetjes, Lenna
Bloeduitslag was niet goed, de waardes waren niet veel gedaald. Dus hup longfoto's maken in het ziekenhuis. Toen ik klaar was met de longfoto's werd ik daarna door de zuster geroepen dat ze had overlegd met mijn huisarts en dat ze samen hadden besproken dat de longarts mij even wou zien. Dus ik zit in de wachtkamer ik word gelijk op geroepen ik zit daar. En hij zegt ja je zal wel denken wat doe ik hier nou. Dus ik zeg ook ja idd. Hij zegt ik werd gebeld door de zuster, met de medeling dat ze net longfoto's had laten maken van een jonge meid maar dat de foto's afwijkend zijn. Dus ik zeg o, ja zegt hij we hebben een plek op je longen gevonden die er niet hoort. En we kunnen niet zien wat het is. Het kan goed aardig zijn in de zin van een onsteking of iets aangeboren waar je nu pas klachten van hebt. Maar het kan dus ook iets kwaadaardigs zijn, in de zin van kanker. Nou toen stortte me wereld in en zat ik daar alleen, dus ik zei ook ik kom alleen voor longfoto's en nu heb ik dit. Dus gister gelijk allemaal onderzoeken onder ct scan nog meer bloedprikken, hartfilmpje. Vanmiddag krijg ik een punctie en wordt er met een naald wat eruit gehaald. Maandag allerlei onderzoeken en moet nog naar Groningen naar het UMCG voor een scan. Dus zit helemaal in de medische molen. Ben er helemaal kapot van, je wilt positief blijven maar o wat is dat moeilijk. Je wilt niet teveel huilen waar de kinderen bij zijn, maar als ik alleen al naar ze kijk. pffffffff
Dit wou ik de hele dag al plaatsen maar lukte niet.

Heb net de punctie gehad wat verre van prettig, maar was wel te doen. Het is nu wel pijnlijk, maar dat komt ook doordat ze natuurlijk met een vrij dikke naald er in zitten te porren. Dus er zit nu als het ware een bloeduitstorting, het voelt ook wat gekneusd. Maandag weer verder uitslag dus afwachten maar.
Nikki, lees net je berichtje wat een schrik zeg.

Kan me voorstellen dat je helemaal overstuur bent.

Zal heel hard duimen dat het iets 'goeds' is. Alvast een dikke knuffel en sterkte hoor. Duurt een weekend dan lang he! Hopelijk heb je mensen om je heen die je wat kunnen steunen en afleiden want tuurlijk kan het iets goeds zijn maar dat wil je liever nu weten dan gisteren.

Liefs

Maria
Nikki ik krijg het er koud van! Jeetje ik kan me haast niet voorstellen wat er door je heen gaat...

Ik zal keihard duimen voor goed nieuws!

Een grote knuffel vanaf hier iig.

Liefs Deb
Hey Nikki,

Ik kan me helemaal voorstellen dat je wereld even stil staat....zelfs ik las je bericht met ingehouden adem.

Ik ga heel hard voor je duimen dat alles maar goed mag zijn en zal vanavond even extra aan je denken tijdens het overdenken van mijn dag.

Hele dikke knuffel.
Nikki, veel sterkte meid! Ik hoop op een goede uitslag voor je.

Liefs,

Aventura
Weet niet zo goed wat te zeggen...Jeetje....Wat een nachtmerrie....

Hoop dat het zo snel mogelijk maandag is..maar dat duurt waarschijnlijk eeuwig....

Ga heel hard duimen voor je.

Sterkte..

Daniëlle.
Nikki, wat een schrik, meid toch!

Ik ga heel hard voor je duimen en ik hoop dat je veel steun in je omgeving hebt dit weekend.

Liefs, Lenna
Nikki, wat lees ik nu toch!!

Heel veel sterkte met weekend doorkomen!

Het MOET gewoon goed zijn.

Liefs, BB
Meiden, ik heb vanmiddag uitslag gekregen, en ik heb lymfklierkanker. Maandag zijn er meer resultaten en kijken ze in welke stadium en welke behandelingen er worden gedaan.

Dit was even gekopieerd van een ander topic waar ik schrijf, maar gistermiddag heb ik dus uitslag gekregen.
Nikki, ik word er stil van. Wat erg!!!

Ik wil jou en je gezin ontzettend veel sterkte wensen, waarom gebeuren zulke dingen...
Nikki ik weet echt niet wat ik met zeggen, zit met tranen in mn ogen....

Wat is het vreselijk oneerlijk!

Heel erg veel sterkte gewenst, ben er echt stil van...
Wat ontzettend oneerlijk.

Ontzettend veel sterkte aan jou en je gezin en familie.

Hoop zo dat je maandag wat "goed" nieuws krijgt. In hoeverre dat nieuws natuurlijk "goed" kan zijn..

Daniëlle.
Hoe reageren de kids. Merken ze er erg veel van?
Lieve Nikki,

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.....

We denken aan jullie.

Heel veel sterkte en kracht
Nikki,

Wat een vreselijk nieuws.

Ik had een hoop getypt, maar eigenlijk is het niet in woorden uit te drukken allemaal.

Kort gezegd, heel veel sterkte en ik hoop dat je de kracht vindt om ervoor te gaan en beter te worden!!

BB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven