LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Nee, al zou een nieuwe fiat 500 me ook wel een laten doen hoor. Ik zei gisteren tegen man: zullen we afspreken dat als ik weer een kind voor je baar, en we overleven het allebei en ze lukt net zo goed als de vorige, ik een nieuwe fiat 500 krijg als bedankje? Dat vond hij goed, al wilde hij geen beloftes doen over de afmetingen.
Fijn Chiek, dat het goed gaat met Chocomeisje. Maar hoe is het nu met je knie? Nog steeds erg dik en warm? Morgen heb je je afspraak in het z-huis toch?

En Pien, voor jou is dus straks ook hulp onderweg! Hopelijk ben je snel van de pijn en het gestrompel af.

En Mien, wat heerlijk dat Minimeis zo lekker slaapt! Gefeliciteerd met deze mijlpaal! Ik vind het zelf niet heel erg om om 22.00/22.30 nog een flesje te moeten geven, maar ik zou het wel heerlijk vinden als Sproetekind ook tot 08.00 zou blijven liggen! (al mogen we met 07.00 ook niet klagen, dan moet Sproetman z'n bed toch uit, maar niet in het weekend natuurlijk)

Ik hier ben nog steeds heel erg boos (ja Mien, ik had heel graag iemand willen slaan gisteren ). Onze Nederlandse contactpersoon gaat er nu achteraan, ik ben benieuwd of dat wat oplevert. Ik begin het allemaal zo zat te worden dat halve huishouden en ik wil na 40 dagen ook wel weer eens in m'n eigen bed liggen.
Kan me je frustratie goed voorstellen sproet, hoop dat jullie snel weer in jullie eigen bed liggen

Mijn knie is trouwens helemaal paars, dik en pijnlijk Compleet buigen én strekken zijn erg pijnlijk, maar denk wel dat het vanzelf overgaat. Morgen heb ik inderdaad een mri scan, dus als ik na gisteren extra "schade" heb opgelopen, staat dat er morgen gelijk op, da's dan weer een goede timing van mezelf dacht ik zo

Neem ook de MvM mevrouw heeft dus gezien dat je zwanger bent, leuk hoor! Toch weer een soort spannend he, dat je moet bewijzen dat het écht zo is? Gelukkig had je bewijs!

Hoe gaat het verder met je qua misselijkheid/ moeheid, valt het mee?

Ik heb geen scanner sproet, maar als je wilt stuur ik het tijdschrift wel naar je op als ik het uitheb, geen probleem hoor!

Wat goed dat minimeis jullie zo lekker laat slapen mini! Hier gaat het met slapen redelijk goed; meestal rond 21.00 laatste voeding en rond 06.45 de eerste, maar tussendoor zitten nog wel een aantal speen-terug-momenten, en soms is ze zelfs even klaarwakker en ligt ze te kletsen in bed. Ze valt dan na een minuut of wat wel weer in slaap zonder ons, maar we zijn dan dus wel weer allebei wakker. Een nacht non-stop slapen lijkt me heerlijk, dat is namelijk al een maand of 7-8 geleden nu ik er zo over nadenk Soms denk ik dat we misschien nog een heel klein flesje (60 cc bijv) achter de laatste borstvoeding moeten doen, maar weet niet of dat zou helpen... met bv heb je natuurlijk geen idee hoeveel ze drinken.
Ja, wij zijn ook blij met het doorslapen! Miniemeis drinkt trouwens een stuk beter inmiddels, meestal gaat de fles van 180cc+6 helemaal leeg.

Zo, ik ben kapot, echt belachelijk. We hebben vandaag schoongemaakt, GRONDIG schoongemaakt. Ik ben 3 uur boven bezig geweest, met een minibadkamertje, 2 slaapkamers en een washok. Man heeft de keuken en de wc goed schoongemaakt, opgeruimd en de vogelkooien gedaan. Nu moet overal nog gestoft en gestofzuigd worden beneden en even de keukenvloer dweilen. Dan is het klaar voor de rest van de week.
Sis is weer weg. Het was heel gezellig, met mijn nichtje erbij. Effe gezellig lunchen zat er helaas niet in. Kreeg toch weer teveel last van mijn rug. Maar toen zijn we lekkere dingen gaan halen in de supermarkt en hebben hier lekkere broodjes gemaakt.

Helaas wilde mijn rug niet klikken maar het voelde ook niet helemaal vast zei mijn zus. Het gaat gelukkig al wat beter dan gister en ze heeft de boel even flink los gemaakt. AUW!!! Maar wel goed auw. Hopelijk gaat het nu elke dag een beetje beter en anders ga ik er van de week nog even langs.

Chiekie wat een nacht met jullie chocopopje!! Pfffff vermoeiend inderdaad. Maar gelukkig gaat het beter met haar. Ben benieuwd of de mri dingen aan het licht brengt over je knie.

Ik voel Pienmini trouwens nog wel gewoon hoor. Het is wel iets rustiger in mijn buik maar dat is volledig normaal rond deze tijd zei de vk. En af en toe zijn er nog steeds uitschieters qua drukte, dan is het weer ouderwets gezellig. Hij/zij is nog niet ingedaald dus het is ook wel goed dat ik het allemaal nog zo goed voel.
Wat fijn dat het iets beter gaat met je rug Pienie!

Luus, hoe is het bij jou?
Goed, net 3 kwartier in de rij gestaan voor een parkeerontheffing (Sproetman was gezellig mee in z'n pauze), krijg ik te horen dat de container tóch morgen komt! Nou ja, ik kan er alleen maar blij mee zijn natuurlijk. Morgen krijg ik m'n spulletjes

Pien, ik hoop dat de pijn nu minder zal worden. Sterkte met slapen vannacht!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeee Sproet!!!! Wat een goed nieuws.
Dat is zeker goed nieuws sproet!!

Morgen, of in ieder geval overmorgen, weer lekker in jullie eigen vertrouwde bedje! (waar hebben jullie de afgelopen weken dan eigenlijk op geslapen vraag ik me nu af? )

Hoop dat je een niet zo pijnlijke avond en een goede nacht hebt pien, en dat je je morgen een stuk fitter en mobieler voelt!

Dit wordt voor jou een oud en nieuw met een hele hele dikke buik... en volgend jaar om deze tijd kruipt er een kleintje bij jullie door de kamer

Ik vind trouwens dat het nog wel 1 keertje tijd is voor een last minute hooghoogzwangere buikfoto... please?!?!

Vanaf wanneer ben je eigenlijk 37 weken en mag je officieel gaan bevallen? Das al bijna toch? Vind het echt weer spannend worden!!
voor de spulletjes van Sproet!!!
Volgens mij is Pien zondag 37 weken als ik het goed heb bijgehouden.
Dat houdt dan dus in vanaf zondag 2 keer per dag meldplicht pien
Zaterdag gaat die meldplicht dan in.

Vind 't zelf ook wel een gek idee hoor. En heb 't al eerder gezegd maar opeens mag Pienmini nog wel even blijven zitten.
Oké, bij deze dan dus afgesproken:

Pien meldt zich dagelijks voor 9 uur 's morgens en na 7 uur 's avonds. Als ze dit niet doet, gaan wij er automatisch vanuit dat ze aan het bevallen is, en verwachten we binnen 3 werkdagen een geboortekaartje. Indien we dit niet ontvangen zal een van ons op huisbezoek gaan ter controle

Pien, graag even tekenen
Jajaja, meldplicht voor Pien!!!!

Spannend man, weer een bevalling en we hebben er nóg 3 te gaan komende maanden, leuk! En als we allemaal heel braaf zijn geweest (vooral Neem ) dan krijgen we in augustus nóg een cadeautje (het voelt voor mij namelijk als kleine cadeautjes iedere keer als het Grote Nieuws rondgaat)

Over cadeautjes gesproken, ik vind nu de container tóch morgen komt dat ik wel iets heb verdiend (heb de boel behoorlijk op lopen jutten, dus het is ook een béétje mijn verdienste). Zal ik mezelf (en Sproetekind) eens op een leuk dekentje trakteren? oranje eekhoorntjes (Elev, ik heb even wat beter gezocht, katoenen dekens bestaan wel, maar dan meteen organic en dus vaak duur)
Oh, Chiek, over kaartjes gesproken, dank je wel voor je kerstkaartje!!!! (sorry, vergeten ) Hij kwam de dag vóór kerst aan
Sproetekind geeft sinds een week ofzo vaak een beetje over na een flesje. Soms meteen, maar vaak ook pas na een half uur. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen? Hij deed dat nooit. Zal z'n lichaam aan de vaste voeding moeten wennen ofzo waardoor z'n maag of slokdarm sneller is geïrriteerd?
Elev ik heb wat cheesy foto's van bij de boom. Die ga ik nu proberen op de groep te zetten. Speciaal voor jou. Grappige is dat ik mezelf niet een huge buik vond hebben. Totdat ik zelf deze foto's net voor 't eerst zag.
Chiek

Sproet wat een gaaf dekentje!!!!! Heel tof! (Willikook)
Chiek

en herkenning alom mbt foto's en buik. Ik vind mezelf in de spiegel een heel bescheiden buikje hebben en als ik dan een foto van mezelf zie schrik ik me kapot
voor je vasthoudendheid en de komst van de container!! Een soort sinterklaasavond wordt dat, al je eigen dingen weer na anderhalve maand wachten... (Behalve dan dat het uitpakken en opbergen veel werk is. ).

Superleuke deken, sproet! Hoeveel is een inch ook alweer, 2,5 cm toch? Dan is hij een vierkante meter dus. Ja, ik zou het lekker doen, maar dat advies komt van iemand die totaal in de gloria is met haar pakket stof, lintjes en lapjes... (Ik heb al een lampenkapje bekleed vandaag, ben nu bezig met ingewikkelder plannen). Ik vind die badstof surfpants trouwens ook cool.

Pien, wat spannund!! En fijn dat het zo gezellig was met zus en nichtje, ook al kon je niet gekraakt worden. Toch fijn, zo'n persoonlijke rugrechtzetster..
Oh, ik ben benieuwd Pien! (Ook al vroeg ik er eigenlijk niet om maar chiek). Ik vind juist steeds dat ik al een flinke bult heb, en op foto's valt het me dan altijd mee. Maar de laatste twee weken ben ik ook echt gegroeid (mijn pa met kerst: nou, ik zie eindelijk dat je een beetje dik wordt), zal deze week ook weer eens een nieuwe foto maken.
Beng, mag ik jou even een creabea-vraag stellen op de groep?
Oh huh nou ja foto's voor Chiek dan. Vaag hoe je dat verkeerd kan lezen.
Sjippie, ik zag je ingelogd op de groep. Klopt dat? Hoe is het meissie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven