Leuke cadeau 2e zwangerschap

12-03-2009 13:38 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is zwanger van 2e. Ik weet het net en wil haar nu graag een leuk cadeautje geven. Maar wat?

Iemand een leuk idee?
Een echofotolijstje is wel makkelijk. Anders een leuk boek over de eerste negen maanden oid?
waarom moet het altijd persé leuk zijn!?
quote:DJ Momo schreef op 12 maart 2009 @ 13:48:

waarom moet het altijd persé leuk zijn!?Een stom cadeau is ook zo... nouja, stom. Nietwaar?
Wat moet ze er dan neerzetten? Iemand een stom idee?
The time is now
Whaha, zelfde gedachte Parnell...
The time is now
..
quote:kitty elastic schreef op 12 maart 2009 @ 13:53:

waarom overal cadeaus voor??

Aah, da's toch leuk
Je hoeft niet te reageren....

De rest: bedankt voor jullie reacties
Weet je...je moet het jezelf niet zo moeilijk maken. Het idee dat je er aan denkt is toch al genoeg. Een leuke knuffel, een paar sokjes, rompertjes, andere speelgoedjes. Een lieve kaart erbij en hoppa!
Zwangerschapsdagboek, hoor van iedere zwangere van de tweede dat ze veel minder 'bewust' zwanger zijn dan bij de eerste het geval was, dus wellicht is zo'n boekje een manier om er af en toe bij stil te staan.
quote:Parnell schreef op 12 maart 2009 @ 13:49:

[...]

Een stom cadeau is ook zo... nouja, stom. Nietwaar?

duh

bedoel meer 'gewoon' een cadeautje. nee. het moet gelijk een léuk cadeautje zijn. daarbij overigens ook wel eens met de andere poster: waarom moeten overal altijd maar weer cadeautjes bij? waarom niet gewoon een dikke kus, knuffel of weet ik wat met de woorden "gefeliciteerd meid!"
Als je zoekt naar een cadeautje, dan zoek je toch altijd een leuk cadeautje? Kan iets kleins zijn, maar altijd leuk.

Waarom geven mensen elkaar cadeautjes? Omdat het leuk is om iets te geven, leuk om iets te krijgen enzo..

Wat is er mis met (leuke) cadeautjes??
Gewoon een grote bos bloemen?
Een lekkere douchegel om zichzelf te verwennen. Of een leuk rompertje voor het tweede kindje (ook dit kindje wil wat nieuws). Het maakt eigenlijk niet uit wat je geeft, maar dat je iets bedenkt. Ik kreeg bij eerste stapels met spullen nog voor ik 12 weken zwanger was, en bij de tweede heb ik (15 weken zwanger) nog helemaal niets gehad! Net of dit kindje minder welkom is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven