LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Goedemorgen!

Hoe was de nacht met jullie chocopopje Chiek? Ik hoop dat t allemaal goed is gegaan en dat ze niet meer zo heeft moeten huilen en ook niet misselijk is geweest.

Pienie, hoe is het met je rug?

Moet zo naar de VK. Heb gisteren lekker veel gegeten dus ik ben gelukkig weer op gewicht. Krijg ik daar geen strafpunten voor (als ze weet wat ik heb gegeten wel )
Hoera! Nacht 5 met een doorslapende/uitslapende Miniemeis! De twee avonden om 21:30 naar bed hebben haar geen kwaad gedaan. Gister sliep ze tot 8:45 en vandaag tot 8:00. Héérlijk!

Chiek, wat éng! Dat is dus echt mijn grootste angst, vallen met Miniemeis of haar laten vallen. En je hebt er gewoon geen controle over, het is niet alsof je het expres doet. Pfoe... Ik hoop dat alles vannacht goed is gegaan met Chocochiek en inderdaad dat ze zich weer goed voelt.

Beng, gewoon hush hush over wat je gegeten hebt. Je hebt het beste excuus ter wereld: you're pregnant!

Oh Sproetje, wanneer weet je hoe en wat met jullie container? Ik kan me voorstellen dat je iemand wilde slaan, echt! Onderhand wil je je eigen spulletjes wel weer hebben, en bijvoorbeeld lekker aan Sproetekinds kamertje kunnen beginnen.

Duft, ik heb het nog niet gezegd, maar: voor je 15 kilo eraf! Wat óntzettend goed, echt. Ik ben trots op je!
Goedemorgen.

Chiek hoe is je nacht verlopen? Hoe is het met 'ons' chocopopje? En met jullie? En je knie? Ik hoop dat het heel goed gaat met jullie natuurlijk.

Hier lijkt het wel iets beter te gaan maar het is nog echt niet over. Ga zo ook naar de vk en eens vragen wat zij denken van het losmaken van het gewricht. Ik heb nu overal spierpijn en ben stijf. Het is net of mijn hele lijf zichzelf op slot zet/heeft gezet om de boel te compenseren. Auwie!! Krijg er ook af en toe harde buiken van.

Gelukkig wel redelijk geslapen.

Mien hoera voor je slapende meisje!!!
Oh Pien, ik was helemaal vergeten te reageren op je pijnlijke rug! Wat stom dat dat mens niet wilde klikken, maar als het met je zwangerschap te maken heeft snap ik het ook wel weer. Hopelijk heeft de VK advies!
Ik kwam even kijken hoe het met Chiek en Chocopopje is gegaan... maar nog geen nieuws. Pfff wat een nare gevolgen kan zo'n val dan hebben he? Ik hoop maar dat het nu beter gaat en dat meisje geen last meer heeft. En ik hoop ook heel erg hard dat jouw knie weer wat beter aanvoelt vandaag

Pienie, gelukkig dat je het idee hebt dat het al ietsje beter gaat maar het klinkt nog helemaal niet zoals het zou moeten zijn. Ben benieuwd wat de VK erover te zeggen heeft. Getver

En dan Sproet jeumig wat een ge-eikel zeg, tsjongejonge! Ik begrijp heel goed dat je boos geworden bent, niet normaal toch? GRrrrrrr

Moest stiekem wel een klein beetje lachen om je pap-verhaal voor Sproetekind keihard huilen dan ook, hahahha.

Mien, wat doet jullie meisje het goed 's nachts. Mag ik tezijnertijd even bij jou in de leer komen? Ik wil ook zo'n baby!

Elev, het klinkt leuk maar ik heb nog even geen beeldvorming bij het kamertje en de details. Vooral die bruine bel met witte stippen en rood met wit lintje ben ik benieuwd naar want ik zie het echt niet voor me . Ongetwijfeld vind ik het heul erg leuk..

En die elevmeisje die heb ik nog niet! Hahahaha, super grappig vooral ook omdat zij vanalles belichaamt wat jij zelf niet bent of wil zijn met haar meiden-dingetjes
Mevrouw van MvM is net weg en heeft de kratten achter gelaten. Nou, ook haar testje was super-positief. Toch wel weer een leuk moment

De film heb ik niet genomen want die heb ik al dus ik heb voor het boek gekozen. Geen flauw idee of dat een interessant boek is...
voor Neem en de MvM-mevrouw. Ik vond dat bij meis toch een beetje een gewichtig moment, de eerste naast man die wist dat ik zwanger was. Da's bij jou natuurlijk niet zo, maar toch is het leuk als een 'professional' je ook als zwangere ziet (ook al zijn die testjes precies dezelfde als die jij hebt...). Een soort van akkoord, lijkt wel, 'je bent niet gek, het is echt zo'. Nou ja, ik weet niet of jij dat er allemaal in zag, hahaha, maar zo voelde ik het toen een beetje.

Chiekie, ik ben ook heel benieuwd hoe het met jullie is. En hoe het met Pien zal gaan vandaag. voor allebei. En wat ik gisteren nog vergat: Mien, wat zalig dat mienmeis zo goed slaapt!! Geen wonder dat jullie al aan de volgende denken, met zo'n engel...

Neem, kan me voorstellen dat je je geen voorstelling kunt maken bij die bel. 'Bel' klinkt ook zo zwitsers. Als het klaar is komt er een foto hoor! Ook van meis' kamer.
Duft bedankt voor je lieve kaartje!

Geen nieuws van Chiek nog dus, ik hoop dat geen bericht goed bericht is. Zit zo vol van t chocopopje dat ik zelfs was vergeten om naar jouw welzijn te informeren Chiek! Sorry, wil ook graag weten hoe t met jouw knie is

Leuk he als de MvM test dan positief is. Vond ik ook heel speciaal. Zat toch een beetje in de piepzak dat 'ie dan ineens niet positief zou zijn ofzo.
En Hoera voor de doorslapende en uitslapende minimeis!
Jeeeeeeeeuuuuuuuuu je bent gewoon weer zwanger Neem!

Leuk he zo'n momentje. Ik vond het toch ook wel bijzonder en een beetje extra spannend weer. Ik heb dat boek ook en ik geloof dat ik er 3 keer in gekeken heb en het ligt verder nog steeds naast mijn bed. De tweede keer mocht ik weer een cadeautje uitkiezen (vond ik wel heul lief) en heb ik het serviesje gekozen, dat nu vreselijk in de weg staat bij het overige servies.

Alles goed met de baabie trouwens. Vk was heel lief en gezellig en helemaal trots op mij dat ik zo goed met het hele stuit gebeuren omga. Ons eigenwijsje hangt al goed met de billen boven het bekken maar nog niet ingedaald.

En het rechtzetten van mijn rug mag gewoon. Zij zag niet in waarom dat na 34 weken niet meer gedaan zou kunnen worden. Ook de harde buiken waren niet erg. Dat is logisch zei ze als er een pijnscheut door je lijf gaat. Dus mijn zus komt straks deze kant op om te kijken of ze mijn rug beter kan maken. Jippie!!!

Zo grappig trouwens, bij het voelen en luisteren naar het hartje ging de vk helemaal tegen de baby praten. Was best schattig en geestig. Het voelde als een lekker kindje zei ze.
Hey opeens nog meer meiden hier. Gezellig!!
Fijn dat alles goed is met de baby! Met de onze is ook alles naar wens. En we krijgen nog een echo over 2 weken. Zo leuk, nog even spieken naar ons meisje.
Hey wat leuk Beng. Is dat een groeiecho ofzo? Of gewoon voor de leuk?
Het is een groeiecho voor de leuk. Doen ze standaard bij onze praktijk blijkbaar. Ik was helemaal verbaasd, had niet gedacht dat we nog een echo zouden krijgen. "Onze" vk doet de echo, dus dat is wel heel leuk.
Da's zeker heel leuk Beng.

Heb net Chiek even gesmst. Hoop dat je dat niet vervelend vindt Chiekie maar maak me toch beetje zorgen.
Ik hoop dat je snel antwoord krijgt Pien!
Voor de minies van Pien en Beng! Wat leuk dat je nog een echo krijgt Beng en Pien, zoals jij de Vk omschrijft klinkt het wel heel schattig ja, tegen jouw kleintje praten, hihi.

Fijn dat je rug recht gezet mag worden, ik hoop dat het echt gaat helpen.

En tsja, het was inderdaad wel een speciaal momentje, die mevrouw. Zoals jij het beschrijft Elev, voelde ik het ook wel hoor. Alleen was zij natuurlijk niet de enige naast lief die het weet nu maar idd wel de allereerst professional die ik erover 'spreek', morgen ook de VK natuurlijk. Superraar dat ik naar een VK mag
Ik had chiek ook al gesmst maar ik had ook gezien dat ze vanochtend foto's op haaives had gezet hihi, dus ik denk dat het wel okee gaat...
tsssk, chiek, wel foto's op hyves zetten en niet hier komen vertellen!

Beng, wat leuk nog een echo! Man begon laatst over een pretecho laten doen om zeker te weten of het wel een meisje is (het was niet zo duidelijk als bij elevmeis), maar voor mij hoeft dat niet hoor. We hebben nu ook een superleuke jongensnaam! Had ik dat al gezegd? Ik vertel 'm niet hoor (jullie weten al genoeg ), maar ik ben zo blij dat we het eens zijn geworden.

Pien, wat lief dat jouw vk vindt dat je een lekker kindje hebt. En fijn dat je gewoon 'rechtgezet' mag worden! Het is volgens mij wel vaak zo dat professionals uit andere vakgebieden allerlei dingen niet willen/durven/voorschrijven bij een zwangerschap, omdat ze er domweg niet genoeg van weten. Best wel stom, want als jij het niet aan je vk gevraagd had en een zus had die het kon fixen, moest je zo rond blijven strompelen voor niets! Hopelijk helpt het en ben je gauw weer pijnvrij.

En Neem, morgen de vk, jeuj!! Gaat neemman mee? Is voor de intake wel praktisch, ze stellen ook allerlei vragen over gezondheidsdingen in zijn familie enzo. Ik ga morgen ook weer. Man gaat mee, die heeft de nieuwe nog niet gezien. En meis ook, want het kdv is dicht. Gezellig familie-uitje.
Joehoe dames, we leven nog hoor!

Wat lief dat jullie je zorgen om ons maken, dat geeft maar weer eens aan hoe hecht we hier zijn met z'n allen, vind dat nog steeds erg bijzonder!

Zal ook even voor mezelf pleiten; las hier iemand over nieuwe foto's op mijn hyves?!?! Gok dat man dat gedaan heeft vanaf zijn werk, want ik ben helemaal nog niet op hyves geweest vandaag! (wel even op de groep trouwens, had een bericht voor lalie getypt)

Want tuuuuuuurlijk kom ik eerst hier

Nou, we hebben een pittige nacht gehad, meisje was doodop, en wij moesten haar elk uur wakker maken natuurlijk, waarop ze ging huilen. Hebben haar ook maar een klein flesje gegeven, want om 3 uur wilde ze niet meer slapen. Afijn alledrie doodop nu, maar het gaat goed, en daar gaat het om

Heb net een hele leuke afspraak gehad, nav wat ik pas op de groep zette (werktechnisch zeg maar ) Wie weet komt er wel iets heel leuks uit!

Ik was trouwens gisteravond bezig in wat "vakliteratuur" en kwam opeens een artikel tegen met elev en duft erin

Heb ik dat gemist; of hadden jullie dat wel gezegd? Anyway... Leuk hoor!

Pien, wat een gedoe toch met je rug, helemaal niet leuk!

Voel je pienimini nog wel lekker bewegen?

Sproet, wat een gezeik met die container, kan me voorstellen dat je je kapot ergert!

Elev, helemaal in de wolken over een belletje?

Ik kom zo nog even verder lezen!
Chiek, die afspraak: wat bedoel je wat bedoel je? Ga naar de groep en verduidelijk, snel!

Fijn dat jullie allemaal in één stuk de nacht door zijn gekomen, al was het vast vreselijk zwaar. Mag meisje nu weer gewoon doorslapen zo lang ze wil? En hoe is het met je knie?

Duft en ik samen in een boekie: vergeten te zeggen, denk ik. Het was ook al zo lang af! Zal het even op de groep zetten.

En in de wolken met een belletje ja: een kinderhand...
Overigens vroeg mijn schoonmaakster net waar ik al die kratten kleertjes ging laten (die moeten nog teruggezet worden in de inbouwkast, elevmeisjes kleren), ze dacht dat ik dat allemaal nieuw had gekocht. Vijf kratten!
Wat fijn dat jullie goed de nacht zijn doorgekomen!
blije eikel meldt zich, mijn stofjes en lintjes zijn er!
Elev

Je bent in ieder geval niet zo'n vrouw die alleen blij is met een nieuwe porsche

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven