Liefe meiduh!!

05-07-2010 23:31 2507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaaaai liefe meisjes!!!

Nou het is weer zover, we gaan flink voor een beeb!

Ook zijn er al wat met een , wat natuurlijk helemaal geweldig is!

De dikke buiken groeien goed en nog even en dan worden er weer geboren!!!

En wat zullen onze beebs smullen van de !!

We blijven wel voor nog meer !!!

Dus eerst even flink met onze hubbies, temperaturen en wat hulp inroepen van onze grote vriend en dan rennen naar de en even voor een !!!

Succes meisjes!!!

naamlftstand van zakenbijzonderhedendatumCarrera30bevallen!heeft de perfecte baby gebaard!21-04-2010Momo32bevallen!klaar met kolven...10-07-2010Nut30J. (09-'08), bevallen!Arie slaapt door!27-07-2011Melodie36zwanger!meiske mag nog even groeien13-09-2010 (35w) mAmbrosia24zwanger!duidelijk gevalletje nesteldrang!25-09-2010 (33w) zLoeszie362 mk, zwanger!19 aug. VK08-10-2010 (31w) vCake26zwanger!gaat lekker!20-10-2010 (29w) wSproet30K1(5), K2(2), mk, k, zwanger!VK g.b., 12 aug. gyn09-11-2010 (27w)Naski392 mk en zwanger!plonkende pukkel!15-12-2010 (21w) wMelody35D(7), S(2), 2 mk, zwanger!meisje doet het goed daarbinnen16-12-2010 (21w) dMaliboo253 mk en zwanger!hartje gehoord, 17 aug. echo, 15 sept. 20w-echo29-01-2011 (15w) zMariëlle28Lien (2), mk's, zwanger! Maksie doet het super!, 23 aug. VK+echo27-02-2011 (11w) oToosje352 mk, L. mrt.'09, zwanger! goede echo!!18-03-2011 (8w) vToadette35R. 9 jr, 3 mk, zwanger! pre-zwanger! 18 aug. gyn + echo24-03-2011 (7w) dVera341 bbz, 1 mklijf beter op orde, pauze voorbij!--Stefanie251 mkmineur... --Fee29dochter 5, 2 mknaar Turkije! 15 sept. operatie+ballonnetje en hormonen--Merder33onrustig 2009 gehadtrotse mama van mooie meid!--

Vorig deel
quote:stukje_cake schreef op 26 juli 2010 @ 19:28:

Carrera, fijn dat je die mocht lenen! Stukken beter, ik moet googelen met mijn loon deze maand om al mijn rekeningen en de boodschappen te betalen. Die 65 euro kan dus maar beter money well spend zijn.

Ik wil je met alle liefde mijn band toesturen hoor! Tis een goede, kostte me bijna 100 euro. Zeg het maar, hij ligt hier toch maar te verstoffen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
ja, tjah.. gelukkig is het alleen extra bot, maar je zult het er maar uit moeten persen!
quote:nut schreef op 26 juli 2010 @ 19:36:

[...]

you wish....... zoiets vergeet je noooit meer!Nou, ik ben het uur dat het bij mij pijn heeft gedaan helemaal kwijt. Weet er niets meer van. Verder was het allemaal heel dragelijk eigenlijk.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
is dat die brede band car? als die band van de vk niet geniaal genoeg is, hou ik je er aan!
quote:maliboo schreef op 26 juli 2010 @ 19:33:

Heb jij nog veel last car?Ja, zeker omdat ik vorige week natuurlijk niet in mijn eigen bed heb geslapen. Loop weer als een oud vrouwtje. Maar het komt gewoon weer helemaal goed heb ik mezelf voorgenomen.
Dan heb jij geluk gehad Carrera, ik heb het niet als dragelijk ervaren zonder pijnstilling. Zeker niet het moment dat ik mn benen niet meer omhoog kon krijgen van de beenweeen.
quote:stukje_cake schreef op 26 juli 2010 @ 19:59:

is dat die brede band car? als die band van de vk niet geniaal genoeg is, hou ik je er aan!Dat is die brede. Ik moest toen met 30 weken ofzo aan een smalle, omdat ik te dik was. Maar jij bent veel smaller dan ik dus zou jou nog lang moeten passen.
quote:nut schreef op 26 juli 2010 @ 20:01:

Dan heb jij geluk gehad Carrera, ik heb het niet als dragelijk ervaren zonder pijnstilling. Zeker niet het moment dat ik mn benen niet meer omhoog kon krijgen van de beenweeen.Dat uur heb ik dus ook om pijnstilling gevraagd, maar de ontsluiting ging gelukkig heel snel ineens.
Euhm ik heb geloof ik kledingmaat 44/46 ofzo.. ik ben toch niet dunner dan jij?
quote:stukje_cake schreef op 26 juli 2010 @ 20:15:

Euhm ik heb geloof ik kledingmaat 44/46 ofzo.. ik ben toch niet dunner dan jij?Jawel, ik had maat 52 voor ik zwanger werd (nu 48).
Car, scheelt het bij jou ook niet omdat je ver van tevoren al zo'n bekkenpijn had? Dat je de pijn zeg maar anders beleefde?
Had ik niet gedacht joh! Wel lekker die maten minder.. Alhoewel, dan pas je je oude kleding ook niet meer..
Had ik niet gedacht joh! Wel lekker die maten minder.. Alhoewel, dan pas je je oude kleding ook niet meer..
quote:stukje_cake schreef op 26 juli 2010 @ 20:16:

Car, scheelt het bij jou ook niet omdat je ver van tevoren al zo'n bekkenpijn had? Dat je de pijn zeg maar anders beleefde?Weet ik niet, het was natuurlijk de eerste keer. Ik kan ook gewoon mazzel hebben gehad dat het bij mij minder pijn deed ofzo.
quote:stukje_cake schreef op 26 juli 2010 @ 20:19:

Heb een nieuwe garderobe aangeschafd ja!

Zal ik morgen gewoon die band posten voor je? Stuur me je adres maar. Dan kun je kijken wat je ermee doet. Scheelt je toch weer 65 euries.
Mail via hyves
quote:stukje_cake schreef op 26 juli 2010 @ 20:29:

Mail via hyvesBerichtje terug.
naar iedereen! Alles goed?

Ik las in de gauwigheid dat Loeszie al weer bijna 30 weken is, wauw, wat ga je snel! En alles was goed, mooi zo.

En Maliboo nu aan de positiekleding. Gelijk heb je. Wat zit dat lekker vergeleken met een gewone broek, elastiekjes en half-open ritsen.

En Mar d'r mond voorbij gekletst. Nu kun je er dus lekker over beppen met vriendinnen en straks ook met familie. Leuk toch!

Wij hadden het hele weekend de schoonfamilie op visite, gezellig hoor, maar nu is het weer lekker rustig, ook heel fijn

Morgen gaan we naar schoonzus om te kijken welke bbyspulletjes ze aan ons kwijt wil. En daarna shoppen in Eindhoven, dus dat wordt een mooie dag
Marielle, hoe vond de familie het?

Nut, ga nu toch bevallen! Je bent veel te goed voor dat jochie, die zit nog wel lekker geloof ik.

Cake, ik had ook een hele fijne van de fysio. Heel stevig ding. Ook best prijzig maar vond hem met werk bij de paarden en gewoon werken ideaal. Thuis gebruikte ik hem niet.

Bevallen doet pijn??? eeeeh jaaaaa au!!! Als deze zwangerschap goed gaat hoop ik niet dat mijn trauma terug komt hoor. Ik denk dat ik het bevallen gewoon oversla, zou dat kunnen? Ik ga in ieder geval wel van te voren goed overleggen wat ik wel en niet wil. Zoals het met L gegaan is, wil ik het nooit weer! Wat een drama. En nog als er weer een nieuw gezicht in mijn dosier kijkt is de eerste vraag, oei dat is allemaal niet goed gegaan he, heeft u ook nog last van angsten??? Nou nee dat niet, maar zo nooit weer.

Mijn darmen zijn vanavond weer enorm opgezet. Broek maar open gezet. Niet normaal hoor, zo'n opgeblazen buik. Nu maar hopen dat het een goed teken is.
Toosje, dat had ik ook, zo'n opgeblazen buik. Met 8 weken was mijn buik 's avonds al dikker dan nu met 20 weken (nou ja, beetje overdreven, maar je snapt 'm wel hè). Tuurlijk is dat een goed teken.

Nut, waar wacht je eigenlijk nog op? Zeker op Sproet, zodat ze meteen de tabel bij kan gaan werken.
Hoi allemaal, Hier een berichtje van mij. Vandaag laatste avondje op vakantie, morgen inpakken en afbreken, 's middags nog naar het strand en 's avonds weer naar huis.

Denk nog steeds zwanger te zijn! Borsten zijn nog steeds mega Zo nu en dan misselijk. Voor de rest negeren we het maar zoveel mogelijk. Heb de gynaecoloog nog niet gebeld, komt wel!

Nut, oww meisje, ik hoop dat Arie snel en makkelijk eruit floept. Dat moet, hij is no 2

Carrera, wat lief van je dat Cake je band mag lenen!!

Marielle, nu is t "echt" echt hè! Geweldig dat je het hebt kunnen vertellen.

Naski, leuk babyshoppen. Wat heb je allemaal nodig?

Momo, lastig dat bv/fv dilemma. Weet wel dat ik het als een geschenk uit de hemel ervaarde wanneer ik aan de Nutrilon kon beginnen, mennn wat een tijd hou je daarmee over!! En het nam ook nog eens een berg stress weg.

Nou meiden, ik ga nog ff een wandelingetje doen hier en dan maar lekker onder de wol.

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
quote:Toadette schreef op 26 juli 2010 @ 21:28:

Naski, leuk babyshoppen. Wat heb je allemaal nodig?

XT

Nou euh, alles?!?

Ik kwam dit lijstje nog weer tegen in een oud topic van ons en dat hebben we dus blijkbaar allemaal nodig:

Lijstje:

Voor de bevalling:

• 1 kraampakket

Verzorging

• 6 flanellen luiers

• 6 monddoekjes

• 6 hydrofiel washandjes

• 6 hydrofielluiers

• 1 aankleedkussen

• 2 aankleedkussenhoezen

• 1 Babybadje (met standaard) of Tummy Tub (met standaard)

• 1 Badthermometer

• 1 waskom

• 1 luieremmer

• 2 badcapes

• 1 pak new-born wegwerpluiers

• 1 thermometer

• verzorgingsproducten (babyzalf, babyzeep, babyolie of babylotion)

• 1 zacht haarborsteltje

• 1 nagelschaartje met ronde punten (pas na 6 weken gebruiken)

Slapen

• 1 ledikantje of wiegje

• 1 matras

• 1 molton matrasbeschermer

• 3 hoes- of onderlakens

• 3 molton luiers

• 3 bovenlakens of 3 dekbedovertrekken

• 2 wollen of katoenen dekens of 1 duodeken

• 2 verchroomde kruiken (met kruikenzak)

• 2 slaapzakjes

• 1 babyfoon

Voor de baby

• 6 rompertjes (2 maat 50, 4 maat 56)

• 3 setjes kleding

• 2 mutsjes

• Sokjes

Borstvoeding

• 2 voedings BH's

• Zoogkompressen

• Voedingskussen

Flesvoeding

• 4 flessenspenen (naam pasgeborenspenen)

• 4 zuigflesjes

• Flessenwarmer

• 1 Maatkan met deksel (alleen voor de nachtvoeding)

Het kraampakket heb ik dus vorige week geregeld bij de zorgverzekeraar en voor de rest hebben we nog niets.

Behalve 10 knuffels, want die krijgen we steeds van familie en vrienden
Dus mijn konijnknuffel hoef je niet meer Nas
Wow, dat wordt veel brood met pindakaas eten deze maand

Stef, las ergens dat je vrijdag een sollicitatie hebt? Vertel....
Stay with me, let\'s just breathe.
Jawel Stef, want dat knuffelkonijn van jou is mooier dan al die andere bij elkaar. Dus de bestelling staat nog steeds hoor!

Enne... sollicitatie? Ga je weg bij de bonbonnetjes?

Toa, ik denk er nog maar niet aan en eet gewoon nog deze maand zoals anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven