LGZZ Deel VI

18-12-2009 21:44 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom maar door met die tweede bevalgolf!

NaamLeeftijdKind

nr.PiesdagZwanger?BijzonderhedenPeanutje331Ja!

23 januariHartje!

Versie geen effect,

Pienmini wil rechtop!Bengal311Ja!

12 febHartje!

Bengel is een

lekkere spekbaby!Elev292Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip311Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al

eigenwijs Nemovisje271Ja!

23 augHartje! Chi caatje28116 april Minicaat

geboren! Sproet31121 mei Sproetekind

geboren! Dufty32210 juli V

geboren!

Mini is 3South29114 juli Southmini

geboren! Mardjen29126 juli Mardmeisje

geboren! Lalie2713 aug Jeetje

geboren! Luaska3114 aug Luba

geboren! Minie2313 sep Miniemeis

geboren! Chica29114 sep Chocomeisje

geboren! DoubleDutch31114 okt Kimberley

geboren!

Het vorige topic!
Ik ben ook zóó benieuwd hoe Pien, Beng, Sjip en Neem de bevallingen gaan vinden!!! Elev natuurlijk ook, maar je hebt het al eens gedaan en weet wel ongeveer hoe het gaat, ook al kan het nu weer anders lopen.
Die ligt nú met gel op haar buik denk ik!
Geweldige insteek van Elevmeisje. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?!

Leuk Luus een video camera. Ik vind eigenlijk ook dat die er hier nog moet komen maar eerst maar even een lenen denk ik.

Ik heb trouwens een hangmatje voor in de box maar geen idee hoe ik dat ding op moet hangen. Er zitten alleen twee grote lussen aan de uiteinden. Maar misschien mis ik wel iets ofzo.
Elevmeis is 98 cm en 18 kg. Heb net haar BMI berekend en die geeft ruimschoots overgewicht aan (schrok toch even, maar goed dat ik dat niet vóór het cb-bezoek gedaan had, nu had ik de relativering van de arts al op zak). Ze is stevig, maar foto's van man van vroeger laten precies hetzelfde figuur zien. Verder let ik echt wel op haar eten en drinken en voldoende beweging, dus ik heb niet het idee dat ik er veel meer aan kan doen zonder haar op een streng dieet oid te zetten.
quote:chica1978 schreef op 14 januari 2010 @ 16:43:

Je loopt trouwens precies gelijk op met iemand anders die ik ken, die is dezelfde dag uitgerekend (en ook nog niet bevallen) Wie loopt gelijk op? Ik of Elev?
Elev klopt zo'n BMI op zo'n jonge leeftijd ook al dan? Zou dat niet vanaf een bepaalde leeftijd gaan gelden? Of blijft dat in verhouding vanaf de geboorte?
Jij pien! Ben benieuwd wie van jullie eerder bevalt!

BMI geldt toch pas vanaf 18 jaar?
Volgens mij is leeftijd wel van belang bij BMI, die formule is geloof ik alleen toepasbaar vanaf een jaar of 18.
Elev volgens mij gelden bij BMI voor kinderen andere regels.

Hier kun je het berekenen.
Die berekening is volgens mij alleen voor kinderen van 6 en ouder. Ik probeerde het voor de grap met de lengte en gewicht van meisje en er kwam iets heel raars uit In de tabel eronder staat het ook vanaf 6 jaar....
Heb neem net een smsje gestuurd, maar nog geen reactie...

(tis ook pas 3 minuten geleden, en ik ben erg ongeduldig )
Hihi ik had Neem ook al gesmst maar toen zat ze nog te wachten want het spreekuur liep uit. Ik wil haar ook niet nog zenuwachtiger maken dus heb het erbij gelaten.

Ik snap ook niks meer van het hele bmi gebeuren. Maar goed de cb dokter zei al dat er niks mis is met Elevmeis dus lekker laten zo.
Mmm, er zijn wel sites waar je de BMI van je kind kunt berekenen (dan moet je ook leeftijd invoeren), maar op sommige sites zie ik die dan weer beginnen bij 6 jaar. Nou ja, laat ik er maar niet teveel waarde aan toekennen dan, feit blijft dat ze stevig is.

Luus: ja, die naam hebben we nog steeds! Ik kan echt niet wáchten tot we een baby hebben met die naam... Heb zo'n zin om 'm te gebruiken, bekend te maken, te schrijven etc.

Leuk trouwens, een videocamera! Wij hebben wel een oudje, maar ik maak eigenlijk alleen filmpjes met de digitale camera en die sla ik op de computer op. We hebben er nu een stuk of 20 van meis denk ik, allemaal van 30 seconden tot 2 minuten. Het is wel heel leuk om ook langere stukken te hebben denk ik, vooral als ze wat groter worden.

Zou Neem ver moeten van het zkhs naar huis? Ik hoop dat ook haar bloeddruk een beetje OK was.
Ohhhhh, ik zie net wat vallen, voor de schuifpui en het valt op de grond... onze kat rent er gelijk op af (weliswaar voor het raam) en het fladdert nog wat na... dus ik ga kijken...is het een musje!!

Zó zielig.... het bleef maar wat nastuiptrekken, maar nu ligt ie stil.

Volgens mij van de kou en honger van het dak gevallen.... het is dat ik niet zwanger ben maar anders had ik hier een héééél had potje om kunnen janken!
Ah gossie het arme musje!!!

Oh Neem update, ze komt zo posten, maar alles is oke schrijft ze. Woehoe!!!!!!!
Krijg net ook een sms van neem, alles is in ieder geval goed!!!

Aah pien en chiek, jullie zijn me voor!
Hihi dat dacht ik al Chiek. Ik vind het ook zo leuk en fijn voor ze.

Neempje en neemman, gefeliciteerd!!
Nu komt er écht een klein neempie
Of twee
Hehe, ik had nemo dus ook gesmst.
Oh wij zijn echt erg. Nou ja het komt allemaal uit goed harten.

Joepie!!!! Een kloppend hartje dus! Wat ongelooflijk fijn (en wat een opluchting)!

Ik maak ook regelmatig flmpjes van Sproetekind (we hebben er een paar voor familie op YouTube gezet, ik zal het linkje op de groep zetten), meestal met mijn fototoestelletje omdat ik dan een foto wil maken en dan denk "een filmpje hiervan is eigenlijk ook best leuk". Maar we hebben ook een echte camera (huwelijkscadeau van vrienden) dus die moeten we vaker gaan gebruiken (was ook de voorwaarde zij willen ons leven kunnen blijven volgen).
voor Neem, Neemman en Neembaby!!

(Mien, heb je de antwoorden van je tentamen al kunnen checken? En, wat denk je?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven