LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Het rare is dat ik het nog steeds heb over 'iemand van het forum' als ik over jullie vertel. Als ik gewoon vanaf het begin jullie namen had genoemd, was het voor hem een stuk duidelijker geweest wie bij elk verhaal hoort. Nu is het steeds "*Elev* die dus al een dochtertje van 3 heeft,' of 'je weet wel *Bengal* die wonder boven wonder natuurlijk zwanger is geworden' (Pien, ik had hem jouw 'kraanvogel' foto laten zien, "zo poseren ook alleen vrouwen hè", hij staat zelf nogal serieus op foto's)
Luus jij lijkenpikker

Hihi, ik vind het wel leuk klinken maar ik sta toch nog niet bepaald te popelen tot onze katjes hun eerste beest mee naar binnen brengen. Ik vind het al erg genoeg als ik ze een mot zie slachten. Lastig hoor, want hoe leer je dat nu af??? Niet ben ik bang?

Hier trouwens zijn jullie ook 'de meisjes' , wat grappig!

Mijn lief heeft er wel steeds meer begrip voor, hij snapt het wel en ja, het is nu eenmaal best een groot onderdeel van mijn leven. Wat hij er nu echtechtecht van vindt weet ik niet. Soms ook wel handig als ik weer wat kennis heb opgedaan

Vandaag kreeg ik een smsje op mn werk; mn ex is vandaag vader geworden. Slik...

Het zal ook de Clomid wel zijn, ik ben vreselijk labielig, maar ik moest mn tranen echt wegduwen en lig nu in bed, met chips, cranberries en een warm vest aan en ik vínd mezelf toch een partij zielig

Het goede nieuws is dat vanavond eindelijk de tv er is! Joepie!!! Na wéken zonder, kan ik eindelijk alle series weer volgen.
Dit mogen we trouwens op onze vlucht meenemen:

per volwassene:

- 2 stuks max. 23 kg per stuk

- 1 stuk handbagage max. 12 kg per stuk

voor baby:

- 1 stuk ruimbagage van maximaal 10 kg

- een volledig opvouwbare buggy of kinderwagen als ruimbagage

- 1 stuk handbagage van maximaal 10 kg

Bij elkaar mogen we dus 136 kilo + de wandelwagen meenemen! Hebben we dat hele verhuisbedrijf niet meer nodig (jammer dat de tafel de verkeerde afmetingen heeft).

BTW, paspoorten mét visum voor Sproetekind en mij zijn binnen. Nu die van Sproetman nog.
jemig wat gaat het snel Sproet...pfff. 'Nu hebben we het hele verhuisbedrijf niet meer nodig' is dat serieus of een grapje??? Ik vind het echt heul weinig. Maar goed, ik heb dan ook echt veel en veel en veel te veel rotzooi.

Grappig hoe je het zo vertelt, ik heb ook nooit namen genoemd. Nu is ie daar sowieso slecht in maar ik weet niet, het leek onbelangrijk. Al zou het nu wel stukken makkelijker zijn.
Oei, dat zal zeker even slikken geweest zijn Neem. Het zat er natuurlijk wel aan te komen (een maand of 9 ), maar als het dan echt zover is, wordt je wel weer even met je neus op de feiten gedrukt. Heb je nu meer last van de clomid met je dubbele dosis? Vervelend lijkt me dat, dat je gewoon nu al last van je hormonen hebt. Wel heerlijk dat je vanavond lekker op de bank voor de tv kunt ploffen! Laat je maar goed verwennen door Nemoman (weet hij eigenlijk dat je zoveel moeite hebt met vaderschap van je ex? heb je het dara wel een smet hem over gehad?)
Heb er even een achter geplakt Neem! Nee, het zou wel mooi zijn, maar met 136 kilo kunnen we een tafel, 6 stoelen, 2 fauteuils, een tweepersoonsbed, een boekenkast, 2 andere kastjes, commode, servies, kleding, lampen, keukenspullen, schilderijen, fietsen, administratie, boeken, stereo, boxen, gereedschap, computers, heel veel dingen met snoertjes en batterijen ( ) etc etc echt niet meenemen.
Sproet dat heb ik dus ook. "Je weet wel dat meisje dat eerst zus en zus en zo en die nu me dit en me dat..." Ik probeer nu namen in te voeren maar dat heeft bij Pienman ook niet zo heel veel nut want hij moet mensen eerst 36x gezien of gesproken hebben wil hij die namen dan onthouden.

Luus yukkie bah! Maar die kijkneigingen kan ik dan ook nooit onderdrukken.

Neempie tuurlijk mag je even retezielig zijn!! Dat is ook geen leuk nieuws. Zelfs als je zelf niet met baby's bezig bent is zulk nieuws toch altijd een beetje confronterend. Dus ik vind de keuze cranberries en chips uitermate geschikt voor deze gelegenheid. En gelukkig kun je straks ook weer voor de tv wegkwijnen. Gaat helemaal goedkomen daar in jouw stulpje.

Sproet ik vind het niet zo bijster veel hoor wat je mee mag nemen. En hoe zou je dat allemaal zelf moeten dragen en Sproetekind er nog bij? Maar misschien hebben jullie niet zo veel zooi als wij. En misschien kun je wel heel kritisch inpakken.
Onderweg in het vliegtuig gaan alleen onze kleren, Sproetekinds belangrijkste spulletjes, een campingbedje en de wandelwagen mee. En in de handbagage de harde schijf van de computer en sieraden. De rest krijgen we een paar weken later per container.
ghegheghe sproet , wordt lastig inderdaad

Joh koop je toch alles lekker nieuw daar

Lief weet het wel hoor, dat ik er moeite mee heb. We hebben het er af en toe over. Maar goed, hij ervaart het allemaal heel anders dus of hij me écht begrijpt weet ik niet. Hoewel het echt een liefje is, het blijft een pragmatische man. Vóóruit!

Punt met mijn ex is gewoon, hij heeft óókal ons hondje waar ik met zoveel pijn en verdriet afscheid van heb genomen... dat was een beetje ons kindje. Ach ja, even slikken en weer doorgaan.

Ik moet nog één dagje 100 mg slikken, ik heb wel het idee dat ik iets merk. Ben moe, neerslachtig en mja...futloos.

Vanaf donderdag ga ik maar weer ovutesten denk ik. Gelukkig heb ik er nog een boel
Pien, hooooi

Wat ben je toch een scheetje, met je lieve berichtje achterlaten op de tsjet
quote:nemovisje schreef op 29 september 2009 @ 16:35:

Vandaag kreeg ik een smsje op mn werk; mn ex is vandaag vader geworden. Slik...

Het zal ook de Clomid wel zijn, ik ben vreselijk labielig, maar ik moest mn tranen echt wegduwen en lig nu in bed, met chips, cranberries en een warm vest aan en ik vínd mezelf toch een partij zielig

En weet dat er ergens ver, ver weg iemand is die heel veel aan je denkt en dus in gedachten bij je is!
Alleen kleine katten en honden van maximaal 6 kg (13 lbs) mogen mee in de cabine.

Daar maak je nou vrienden mee: een huilende baby én een jankende kat op schoot!
Maar je had mijn berichtje dus wel dubbel en dwars verdiend Neem. En nu komt er gewoon een heel lief vriendinnetje om de hoek kijken. Zie omdat je het verdient!!

Sproet ik zeg gewoon doen. Jij een baby op schoot, Sproetman een hysterische kat. Gezellig joh!!
Neem, dan gaan we nú alvast beginnen met de tribune bouwen ok? Gek hoor, ik krijg er gewoon weer zin in, die zenuwen of er weer iemand (jij dus!) zwanger raakt. Ik hoop het zó voor je!!!!
Ahhh Kym!!! Ik ook van jou Lief ben je!

Hell yeah Sproet, bouw um maar op die tribune. Alle gedachten de goede kant op

Ha! Maar wel fijn dat ie in de cabine mag! Het lijkt me zo zielig als ze in het ruim moeten
Ooooh ik ga alvast klaarzitten op die tribune. Als niet-werkende kan ik de hele dag blijven zitten om dat ei aan te moedigen en dan blijf ik gewoon 2 weken zitten tot je mag testen.
quote:nemovisje schreef op 29 september 2009 @ 17:04:

Ahhh Kym!!! Ik ook van jou Lief ben je!

Zorg goed voor jezelf lieverd!

Zoen!
Haha Beng en dan doe ik met je mee. Toch apart dat wij als een van de weinigen zonder verlof toch het minst te doen hebben.
Oh Nemo! Ik heb toevallig laatst een mail gekregen van die sensi*test mensen dat ik gratis 5 ovutesten of 2 zwangerschapstesten mocht kiezen, en toen heb ik voor jou de ovutesten besteld. Nu moet ik ze alleen nog even opsturen, en die andere 9 (ofzo) ook.
Och maar lieve Mientje, jij hebt het druk genoeg zo met je meisje. Denk maar goed om julliezelf! Wel heul erg lief dat je zo aan me gedacht hebt. Wordt er gewoon verlegen van

Zooo, wie vertelt er eens iets leuks?

PS ik ben ondertussen ook aan het troostkopen. Ik lijk wel een vrouw. Nou ja, ik kan er de hormonen de schuld van geven, toch??
Ik hou echt van troostkopen. Toen ik last had van kraamtranen heb ik op internet 2 hele leuke truitjes voor Miniemeisje gekocht (de ene paars met haar naam erop, en de andere geel met 'Mama en Papa *naam Miniemeis*) en bij B*l wat leesvoer, en toen was het weer helemaal over.

Het is dát of chocolade, het ene is beter voor de lijn en het andere beter voor de portemonnee. Ik wissel het dus maar af.
Haha, dat troostkopen herken ik; toen ons meisje weer terug naar het ziekenhuis moest, vond ik het zo zielig (ook voor mezelf ) dat ik 2 pakjes en een houten puzzel voor haar heb gekocht. Ben dus niet de enige, dat scheelt weer!

Sproet, het gaat nu echt dichtbij komen... superspannend voor jullie, maar ik word er wel een beetje verdrietig van, de gedachte dat je straks zo ver weg bent

Ik hoorde trouwens vanmorgen op het nieuws over noodweer in spanje, hoop niet dat chicaatje daar last van heeft!

Neem, wat dubbel dat je ex nu vader is geworden... Bedenk je maar dat het kind dat jullie gaan krijgen ten eerste veul mooier wordt en ten tweede een veul leukere papa krijgt Je ex is tenslotte niet voor niks je ex

Ik heb besloten dat ik dusdanig baal van mijn werk, dat ik toch maar ga solliciteren (in het ergste geval lukt het niet, dan is er alsnog geen man overboord) Heb net een leuke vacature gezien, en de brief is inmiddels onderweg, ben benieuwd!
Ik ben wat dat betreft dus echt niet zo'n vrouw. Ik ga namelijk het liefst winkelen als ik juist lekker in m'n vel zit (anders staat en past tóch niks), online winkelen doe ik heel gericht en op die paar maanden tijdens m'n zwangerschap na ben ik ook al geen chocoholic.

Daarentegen trakteer ik mezelf aan het eind van de dag graag op een glaasje wijn (zoals nu ), schijnt ook iets typisch voor vrouwen te zijn. Genoeg vrouwelijke hormonen dus in mijn lijf.
Goed bezig Chiek! Hopelijk wordt het wat met die sollicitatie.

Ja, verhuizing komt wel erg dichtbij nu (planning is over 6 weken te vertrekken, maar dat is toch wel heel snel) en ik heb er nog steeds mixed feelings over
Waaaaaaat 6 weken ?!??? F*ck dat is echt al snel....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven