LLS KMT GD

20-03-2010 09:44 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, een nieuw topic. Alles komt altijd weer goed. Ook een van mijn motto's. Het bewijs zijn de opdracht van Lien nu, het feit dat ik zo goed in mijn vel zit na jarenlang tobben met werk, Pebblo die geen enge kanker heeft.

Laat het ook een hoopgevend motto zijn. Voor wie het nodig heeft.
Ik ga naar bed.

Oh nee, eerst ZCHT wakker maken voor zijn laatste voeding!

Mille, nog een vraag aan jou op de SG.

Bis morgen!
Truste Wind!

Vraag gezien en beantwoord
Morning!

Afgelopen weekend al FR gedaan als er iets binnen kwam zodat ik vandaag/deze week met de kinderen allemaal (hoor haar; allemaal ) thuis niet achter de PC hoef. Paar weken geleden ook met elkaar afgesproken dat we de laptop overdag niet meer aan hebben beneden als de kinderen er zijn. Je bent zo afgeleid als dat ding er staat en merk dat als hij er niet staat je veel leuker bent met de kinderen.

Nu staat hij dus beneden en aan want heb net HvS gebeld en we hebben een optie. Een 6 persoonsboerderij (4 persoons kan ook maar misschien komen de ouders nog langs en scheelde maar 80 euro), aan het meer van 10 tot en met 24 juli. Twijfel alleen nog of we de periode 1 week verlaten en dat we van 17 juli tot en met 31 juli gaan, want dan zijn we precies de twee middelste weken van de 6 weken vakantie weg.
Lekker dat je besloten hebt Wind. En met het mooie weer dat voorspeld is is Nederland ook prima optie toch? Nu Sjaak daar nog van overtuigen...

Mijn arme Poppetje is echt ziek. Had 39.0 vanochtend. Dus paracetamol gegeven, maar een kwartier later had ze gepoept dus denk dat het daarom niet aansloeg. Er zit nu een nieuwe in, kijken hoe ze zo wakker wordt want zou nog wel even naar de speeltuin willen met ze, volgens de buienradar blijft het hier nog wel even droog.

Pebbles ben je al wezen wennen op het kinderdagverblijf? Dat was vanaf mei toch?
Het lijkt mij zo saai, 2 weken in een huisje HvS, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij. Ben sowieso niet zo van de huisjes en kamperen in de tent geeft mij zo'n gevoel van vrijheid en avontuurlijk voor de jongens.

Wind, ik ben vandaag en woensdag thuis. En volgende week ook maandag en woensdag. En natuurlijk weekend. Leuk als je langskomt!

En net met Moshje op cb geweest. 8,5 kilo alweer en 69 cm lang. Een echt borstvoedingskind volgens de cb-arts. Kleine dikkerd. Hij heeft trouwens erge jeuk aan zijn lijfje, ligt maar te krabben. Is heel erg droog en vlekkerig. Goed smeren doe ik al, maar moet ik nu 2-3 keer per dag doen (onhandig, kind telkens helemaal uitkleden) en wassen met Neutral proberen. En anders naar huisarts. Neutral gaat wel verschil maken denk ik, was met GP ook zo.
Donderdag gaat Moshje ochtendje wennen en vrijdag gaat hij eerste echte hele dag naar kdv.
En HvS en saai is niet oneerlijk bedoeld hoor. Ieder zijn voorkeur, dat lijkt me logisch. Ik ben wel benieuwd of je je dan 2 weken vooral op park gaat vermaken of veel er op uit trekt. Ik zou het een paar dagen, midweek ofzo, wel leuk vinden denk ik. Maar krijg Pebblo met geen stok op zo'n park.
En als laatste, ik ben dus ook dol op tuinbroeken en als kinderen lang en slank worden staat het niet meer leuk. Klein Pebbeltje had er vorig jaar nog een en dat was toch nog wel leuk bij zijn bolle wangen en krullenkop, ook al was hij al 5.

Maar dat was dus niet wat ik wilde melden...

Morrie, ik heb een judopak. Maat 140 maar wel in de droger geweest dus gekrompen. GP is met judo gestopt, zal ik het pak voor Schorrie bewaren?
Geeft helemaal niets hoor dat jij het saai vindt, Pebbles

Kan het me wel voorstellen dat mensen het helemaal niets lijkt.

Ik ben er helemaal blij mee en zie het al helemaal voor me. Ik vind het park mooi, ruimtelijk en leuk vertier bij mooi en slecht weer. En het huis vind ik heel praktisch aan het meer. KW en BRS lekker spelen met water en zand of in de tuin in het gras en ZCHT lekker in bed binnen. Ideaal.... en in de omgeving genoeg leuke dingen te doen zoals de hunnebedden, gevangenismuseum, Plopsa, dierenpark Emmen etc. Wij gaan ons wel vermaken
Peb, ik bel je maar ik krijg je niet te pakken.

Kunnen we wat afspreken
Oh, ik zit op zolder en mijn mobiel ligt beneden op te laden maar staat uit. Ik ga jou wel even bellen.
Rustig hier!

Was het gezellig Wind en Pebbles?

Heeft het veel geregend bij jullie? Hier was de hele dag regen voorspeld, maar er is echt nauwelijks iets gevallen. Wel zo'n druilerige dag, maar in de lente is dat toch een stuk beter te pruimen dan in de herfst vind ik.

Volgens mij heb ik jullie ooit (toen ik nog in de meeleesstand stond ) horen mopperen over die knutselmais. Niet mee eens . Dim had een emmer voor zijn verjaardag gekregen en we hebben er net mee gespeeld. Ik vind het echt superspul! Soort lego, ze hebben allemaal 'superhelden' gemaakt en waren er heel lang zoet mee. Ook nog naar de speeltuin geweest en meteen maar abonnementen aangeschaft, dus dat kunnen we vaker doen. Lekker dagje weer, heerlijk hoor vakantie.
Klinkt goed, LLL! Hier heeft het echt heel de dag geregend en dat is net zo klote als in de herfst

Vanmiddag bij Peb geweest en was erg gezellig. Voel me nu alleen een beetje bezwaard door de invasie (toch druk 6 kinderen ook waren ze zoet aan het spelen) icm toestand van Pebblo.

ZCHT hangt over mijn schouder voor een boer, de gehaktballen staan te pruttelen en dan aardappelen schillen.
quote:Wind schreef op 03 mei 2010 @ 17:42:

Vanmiddag bij Peb geweest en was erg gezellig. Voel me nu alleen een beetje bezwaard door de invasie (toch druk 6 kinderen ook waren ze zoet aan het spelen) icm toestand van Pebblo.

Niet doen. Ik heb aan Pebblo gevraagd of het oke was als jij kwam. Hij zei dat dat goed was. Ik voel me bezwaard dat je op eieren hebt gezeten... Lekker ding ook, die vent van mij. TV aanzetten terwijl wij daar lekker zitten.

Ga eten. Preischotel was klaar, maar was oven vergeten voor te warmen.
Lekker Wind, dat je vakantie hebt geregeld!

Pebbles, judopak bewaren, ik twijfel. Weet niet of Schorrie nog op judo zit als hij maat 140 heeft. Wanneer is dat eigenlijk? Hij heeft nu pas 122.

Hier heeft het de hele dag geregend, maar Schorrie heeft zich bij mijn vader prima vermaakt met film kijken, spelen, leuke dingen uit speelgoedboekjes knippen (alles afstand bestuurbaar, en zo'n raceauto van lego die je kunt afschieten met een pomp oid,,,,). Knorrie was op het kdv dus die heeft zich sowieso vermaakt.

Even andere pc ook aanzetten, ga morgen eten met vriendinnen maar weet niet bij wie. En dat staat dan hopelijk in mijn mailbox op de andere pc.
Hi Nath, ja en nee, ik heb geen auto, want auto Linoleum heeft grote beurt (en hij heeft een afspraak), dus ga met trein naar ouders. Is dan niet zo handig combineren met jou. Mail nog wel even.

En Lila, playmais is heel leuk, vind ik ook (als non-knutselmoeder). Vond ik tijdens die discussie ook, maar weet dat de rest het vond vlekken en stinken enzo. Totaal geen last van, echt leuk omdat het ook 3-dimensionaal kan.
quote:Wind schreef op 03 mei 2010 @ 17:42:

ZCHT hangt over mijn schouder voor een boer, de gehaktballen staan te pruttelen en dan aardappelen schillen.

Haha, ik haal jouw kinderen ook nog weleens door elkaar en zag in gedachten BRS over je schouder hangen. Zag er zo gek uit dat ik de zin nog maar een keer gelezen heb

En tv aanzetten als er een vriendin van mij op bezoek is zou Sjaak ook zo kunnen doen, en die heeft geen excuus...

Uiteindelijk is het hier ook nog gaan plenzen hoor, zo erg dat Sjaak heeft besloten niet te gaan hockeyen, en dat gebeurt niet vaak . Niet dat ik er iets aan heb, want hij zit nu op Dims nintendo te karten...
Harrie zet ook de tv aan als er hier meiden zijn. Heeft hij dat niet gedaan toen jullie er waren? Maar wij hebben ook maar 1 tv in huis, dat scheelt misschien wel iets .

Playmais, ik ken het helemaal niet.....

Zo irritant, ik heb dingen op MP gezet. Goede biedingen gekregen maar van de 5 mensen die ik mail reageren er maar 2. De rest al sinds donderdag niet meer gehoord. Enorm asociaal. Zo genees ik ook gelijk weer van MP.
Schorrie echt 122? Hier Kiloknaller toch echt wel 134, sommige broeken zeker qua lengte goed, maar zakken van zijn kont (geen Kiloknaller meer dus eigenlijk).
Ja, maar Kiloknaller is ook lang! Dat heb ik bij Wind al gezien. Hij is echt duidelijk groter dan Schorrie. Schorrie zit ook echt pas net in 122, en broeken moet ik heel erg aansnoeren terwijl ik hem niet dun vind. Dus 134 duurt nog jaren hier denk ik .
Ik had ook echt een heel ander jongetje verwacht bij KK Lien :-D.

Playmais is dit, Schorrie vindt het vast ook leuk want je kunt ermee bouwen:

In die film 'Hoe tem je een draak?' zit trouwens een tweeling die schorrie en morrie heet, zo grappig.
Echt waar??? Wat toevallig. Ik dacht gelijk: daar ga ik heen met Schorrie maar hij weet natuurlijk niet dat hij hier zo heet
Ja grappig he, ik moest steeds aan jullie denken . Die film is echt een aanrader voor jongetjes die niet bang zijn uitgevallen. Leuk verhaal en veel 'megavetcoole' draken .
Maat 134? KW zit nu in maat 116 en 122 is echt veel te groot.

Dus dat duurt nog wel even denk ik...

Pebbles, vond het helemaal niet vervelend dat hij de tv aan heeft gezet hor! Zo zie maar... zaten we allebei een beetje opgelaten. Jammer, want was echt gezellig en leuk. De jongens vonden het ook leuk! BRS wilde wel bij jullie wonen

Ik ben zo blij met de vakantie! Net gebeld en optie omgezet naar reservering en we hebben een hele leuke boerderij, echt een ideale plek. Nog maar twee maanden en dan gaan we al!
Had je dan ook zo'n fijne 3D bril op? Heb even trailer gekeken en Linoleum laten zien. Hij gaat dit weekend met de oudsten. We denken dat Kiloknaller het wel gaat trekken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven