*Lente 2008 goes on*

15-09-2010 09:58 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Goedemorgen Fenne
-
Gevonden!

Wat naar voor je Estherz dat de mk zo moeilijk verliep en zo pijnlijk was. Ik vind het ook pijnlijk, maar ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal met een echte bevalling. Fijn dat alles nu schoon is. Gaan jullie het meteen weer proberen of lassen jullie een pauze in? Inderdaad heel fijn dat je bij een volgende zwangerschap niet zo lang hoeft af te wcahten of het allemaal goed zit. Dikke knuf voor jou.

Muis slaapt wel vaker een nachtje door, maar nu voor het eerst twee nachten achter elkaar. Helaas was hij vannacht weer aan het spoken. Maar goed er zit een stijgende lijn in. Muis moet inderdaad geopereerd worden. De kinderarts die Muis controleerd na zijn geboorte constateerde meteen dat één van zijn balletjes niet ingedaald was en bij het CB hebben ze dit dus in de gaten gehouden. We wisten dus meteen na de geboorte al dat hij misschien geopereerd zou moeten worden. Ondanks dat het een kleine ingreep is vind ik het toch een naar idee, mijn kleine mannetje onder narcose en onder het mes. Ik werd helemaal emo van de infofolder .
Check!

Esther: wat een naar verhaal als ik dat zo lees. Ik wist wel dat het bij sommige moeilijker gaat, maar zoals jij het beschrijft is wel heel erg vervelend. Sterkte hoor.

Boepie: he bah een operatie. Lijkt me erg moeilijk om zo'n kleintje zo achter te laten als ie naar de ok gaat. Maar wat je al zegt is het een kleine ingreep, en iets wat ze vaker doen. Zal allemaal wel goed komen!

Weet je al wanneer het moet gebeuren?

Vanmiddag naar de bedrijfsarts, maak me er eigenlijk wel een beetje druk om. Lang zitten lukt echt nog niet, maar verder gata het wel aardig. Ben dus bang dat hij gaat zeggen dat ik wel weer aan het werk kan. Maarja, mocht hij dat zeggen dat doe ik dat gewoon en als het dan niet goed gaat ben ik zo weer weg toch? Aan de andere kant is het een arts die ook wel weet dat je hiermee niet te snel van stapel moet lopen.

Maar ben best bang voor wat hij gaat zeggen eigenlijk....

Mijn afwezigheid zorgt wel voor veranderingen op het werk. Mijn baas gaat de griepoproepen uitbesteden aan een bedrijf die alles voor je regelt. En we krijgen een nieuwe scanner die een grote stapel uit zichzelf kan scannen, 20 blaadjes per minuut ! Haha...ze komen er eindelijk achter wat een klotewerk dat allemaal is.
Fenne: als ik nu op je nieuwe loepje druk staat het oude topic er ook bij..........de link naar je oude naam is snel gelegd. Weet niet of ie verdwijnt als je daar je post weg laat halen?

Dan kan ik even verwijzen naar het nieuwe topic ofzo.
-
-
Sterkte Lipa!

We staan op de wachtlijst en zijn over twee/drie maanden aan de beurt.

Manlief heeft ook kriebels ja, maar ik zit toch nog steeds met het ruimteprobleem.
Jeetje Esther, wat vervelend allemaal zeg... Hoe is t emotioneel? Heb je veel pijn? Heb je t eigenlijk aan je omgeving verteld? sterkte!

Leuk dat boepieman ook wil!! Sliep Muis aan t begin bij jullie op de kamer? Is dat geen optie voor de tweede? Ik heb de eerste 10 jr van m'n leven gewoond in een huisje met 2 slaapkamers. Ik sliep dus altijd met zus en broertje op 1 kamer. Tegenwoordig lijkt dat echt not-done te zijn, maat wij vonden t normaal en juist gezellig!

Wel lekker dat Muis door begint te slapen. Pfff, als ik er zo aan denk.... Al die drama's, ik

moet er nog aan....

Hoe ging t bij de BA, lipa? Ik vind eigenlijk dat je niet zou moeten werken als je zelf denkt dat t nog niet gaat. Zo'n BA kan nu eenmaal niet voelen wat jij voelt, dus je moet echt goed aangeven dat t nog niet goed zit hoor! Niet forceren!

Haha, die Fenne :P
quote:Lipa26 schreef op 15 september 2010 @ 11:24:

als ik nu op je nieuwe loepje druk staat het oude topic er ook bij..........Om deze reden is er weer een nieuw topic geopend damens !!
-
Ah lieve Lipa is me net voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven