Lekker gewoon zwanger worden en zijn

18-03-2009 16:35 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nuchter LGZW-topic nummer twee!

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! Mardjen291JA! 20 juli 2009 Hartje gezien, alles goed! Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 eindelijk actie! 15 juli gynaecoloog Sjipperdepip311 ivf 23 juni 1e punctie DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010Elevmeisje is 2South291JA! 11 juli 2009Alles goed! 19 juni echo Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 13 juli echo nekplooimetingSproet197830121 mei Sproetekind geboren! Dufty322JA! 25 juli 2009 Mini-dufty is 3. Hartje gezien, alles goed! Minie86221JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! 3 juli 30 wk echoBengal311JAAAA! 12 februari 2010Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!
wow, Mien, SUPER!! Splinternieuw en helemaal klaar voor 430 euro, dat hebben jullie goed voor elkaar, en dan ook nog precies de wagen die je wilde. Ben helemaal plaatsvervangend blij!
waarom nou weer twee keer?
Super Mien!!! Mazzelkont!

Dit is het autostoeltje wat we gekregen hebben. Er zit trouwens wel een zonnekapje bij, ben ik net achter gekomen. Het zit alleen niet in het stoeltje maar gewoon erbij. Nog al beter.
Zo Mien, wat een geluk heb jij! Echt super zeg!

En mooi autostoeltje. Wij hebben er inderdaad net zo een, maar dan knalrood.

En ook nog eens geleerd vandaag. Dat doe je goed zeg.

Elev: Nee, zie niet tegen de bevalling op en kijk er al een beetje naar uit. Maar wil tegelijkertijd ook dat het nog even duurt. Maar dat is meer voor extra weken verlof. Dus hij blijft nog even zitten als het aan mij ligt.

Wat die meditatie betreft. Ik vond het vooral eng omdat het leek of ik zweefde en ik geen idee meer had van wat boven of onder was. Maar misschien moet ik me er gewoon aan overgeven. Vond het wel weer bijzonder, maar even wennen nog.

South: Ik wil ook zomer!! Vind dit ook helemaal niks, maar dit weer is wel beter voor de productiviteit hier. Moet nog lakentjes strijken en door dat mooie weer bleef dat alsmaar liggen. Kleertjes zijn ook gewassen, maar liggen nu op een stapel in het wiegje en moeten dus ook opgevouwen worden. Maar goed. Misschien is dit weer over een paar dagen ook weer voorbij en krijgen we de zon weer terug. Ik hoop het.

Chiek: Balen zeg die bekkenpijn, maar misschien kan je ook zo'n band halen als Luus heeft. Ik heb er 1 van de prenatal, maar niet zo'n ding als Luus heeft. Niet zo'n lange in elk geval. Maar misschien kan je die dan gebruiken als je gaat lopen of wat gaat doen in huis voor de extra steun?
Er zit gewoon een regenhoes bij in de doos!

Ik ga die andere morgen ofzo maar even terugbrengen denk ik zo. Ik lach me stuk, wat dom dat ik het in de winkel niet even gevraagd heb!
joechei, mijn fiets is er!

Deze:
Nou heb ik die toestanden er nog los naast liggen, en dan ziet er veel minder moederfietserig uit (allen dat harley-stuur verraadt dat). BIj mij is de kettingkast trouwens ook gewoon zwart, veul mooier. En hij rijdt zo lekker! En nou regent het! Ik wil op mijn nieuwe fiets naar buihuihuiten!
Elev
Dank Mien. Het is droog inmiddels, ik ga het zitje erop monteren en hup, de wijde wereld in. Tot noooooit meer!
Daaaag Elev!

Pfff.. net gesprek gehad met onze personeelsfunctionaris en zij concludeerde dat ik minder moest gaan werken. Dus vanaf morgen ga ik 6 uur per dag werken ipv 8. Schaam me wel een beetje dat ik dus gedeeltelijk de ziektewet in ga. Maar ik kwam eigenlijk alleen naar haar toe met de vraag: hoe het zou zitten als ik, onverhoopt, niet dat ik daar van uit ga, 15 juni niet zou halen, maar eerder door de bekkenpijn gevloerd zou raken. Van het een kwam het ander (ze zien hier ook wel dat ik voetje voor voetje loop met een bekkenband om en dat het elke week moeizamer gaat). Dus...hmm..voelt gek. Heb wat zitten huilen, maar uiteindelijk denk ik wel dat het goed is. Ik wil ook niet uiteindelijk helemaal plat gaan liggen. Pfff... en nu ga ik naar huis!
Coole fiets Elev! En Mientje ook al zulke leuke aankopen.

voor Luus. Moeilijk he toegeven dat het niet meer gaat. Maar wel goed van de personeelsfunctionaris dat zij jou in bescherming neemt. Goed op jezelf passen hoor
Jeetje Chiek wat vervelend dat bij jou de pijn nu ook begint. Ik hoop dat het tijdelijk is of dat je goed begeleiding krijgt zodat het niet erger wordt.

Luus een dikke knuf voor jou (op mijn werk dus kan even geen smileys doen). Heel goed dat de pz functionaris je minder laat werken maar ik kan me ook heel goed indenken dat jij dat eigenlijk helemaal niet wilt. Of er niet aan toe durft te geven. Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat het snel weer beter gaat met jouw bekken.

Minie wat een goede Lucky day had jij vandaag. Lekker man dat je voor weinig geld alles in huis hebt en nu dan ook nog centjes over hebt voor andere dingen.

Elev heb je nog wat werk gedaan? Mooie fiets trouwens. Al uit kunnen proberen? Ik heb de hele dag in een donker hok gezeten dus niet gezien wat voor weer het was. Gelukkig maar geloof ik!

Hier lekker doorgewerkt. In het ziekenhuis vanmorgen ging alles ook goed. Gewoon een kort gesprekje over de curettage (voor het geval je dat vergeten was door de narcose) en als je nog vragen had kon je die stellen. En we kunnen dus ook echt gewoon weer aan de slag om een nieuwe baby te maken.

Caatje wat vervelend dat je zo slecht slaapt. Is zo grappig ik hoor het echt vaak van hoogzwangeren dat ze zich bijna op de bevalling verheugen. Goed truukje inderdaad van de natuur.

DD wat een leuk idee van je man. En gezellig dat je het zo en groupe kon vertellen.

Hey is Dufty niet al terug van vakantie? Of duurt dat nog een weekje?

Nou mijn lieffie komt me zo ophalen. Had me ook gebracht vanmorgen. Zo gezellig!! En lief!!
Hey toch een smiley per ongeluk gelukt!!!
Hey Minie, gefeliciteerd met je aankoop. Goed dat 'ie zo compleet is, zeg!

Ik kom net bij de VK vandaan en voorlopig mag ik niet meer werken. Ben vandaag maar een klein beetje druk geweest (wat administratie voor m'n werk, met de hond naar de dierenarts en zelf naar de VK) en heb nu al weer veel harde buiken. De VK had ook even gevoeld en mijn baarmoedermond is zelfs al iets verweekt en dat is natuurlijk geen goed teken bij 24 weken voor een eerste kindje. Ik wist trouwens niet dat de grens van wel of niet een overlevingskans bij 24 weken ligt. Daar ben ik dan in ieder geval vast over heen. Nu nog een week of 16 ultra-relaxen en dan heb ik waarschijnlijk de eerste centimers ontsluiting al te pakken voordat ik ga beginnen met bevallen... Always look on the bright site! Overigens zijn er vrouwen die van een derde inverwachting zijn die rustig een paar maanden met 3 cm ontsluiting rond huppelen... dus hoef me nog geen grote zorgen te maken, zolang ik maar rustig blijf. Dat betekent dat ik veel op het forum zal zijn! :-)
Gezellig dat je meer hier zult schrijven, jammer dat de aanleiding iets minder leuk is. Je zit op 24 weken, maar je kindje moet nog minimaal 10 weken blijven zitten hoor! Wat zeg ik, gewoon 16 weken!

Fijn dat alles goed was in het z'huis Pien en dat jullie echt groen licht hebben nu. Hup gaan voor die cheerleader in het schema!

Wij gaan ons even in het butt-weer storten met de hond. Kan mien d'r dubbele regenkapje wel gebruiken nu.
Meiden wat een leuke eropuit toestanden zijn er vandaag aangeschaft! En Elev een moederfiets had ik toch niet achter je gezocht Ik twijfelde nog maar als jij je eraan waagt moet het kunnen....

Mooie kleur Maxi Cosi Mien! Ik vind het nu een beetje zielig dat ons meisje in een ultrazwarte maxi cosi gaat straks, maar ik koop gewoon een leuke roze wikkeldeken. Had ik al verteld dat lief is bezweken voor de easyfix?

Luus en South wat vervelend dat jullie niet/minder kunnen werken. Dat lijkt me heel vervelend. Maar inderdaad wel goed dat er zo aan de bel getrokken is door bedrijfsarts/vk.

Even over mijn bekken, op zich gaat het hier prima hoor, maar trapje op trapje af en kilometers slenteren vind ie niet zo leuk. En vandaag had ik hakken aan (heb alleen nog maar jurken die lekker ziten en daar heb ik dan alleen maar laarzen met hakken onder, moet nu toch echt eens nieuwe schoenen/kleren gaan scoren) voelde ik het ook wel, maar dat komt denk ik nog door het weekend, verder geen last van.

Ik ga zaterdag trouwens kijken voor bruidskleding, in de winkel van Sproet en als er daar niks is rijden we door naar A`foort. Kan ik dus meteen even kijken voor gewone kleren.

Echt luek Mien je wagen, wanneer komt ie. Heel stom maa ik heb er echt zin in dat de onze komt. En mijn lief slaat opeens spijkers met koppen en wil woensdagmiddag het kamertje gaan halen bij Ikea (heleamaal niet erg... )
Oja, Pien, ik heb je hele zhuis stukje gemist maar begrijp van Beng dat alles goed is Zijn je stokken al uit de kast
South, wat vervelend allemaal zeg! Idd wat Bengal zegt, leuk dat je er meer bent, maar zo vervelend waarom. Ach ja, ultra-relaxen is ook niet verkeerd, toch?

Luus, ik ben het stiekem wel eens met je bedrijfsmensje. Ook al vind je het kut, het is wel beter voor je.

Pien, jeej! Je mag weer klussen voor een beeb. Nee hoor, ga maar gewoon lekker neuken voor een kind, dat gaat vast sneller. Ik wil snel weer een in het schema erbij!

Mardie, we hebben hem al staan! Konden hem zo mee nemen, omdat het natuurlijk magazijnleegverkoop was. Ik denk dat jouw meisje het helemaal niet erg vindt om in een zwarte Maxi Cosi te liggen hoor. En al helemaal niet als ze een toffe roze wikkeldeken krijgt!

Wij gaan 2 april het kamertje kopen en ik denk ook meteen maar de box. Heb een mooie gezien bij Baby-Dump (ze hebben gewoon geen boxen bij Ikea ) en daar gingen we 2 april ook nog even het bestelde wipstoeltje ophalen. Dan begint het al iets meer op te schieten met spulletjes kopen. Als we de grote dingen hebben ben ik al gauw tevreden.
Ah wat lief!!! Al jullie enthousiaste reacties op mijn ziekenhuis bezoek.

Ben zelf ook wel blij! Enne ja Mard die stokken liggen alweer gereed. Had net zo'n rare steken dat ik er ook toch maar een gebruikt heb. Tja je weet maar nooit of de boel door de war is. Maar ik ga officieel na het weekend met de stokken beginnen.

South wat een rotbericht dat je helemaal niks meer mag doen. Toch niet ideaal maar ja er is inderdaad ook wel weer iets te zeggen voor ultra relax mode. Hoe reageren ze op je werk? Niet dat ze er iets van kunnen of mogen zeggen. Maar ik merk dat ik dat toch altijd wel weer lastig vind.

Nou ik ga zo sporten, is wel weer tijd eens. Dus misschien tot strakkies.
Pienie!! Wat goed dat alles weer oké is in die buik van jou! Dat was ook precies de bedoeling, wat is jouw lijf toch slim om dat meteen te snappen! Superfijn dat jullie groen licht hebben gekregen, en dat niets jullie in de weg staat een droom van een baby te gaan maken!

Hoe gaat het met de stokkies... gebeurt er al wat? Wij gaan straks allemaal keihard voor je duimen!!

Jeetje, south en luus nu toch echt een (flink) stapje terug.... wat balen! Wel heel goed dat jullie klachten serieus genomen worden, maar ik snap ook dat het moeilijk is om toe te geven dat het niet meer gaat.

South, echt rustig aan doen hoor... onsluiting bij 24 weken is echt niet de bedoeling!! En luus, bekijk het positief; je bent er nog eteeds elke dag, alleen iets korter, niks aan te doen!

Zo leuk... minie zit helemaal op een roze wolk samen met haar prachtige kinderwagen en maxicosy..

En elev zit ernaast, met haar stoere moederfiets..

Heb net gebeld naar de fysio, en heb donderdag een afspraak, ik ben benieuwd!
@Luus

als je niet meer forumt onder werktijd kun je in 6 uur tijd net zo veel doen als voorheen in 8 uur Zeker als je je bedenkt dat je ook al geen rookpauzes meer houdt EN niet meer zo veel koffie drinkt.

*rent nu heel hard weg om te schuilen - ik zit je maar te pesten hoor Luus*
Ola chickies,

Eerst even: het gaat echtechtecht niet lukken met mn tentamen. Ben nog niet eens op de helft, zooooveel leeswerk... en morgenochtend heb ik m al!

Maar..als ik jullie niet zo goede verhalen hoor... pfff Luus jeetje, ik snap wel dat het moeilijk is hoor, maar alsjealsjeblieft doe rustig aan! Je moet nog zo'n tijdje, en je moet maar denken: als je dit al kut vindt, is het nog veel en veel erger als je helemaal aan je bed gekluisterd bent.

South ook , enig zich of je überhaupt nog terug gaat komen voor je verlof? Jemig, is niet niks inderdaad.

En dan on top of it ook Chiek al beginnende problemen!

Gelukkig ook positieve verhalen! Pien jeeeej! Wat fijn dat je afspraak zo goed gegaan is en dat Pienielijfje het toch maar mooi doet. Oeh, nu liggen we ongeveer samen in de race , maar dat duurt denk ik maar één maandje, met al die ellenlange cyclussen van mij.

En dan de moederfiets van Elev , nouww vooruit hoor, het kan nét. Nee eigenlijk is ie vet hip. Vooral helemaal in het zwart! Zeg en niet piepen, je schuwt een beetje regen toch niet? Hop! Op die fiets jij!

Mien, joepie, je hebt je wagen en wát een voordeel! Jij zondagskind , echt helemaal leuk vind ik 'm. Ook die atlantic kleur! Het enige dat ik me afvraag is, met van die wat kleinere voorwieltjes he, als je dan schuin de stoep afrijdt, gaat dat wel goed? Dondert ie dan niet om? (of kan het wieltje niet verkeerd komen te zitten?). ik ben blij voor je

Caatje, wat een bizarre meditatie ervaring had jij! Doe je het wel vaker? Ik begreep het een beetje uit je tekst? En, wat voor CD is dat dan? Lijkt me ook wel wat, af en toe mediteren maar ik heb geen idee waar te beginnen. Kan me indenken dat het zo voor de bevalling fijn is om die 'toestand' makkelijk op te roepen.

** Vies-praatje-alert**

Even over mijn ongesteldheid. Ik heb jullie hulp en inzichten even nodig. Liefst medisch onderbouwd (mien? luus?)

Het begon met wat bruinig slijm enzo, zaterdag voor het eerst rood bloed. Niet heel veel ofzo, wel met de bekende *slik* slijmpropjes enz. Maar ik heb nauwelijks kramp en niet veel bloed (slechts 2 tampons per dag en niet helemaal 'gevuld' ). Is dit wel een menstruatie? En is het wel normaal? Hmm twijfels slaan weer toe
Beng
ik ben heel fout, ik weet het.

*gaat weer in een hoekje staan om zich onoprecht te schamen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven