luiers.

dinsdag 20 oktober 2009 om 11:14
Onze dochter van 15 maanden plast 's nachts meer dan haar Huggies kunnen hebben. Dus ik heb daarnet de Huggies info-lijn gebeld om te informeren of ze een ander soort luier hebben die niet doorlekt. De tip van de mevrouw die ik aan de lijn had, was een grotere maat proberen, die heeft meer absorbtie vermogen. Dat vond ik een slimme tip.
Maar nu komt het: ze zei dat ze graag 10 euro naar mijn rekening over wilde maken, zodat ik dat gratis kon proberen. Heel vriendelijke toch? Ze vroeg ook mijn naam en adres en telefoonnummer. Pas toen ik ophing dacht ik bij mezelf: 10 euro is niet duur voor de complete NAW-gegevens van een gezin dat midden in de doelgroep zit. Ik voel me bekocht. Wat had jij gedaan? Ik had natuurlijk op het moment zelf moeten zeggen dat dat niet nodig was, maar *boehoeh* dat deed ik niet.
Maar nu komt het: ze zei dat ze graag 10 euro naar mijn rekening over wilde maken, zodat ik dat gratis kon proberen. Heel vriendelijke toch? Ze vroeg ook mijn naam en adres en telefoonnummer. Pas toen ik ophing dacht ik bij mezelf: 10 euro is niet duur voor de complete NAW-gegevens van een gezin dat midden in de doelgroep zit. Ik voel me bekocht. Wat had jij gedaan? Ik had natuurlijk op het moment zelf moeten zeggen dat dat niet nodig was, maar *boehoeh* dat deed ik niet.

dinsdag 20 oktober 2009 om 11:27
Tja ik zou er geen moeite mee hebben. IK heb me wel eens opgegeven bij de pampers en krijg regelmatig kortingsbonnen in de bus, dat scheelt toch weer.
Overigens gebruik ik ook Pampers omdat Huggies (ook grotere maten) het simpelweg niet aankunnen dat kinderen een hele nacht doorslapen en dus niet tussendoor verschoond worden.
Overigens gebruik ik ook Pampers omdat Huggies (ook grotere maten) het simpelweg niet aankunnen dat kinderen een hele nacht doorslapen en dus niet tussendoor verschoond worden.

dinsdag 20 oktober 2009 om 11:40
Ook door die van de lidl plaste meneer vrolijk heen in de nacht. Maar ik denk dat je gewoon even moet testen. Vaak kun je bij merken probeerverpakkingen aanvragen of hebben mensen in je omgeving andere merken die je eens kunt testen.
Van de Huggies kreeg zoon bovendien knalrode billen. De pampers zijn in de morgen echt helemaal vol geplast, maar lekken ho maar.
Van de Huggies kreeg zoon bovendien knalrode billen. De pampers zijn in de morgen echt helemaal vol geplast, maar lekken ho maar.
dinsdag 20 oktober 2009 om 13:10