* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Hahaha, allemaal politiehonden hier. Nou ik kon voor de zwangerschap al meedoen. Ik presteerde toen al om te zeggen tegen manlief "je hebt een scheet gelaten" als ik thuiskwam uit mijn werk om 17:30. En dan zei hij: "ja om 13.00 u vanmiddag"

Ook een keertje aan 'm gevraagd waar hij was geweest. Nou hij was nergens heen geweest. Wel dus, want ik rook zijn aftershave in het trappenhuis. Oh ja, hij had het vuil buiten gezet

Kun je nagaan hoe erg ik nu ben.... Laatst kreeg ik een snoepje van mijn schoonmoeder. Ze had haar handen in haar broekzak gehad en met die hand gaf ze me dat snoepje. Ik vond het naar zeep smaken en vroeg of ze soms de broek die ze aanhad met ariel had gewassen. Ja dat klopte. Ze heeft t er nu nog over
Duft: Lief kaartje inderdaad. Echt vrolijke zomerkleurtjes. Leuk hoor..

South: Wat een superlief stukje. Je klinkt inderdaad superverliefd. Geniet er maar lekker van!

Minnie: Gefeliciteerd meid!! Echt goed zeg. En nu lekker rustig aan doen. Ben je vast uberrelaxt als je moet bevallen.

Fijne vakantie!! Het weer wordt weer beter volgende week. Je bent er toch een weekje?

Sproet: Ja, het gaat best lekker. Was vandaag ook weer wat uitgeruster. Echt wel fijn om op donderdag thuis te zitten. Kan ik even bijtanken. Met Minicaat gaat het ook goed op het kdv. Drinkt goed en is heel lief. Maar hij slaapt helaas minder. Hij ligt nu ook te slapen terwijl hij altijd wakker is 's avonds. Ons mannetje is gewoon veel te nieuwsgierig en wil alles zien. Dus heeft hij maar 2 uur geslapen vandaag. Normaal slaapt hij 's ochtends echt wel een uur of 4 / 5 en 's middags ook wel een uurtje of 3 en soms meer. Maar nu dus niet. Gelukkig gaat hij niet 2 dagen achter elkaar naar het kdv. Hoop dat hij daar uiteindelijk ook gaat slapen.

Mijn werk valt me alles mee. Hoogstwaarschijnlijk kan ik een heel leuk project gaan doen. En.. ik heb een superleuke nieuwe collega. Net zo oud als ik en precies hetzelfde type. Zit nu tegenover me en ik ben zo blij! Mijn leukste collega's waren namelijk net weg. Heb nog wel leuke collega's hoor, maar wel een beetje oud. Zo rond de 50 en dat is toch anders. Maar nu dus weer een leuke jonge collega!! Yeah!!
Dat is leuk Caat, een nieuwe even-oude collega erbij! En helemaal als jullie ook nog het zelfde tiepje zijn! Mijn team bestaat uit 13 man en we zijn allemaal tussen de 26 en de 34. Met uitzondering van een stagiaire van 18, een stagiaire van 51 en een collega van 39. Ik zou het juist leuk vinden om wat meer oudere collega's erbij te hebben, omdat wij met allemaal zulke jongelui zitten.

Elev, haha, nee het is geen vruchtwater, alhoewel ik dat wel vaak gedacht heb hoor! Maar anders zou ik al 3 maanden vruchtwater verliezen! Maar het kan voorkomen dat je afscheiding in de laatste weken wat wateriger wordt. Volgens mijn VK had ik de pech dat het ruim eerder optrad al. Ik dacht dat South dit ook had.

Oh meiden, bereid je voor als het hoofdje wél vast ligt in het bekken. Mijn VK pakt het hoofdje met twee handen beet, als ik uitadem, en slingert het dan heen en weer, van links naar rechts en terug. Dat is prima te doen als het hoofdje nog niet vast ligt. Maar het hoofdje van ons kind ligt sinds week 37 vast en is dus niet meer heen en weer te slingeren.... maar toch probeert ze het... en serieus, dat is niet fijn! Pijnlijk zelfs.

Trouwens, vraagje aan de bevallenen, hebben jullie warme sokken gedragen bij de bevalling? Ik kan me niet voorstellen dat ik dat nú lekker (en nodig) zal vinden. Ik lig 's nachts meestal met alleen een string aan en zonder deken, en ik heb het niet koud. Kan me niet voorstellen dat ik sokken aan wil terwijl me in het zweet aan het werken ben. Of zijn dan je voeten écht zo onderkoeld? Ik heb van die hydro-gebreide dikke sportsokken gekocht (de dikste en warmste sokken die je maar kan vinden) maar vraag me serieus af, of ik ze nodig ga hebben....
Ik had trouwens aan het einde van de bbq weer aardige voorweeën. Ik wist even niet wat ik moest man, ik kon niet meer zitten, kon niet rondlopen, kon niet liggen... en mijn ouders waren in de tuin. Gelukkig gingen ze al snel opruimen omdat de bbq klaar was en het tijd werd voor koffie. Ondertussen ben ik maar op de aeroball geklommen en een beetje daarop zitten wippen en wiebelen emt mijn handen op mijn buik en héél hard wensend dat het niet door zou zetten! Haha, hoe hard ik vorige week wilde bevallen, zo hard wil ik dat nú juist niet. Vanaf zondag mag het, morgen eerst nog verjaardag vieren van lief's vader.

Ik zit op mijn kat te wachten, tot ze thuis komt, maar ze is ver weg... grrr. Ik wil eigenlijk naar bed. En lief zit boven achter de pc een spelletje te spelen. We hebben haar vannacht ook pas om half drie binnen gelaten omdat ze eerder ook niet binnen wilde komen. We hebben geen kattenluik dus, kan nergens in ons huis ivm alles van glas of buitenmuur. Dus dat wordt een stuk buitenmuur uithakken of in dubbel glas een kattenluik plaatsen. Beiden geen ideale opties.
Hopelijk komt de kat snel thuis Luus en kun je lekker naar bed (en goed slapen hoop ik)

Pff klinkt heftig die voorweeen zeg! Ik hoop dat luusmini idd netjes blijft zitten zodat jullie nog gezellig verjaardag kunnen vieren.
Even snel voor Duft: wat een superleuk kaartje. Pienman vindt 'm ook heel leuk.
Welterusten allemaal!!

(wij gaan morgen misschien naar bab*yp*ark om parcours te rijden met kinderwagens, maar alleen als ik niet te moe en te misselijk ben)
Leuk man babypark, en regel zo`n shopper he Beng. Mijn zus heeft daar een Teutonia wagen gekocht, hadi k nog nooit van gehoord en die lijkt best op de EW. Dus misschien is dat voor Bengman ook nog een optie, dan hebben jullie wat te kiezen!

Ik ben vanavond om 20:30u. naar bed gegaan en er nu weer uit. Weer (voor) weeen en heeeeet. Dus hier ook geen dikke sokken Luus! En als het nu doorzet willen je schoonouders vast over een maand nog wel met jullie uit eten in dat lekkere restaurant hoor!
Mogge!

Mard, voorweeen heb je nu wel genoeg gehad toch? Ga nu maar gewoon voor het echte werk, lijkt me wel zo leuk!

Luus, weeenremmend op de ba, moet er wel om lachen hoor! Ga vanavond inderdaad maar lekker feestje vieren, en dan morgenavond starten met de bevalling, zou perfect zijn.. (werkte het maar zo he?!)

Elev, ze zei het écht van die beugelbh's, goed he?! Dus ik blijf ze ook lekker dragen, want heb gewoon écht een stalen constructie nodig om de dames in het gareel te houden

Ze zei dat het bij bv zelfs in sommige gevallen ook nog kan, maar dat zien we tegen die tijd wel. Ga denk ik toch wel van die supersexy bh's met van die flapjes kopen, lekker op de verleidelijke tour

Heb weer een dramatisch slechte nacht gehad zeg, bah! De combi van een wild schoppende baby (soms zag ik gewoon de deken uitpuilen als ze schopte ) en een op vol volume snurkende man werkt niet al te best

Oh mard, het snoozeb*by boxkleed is binnen gekomen gisteren, de roze met labeltjes, hij is echt superleuk!!
Beng, succes bij babyp*rk vandaag! Het is een super-uitgebreide winkel, maar toch heb ik er een hekel aan.... ze zijn enórm refo (en daar gaan mijn haren van overeind staan ) en ook nog eens schreeuwend duur, in werkelijk álles!
Hé Chiek, jij bent er vroeg bij vandaag! Ooh, dat slechte slapen is zó vervelend hè? Volgens mij heeft iedereen daar last van op het eind als ik het zo lees (behalve Caatje die zo lekker uit kon slapen steeds).

Ik heb goed geslapen gelukkig. Sproetman deed de nachtvoeding en dat was pas om 04.00, dus ik was pas om 08.00 aan de beurt!

Caatje, wat leuk van die nieuwe collega, beetje leven in de brouwerij (alhoewel oudere collega's natuurlijk ook heel gezellig kunnen zijn, maar een beetje variatie is meestal wel goed)

Luus, hier geen warme sokken hoor tijdens de bevalling. Ik heb geloof ik ooit gelezen dat je ze niet speciaal zou dragen omdat koude voeten niet fijn zijn, maar omdat warme voeten de kans op kramp verminderen. Geen idee of dat waar is. Ik heb het in elk geval niet koud gehad, integendeel.
Mard, ik hoop voor je dat het door gaat zetten nu! En anders moet die naaldenprikker maar even heel erg zijn best gaan doen hoor, je geduld mag nu wel eens beloond worden.

En Luus, voor jou moet ik dus nu weer duimen dat je níet vandaag gaat bevallen, wispelturige types toch, die zwangere vrouwen
En Luus wat denk je? Wordt het een lekker diner vanavond of toch een baby in je armen?

Chiekie wat een herrieschoppers bij jou thuis 's nachts. Dat wordt wat straks.

Ik heb gelukkig eindelijk eens relatief goed geslapen. Wel veel te laat naar bed maar echt maar 2 keer wakker ofzo en gewoon weer ingeslapen. Voel me ook echt wel wat beter nu.

Minie wat fijn dat je nu alles gehaald hebt!!!! En wat is het je gegund, je hebt het hele jaar zo hard je best gedaan. Ik ben zo blij voor je. Wat zul jij van je vakantie genieten.

Caatje heel leuk zo'n nieuwe collega en misschien een leuk project. Ben even vergeten wat je ook alweer precies moet doen. Maar fijn dat je zo lekker terug bent op je werk.

Sproet ook lekker geslapen. Fijn is dat he.

Mard hoe is het nu? Ik vind ook dat jouw geduld nu beloond moet worden. Och wat zal dat ook een droppie worden.

Beng wij wilden morgen naar de Babyd*mp (iemand daar ervaring mee?) maar ze zijn niet open dus wij moeten echt nog even wachten. Heb wel hele leuke boxpakjes op MP gezien en eentje al gekocht. Hele leuke retro.
Lekker zeg, dat jullie allebei een goede nacht gemaakt hebben! Lig nu in bed tv te kijken en man slaapt nog steeds, maar nu is hij doodstil (dus hij kán het wel... nu moet hij alleen de goede timing nog onder de knie krijgen )

Is het bij jullie ook zulk takkeweer?
Ja . Maar ik ga helemaal los op MP.
Ook hier pokkeweer. Maar ach, we hebben alles wat we thuis ook hebben dus ik vermaak me wel. Mijn oma komt zo de hond van mijn ouders brengen (die logeert daar terwijl mijn ouders weg zijn) omdat ze vanmiddag naar een bruiloft moet. Hebben we dus voor één nachtje een hond.
Morning!

Het is hier ook takkeweer zeg...maar stiekem vind ik het eigenlijk wel best zo

Nou Mard, hopelijk heeft het nu wel goed doorgezet...je bent toch al een paar dagen over tijd, dus laat je meisje maar komen

Luus, voor jou vandaag dan weer even niet...maar als afsluiting vanavond een bevalling...hoe klinkt dat

Caat, gezellig een collega van je eigen leeftijd. Binnen ons bedrijf ben ik een van de jongste...maar met een aantal meiden die vlakbij zitten, kan ik het heel erg goed vinden...dus het is altijd wel gezellig! Als zij er niet zouden zijn, dan zou de sfeer ook heel anders zijn...

Pien, Babyd*mp heb ik geen ervaring mee...zoals over iedere zaak heb ik er goede en minder goede verhalen over gehoord. Al iets specifieks op het oog, of alleen lekker kijken?

Tjemig, wat ik gisteren heb gedaan, doe ik de komende weken niet meer hoor! Beetje te veel hooi op m'n vork...Gisterenavond om de paar minuten harde buiken...bij iedere beweging Vannacht toen ik wakker was (as usual ) ook lichte krampen...en als dit voorweeen zijn, nou dan gaan de grote jongens echt zeer doen dus vandaag doe ik heel relaxed, want ook nu nog steeds veel en soms pijnlijke harde buiken.
Getsie Laal vervelend die zere buik. Het is heerlijk weer om te niksen thuis. Dus nog meer reden om dat te doen.

We willen kijken voor kinderwagens en gewoon een beetje neuzen. We zijn nog niet echt georganiseerd bezig. Ook omdat het nog steeds een beetje onwerkelijk voelt dat we nu echt over dat soort na kunnen denken.

Ok ik ga me douchen en wat boodschappen doen. Genoeg geboden vandaag!
Psies! vanavond visite...dus ik ga mijn dag maar eens vullen met niets

Het is ook heel onwerkelijk...wij hebben toen met 16 weken de kinderwagen uitgezocht...amper een buik, maar wel heel trots

Leuk toch, gewoon lekker rondkijken, doe je misschien wel leuke ideeen op voor de babykamer enzo...En waar zit je allemaal op te bieden dan?
Als je mp eenmaal gevonden hebt, gaat er een wereld voor je open!

Wij zijn geen babywinkels ingegaan voor ik 18 weken was en we die extra echo hadden gehad (waarop alles goed was). Eerder durfde ik gewoon niet. Kinderwagens staan trouwens óók op mp pien, als je niet persé een nieuwe wilt! (en kamers ook..... eigenlijk álles wel )

Lalietje, doe inderdaad maar rustig aan vandaag. Je wilt dan wel van alles, maar je lichaam roept je vanzelf terug, en jij betaalt dan de tol, dus daar heb je niks aan. Beter elke dag een uurtje iets doen, dan op 1 dag helemaal los gaan.

Dusseh... ongegeneerd bankhangen jij!
Goedemorgen!

Vandaag wil ik dus absoluut níet bevallen! Het is niet leuk om op dezelfde dag als je opa jarig te zijn. En ik wil er vanavond gewoon bij zijn en niet thuis terwijl de rest gezellig de 60e verjaardag viert van schoonvader.

Net ook weer even voorweeën gehad, een uurtje. Ik kneep hem alweer, maar het is weer afgezwakt. Gelukkig. Stom he? Eerst heel hard wensen dat het doorzet en nu heel hard wensen dat het juist niet doorzet.

Ik ben trouwens de laatste dagen ook weer erg bang aan het worden voor de bevalling en mede daardoor ook blij dat ik nog niet aan het bevallen ben. Ik wil het eigenlijk ontlopen, niet doen... ik durf niet... arghhh. Ik merk nu de laatste tijd gewoon heel goed hóe groot onze baby wel niet is, in mijn buik....en ik durf dat er gewoon niet uit te gaan persen...dat past namelijk nooooit..... ik durf écht niet meer...

Sorry even ego bericht...
Ach Luusie wat vervelend dat je opeens de angst te pakken hebt. Het komt heus echt goed hoor. Moet je kijken hoe een stoer wijf je bent dus jij kunt het zeker. Ja het doet zeer maar lukken gaat het zeker. Probeer het over je heen te laten komen en denk niet te veel vooruit. Eerst maar eens de echte weeen opvangen en dan pas weer het volgende stapje.

Laal en Chiek ben vooral op kleertjes aan het bieden. Maar ook naar commodes aan het kijken. Heb wel al echt leuke dingen gezien. De kinderwagen heb ik nog niet gevonden (ja een keer maar die was al verkocht) maar we hebben nog even tijd. En ik weet nog niet zeker of ik de wagen nieuw wil of niet. Ik denk dat Pienman dat liever nieuw koopt. Ook in verband met garantie enzo.

Heb net gedoucht en zou verder met aankleden enzo maar ik moest heel erg kokhalzen. Gelukkig stopte het op tijd dus ik ben maar even chill op de bank gaan zitten. Dat kokken voelt echt zo rot. Mijn hart ging helemaal te keer. Maar nu gaat het weer goed hoor. Dus ik ga er zo vandoor en geld uitgeven in de stad.
Even weer erg ego-berichtje van mij, maar ik maak me zo'n zorgen over mijn bloeddruk. Gister heb ik 5 uur op de ehbo gezeten, vanwege een torenhoge bloeddruk (onderdruk van 120). Ik ga er zo een topic over openen, want ik ben zo benieuwd naar ervaringen en tips. Ik snap dus niet dat die bloeddruk nu zo piekt. @Sproet, ik las wel even vlug dat jouw bloeddruk ook pas na een week zakte, maar hoe hoog was hij bij jou? Ik heb er nl. echt last van, slecht zien, erge hoofdpijn... Vind het niet erg relaxed... Vanmorgen was hij wel wat gedaald (104) en heb ik nieuwe medicatie...
Sjee wat een hoge bloeddruk, kan me indenken dat je je daar serieuze zorgen over maakt. Ik hoop dat de nieuwe medicatie aanslaat Duft en dat je bloeddruk snel gaat zakken en je je prettiger gaat voelen ook vooral.

B*bypark was echt HEL. Wat een vreselijke zaak. We hebben 't gezien en weten iig zeker dat we daar geen cent besteden. Nu hadden we al besloten dat we sowieso geen kamertje kopen, tenzij we echt over een kamertje struikelen op marktplaats. Anders wordt het een ladenkast van Ik*ea als commode en een los ledikant. Kast kopen we niet want er staat al een grote linnenkast in de toekomstige babykamer en die blijft staan.

Kinderwagen wordt een nwe, de enige waar Bengman achter kan lopen met zijn grote voeten is een 2009 model dus die zijn er gewoon niet gebruikt. Maxicosi wil ik ook nieuw ivm veiligheid in de auto en verder zal het met allemaal roesten. Ik hoop vooral op dingen te leen uit de vriendenkring van mensen die nog niet alles doorverkocht hebben. Leen liever een box dan dat ik zo'n ding koop.

We zullen 't allemaal wel gaan beleven!
Lieve Luus, je kunt het echt wel meis! Echt, als ik het kan, paniekzaaier die ik ben, dan kun jij het helemaal hoor! En echt, hij past er echt wel doorheen. Het gekke is dus dat ik overal last van heb, behalve van mijn doos , daar merk je dus niet altijd veel van hoor, het komt echt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven