M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Ah, in het groeiboekje dus. Dat moest ik maandag nog snel op gaan zoeken, had het een jaar geleden weggelegd en daarna niet meer ingekeken...

Wanneer ben je jarig Indian? Leuk, een nieuw horloge! Heb ik vorig jaar gehad, maar hebben we samen uitgezocht.

Lynn heeft het ook wel, dan gaat ze zitten huilen om niets. Meteen 's ochtends al, kunnen we allebei heel slecht tegen en als ze er echt zin in heeft duurt dat wel een uur. Advies van cb: negeren, maar de makkelijke weg kiezen als je bv naar je werk moet. En dat laatste gaat nou net niet, want wat Lynn wil is niet aankleden. Kan haar moeilijk in haar blootje naar het kdv laten gaan.

Weer de hele nacht zonder speen! Nu krijgt ze 'm dus ook niet meer, we weten nu dat ze zonder kan, zal ze meteen weg gooien. Ik heb nog een paar nieuwe liggen, bewaar ik dan wel voor de baby.

Syl, gelukkig zakte het weer weg. Leuke traktatie! Wanneer gaat hij trakteren?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Indian, vanille vla, werkt als een trein tegen maagzuur. Zo ben ik de laatste weken van mn zwangerschap doorgekomen.

Had t echt alleen maar de laatste weken gelukkig.

Crohn is niet fijn, familie van me heeft t ook.

Vorig jaar een hele gave DKNY horloge gekregen voor mn verjaardag, kan ik niet tegen t metaal. Errug zonde...

Wederom knallende koppijn vanochtend. Whoaaahh.. word r gek van.

Jasper heeft t gelukkig niet, dat gehuil. Daar zou ik ook echt niet tegenkunnen. Als hij een jammerdag heeft, gaat hij zonder pardon naar bed. Dan is hij ook echt moe.

Het is zelfs zo erg dat als hij keihard onderuit knalt hij nog niet huilt, beetje te erge bikkel.

Daarintegen heb ik buurkinderen die bij elke ieniemienie stoot hysterisch beginnen te huilen. Zwaar irritant. Zeker met dit buitenzitweer

Hij gaat vrijdag trakteren. Vanochtend vroeg hij om zijn taart. Ik zei: zaterdag als je jarig bent. Wat voor taart wil je?

Een Cars taart!!!! Laat ik die nou net besteld hebben.

Hij gaat er nogsteeds vanuit dat er in het doosje vd Vsmile een bulldozergraafauto zit waar je op kan zitten. ha ha ha, wat zal dat tegenvallen. Ben wel heel benieuwd wat hij van de v smile vind. Ik houd nl absoluut niet van computeren, man daarintegen wel.
koffie, zwart graag...
Herkenbaar hoor. Hier vanochtend ook al gehuil enzo. Oeh wat kan ik daar slecht tegen sochtends. En het is ook echt huilen om het zeuren. Met aankleden, uit bad gaan, haar doen enz. Hier heeft ze dus net een tijdje op de gang staan gillen, daarna wilde ze geen sorry zeggen, dus weer op de gang. Nu heb ik haar maar even in de tuin gekieperd (met speelgoed hoor ).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
En ik wilde eigenlijk gezellig gaan doen in de stad. Had al een hele lading melk afgekolfd om mee te nemen. Ik dacht lekker winkels kijken, poffertjes eten. Maar als mevrouw zo'n humeur heeft, heb ik daar geen zin in. En zij ook niet volgens mij want ze wist dat we nu niet zouden gaan vanwege haar gezeur en zit nu lekker in de tuin te spelen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Syl!

Milena huilt niet omdat ze valt hoor, maar omdat ze stontchagrijnig is. Vanmiddag ga ik haar ook zeker proberen op bed te mikken . Leuk die traktatie!!

Hmm bij mij hielp eigenlijk niks tegen maagzuur. Vanillevla eventjes (5 minuten en dan was het weer terug), rennies hielpen niet, Gaviscon hielp nog het langst. Maar eigenlijk hielp alleen rechtop blijven (dus ik probeerde zittend te slapen enzo) en uitzitten. Oh en overgeven hielp eigenlijk ook wel

Hmm Milena zit nu te huilen dat ze alleen is in de tuin. Zucht. Het wordt een lange dag vrees ik, man komt ook pas vanavond laat thuis, dus lucky me!
arme frans.

Bedoel ook dat huilen omdat ze humeurig zijn. Dat doet jasper vrijwel nooit. Als hij jengelig is, is dat een enkele keer als hij echt doodop is. Dan helpt slapen prima.

Daarintegen kan hij wel weer prima niet luisteren/zn eigen gang gaan ha ha ha. Maar ook dat leert hij nu steeds beter af.

Helpt t niet als je toch poffertjes gaat eten of ergens anders iets leuks gaat doen om zo haar humeur op te vrolijken?
koffie, zwart graag...
Wat gezellige ochtenden hier.....die meiden.....grrr... Laura zonet ook weer uit school. Denk je gezellig naar dierentuin te gaan vanmiddag, vind ze dat stom! Jasper wil wel. Tja lastig.

Nu bedacht dat ik morgen lekker met Jasper alleen ga. Hij is vrij van kdv omdat ze studiedag hebben. Maken we er samen leuke dag van.

Jasper is ook nooit humeurig. Wel eens wat pieperig maar zo als jullie beschrijven niet.

Syl, Jasper vind straks de doos leuker dan wat er inzit.hahaha....Leuke traktatie heb je gemaakt.

Hier vanochtend even gezellig met Jasper naar stad. Hij zat gezellig kletsend achterop de fiets. Teva's voor hem terug brengen, vonden we minder mooi dan een paar wat we via internet gekocht hadden. Cadeautje voor neefje die 1e communie gaat doen gekocht. Dit kocht ik in een winkel waar ze buiten allemaal speelgoed hebben staan. Jasper even lekker spelen daar.

Nu zitten we heerlijk verantwoord tostie's te eten voor de tv. Kids smurfen kijken en ik ff computeren.
Hai,

Tis weer beetje goed gekomen hoor. We hebben de tuin geveegd, geschommeld en lekker buiten gegeten. Nu ligt ze op bed. Ze slaapt niet, maar ze rust wel een beetje uit zo (haha en ik ben ook even alleen) Heerlijk!
Lekker toch tosties eten voor de tv. Juist heel verantwoord

Milena luistert dan meestal wel weer goed (behalve als ze an het zeuren is
Ahh Teva's. Vorig jaar had Jasper ze ook. Dit jaar dus flink te klein helaas. Beetje jammer want ze waren behoorlijk duur weet ik nog. Welke site had jij van internet? Kijk ik daar even.

Hij zegt nu wel dat hij Dora krijgt. Ik zeg t maar steeds anders is t zaterdag brullen als er geen bulldozer tevoorschijn komt.

Jasper was gisteren ook al zo'n schatje. Hele ochtend mama kussen en kroelen. Zelfs op de trap naar boven. Halverwege even stoppen, armpje om me heen, dikke kus en weer verder de trap oplopen.
koffie, zwart graag...
[
Indian weet je echt niet wat Teva's zijn? Dit is een sportmerk van o.a. leuke sandalen, teenslippers, wandelschoenen en zo. Emdin pastte zijn Teva's van vorig jaar nog toen we op Curacao waren. Binnenkort nog eens passen, want ik wil ze uiteraard ook meenemen met het kampeerweekend. Heb ze trouwens zelf ook, sandalen en teenslippers van Teva. Ze zitten zalig!

Maar mochten die van Emdin nu te klein zijn, dan krijgt hij zeker een nieuw paar, want het zijn gewoon hele goede sandalen. Volgens mij maakt het qua prijs niet veel uit of je ze in de winkel of op internet koopt. Ik koop ze liever in de winkel, want dan kan hij ze passen.

Ook hier vandaag een jengelend, niet luisterend kind. Hij ligt nu even een tukkie te doen op de bank. Was echt noodzakelijk en ben blij dat hij nu slaapt. Strakjes komt oma eten en oppassen, want vanavond ga ik tennissen.

Juul: Emdin is 's morgens ook heel lastig met wakker worden, eten, wassen en aankleden. En wat je zegt, je kan je kind moeilijk in hun blootje meenemen naar de KDV. Eigenlijk zouden we het een keertje moeten doen, misschien is het dan voor Lynn en Emdin duidelijk dat we mee moeten werken in de ochtend !

Vanochtend bij de tandarts geweest. Geen vreemde zaken aan mijn gebit. Ik ben wel doorgestuurd naar de mondhygiënist, want mijn tandvlees is slecht. Maar wat moet, moet gewoon. Vind m'n gebit wel belangrijk. Verder wist ik al dat ik een kroon moet en daarvoor heb ik in het najaar afspraken voor gemaakt. Emdin wilde eigenlijk niet naar binnen toe, maar aangezien mijn moeder erbij was, heeft hij toch rustig binnen gezeten en rond kunnen kijken. Hij wilde niet in de stoel van de tandarts zitten. Volgende keer voor controle wagen we weer een poging en dan gaat oma ook even mee.

Het adres/de site van de camping in zeeland heb ik op de AK gezet.

Zo, nog even een spelletje spelen op de pc, alvorens ik aan de kook moet. Ga Chinese mie maken met groente, gebakken ei en pindasaus, met komkommersla. Mmmmmmmmm, lekker!
Die teva's zijn super voor de kids. Ik vind ze vooral praktischer dan de leren sandalen. Ze kunnen nat en vies worden en je maakt ze zo weer schoon. En gelukkig vind ik ze ook nog mooier dan leren....

Jasper heeft nu de Teva dozer. Deze heeft een dichte neus waardoor tenen wat meer beschermd zijn. En wat ander matriaal. We hebben voor Laura de afgelopen jaren elke keer neutrale kleuren gekocht zodat jasper ze ook aan kon. Helaas, jasper kan niet tegen de bandjes van de 'eenvoudige' teva's. Ik heb dus nu nog een paar rode liggen waar niks aan mankeert. Maat 10=27. Iemand geinteresseerd?

Laura is nu aan de crocs. Vind ik voor meisjes wel erg leuk.

Syl, man heeft ze op internet ergens besteld in duitsland. Geen idee waar. In de winkel was de dozer nergens te krijgen in maat 27.

Fijn dat Milena ff op bed wil. Lekker even rust. Jasper wilde om 15.30 ook in bed. Hij kakte even in. 2 sec later stond hij alweer beneden met zijn broek in de hand. Ik had m alleen in zijn shirt neergelegd. 'Er zijn monsters op mijn kamer ga niet slapen en ben niet meer moe': zei hij. Dan niet.

Nu rent ie weer lekker in de speeltuin met andere kids.

Ga zo even kijken waar je naar toe gaat Q. Lekker eten hmmm
[
ne
[
Goedemorgen!

Wij zijn vanochtend ook naar de tandarts geweest. Het was een nieuwe en knapppppp! Haha ik ga dus voortaan weer ieder half jaar . Geen gaatjes en Milena deed supergoed haar mond open! De knapperd.

Gisteren was ze drakig, maar vandaag is ze weer vrolijk gelukkig. We snotverkouden, de ziel.

Ooooow en nog even opscheppen!! Bojan heeft geslapen vannacht!! Gisteren om 1800 uur gegeten en toen heb ik hem vanochtend om, hou je vast, 6.45 wakker gemaakt. Om 3 uur rond de wieg gedribbeld, man om 4 uur, ik weer om 5 uur, om 6 uur heb ik mijn hand onder zijn neus gehouden om te checken of ie nog ademhaalde. Haha hij lag gewoon heerlijk te slapen! Tieten moesten even omschakelen van 2 naar 0 nachtvoedingen
Ow Frans, ik lig dubbel!!

Allebei rond de wieg dribbelen en je vinger onder zn neus duwen of hij nog ademt!

Knapperd hoor!

Fijn Indian, zo'n draakje vanochtend. Hoop dat hij snel zn goede humeur terugkrijgt.

Wij hadden de Teva Psyclone. Maar dit jaar een met dichte neus. Alhoewel hij er super op liep, heeft hij toch een paar keer kapotte teen gehad door stoten/vallen.

En idd, super makkelijk als ze vies zijn. Hop onder de kraan en ff laten drogen.

Grappig zeg dat we gewoon bijna allemaal naar de tandarts moeten deze weken. Apart.

Jasper moest gisteren naar het kdv, Weer drama met afscheid nemen. Huilen en aan mama vastklampen.

Toen ik m ophaalde was hij lekker vrolijk en wilde niet mee.

En....hij heeft een vriendinnetje: Sofie! Schattig!!!!
koffie, zwart graag...
[
Syl, vast gefeliciteerd met Jasper en een fijne dag morgen (voor ik het vergeet)! Wat schattig dat hij een vriendinnetje heeft

Teva's wilde ik eigenlijk ook kopen voor Lynn, maar ik heb nu al andere snadaaltjes gekocht. Volgend jaar denk ik koop ik ze wel denk ik.

Is Milena's humeur weer opgeknapt Frans? Knappe Bojan dat hij zo goed heeft doorgeslapen! Vannacht weer?

Lynn gaat de volgende keer met mij mee naar de tandarts, in juni moet ik weer. Ben benieuwd of de tandarts mag kijken.

Lynn was vanmorgen vroeg wakker, ze had naar gedroomd. Wel weer even in slaap gevallen gelukkig, kwart voor 6 word ik niet zo vrolijk van. Toen we er echt uit moesten was ze dwars en heeft ze een 20 minuten op de badkamervloer liggen huilen. Ik heb haar genegeerd en ben gewoon gaan aankleden etc. Na die 20 minuten haar opgepakt en aangekleed, dat liet ze toe onder wat nasnuffen. Gewoon negeren lijkt dus echt de beste oplossing, ook voor mij, want nu heb ik er niet zo'n kater van als anders. Afscheid op kdv ging heel goed, gisteren ook al, terwijl ze zich normaal aan mij vastklampt en steeds 'nog één knuffel' wil.

Fijne dag allemaal!
Zo, hele rataplan afgeleverd op kdv. Gisterenavond zag ik ineens op t doosje: yoghurtrozijntjes staan.

Ik: ow jee. Jasper lust die niet. Jasper lust vrijwel geen enkel snoepje. De spekjes die erbij komen, lustte hij ook niet.

Dus vanochtend snel nog naar de supermarkt gescheurd en gewone rozijntjes gekocht, die lust hij wel. En van thuis zijn doosje met bananenschuimpjes (met die spikkeltjes erop) meegenomen.

Ik zal vd week foto's plaatsen van mn knutseltjes.

Ben r best trots op. enne...simpel...hmm...niet echt ha ha ha

Gisterenavond de voortuin gedaan. Begon om kwart voor acht en was half 10 klaar. Pffffiieewwww. Nu moet ik nog de tuinbank schoonmaken, is beetje groen geworden en de tegels ook. Vanmiddag stop ik eerder met t werk. Dan ga ik even naar de winkel om nog een leuk kledingsetje voor Jasper voor morgen te kopen en nog de tuin even verder afmaken.

Vanavond dan even relaxen voordat morgen de hectiek begint.

Jasper heeft ook nachtmerries. Hij is deze week al 2 x flink huilend wakker geworden. Hij wilt ook niets zeggen, huilt alleen maar. Dan houd ik hem gewoon stevig vast en zeg troostende woorden. Arm kind.

Vanochtend om 5 uur kwam hij onze slaapkamer op, met aapje (die wekker vh kruitvat) in zijn handen. Kijk mama aapje slaapt nog en liet hem vallen. Hoofd in 2en. Man was al beneden en kwam kijken wat er gebeurde. Raakte hij helemaal overstuur. Alsof hij dacht dat hij op zn kop zou krijgen. Lekker nachtje dus.
koffie, zwart graag...
[
Ja, Lynn is nu officieel van de speen af. Ik heb ze nog niet weggegooid, ga ik vanavond maar eens doen. Ze heeft er ook nog eentje aan een spenenketting zitten, die zullen we samen in het mandje voor de baby doen (ik heb een mandje waarin ik alle spulletjes die we al voor de baby hebben gekregen verzamel).

32 weken schiet lekker op Indian! Ik vandaag 15. Merel, hoe gaat het met jou? Ook weer een beetje de goede kant op hoop ik?
Knap hoor van Lynn!

Jee Indian schiet echt op. Haha ik weet nog hoe je begon 6 weken en 3 dagen enz

Met Bojan ging het afgelopen nacht weer goed!! Hopenlijk nu weer.
[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven