LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Goedzo Chiek, gelijk het heft in eigen handen en actie ondernemen.

Ik ben normaal enorm van de troostaankopen en troostvoedsel maar zelfs daarvoor voel ik me te belabberd.... Hoewel ik wel veel heb gesnoept de laatste 3 weken, daarom kom ik nu ook aan en hiervoor niks. Maar ik kan natuurlijk beter brood eten bij de lunch dan puddingbroodjes en saucijzenbroodjes...

Vanmiddag een box gekregen + boxkleed en een voedingskussen en een positiebroek. Helemaal leuk. Box moet een verfje hebben, maar is nog wel netjes verder. Van een nicht van Bengman gekregen (via oom en tante) die ik nog nooit heb ontmoet, lief he.
Waaaaaat Sproet???!!! Over 6 weken al?! Dat is echt heul snel. Goed dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen. Maar wat rete spannend zeg.

Beng wat superlief al die 'cadeaus'.

Chiek ik ben heel nieuwsgierig op wat voor vacatures jij dan solliciteert. Care to share? Of op de groep? En ik ga natuurlijk heel hard voor je duimen.
Sorry, even ego.

Ik ben toch best zenuwachtig merk ik. Ben ook erg moe en gesloopt.

Ik ga zo even samen met Luusbaby in bad. Voor het eerst! Mijn bloeding is over en mijn menstruatie die daar direct achteraankwam is ook over en vanaf morgen kan ik de aankomende paar weken ook niet in bad met hem. Dussss nu lekker badderen en dan ga ik toch al vroeg op bed liggen. Ontstressen!
Sproet, is dat serieus al over 6 weken! Mijn god! Dat had ik me ook even niet gerealiseerd zeg...wat snel! Kan me voorstellen dat je daar de kriebels van krijgt.

Chiek way the go...we zijn allemaal lekker bezig met ons werk

Ben ook erg benieuwd waar je naar gesolliciteerd hebt!

Beng wat leuk al die cadeaus!

Luusje ik weet niet of je nog hier komt vanavond, maar anders alvast heel veel sterkte morgen! Hou je taai! Je hebt al zo veel doorstaan, dit gaat je ook lukken en dan hopelijk eindelijk rust en genieten! X
Oh crosspost Luus...
logisch toch dat je nerveus bent Luus, zou gek zijn als je het niet spannend zou vinden...

Nu eerst even lekker in bad met Luusbaby, geniet van je geluksmomentje en dan hopelijk een goede nacht. Zet 'm op!
Ik hoop dat je het nog leest Luus maar lekker genieten in je bad met mini. En dan wens ik je een heel goede nacht en heel veel sterkte morgen. Zal aan je denken. Weet je ook hoe laat je aan de beurt bent.
Trouwens ik heb het gevoel dat er onwijze druk op mijn borsten staat vanavond.

En ik heb net een brief gekregen van mijn pufclub gebeuren. 30 november begint dat pas. Dus Beng die van jou is misschien heel vroeg maar ik vind die van mij is wel weer het andere uiterste. Mijn laatste les zou 18 januari zijn.
Dat is wel heeeeeeeeel laat Pien. Ik ben over 3 weken al klaar, dat is dan wel weer erg vroeg. Maar ik ga misschien nog wat individuele herhalings/opfrislessen doen zo richting de uitgerekende datum.
Ja ik vind het ook een beetje raar, maar goed.... Zo kan ik het bijna niet vergeten wat ik daar allemaal leer. Ofzo.
Ik kom even zwaaien . Nog niet bevallen, morgen de 37 week "mijlpaal".

Ben beetje moe dus ff geen puf om echt te schrijven. Ben wel aardig bij met lezen ('s avond op mobiel), kom van de week even wel reageren.

Groetjes vanuit bed.

DDx
Ik ga nu richting bed, maar ik moet morgen om 10.30 me melden bij de dagbehandeling. Brrr...

Nou, ik ga lekker spacen in mijn bed. Heb rond 19.00 uur er even een morfinepil in gemikt en die hakt nu in.
Trusten Luus en nogmaals sterkte....
Luus succes morgen, ook ik denk aan je!

DD je hebt dan vanaf morgen meldplicht, dat begrijp je Dus niet alleen meer bijlezen, ook keurig even melden iedere dag.
Hee Luusje, meisje, heel erg veel succes morgen! Ik denk aan je, jij bent zó sterk, jij gaat je er echt weer doorheen slaan.

En: jeeuuujjj! Ik zit lekker eindelijk voor de tv. Héérlijk

Wow wat een mooi beeld... Ben nu naar desperate housewives aan het kijken maar mennn wat een hoop reclame maken ze tegenwoordig tussendoor. niet leuk
Luus, heel veel sterkte morgen! Hoop dat je nu allemaal geweldige dromen hebt met roze olifantjes enzo. En morgen ook weer fijn in dat maskertje ademen, één grote trip wordt dit Nee, serieus, ik hoop dat de operatie slaagt en er daarna alleen nog maar een stijgende lijn voor je is.

Oeps, had me vergist, we willen over 8 weken vertrekken. Nou ja, dat is nog snel natuurlijk.
Ik ben helemaal niet bijgelezen nog, want we zijn net een uurtje thuis, maar ik wil even zwaaien ( ) omdat ik een paar dagen in D was en nu weer thuis. Zie ik nou dat Luus morgen geopereerd wordt, aan je borst neem ik aan? Sterkte!!

Tot morgen allemaal (wat erg dat ik jullie echt gemist heb in die twee daagjes)
Luus heel veel succes vandaag. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen op je trippil. En ik sluit me aan bij Neem, jij bent zo'n sterke jij slaat je er wel doorheen. Neemt niet weg dat het heel spannend is natuurlijk. Nou meissie sterkte!!

Beng hoe laat moet jij voor je echo? Ook heul spannend!! Dus jij succes met wachten. Zeg maar tegen Bengel dat ie zich wel even van zijn goede kant moet laten zien voor de foto.

Elev voor mijn gevoel ben je hier ook al heeeeeeel lang niet geweest (meer dan 2 dagen). Leuk dat je even naar D was. Hebben ze allemaal trots je buik bewondert? Enne wanneer mogen wij 'm nou bewonderen?

Neem gefeliciteerd met je tv. Enne die reclame hadden ze in je vorige huis op je vorige televisie ook al hoor.

DD, ik sluit me aan bij Laal. Meldplicht!
luus, weet niet of je vanmorgen nog online bent, maar weet dat er hier non-stop aan je gedacht wordt!
Luus sterkte mop! Ook vanuit hier wordt aan je gedacht hoor! Ik zal de tijd vooruit kijken voor je zodat je hopelijk zo snel mogelijk naar huis kan vanmiddag...X

Beng ook een spannende dag voor jullie! Hopelijk kun je de zenuwen nog een beetje handelen...hoe laat mogen jullie? Ben zo benieuwd naar het geslacht! Ik gok nog steeds op een ventje...

DD melden

Toch een beetje te vroeg gejuichd hier...Laalbaby meldde zich om 04:00 uur vannacht en vervolgens was hij om 07:15 klaarwakker...hmmm naja kan niet altijd feest zijn voor ons natuurlijk. Nu zit hij te lachen tegen zijn beste vrienden...de knuffeltjes die aan zijn wipper zitten. Ik heb er foto van op de groep gezet... hij lacht met geluid! Schattig!!!

Oh hij valt nu net in slaap (hij wel ) ga hem even in zijn bedje leggen.
Net terug van de echo (was om 8.00 u) en alles is goed. Bengel is een meisje.... Bengman is in de wolken en ik vind het ook erg leuk. De beide oma's zijn ook in hun element, die hadden ook een voorkeur voor een meid.

Nu door naar het zhuis voor de volgende controle, dit keer bij de gyn.
Heb ik even verkeerd gegokt! Beng wat heerlijk dat alles goed is, ik moet het even zeggen hoor...wat een wondermeisje!

Hoe laat is Luus's operatie? Als je dit nog leest Luus: heel veel succes mop, vind het erg verrot voorr je dat je dit nu ook nog eens moet doormaken maar hoop echt dat het het probleem nu oplost en je eindelijk echt ONBEZORGD mag gaan genieten (ipv van tussen de klachten door, grrrr).

'k ga even bijlezen, maar realiseerde me dat ik dat gisteren ook niet eens gezegd had!!! Tot zo.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! Bengel is een gezond (en vast prachtig) meisje!

Luusje, heel heel heel erg veel succes vandaag. Ik denk aan je!
@Beng, YEEEAAAHHH, wat gaaf, een Bengeltje-meisje en alles goed oh wat liefg, leuk, fijn en prachtig. Gefeliciteerd ook aan Bengman, met jullie bikkel-meisje, wat een kanjer is dat toch nu al denk ik hoor!

Oh ja, ik moest me ook melden heh *bloos*. Nou ja, kleine D (is het dan "d" d-tje??) zit er nog en Mega-DD (Mindy ligt eruit, ik ga gewoon op de boeven zitten) is nog steeds mega. Ik heb bij de thuiszorg een verstelbare hoofdsteun geleend waarbij ik rechtop in bed kan zitten, voel me echt The Queen, geweldig. jammer alleen dat er niemand komt als ik Room Service bel.

@Neem, dat stukje over je ex: Heel begrijpelijk! Fijn dat Neemman het wel een beetje begrijpt. Ik hoop dat de Chlomid doet wat het moet doen en jij jullie eigenste kleine baby krijgt die nog veel mooier en lievder is, want van jou en de man van wie je houdt. Komt goed dat moet toch zo zijn, en troostkopen mag ook gewoon daar ben je vrouw voor, haha. Any excuse... ook als het regent mag je daarom troostkopen, dusss....!!!

@Chiek, succes met sollicitatie! Ik denk dat ik me volgend jaar bij de ander-werk-zoekenden aansluit, maar goed belangrijke zaken eerst en heb besloten maar even te zien hoe alles loopt. Ben in elk geval super-blij met de nieuwe opvang bij de gastouder die ik gevonden heb, heb daar in elk geval een goed gevoel bij dus in alle bllleeeeghhh-heid van alles toch ook een positief nootje. Weer waar toch, in alles iets positiefs?

@Sproet.. jeetje wat spannend zo snel, moet je nog veel regelen, wordt je al een beetje nerveus? Hoe ver ben je met alles regelen "on the other side", hebben jullie al een huis enzo. Wat een avontuur ook gelijk voor mini. Oh en hoe op over wijn... als ik het alleen al ruik nu wil ik zoooo graag, hoezo verboden vrucht.

Jeetje.. ik zie net Koen Wouters op TV. Wat is die oud geworden en wat een iel mannetje. Ik was vroeger helemaal maf van Clouseau, posters aan de muur en alle albums, en die bruine ogen van hem toen *zwijmel*. Heb na een concert eens zijn hand aangeraakt (we hadden zelfs een bordje met "Koen, geef me een zoen!?!") en toen die een week niet gewassen. Hysterisch pubers or what? Tegenwoordig vind ik zogenaamde beroemdheden ook maar mensen hoor, of ik ze bewonder of niet. Maar goed ik dwaal af...

@Pien, bij onze lessen zijn er ook een paar al uitgerekend rond de laatste les dus het is best normaal ook om zo laat te zijn denk ik. Wij hebben volgende week woensdag de laatste les dan zit op op 38 week en zijn 2 of 3 stellen echt die week al uitgerekend geloof ik.

Ik blijf nog even hangen in bed... toch best veel gedaan gisteren dus vandaag een rust dagje, wil alleen vanmiddag de bestekla even leeghalen en schoonmaken. Oh en afspraak maken bij de kapper want heb echt geen zin meer in zelf haar verfen, ga het lekker laten doen.

Tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven