ligt het nou aan mij, of is dit echt niet normaal

05-08-2009 14:33 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmorgen in het zwembad met mijn zoontje van 17 maanden. Hij was lekker aan het spetteren in het peuterbad, toen ik een klein meisje (ongeveer 3 jaar denk ik) tegen haar moeder hoorde zeggen: mama ik moet plassen.

Zegt die moeder doodleuk: ga maar op je hurken zitten, en dan plas je maar lekker, want dat mag in het peuterbad...

?????

Ik was echt sprakeloos!

Okee, ik weet heus wel dat bijna alle kleine kindjes weleens een plasje doen in het peuterbad, maar om je kinderen nou zelf te gaan aanleren dat dat heel normaal is...??

Overigens: dit speelde zich af in het buitenbad, maar het is maar een klein stukje lopen naar het binnenbad, waar genoeg wc's zijn.

Waarschijnlijk had moeders gewoon geen zin om dat stukje mee te lopen naar de wc, vandaar deze eh... creatieve oplossing.
Zal best dat ik achterlijk reageerde. Ik baal ook van mezelf dat ik me hier zo op "laat naaien" maar ik ben serieus boos en verontwaardigt dat hier bijna verkondigt wordt dat je zo stoer bent als je lekker anarchistisch en egoistisch je eigen ding doet terwijl er dus andere mensen wel last van hebben.
Dat wil ik ook nog eens een keer doen. Naakt zwemmen. Lijkt me heerlijk!
Hondepoep is gewoon ranzig. Bij mij in de buurt is ook zo'n uitlaatstrook waar niemand er last van zo hebben, maar loop of fiets daar maar eens langs op een dag als vandaag...Niet te harden die lucht. En eens in de week komt de grasmaaier even de kantjes doen....ligt het hele fietspad en de stoep vol met kleine korreltjes hondepoep. Maar last? Neu.
Dat doe jij nou toch ook Duup?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:Bianca40 schreef op 05 augustus 2009 @ 16:35:

[...]

O jawel hoor, ik heb voor mn man zn 50ste verjaardag samen met onze 3 kinderen van 14 15 en 18 een prachtige graffiti onder een viaduct gemaakt. Superveel lol gehad, en elke keer als we er langs rijden genieten we er weer van. Echt een aanrader!Heel cool!!!
quote:Margaretha2 schreef op 05 augustus 2009 @ 16:38:

Lolita, dat gevoel heb ik bij topless zwemmen!!!! Ik heb nog nooit naakt gezwommen maar dat zal vast nog lekkerder zijn.

doe het dan in je eigen zwembad he, niemand wil geconfronteerd worden met alles wat uit je poes komt. (haartjes , als je er hebt, en andere troep)

quote:appeltje78 schreef op 05 augustus 2009 @ 14:51:

Hé gatverdamme.... en dat terwijl dat kindje het zo goed zelf kon aangeven. Ik had er trouwens wat van gezegd!

Wilde ik eigenlijk ook wel, maar ik ben nooit zo'n held met mensen aanspreken op hun gedrag (je weet nooit hoe ze gaan reageren, voor hetzelfde geld worden ze hartstikke kwaad)

Dus ik heb m'n zoontje maar opgetild en tegen hem gezegd: kom, we gaan even een stukje verderop, hier is het vies.

Weet niet of die vrouw het gehoord heeft, zal wel niet.
quote:duploo schreef op 05 augustus 2009 @ 16:38:

Zal best dat ik achterlijk reageerde. Ik baal ook van mezelf dat ik me hier zo op "laat naaien" maar ik ben serieus boos en verontwaardigt dat hier bijna verkondigt wordt dat je zo stoer bent als je lekker anarchistisch en egoistisch je eigen ding doet terwijl er dus andere mensen wel last van hebben.

Ik vind mezelf helemaal niet stoer. Ik voel mezelf ook niet 'lekker hip'' ofzo doordat ik iets doe wat niet mag.

Ik herzie mijn mening dus ook niet zoals jij net zei. Ik zeg dat ik geen heilige Maria ben. En als anderen mij vreselijk goor vinden, dan mag dat. Je mag ook tegen me tekeer gaan als je dat wilt. Maar dan ga ik verder niet meer met jou in discussie. Ik ben het niet met jou eens, maar ik ga niet tegen je tekeer.
Naakt zwemmen is wel heerlijk!
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 augustus 2009 @ 16:39:

Dat doe jij nou toch ook Duup?Wat bedoel je?
Ik las de posts van Shining zo helemaal niet van 'kijk mij eens stoer doen'. Dat zou ook best sneu zijn als je dat stoer zou vinden vind ik

Dat topless zwemmen is echt de hemel, ik heb nooit de neiging gehad, maar een keer kwamen we bij een verlaten baai en hadden geen zwemkleding bij, toen is vriend in zijn onderbroek gegaan en ik in zijn korte broek, en dat wás me toch lekker!!!! Het is al jaren geleden maar ik droom er nog steeds van Als ik later een eigen zwembad heb ga ik het elke dag doen
Haha Lolita, ik denk dat alles wat uit je vagina komt zich echt niet tegen laat houden door een bikinibroeje, maar okee. (ook) maar niet teveel bij nadenken weer.
quote:LolitaLempicka schreef op 05 augustus 2009 @ 16:36:

[...]

ja want eigenlijk pies je in je zwembroek of zwempak. En het voelt ook niet natuurlijk aan, iets vloeibaars in iets vloeibaars piesenquote:LolitaLempicka schreef op 05 augustus 2009 @ 16:37:

[...]

haha, ok! doe dat... enne, als je moet, dan moet je! Weet je waar het ook goed voor is? Zo bespaar je spoelbakwater van de wc....
quote:duploo schreef op 05 augustus 2009 @ 16:38:

Zal best dat ik achterlijk reageerde. Ik baal ook van mezelf dat ik me hier zo op "laat naaien" maar ik ben serieus boos en verontwaardigt dat hier bijna verkondigt wordt dat je zo stoer bent als je lekker anarchistisch en egoistisch je eigen ding doet terwijl er dus andere mensen wel last van hebben.Jij doet ook 'lekker stoer en anarchistisch je eigen ding'door zo achterlijk te reageren op Shi zonder er rekening mee te houden of zij er last van heeft.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 augustus 2009 @ 16:43:

[...]

Jij doet ook 'lekker stoer en anarchistisch je eigen ding'door zo achterlijk te reageren op Shi zonder er rekening mee te houden of zij er last van heeft.Juist.
En dat van die graffiti. Ik vind grafitti persoonlijk vaak mooi. Het kleurt de wereld een beetje. Maar ik zou er dan weer niet blij mee zijn als het op mijn huis/schuur gebeurt. Best hypocriet.
quote:Margaretha2 schreef op 05 augustus 2009 @ 16:43:

Haha Lolita, ik denk dat alles wat uit je vagina komt zich echt niet tegen laat houden door een bikinibroeje, maar okee. (ook) maar niet teveel bij nadenken weer.het wordt toch een beetje meer geabsorbeerd en tegengehouden
Zeg wat komt er bij jullie allemaal uit je doos dan?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 05 augustus 2009 @ 16:47:

Zeg wat komt er bij jullie allemaal uit je doos dan?Hahahaah you took the words right out of my mouth. Ik zat ook al te bedenken wat er dan moet absorberen of wat er uit komt zodat je bikini als een soort koffiefilter werkt?
Moet ik hier serieus op antwoorden????

afscheiding natuurlijk
quote:shining schreef op 05 augustus 2009 @ 16:46:

En dat van die graffiti. Ik vind grafitti persoonlijk vaak mooi. Het kleurt de wereld een beetje. Maar ik zou er dan weer niet blij mee zijn als het op mijn huis/schuur gebeurt. Best hypocriet.

Graffiti is mooi als het door een professional of iemand die er verstand van heeft of talent voor heeft, is gedaan. Kan een echt kunstwerk zijn.

Zomaar wat stomme letters in het zwart en stomme zinnen (soms van die hitler achtige dingen).... nee dat is gewoon lelijk.

En hangt er ook van af, zou geen graffiti willen in mn huiskamer of slaapkamer, dat past niet, een muurschildering zou dan wel mooi zijn... of kan graffiti ook die indruk geven?

Als ik een schuurtje had en iemand zou die voor me willen opleuken met graffiti (is toch goedkoper dan verf neem ik aan?) zou ik dat heel leuk vinden Maakt het toch wat mooier en kleurrijker! Mits het een mooie tekening is ... In Gent (in België) is er zo een smal straatje met allerlei graffiti, echte kunstwerken!
quote:shining schreef op 05 augustus 2009 @ 16:46:

En dat van die graffiti. Ik vind grafitti persoonlijk vaak mooi. Het kleurt de wereld een beetje. Maar ik zou er dan weer niet blij mee zijn als het op mijn huis/schuur gebeurt. Best hypocriet.Volgens mij is iedereen op zn tijd weleens hypocriet. Ik zeg tegen de kinderen: wat gij niet wilt dat u geschiedt.. doe dat ook een ander niet. Ga vervolgens lekker met de spuitbussen op pad, 's avonds laat, heel veel lol gehad, maar ik zou ook boos worden als ik thuis kom en mn schutting staat vol met rotzooi van een of andere malloot die zo nodig kenbaar moet maken dat er iemand jarig is.
Ik krijg trouwens heel veel snot altijd van zwemmen, en ik heb nooit zakdoekjes in mijn bikini

*ziet gat in de markt voor grotere borsten / zakdoeken bij de hand hebben*
quote:Margaretha2 schreef op 05 augustus 2009 @ 16:49:

Moet ik hier serieus op antwoorden????

afscheiding natuurlijk ja hahaha, of vaginamicroben (haha) maar ja, afscheiding... is toch logisch. Sommige vrouwen hebben van die dagen, voor of na hun ongesteldheid dat ze meer afscheiding opeens in 1 keer verliezen. Kan toch dat het in het zwembad gebeurt. Other than that, vaginavochtjes van een ander wil ik gewoon niet in mn water! Case closed.
quote:LolitaLempicka schreef op 05 augustus 2009 @ 16:50:

In Gent (in België)(...)

Ik moet nu denken aan mijn eerste hospiteeravond. Iedereen vertelde waar hji vandaan kwam en bijna iedereen kwam uit onbekende dorpjes en kleine steden in Nederland. Dus 'ik ben linda, ik kom uit Lutjebroek provincie Gelderland' of 'ik ben Kees, ik kom uit Verweggistan vlakbij Sneek'. Toen kwam een ander meisje dat bloedserieus zei 'ik ben Mien, ik kom uit Curaçao, dat is een klein eilandje voor de kust van Venezuela '

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven