LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Ik ga slapen meiden! Welterusten en tot morgen.

Wat zijn de plannen voor O&N trouwens van jullie allemaal? Wij gaan naar vrienden en nemen de hond mee. Lekker eten daar en gezellig zitten, niet naar buiten om 00:00 u en geen vuurwerk. Hoop dat ik het volhoud en niet omval om 21:00 u Morgen overdag ook maar een tukkie doen.
Wow, ik heb even ondergedoeken met een boek en moet nu ruim 20 pagina`s bijlezen... ik had het kunnen weten. Ik ga even vanaf achter beginnen (zit nu bij mijn laatste reactie...) om snel te checken of Pienimini al geboren is....
Gelukkig nog niemand geboren terwijl ik in Stieg Larsson zat.... en ik zie dat de discussie over welke billendoekjes/zalfjes/luiertassen nog vrolijk doorgaat

Beng, het verschil tussen die zalf en die creme is dat het ene wat vetter is (de zalf) en de creme dus beter smeerbaar op grotere oppervlaktes (zoals het eczeembuikje van Mardmeisje). Was een tip van de kdv juf van Mardmeisje.
Weer wat geleerd Mard Dus je zit nog niet in het huisje? Of heb je daar ook internet?

Wij blijven thuis met O&N en vieren om 18.00 Nederlands nieuwjaar met Skypende familieleden. Kunnen we lekker op tijd naar bed . Vorig jaar nog echt O&N gevierd inclusief oliebollen, appelbeignets en vuurwerk afsteken (met mijn licht bollende buikje) en nu dus rustig aan. We zijn wel uitgenodigd bij mijn familie (nichtje heeft 2e huisje ergens), maar dat is 3 uur rijden en na Sinterklaas en Kerst vind ik het wel even goed zo.
Hey Sproetje

Wij vertrekken morgen naar ons huisje. Nog een heel gedoe met de vrienden met wie we zouden gaan. Ons dorp is inmiddels landelijk bekend Er gaat een nieuwbouw project in de verkoop en dan volgens het principe wie het eerst komt... De verkoop start 11 januari, afgelopen maandag zaten de eerste idioten bij de makelaar op de stoep. De vrienden met wie wij gaan willen ook graag een huis in dat plan en zitten daar nu dus ook!!!! Lang verhaal kort, wij gaan nu morgen met zijn drietjes (ook lekker) en vriendin met kids komen vrijdag.

Ik heb alles bijgelezen, maar ben het meeste alweer vergeten wel heel fijn dat je spulletjes er weer zijn sproet!

Chiek wat schrok ik van je val!!!! Mijn grootste angst al lopend met de draagzak (ben nu aan het oefenen met de babybjorn om te kijken of ik en Mardmeisje eht trekken, vandaag de Ikea ging prima) heb jij dus beleefd.

Ik ga nu lekker naar bed, heb vorige week een voorhoofdsholteontsteking gehad en heb er nog steeds een beetje last van. Nu dus lekker weekendje weg, heerlijk!

Hele fijne jaarwisseling voor jullie allemaal!
Mard geniet er van! (en laat dat huis heeeeel mooi zijn, want je gaat midden in de winter toch niet 12 nachten buiten zitten voor je lol wel jammer dat ze nu niet meegaan)
Hee Mard, bizar!!!! Zitten ze daar serieus op de stoep, ruim een week??? Echt gestoord. Hoe moet ik dat voor me zien? Met tentje? Zijn ze vrij? Blijven ze warm?

Anyway, jullie hebben morgen dus een rustige oudejaarsavond. Heel veel plezier alvast, wordt vast heel gezellig

Sproetie, en zitten ze lekker, je eigen stoelen?? Jullie O&N klinkt best relaxed eigenlijk, om 18 uur met vrienden. Leuk bedacht! Ook jullie veel plezier.

En aan de rest ook: veel plezier. Ik weet nog steeds niet waar ik ben met oud en nieuw. Lief heeft iets gepland, we gaan 3 dagen weg maar ik weet niet waarheen. Dus ook niet waar we morgen heen gaan... Jullie horen het dus zondag wel

Dikke knuffels voor jullie allemaal en ik hoop dat iedereen een heel gezellige jaarwisseling heeft!!
Hmm mijn berichtje stroomt wel erg over van plezierwensen enzo. Nou ja, t is goed bedoeld moet je maar denken

Trusten meisjes
Neem, ik ben morgen vast te laat om je uit te zwaaien, maar ook jij heel veel plezier Ik ben heel benieuwd waar jullie heengaan, wat een lieve verrassing van Nemoman. En alvast een heel gelukkig nieuwjaar (jullie jaar kan niet meer stuk natuurlijk!)
Mien, had ik jou al bedankt voor je kerstkaart? Ik weet het niet meer . Dank je wel dus in elk geval!
Iemand anders nog een zoen? (ben lekker bezig zo in m'n eentje )
Krijg jij van mij een dikke smakkerd Sproet!
Thanks Sproet!

Ik ga zo naar babyzwemmen met Luba. Hij ligt nu nog te pitten, heb hem voor 45 minuten er nog maar even in gelegd. Dus ga hem zo wakker maken (rond 8.15).

Wij gaan naar vrienden van ons, in onze straat. Zijn met een groepje van 12 man. Wordt vast gezellig.

Ciao!! Iedereen een fijn O&N als ik jullie niet meer spreek!
Ohja, heb gisterenavond bijna 2 km gezwommen. Was even een uurtje gaan zwemmen. Op het einde kon ik écht niet meer! Maar was wel lekker. Nu hopen dat ik het vaker ga doen, want er moeten écht écht nog 5 kilo's eraf (liefst 7 kilo, dan ben ik weer op gewicht van vóór zwangerschap).
Hi Luus!

Leuk dat je gaat babyzwemmen vandaag, dat stond al lang op je wensenlijstje toch?

Lekker dat je gisteren zelf ook hebt gezwommen, is dat geen probleem trouwens met je abcessen? Als je straks weer wordt geopereerd mag je vast een poosje niet zwemmen, da's wel balen natuurlijk. Het is wel een goede sport voor het stroomlijnen van je lijf. Ik merk zelfs verschil van het zwangerschapszwemmen 1x per week en dat is echt niet zo fanatiek of intensief. Maar mijn hobby zal t nooit worden, ben echt geen waterrat.

Iedereen veel plezier met O&N! Ben ook heel benieuwd wat voor verrassing Neemman voor je in petto heeft Neem.

Vind jullie plan ook wel ideaal klinken Sproet. Zou ik momenteel ook t liefste doen. Wakker blijven tot 00:00 lijkt me een hele opgave

Mard, lekker met zijn 3-tjes dus vanavond in t huisje als echte vuurwerkvluchteling. Groot gelijk heb je! Jammer dat die vrienden pas vrijdag komen. Denk dat je een tikfoutje hebt gemaakt voor de huizen misschien? Is het niet 1 januari de inschrijving. Meer dan een week ergens op de stoep bivakkeren gaat wel ver toch?!
Nope, geen probleem met mijn abcessen. Op het moment zijn ze allemaal dicht en redelijk ingedamd. Het is nu dus vrij rustig daar. Ze zitten er wel, maar heel klein en ingezwakt. Maargoed, elk moment kunnen ze weer op komen zetten (opvlammen).

Ik denk ook dat Mard een typfoutje heeft gemaakt... zolang ga je toch niet op een stoep bivakkeren?

En jaaaaa babyzwemmen stond al vanaf 6 weken na de bevalling op de agenda. Maar nu, na 21 weken ga ik dan eindelijk!! Heb zwemluiers in huis en daarover heen gaat een enorm leuk kek zwembroekje! Heel cool! Ik haalde hem gisteren uit de kast. Ik dacht dat het wellicht nog véél te groot zou zijn, maar hij past perfect!! Heb hem gekregen toen Luba geboren werd en toen dacht ik: ooohh dat gaat nog maaaaaaanden duren voordat hij daarin past! Hihi, hij was toen natuurlijk nog zo verschrikkelijk klein, maar nu al een hele vent!
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent Luus! Bengman heeft ook zo'n zin om met Bengel te gaan zwemmen, hij heeft al een badpakje gekocht. Maar hier bij babyzwemmen zijn de baby's gewoon bloot, ook zonder zwemluier. Plassen schijnen ze niet te doen in t water en poepen komt heel zelden voor en dat scheppen ze er dan direct uit met een netje. Voor plas helpt zo'n zwemluier ook niet. Maar zelf vind ik het wel een frisser idee hoor zo'n zwemluier, daar zou ik wel voor kiezen.

Ben benieuwd naar je ervaringen qua afdrogen en aankleden ook. Vind het voor mezelf altijd al zo'n gedoe om plakkerig in mijn kleren te komen, laat staan dat je ook nog een baby moet aankleden terwijl je van die klamme handen hebt.
Ik ga nu trouwens boven lekker in mijn eigen badkuip dobberen. Ben zo moe, mijn lijf wil niet vandaag en ik heb t stikbenauwd. Lekker wat eucalyptusolie in t water en even dobberen, hopelijk knap ik er een beetje van op.
Morning!

Even snel voor ik het vergeet... ik heb geen voedingsbh´s van Med*ela hoor, maar van Carri*well, gekocht bij die site die je al noemde beng Ik heb een M en een XL maar moet zeggen dat die M in het begin wel te klein was, met de stuwing. Ze hebben op de site een maattabel, ik zou eerder ietsje ruimer dan iets krapper nemen, want los en stretchy is wat je wilt, die eerste weken

Wat gek dat ze die Pur*elan niet hebben bij jou pien! Ik heb no 3/4 van mijn tube over, zou het zo naar je opsturen (maar is niet echt hyienisch natuurlijk) Misschien kun je het wel ergens online kopen?

Luus, veel plezier met babyzwemmen, ben benieuwd wat je mannetje ervan vindt!

Mard en Neem, veel plezier ook!! En alle anderen natuurlijk ook!!

Kom straks nog wel even buurten, toedeloe!
Veel plezier Luus! En Neempie ook trouwens, wat leuk, een verrassingsreisje! Volgens mij zit Duft ook al heerlijk op haar vakantiebestemming, hopelijk te genieten na die vermoeiende kerst.

Mard, ik vroeg me ook al hoe dat praktisch werkt, twaalf dagen op de stoep van de makelaar. Hebben ze daar dan een caravan neergezet ofzo? En hoeven ze niet te werken? Maar 1 januari lijkt me ook een erg rare datum voor het begin van de verkoop, want dan zijn kantoren e.d. toch gesloten.

Wij blijven denk ik lekker thuis. Misschien gaan we nog een paar deuren verderop, daar zijn we uitgenodigd, maar eigenlijk heb ik even helemaal genoeg van sociaal gedoe en verplichtingen. En man houdt er sowieso wel van om zich met de gordijnen dicht en telefoon uit thuis op te sluiten...
Goedemorgen!

Tjee de laatste dag van het jaar alweer, wat een bijzonder jaar...

Wij zijn vanavond lekker thuis, er komt visite en dan kunnen we hopelijk nog een klein beetje op tijd naar bed...We gaan zo nog even lekker olliebollen en appelflappen halen J'tje ligt ondertussen weer lekker te slapen en Laalman in zijn bed sowieso nog niet uitgeweest Ik heb net nog een stukje Titanic zitten kijken...had ik opgenomen...best een lekker ochtendje dus.

Mard veel plezier en die vrienden van jullie Nu maar hopen dat het wat oplevert!

Luus veel plezier met zwemmen...ben benieuwd wat Luba ervan vindt! Ik denk dat hij het wel erg leuk zal vinden...

Sproet...jullie ook een lekker rustig avondje dus? Lukt het een beetje om normaal contact te hebben via Skype?

Ben jij ook veel plezier met zwemmen in bad
Oh ja Neem wat lief van Neemman! Veel pezier, als het goed is, is 2010 voor jullie ook een superjaar!
Dag meisjes. Wat een drukte hier nog geweest.

Mard wat een verhaal over die huizen!!! Ben wel heel benieuwd hoe het nu zit qua datum?

Sproetie klinkt als een heel goed plan met je skype.

Neem ik vind het ook helemaal leuk zo'n verrassingsuitje!!! En wat superlief ook van Neemman . Word er helemaal een beetje week van. Hihi!!!!

Iedereen heeft wel lekkere plannen eigenlijk voor vanavond. Over lekker gesproken, ik moet echt zo beginnen aan die oliebollen. Hopelijk is mijn huis dan aan het eind van de dag niet meer een stinkholletje.

Zit ook een beetje terug te blikken op het afgelopen jaar. Het was een raar, mooi, heftig en bijzonder jaar. Ik heb voor mijn gevoel zo veel meegemaakt. Zo veel uitersten. Maar vooral ook veel mooie dingen, hoewel ik het ook niet kan laten om toch ook even bij de verdrietige dingen stil te staan. Net of mijn aandacht daar naartoe getrokken wordt.

Nou ik hoop dat jullie allemaal met net zoveel tevredenheid terugkijken op dit jaar en dat 2010 jullie nog meer geluk, rust, gezondheid en gezelligheid zal brengen. Want ik vind gewoon dat iedereen dat verdiend.
geen tikfoutje echt 11 januari, stonden zelfs in de telegraaf!

vrienden hebben inderdaad een camper geregeld. En op last van de gemeente is er een ruimte gehuurd waar de rest zit.

Ga even pakken! heel veel plezie vanavond en vanmiddag!
Die mensen zijn gek!!! Of zijn het echt zulke leuke huizen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven