LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Gezellig hier hè? Ondertussen heb ik nog geen f*ck gedaan hier, maar hey ik ben weer vrolijk

Beng wat rot dat je geen internet hebt thuis. Ook heel rot voor ons

Ik las net pas dat je onze vloer had gezien op hyves, sowwy, maar dank voor de complimenten. We zijn er ook zo blij mee

Serieus, die housewarming moet er komen hoor! Met veul thee en sapjes droge crackers, en wijn voor mij ALLEEN, lekker puh nananananahh. Oh nee, we hebben inmiddels ook een hoop niet-meer-zwangeren nou goed, dan zetten wij het op een zuup'n
hahaha, gelukkig. Ik heb elevmeisje voor de tv geparkeerd en zit dus ook lekker te niksen. Nou ja, positiespijkerbroeken te scoren op marktplaats. (Als ik maar gewoon doorga alsof er geen enkele twijfel over deze zwangerschap is, helpt het misschien. )
Neem, ik schenk er net eentje in: op je nieuwe huis!

Ja, het schijnt dat je inderdaad die 3 weken op moet tellen bij de 6 weken waarbij de meeste baby's gaan lachen. En z'n eerste lachje was ook met ca. 9 weken, dus dat klopte wel. Maar het bleef bij eentje en toen heel lang niet meer. Eigenlijk pas sinds een paar dagen dat hij wat meer lacht, hel voorzichtig, niet zo'n big smile nog. Ach het komt wel, ik heb er nu wel meer vertrouwen in.

Pien, jij hebt het onderwijs ook wel eens overwogen toch?
Lieve schatten voor jullie, Neem ik was het vanochtend vergeten op te schrijven maar wat ontzettend vervelend en )(*)(&(^&^&((* van je tentamen! Kan me heel goed voorstellen dat dit even de druppel is!

Elev het is gelukkig bijna morgen....
Sproet ik lees over het lachje van sproetekind, ik heb de illusie dat ik soms ook al een lachje krijg maar dat zit er nog niet in denk ik. Ach ik neem nu van harte genoegen met haar stuipjes Maar wel leuk dat jullie sproetkindje nu echt naar jullie gaat lahcen

Mijn huisarts raadde me trouwens van harte aan om gewoon een wijntje te drinken tijdens de bv periode, twee moest zeker kunnen per dag Nu vind ik dat wel een beetje overdreven, maar heb wel een half wijntje gedronken toen we bij mijn ouders aan het eten waren. Heerlijk!
Oh meiden hou op. Zo ga ik weer twijfelen.

Ik heb inderdaad het onderwijs overwogen en om heel eerlijk te zijn is dat plan nog steeds niet geheel van de baan. Zat gister al weer op een omscholingstopic mee te lezen en op internet dingen op te zoeken over instromen enzo. En ik weet het gewoon niet want je leest ook veel horror verhalen over ouderavonden, werk voorbereiden, de vele vakanties echt nodig hebben. Maar het werken met kinderen lijkt me echt heerlijk. En je doet iets nuttigs.

Maar goed eerst ook de loopbaan coach maar eens afwachten.

Weet je dat ik niet eens meer precies weet uit welk boek dat plaatje komt. Otje of Pluk ofzo. Nou ja een Annie boek in ieder geval. Heerlijk!!! Vooral dat stukje verhaal waar dat plaatje bij hoort.

En wat klinkt iedereen weer vrolijk hier. Heerlijk!! ('t is wel heel veel heerlijk in een stukje geloof ik, maar ik ben ook zo in een goede bui). Elev je koekjes klinken heerlijk . Gewoon zandkoekjes?

Over lekker dingen gesproken. Ik heb weer een B*rger K aanval. Zit hier weer met een burger en friet op de bank. We gaan zo kijken voor een kamertje in DD's winkel dus ook wel handige maaltijd. En ben de hele dag al heel gezond bezig dus het mag ook wel een keertje.

Mardjen zo gezellig dat jij er weer bent. En superfijn dat het weer goed gaat met je man ook. Weer volop genieten dus.

Minie hoe is het met jou? Zo druk aan het schoonmaken nog steeds?

En South alles goed?

Oh en Neem supergoed idee die housewarming!! Ehm doe mij maar een mangosapje. Fijn dat je ijsje zo lekker was. Die zijn echt heel lekker he. De chocola versie is ook zo'n heerlijke smaakexplosie trouwens. Jam!!
Hihi, lachjes. Luusbaby ligt altijd na het voeden zo prinsheerlijk te lachen. Het zijn natuurlijk nog grimassen en geen gemeende (sociale) lachjes, maar het ziet er wel echt schitterend mooi uit.

He, ik voel me echt beter! Volgens mij zijn zijn regeldagen voorbij. Hij slaapt weer meer en we waren mooi op tijd klaar met voeden, vlak voor het eten. En sinds het eten ligt ie lekker te chillen in zijn fatboy. En ik kom zelf ook aan dingen toe. Zit ook weer beneden en heb niet de behoefte om weer naar boven te gaan om op bed te liggen. Dus das mooi!

Pien, ik denk ook dat jij een leuke juf zou zijn!

Neem, ik had er nog niet op gereageerd, maar wel al gelezen: wat enorm balen van je tentamen. Hoe is het vanmiddag nou gegaan? Of heb je dat net geschreven hier (heb nog niet bijgelezen)? Zó irritant als je dan net buiten de grens valt..zeker bij die rottige tentamens zoals statistiek.

Ik heb laal ook al weer snel even hier gezien: haaaaaai! waren we toch bijna synchroon bevallen, hè?
Deze supertechnician heeft het internet weer aan de praat!!! Dus ik hoef jullie niet meer te missen thuis!

Heb wel klappende koppijn, ben moe en gewoon OP na een week werken. Maar ik heb t mooi wel gedaan deze week. Het gaat serieus iets beter. Nu moet het gewoon nog iets beter gaan en dan kom ik misschien toe aan een beetje genieten.

Bengman is door zijn rug gegaan. Beetje jammer nu we net moeten beginnen met de keuken. Gelukkig komt er wel hulp van buiten want ik kan het niet (en doe het niet, ga niet slopen en sjouwen).
Oh! Ben van de 20 kilo die ik aangekomen was, inmiddels weer 11 kilo afgevallen!

Heb wel nog een enorme flubberbuik... alsof ik nog 18 weken zwanger ben (volgens mijn eigen 18 weken zwanger buik dan hè?)

Ziet er heel stom uit en als ik erop klop, klinkt het hol en ik kan het ook helemaal uit rekken...

Ik lach wel, maar hoop serieus dat het nog wel wegtrekt.
Ik ben trouwens ook voor een minimeet Neempje. Wil graag bij je thee komen drinken!
Beng, ben jij nu nog steeds thuis? ivm mex griep?
Het is uit Floddertje, Pien, en ik wist inderdaad wel dat jij graag met kinderen wilt werken. Ik denk wel dat je er qua salaris behoorlijk op achteruit gaat hoor. En ja, ik ben niet voor niets gestopt met het onderwijs, horrorverhalen genoeg natuurlijk, maar het hangt er maar net vanaf of het jouw baan is of niet. De mijne niet. Maar ik ken genoeg mensen die al jaren zielsgelukkig zijn voor de klas.

Zandkoekjes ja, en ooooh ik ben jaloers op jouw burger king eten. Daar heb ik nou al wéken zin in. Heb wel een paar keer al patat gegeten, dat is hier wat makkelijker te halen. Succes vanavond bij het kamertje zoeken!

Luusje wat klinkt luusbaby zoet en lief. En fijn dat het weer loopt, jullie hebben wel snel een soort ritme gevonden zeg. En was het nou Mardbaby die al hele nachten doorslaapt?? Lekker!
Lekker he, dat heeft ze van mij denk ik. Heb mijn slaap ook hard nodig ALhoewel... Mijn lief was na de tweede nacht echt helemaal van pad, zat tegen iedereen te vertellen dat we een vreselijke nacht hadden gehad terwijl het arme kind maar 3 keer was geweest voor een voeding en daarna weer lekker ging slapen Hij kon er niet zo goed tegen......

Nu ligt ze trouwens ook lekker te tukken in de box, als ik het snoertje van ons fototoestel weer vind dan plaats ik even de foto`s van onze `jaffa`.
Jaffa? Lijkt ze op een pakje sinaasappelsap?

Mard, wat heerlijk dat Mardmini al doorslaapt! Dat had Sproetekind ook wel van mij mogen erven. Maar ik klaag verder niet hoor. Van 21.30 tot 04.30 vind ik ook prima, ben er al helemaal aan gewend. En wat dat glaasje wijn betreft: een glas alcohol is na 3 uur uit je bloed, dus je kunt het beste vlak na een voeding een glaasje drinken als je wilt dat Mardmini er niets van binnen krijgt.

Grappig hè Luus, dat je buik hol klinkt als je er op klopt. Wat goed dat je zo veel kilo's alweer kwijt bent. Heb je alweer op je buik kunnen slapen? Dat flubbergevoel is hier helaas ook nog niet weg. Ik kan ook echt een stukje huid pakken en dat behoorlijk ver uitrekken. Moet ik misschien maar niet te vaak doen.

Hoe is het met je bekken?

Floddertje ligt hier trouwens ook al. Cadeautje van een vriendin. Ziezo en en grote boek van Jip en Janneke hebben we ook en Pluk heeft Sproetman geloof ik hier liggen. Ik noem Sproetkind trouwens vaak Pluk, weet niet waarom ik daar mee begonnen ben, maar het klinkt zo lief.

Die lachjes na het eten (als hij net in slaap valt) zijn inderdaad ook zó zoet. Zo tevreden ziet hij er dan uit.
Hoooi!

Ik ben kapot, echt... Ongelooflijk moe. Maar! Het huis is af! Elke kamer in huis heeft een enorm grote beurt gehad, mijn moeder is in totaal 2 dagen (maandag en vandaag) geweest en heeft bergen werk verzet. Het is zo schoon, ik word er helemaal blij en giechelig van. Heb volgens mij zelf nog geen last van nesteldrang, want zin om te poetsen heb ik niet. Maar nu hoeft het dus niet meer. Ze heeft zelfs het bed verschoond! Doen we zelf elke week, daar niet van, maar het was zo stoffig in de slaapkamer dat het bed ook weer vies werd.

Lekker alleen nog alles een beetje bijhouden vanaf nu, zodat het niet meer zo vies wordt.

Oeh, en alle kleertjes zijn gewassen en gestreken! En we hadden de hydrofielluiers gewassen en mama heeft ze allemaal gestreken voor ons. Lief hè? We hebben ook een nieuw strijkijzer gekocht, want die van ons was echt bagger. Nu hebben we een (volgens mama en Minieman) hele fijne.

En nu ga ik lekker in bed een dom boekje lezen. Morgen lees ik weer bij, kan me nu echt niet concentreren op iets serieuzers dan de Cosmo. Heb dit schermpje ook een uur open gehad geloof ik...

Dag liefjes, fijne avond allemaal!
@Luus

nee, zit gewoon op kantoor overdag, deze week zelfs 4 dagen gered. Ben nu wel helemaal stuk.

het is hier in huis een vreselijke puinbak, echt afgrijselijk. Hoop dat deze 2-3-4 weken snel voorbij zijn en dat ik dan kan gaan genieten van onze prachtkeuken.
Luus wat fijn dat je je weer beter voelt en dat het met Luusmini ook zo goed gaat.

Bengie welkom terug!!! Je week zit er wel op nu toch? Goed gedaan hoor. Enne ik geloofde het ook niet maar je gaat je echt beter voelen. Ik heb nu al twee weken echt meer energie en puf en zin in dingen. Het begon me vorige week op te vallen. Dus rond week 15 en een beetje.

We zijn er uit qua wagen, alleen de kleur nog niet helemaal maar wel bijna. En het kamertje wordt er een van 2 die ik alletwee even leuk vind. Ze zijn wel allebei in de uitverkoop dus ik hoop dat ze ze binnenkort nog hebben. Maar we krijgen dit misschien van familie cadeau dus konden moeilijk nu zelf beslissen. Vind ik dan ook zo raar staan. Veel fijnere winkel dit. Veel rommeliger maar daardoor overzichtelijker ofzo (beetje tegenstrijdig maar goed) en gewoon prettiger opgezet. En veeeeeel leukere kamertjes. En betaalbaarder.
Leuk Pien dat jullie zo goed geslaagd zijn, en ik blijf erbij... De tweede keer dat je gaat babyshoppen stel je je er al een beetje op in

Jaffa komt trouwens van `voor Jaffa liggen` als ons meisje slaapt dan slaapt ze ook echt. Begin nu ernstig te twijfelen of dat een uitdrukking hier uit de streek is of wel een `echte`.

Sproet ik was met de nachten tot half 5 ook heel blij hoor, en zelfs met de nachten dat ze om half 2 en om half 6 kwam, dan maak je toch nog een paar uurtjes en ik slaap daarna altijd weer snel. Duurt een voeding met de fles ook een uur of gaat dat wel sneller, dat idee heb ik namelijk maar misschien zie ik het helemaal verkeerd.

Ik heb troruwens een boekenkraampakket van mijn moeder gekregen, alle klassiekers zijn dus binnen
Wat een leuk cadeau van je moeder Mard! Ben heel benieuwd wat je allemaal hebt gekregen. Hopelijk wel de klassiekers uit onze tijd en niet Dick Trom enzo.

Voor Jaffa liggen? Nee, nog nooit van gehoord. Wij hebben hier we 'voor Pampus liggen', maar dat betekent nét iets anders. Sproetman en ik hebben het wel over onze 'coma-drinker'

Voeding met fles duurt incl verschonen een half uur. 's Avonds en 's nachts ligt hij er dan binnen drie kwartier weer in. Overdag blijft hij na z'n flesje langer wakker en is hij in totaal zo'n 5 kwartier op.

Pien, ik hoop voor je dat ze straks dat kamertje voor je hebben. Ben benieuwd wat je keuze is.

Heeft iemand hier ervaring met foto webalbums? En dan het liefst één die alleen toegankelijk is met password.
Jeeeee we krijgen het dus echt cadeau, of in ieder geval voor een deel. En aangezien het de laatste waren gelijk maar even bellen morgen.

Mard wat een leuke uitdrukking. Moest ook aan sinaasappelsap denken. Ben zo benieuwd naar de nieuwe foto's.

Ga nu lekker slapen. Eigenlijk alweer te laat. Truste.x
Ben ZO jaloers op alle doorslaapkindjes, of bijna doorslaapkindjes... V.komt om 2.30 uur en om 6.30 uur, op zich prima, ware het niet dat ik er bijna 2 uur mee zoet ben. Flesvoeding duurt dus net zo lang @Mard, in mijn geval, maar hij heeft ook speciale voeding, beetje pap-achtig, dus dat gaat maar heel langzaam door dat ene gaatje van zijn flesspeentje Ik heb eens overwogen er een extra gaatje in te prikken maar toch maar niet gedaan... Dus flesje duurt een uur, dan nog boertje en luier en zo zijn we rustig weer een half uur verder,nog even na-kreunen en in slaap vallen en dan weer naar bed. Ik laat hem nl. beneden in slaap vallen, want in zijn wiegje is hij nog zoooo lang aan het "kletsen" of kreunen, dan wordt het hele huis wakker en vooral mini heeft een soort 6e zintuig wat babyboy betreft, die hoort alles en heeft eenmaal wakker ook allemaal tips en tops over hoe we met babyboy moeten omgaan "Nee mama, hij wil niet slapen, hij wil knuffelen!"

Ik ben trouwens kapot moe. Ben gister uiteten geweest en heb het gevoel dat ik nog aar net thuis ben, terwijl ik toch echt "al" 3 uur heb geslapen. Maar wat was het weer leuk! Heb mijn eerste sigaretjes weer gerookt (was echt duizelig!), rose gedronken,gelachen, bijgekletst, ik voel me in plaats van moeder ook weer een individu zeg maar. En ik had zo'n leuk jurkje gekocht, voelde me, ondanks mijn fat ass weer helemaal de vrouw

Dit is mijn nieuwe jurk:

http://www.didi.nl/collection/set9.html

@Luus, wat superheerlijk om te lezen dat alles zo goed gaat, dat je je alweer zo goed voelt! En heerlijk he, die lachjes! V. heeft dat ook na de voeding en dat vind ik het zo'n lekker ding Ben ook helemaal verliefd op die knapperd.

Sowieso voel ik me zo happy als ik dat kleine mannetje zie. Hij is zo schattig en knap, ik zou hem wel aan de helewereld willen showen. Het is echt een knuffeltje,gaat ook helemaal piepen (zoals een caviaatje) als je hem vasthoudt en hij zoekt dan echt contact. Dan gaat hij met zijn gezichtje in het holletje van mijn nek liggen en datis zo schattig...

@Neem,wat balen van dat kuttentamen, ik zou daar ook zo van balen.Ineens moest ik weer aan mijn eigen studie-tijd denken, ik kan me nog zo die stress herinneren en het zat-zijn. Ik vind het zo knap hoe je naast al je bezigheden uberhaupt nog aan studeren toekomt. :knuf:

@Mien, hoe kun je nou 3 dagen met het schoonmaken van je huis bezig zijn? Kanonnen zeg, dan moet het wel heel vies zijn geweest Wel lekker dat het nu allemaal klaar is!

Ik ga de laptop afsluiten en nog even wat uurtjes slapen, wantmorgen doorlopend kraamvisite, wel erg leuk!
Oh ja, voordat jullie allemaal medelijden met mijn gebroken nachten hebben De voeding van 6.30 uur doet mijn lief altijd, dus ik maak dan meestal nog een ruk van 4 uurtjes slaap, dat is dus best te doen op zich...
Oooh ik heb je net gemist Duft! Was wel wakker maar nog niet beneden. Zit nu lekker met een kopje thee op de bank. Heb nog steeds hoofdpijn helaas....

Leuk dat jullie eruit zijn qua wagen en kamertje Pien. Zelf wil ik ook nog graag naar die winkel, zit er hier 1 redelijk in de buurt en ik ga ook wel voor netter geprijsd dan die andere ellendige tenten.
Lekker ik heb weer wat te lezen bij mijn ontbijt. Niet zo zeer lekker voor jullie natuurlijk met jullie nachtelijke avonturen. Hoewel jouw nachtelijk avonturen ook wel weer om te smelten klinken Duft. En jouw minimeisje die het allemaal zo goed weet. Wat grappig!! Maar kan me voorstellen dat je daar om 4 uur 's nachts niet echt op zit wachten. Maar jullie hebben het goed verdeeld. Dus dat klinkt goed.

Je avondje klinkt ook leuk. Leuke jurk!

Irritant van die hoofdpijn Beng. Heb je nog wel een beetje geslapen. Hopelijk kun je vandaag echt tot rust komen en trekt de hoofdpijn dan weg. Lekker uitslapen! Zit ik hier ook nog van te dromen.

Elev heel veel succes en plezier vandaag. Ik weet niet hoe laat je moet maar ik kom nog wel een keertje buurten vandaag. Duim voor je moppie. En voor een heel mooi. met een nog mooier lijfje er om heen.
Goedemorgen!

Elev, ik duim voor je vandaag! Hopelijk ben je snel aan de beurt, hoef je niet de hele dag te lopen ijsberen.

Beng, wat rot toch steeds die koppijn! Kan zeker ook geen paracetamolletje tegenop.

Duft, wat vermoeiend klinkt dat, 2 uur met een voeding bezig. Maar waarom krijgt babyboy verdikte melk? Is dat van die speciale voor hongerige baby's? En kun je dan niet een groter maatje speen kopen, dit lijkt me nl. voor hem ook heel vermoeiend. Hihi en die mini met haar wijze raad, maar ja, da's na de 10e nacht niet zo grappig meer denk ik. Wat fijn trouwens dat jullie een goede taakverdeling hebben. Ik doe ook de nacht en Sproetman de ochtend, kan ik ook even blijven liggen. Werd vanmorgen alleen vrij snel alweer wakker van allemaal gezellig gekraai en en lachende Sproetman. Ze hadden het heel gezellig samen . Daarna met z'n drieën gedoucht. Heerlijk begin van de dag.

Vanmiddag naar m'n opa. Hij is bijna 92 en Sproetekind is zijn 13e achterkleinkind (en inmiddels zijn er alweer 2 bij en eentje op komst). Volgens mijn moeder begint hij erg vergeetachtig te worden, hij dacht zelfs dat hij Sproetman nog nooit had gezien, herkende hem niet van de trouwfoto's. Dus ik wil echt nog even langs, want het kan zo snel achteruit gaan bij die oude mensen. Zo treurig wordt ik daar van, want vorig jaar wist hij nog wel wie bij welk kleinkind hoorde en of ze studeerden of werkten etc. Helaas is het niet anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven