M '06
zondag 7 maart 2010 om 21:59
Ja maar ik heb geen woonplaatsservice. We hebben wel zo'n accuoplaadding, maar ik weet neit hoe die werkt. Morgen even aan man vragen dus en dan kunnen w2e hopenlijk dinsdagochtend wel met de auto. Ik realiseer me wel zo hoe verwend ik eigenlijk ben met mijn auto. Toch had ik dit liever in de zomer gehad
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
maandag 8 maart 2010 om 09:11
Ojee Frans, heb je in de sneeuw gefietst??? Dan heb je wel echt dubbel pech!
Syl, dat klinkt als een lekkere week. Heerlijk hoor! Lekker weer hadden jullie idd.
He die Sam en Madelief, ze gaan zich omdraaien, wat knap!
Wat lief: Yuma met zijn vriendinnetje aan het spelen.
Wij zijn lekker op de hort geweest hele weekend. We hebben 2 nachtjes bij mijn ouders geslapen. Daar een workshop gegeven, zaterdag met man naar groningen naar 2 oude studievrienden van hem. Eerst bij 1tje in de middag bakkie gedaan. En daarna bij andere s'avonds gegeten. Dat was echt super luxe man. Leek wel of we in restaurant waren. Prachtig huis in oude franse stijl. En het was supergezellig. We kenden zijn vrouw niet echt goed maar het klikte ernorm. Ze deelde ook nog mijn hobby taarten decoreren...
Nu drukke week met voorbereidingen verjaardag Jasper: afscheidscadeautjes, taarten, nog taart op bestelling dit weekend en mijn moeder is de 14e jarig... Nog grote avond meeting op mijn werk met etentje... Pff... zit hier nu op mijn werk maar zou liever thuis zijn om mijn lijstje te kunnen gaan afvinken. Jasper heeft er helemaal zin in. Vandaag zijn laatste dagje met papa alleen thuis. Dat vond papa wel raar. Zal zo nog even boodschappelijstje mailen, kwam er gisteren niet van om te maken. Dan toch echt even knop om en hard aan het werk!
tot later!
greetz
maandag 8 maart 2010 om 11:07
Successss, Scoob, met die drukke week-in-spe. Ik heb het 2 weken geleden "overleefd", en eigenlijk had het wel wat. Echt een duidelijk afscheid van bepaalde periode ofzo. Best apart. (maar jeeeeetje; trakteren op PSZ, trakteren op do-groep creche, trakteren op vrij-groep creche, Lieke trakteren op do/groep-BSO, Sophie jarig met veel visite en toen...... ZEN. Meisjes zitten nu sinds een week dus allebei op school, alles gaat alweer zijn gangetje, het ritme is weer gevonden en wat een rust .)
Frans, balen van accu. Was er niet een handigerd met startkabels in de buurt die je even kon overstarten? Moet je daarna wel even een stukkie omrijden om de boel de kans te geven weer wat op te laden.....
Pfff.... heb je een auto, moet je ploegen door de sneeuw. Brrr, niet fijn!
Was het bij jullie gisteren ook van dat heerlijke weer? Van weersomstuit ben ik gisteren de hele middag lekker achter huis en in de tuin bezig geweest. Heerlijk! Nog even een stukje gewandeld met de kids (kids beide op rolschaatsen en ik dus quasi-hollend ernaast..... hahaha, heel charmant) de was buiten gedroogd enz enz. Pfff, ik was wel toe aan een zonnetje!
Frans, balen van accu. Was er niet een handigerd met startkabels in de buurt die je even kon overstarten? Moet je daarna wel even een stukkie omrijden om de boel de kans te geven weer wat op te laden.....
Pfff.... heb je een auto, moet je ploegen door de sneeuw. Brrr, niet fijn!
Was het bij jullie gisteren ook van dat heerlijke weer? Van weersomstuit ben ik gisteren de hele middag lekker achter huis en in de tuin bezig geweest. Heerlijk! Nog even een stukje gewandeld met de kids (kids beide op rolschaatsen en ik dus quasi-hollend ernaast..... hahaha, heel charmant) de was buiten gedroogd enz enz. Pfff, ik was wel toe aan een zonnetje!
maandag 8 maart 2010 om 11:27
He Xop, ik heb vorige week tijdens mn vakantie elke dag zon gehad. Bij jullie niet??
Pfff, al die dagen trakteren! Ik trakteer altijd op de laatste dag, dus dan heeft die dag ervoor "pech".
De leidsters krijgen gewoon hetzelfde als de kinderen. Ik maak er altijd wel wat speciaals van, dus ook wel veel werk maar ach, als ik dan een trotse Jasper met zn traktaties zie is dat goud waard.
Balen Frans dat je auto niet wilde starten. Kon je je man niet opbellen hoe die acculader werkte?
Scoob, druk bezig met bakken! Moest gisteren nog aan je denken toen ik een chocoladecake bakte, al dat geknei...
Zat me laatst af te vragen. Jasper fietste toch al op een 20 inch fiets ofzo? Wij zagen laatst een mooie 16 inch maar Jasper paste niet met zn voeten bij de grond. Ik dacht dat onze mannetjes niet zo veel qua lengte scheelden, maar die Jasper van jou is dus echt flink groter!
Morgen laatste keer CB voor Jasper. Zn inenting. Ben benieuwd hoe t zal gaan. s avonds voor t eerst naar yoga.
Pfff, al die dagen trakteren! Ik trakteer altijd op de laatste dag, dus dan heeft die dag ervoor "pech".
De leidsters krijgen gewoon hetzelfde als de kinderen. Ik maak er altijd wel wat speciaals van, dus ook wel veel werk maar ach, als ik dan een trotse Jasper met zn traktaties zie is dat goud waard.
Balen Frans dat je auto niet wilde starten. Kon je je man niet opbellen hoe die acculader werkte?
Scoob, druk bezig met bakken! Moest gisteren nog aan je denken toen ik een chocoladecake bakte, al dat geknei...
Zat me laatst af te vragen. Jasper fietste toch al op een 20 inch fiets ofzo? Wij zagen laatst een mooie 16 inch maar Jasper paste niet met zn voeten bij de grond. Ik dacht dat onze mannetjes niet zo veel qua lengte scheelden, maar die Jasper van jou is dus echt flink groter!
Morgen laatste keer CB voor Jasper. Zn inenting. Ben benieuwd hoe t zal gaan. s avonds voor t eerst naar yoga.
koffie, zwart graag...
maandag 8 maart 2010 om 11:47
Heee SYl! Jaaa, hier was vorige week ook vaak zon maar tja.... toen zat ik steeds binnen. Hard aan 't werk . Dus dan geniet je er niet echt van, zeg maar. Nu was het op zondag, terwijl wij dus allebei vrij waren en de kids geen verplichtingen hadden, prachtig mooi weer! En dan geniet ik er dubbel zo veel van.....
Lekker man, dat je zo'n relaxte mini-vakantie hebt gehad. Fijn! Ook fijn dat manlief oog heeft voor jou en zw.s.-gedoe. Hahaha, jaaaaa dat wordt afkicken, straks .
Succes met de inenting. Sophie kreeg 'm 3 weken na de Mex. griep-inentingen en was er helemaal klaar mee. Ze was genoeg geprikt, vond ze! Duzzzzz, dat was even een vervelend geworstel .
Oh, en naar Yoga. Lekker! Achteraf heb ik wel eens gedacht dat dat een van de weinige zw.s.-cursussen is waar ik misschien echt wat aan had gehad.Toen ik zw. was van Lieke, had ik Mensendieck gedaan. Heel leuk om te doen, veel geleerd over houdingsaspecten (waar ik ook nu (tijdens rugpijn-tijden) nog wel eens wat aan heb) maar tijdens bevalling werkelijk niets aan gehad. Bij zw.s. van Sophie heb ik zo'n huis-tuin-en-keuken zw.s.gym gedaan, maar dat was waardeloos. Een stelletje klagers bijelkaar, zeg maar . Ben er ook niet al te vaak geweest.
Yoga leert je natuurlijk hoe je je kunt ontspannen en mee kunt gaan in de weeen enzo. Was goed voor mij geweest, hahaha.
Veel plezier, vanavond!
Zo, straks eventjes een half uurtje rennen. Lekker. Zonnetje schijnt alweer.
Lekker man, dat je zo'n relaxte mini-vakantie hebt gehad. Fijn! Ook fijn dat manlief oog heeft voor jou en zw.s.-gedoe. Hahaha, jaaaaa dat wordt afkicken, straks .
Succes met de inenting. Sophie kreeg 'm 3 weken na de Mex. griep-inentingen en was er helemaal klaar mee. Ze was genoeg geprikt, vond ze! Duzzzzz, dat was even een vervelend geworstel .
Oh, en naar Yoga. Lekker! Achteraf heb ik wel eens gedacht dat dat een van de weinige zw.s.-cursussen is waar ik misschien echt wat aan had gehad.Toen ik zw. was van Lieke, had ik Mensendieck gedaan. Heel leuk om te doen, veel geleerd over houdingsaspecten (waar ik ook nu (tijdens rugpijn-tijden) nog wel eens wat aan heb) maar tijdens bevalling werkelijk niets aan gehad. Bij zw.s. van Sophie heb ik zo'n huis-tuin-en-keuken zw.s.gym gedaan, maar dat was waardeloos. Een stelletje klagers bijelkaar, zeg maar . Ben er ook niet al te vaak geweest.
Yoga leert je natuurlijk hoe je je kunt ontspannen en mee kunt gaan in de weeen enzo. Was goed voor mij geweest, hahaha.
Veel plezier, vanavond!
Zo, straks eventjes een half uurtje rennen. Lekker. Zonnetje schijnt alweer.
maandag 8 maart 2010 om 11:59
Ik denk dat man nog heel goed voor ogen heeft hoe de vorige zwangerschap en bevalling zijn gegaan
Nu hij ziet dat ik veel minder pijn heb zolang ik me niet te druk maak, is dat voor hem extra motivatie. En de vorige keer werd hij tijdens mn zwangerschap al erg ziek en nu is ie helemaal fit. scheelt ook enorm.
Jasper is niet ingeënd tegen MG dus dat zal m niet bijstaan.
Nou ja, we zien t wel hoor. Hij zal toch moeten.
Dat vond ik ook van de zwangerschapsgym. Allemaal vage tiepjes (lees aso en simpel) en ik had echt helemaal niets aan de cursus. Hoop nu toch meer eraan te hebben en ook een leuker clubje te hebben.
Nu hij ziet dat ik veel minder pijn heb zolang ik me niet te druk maak, is dat voor hem extra motivatie. En de vorige keer werd hij tijdens mn zwangerschap al erg ziek en nu is ie helemaal fit. scheelt ook enorm.
Jasper is niet ingeënd tegen MG dus dat zal m niet bijstaan.
Nou ja, we zien t wel hoor. Hij zal toch moeten.
Dat vond ik ook van de zwangerschapsgym. Allemaal vage tiepjes (lees aso en simpel) en ik had echt helemaal niets aan de cursus. Hoop nu toch meer eraan te hebben en ook een leuker clubje te hebben.
koffie, zwart graag...
maandag 8 maart 2010 om 13:58
Oh balen Frans...nog een iemand met startkabels tegengekomen??
Hier woe (weer) de laatste keer CB. Al 2x de afspraak moeten verzetten, en we moesten terug met Yuma, omdat hij ten eerste de prik neit mocht de vorige keer, zat te dicht op de mex. prik. en er was te weinig tijd omdat mevr. teveel tijd had genomen met D.
Dus woe weer met beide mannen naar het CB.
Syl, fijn dat je genoten hebt.
Het was idd heerlijk weer vorige week, in tegenstelling tot het koude weer nu!!
Ben erg moe, nog steeds. En D. drintk sinds vrijdag zijn FV niet meer. Dus vandaag maar even CB gebeld. Mocht er bambix bij doen, blieft meneer niet. Dan mocht ik het proberen met halfvolle melk, maar ook dat blieft meneer niet. Nouja we zien woe wel verder.
Nou ga er weer vandoor....tot straks!
dinsdag 9 maart 2010 om 08:15
Moet ff aan jullie kwijt want mag het nog niet verder vertellen.
Ik wordt tante!!! Mijn eigen broertje gaat vader worden. Dat had ik echt nog niet verwacht. Zo leuk!! 20 oktober verwachten ze de kleine. Ze kwamen gister aan eind van de dag vertellen. Ze is nu 8 wk zwanger. En net als Syl nu al last van bekken..
Wow man!!!
Ik wilde nog allemaal speelgoed weg doen, maar dat ga ik nu bewaren voor ze.
greetz
dinsdag 9 maart 2010 om 11:50
Heeeee wat LEUK, Scoob! Blijft toch erg bijzonder, tante worden.... Op de een of andere manier toch een beetje je eigen vlees en bloed, je dierbaren die ook ouder worden, een kindje die een beetje bij je hoort maar waar je er 's nachts niet voor uithoeft ..... weet ik veel waarom, maar ik blijf het geweldig vinden, die nichtjes en neefjes.
Pfoe, maar nu al bekkenproblemen. Brrrr, dat word dan ook best zwaar.
En inderdaad; heb je een goed adresje voor al je baby-spullen!
Pfoe, maar nu al bekkenproblemen. Brrrr, dat word dan ook best zwaar.
En inderdaad; heb je een goed adresje voor al je baby-spullen!
dinsdag 9 maart 2010 om 20:27
Hoi ik kom even snel zwaaien.
Ik ben een beetje gaar. Twee dagen veel gewerkt en nu moet ik nog even een uurtje. OP de fiets ging gisteren best goed. Was alleen een beetje jammer dat het sneeuwde . Armerds kwamen als sneeuwpopjes aan op het kdv . Toen mijn accu aan de oplader gelegd (haha klinkt stoer, de realiteit: ik heb mijn vader gebeld en die is mij komen uitleggen hoe zo'n oplader werkt ) en vanochtend konden we gelukkig weer met de auto! Het was nl koud. Net moest ik uit een vergadering wegrennen en heb ik zel wel lekker op de fiets gehaald (want dat is ook de snelste manier om de stad in te komen ).
Ik ben een beetje gaar. Twee dagen veel gewerkt en nu moet ik nog even een uurtje. OP de fiets ging gisteren best goed. Was alleen een beetje jammer dat het sneeuwde . Armerds kwamen als sneeuwpopjes aan op het kdv . Toen mijn accu aan de oplader gelegd (haha klinkt stoer, de realiteit: ik heb mijn vader gebeld en die is mij komen uitleggen hoe zo'n oplader werkt ) en vanochtend konden we gelukkig weer met de auto! Het was nl koud. Net moest ik uit een vergadering wegrennen en heb ik zel wel lekker op de fiets gehaald (want dat is ook de snelste manier om de stad in te komen ).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 9 maart 2010 om 23:06
Scooby, wat leuk dat je tante gaat worden. Tis nog wel in een heel pril standium.
Jullie hebben het maar over sneeuw gisteren. Hier heeft het minimaal gesneeuwd en ik was blij dat het weer snel foetsie was.
Jullie hebben een hoop geschreven de laatste dagen, al weet ik natuurlijk nu al niet meer waar het precies over ging. Sorry!
Ben best wel moe de laatste dagen. Morgen ook een drukke dag, de marmoleumvloer wordt gelegd en eerlijk gezegd, hoop ik dat ze er niet de hele dag mee bezig zijn.
Kreeg vandaag eindelijk mijn contract voor het opnemen van ouderschapsverlof binnen en volgens mij klopt het niet. Dus morgen maar eerst weer eens bellen hoe ze aan de berekening zijn gekomen en/of ze niet iets vergeten zijn. In mijn salaris wordt niet gesproken over een percentage over de garantietoeslag die ik krijgt, dus even nagaan of het klopt alvorens ik daadwerkelijk teken. Ongelovelijk, ouderschapsverlof moet je 3 maanden vooraf aanvragen, maar de daadwerkelijke afhandeling daar kan je weken op wachten.
Emdin had zich vandaag gestoten aan een stoel. Een enorme bult op zijn voorhoofd. Maar nu lijkt hij er geen last van te hebben. Hij ligt bij mij in bed. Zo kan ik hem enigszins in de gaten houden.
Zo, ga eens neuzen voor een paar daagjes er tussen uit in de meivakantie, saampjes met Emdin.
welterusten en tot snel
Jullie hebben het maar over sneeuw gisteren. Hier heeft het minimaal gesneeuwd en ik was blij dat het weer snel foetsie was.
Jullie hebben een hoop geschreven de laatste dagen, al weet ik natuurlijk nu al niet meer waar het precies over ging. Sorry!
Ben best wel moe de laatste dagen. Morgen ook een drukke dag, de marmoleumvloer wordt gelegd en eerlijk gezegd, hoop ik dat ze er niet de hele dag mee bezig zijn.
Kreeg vandaag eindelijk mijn contract voor het opnemen van ouderschapsverlof binnen en volgens mij klopt het niet. Dus morgen maar eerst weer eens bellen hoe ze aan de berekening zijn gekomen en/of ze niet iets vergeten zijn. In mijn salaris wordt niet gesproken over een percentage over de garantietoeslag die ik krijgt, dus even nagaan of het klopt alvorens ik daadwerkelijk teken. Ongelovelijk, ouderschapsverlof moet je 3 maanden vooraf aanvragen, maar de daadwerkelijke afhandeling daar kan je weken op wachten.
Emdin had zich vandaag gestoten aan een stoel. Een enorme bult op zijn voorhoofd. Maar nu lijkt hij er geen last van te hebben. Hij ligt bij mij in bed. Zo kan ik hem enigszins in de gaten houden.
Zo, ga eens neuzen voor een paar daagjes er tussen uit in de meivakantie, saampjes met Emdin.
welterusten en tot snel
woensdag 10 maart 2010 om 10:57
Wauw scoob!! Gefeliciteerd!! Ik vond de geboorte van mn neefje echt werelds. Daarvoor wilde ik nooit kinderen, maar toen mn neefje er was sloeg ik helemaal om. Zo lief is hij.
Raad je schoonzus aan nu gelijk naar een bekkenfysio te gaan om erger proberen te voorkomen.
Ging helemaal goed op het cb. Helemaal goedgekeurd en de prik ging ook erg goed. Ik had t hem de avond ervoor al verteld, dus hij kon zich erop voorbereiden. En een spuitje meegenomen zodat hij zogenaam mama ook een spuit mocht geven. 1 traan en t was al over.
De yoga was gisterenavond erg lekker. Vandaag ben ik duf en kindloos. Had echt geen zin om Jasper naar het kdv te brengen. Maar vanmiddag moet ik naar de kaakchirurg dus dat kan hij zoiezo niet mee.
Raad je schoonzus aan nu gelijk naar een bekkenfysio te gaan om erger proberen te voorkomen.
Ging helemaal goed op het cb. Helemaal goedgekeurd en de prik ging ook erg goed. Ik had t hem de avond ervoor al verteld, dus hij kon zich erop voorbereiden. En een spuitje meegenomen zodat hij zogenaam mama ook een spuit mocht geven. 1 traan en t was al over.
De yoga was gisterenavond erg lekker. Vandaag ben ik duf en kindloos. Had echt geen zin om Jasper naar het kdv te brengen. Maar vanmiddag moet ik naar de kaakchirurg dus dat kan hij zoiezo niet mee.
koffie, zwart graag...
woensdag 10 maart 2010 om 11:41
Haha die Syl, helemaal om na geboortje van neefje. Dat is met mijn broertje ook zo. Door onze kinderen is hij het ook heel leuk gaan vinden. Vind het ook zo leuk! Heb zo toch alvast een kaartje gestuurd en nu nog een leuk cadeautje na de 10wk echo. Ze hadden nu al bij 8wk een inwendige echo, had jij dat ook syl? Goed excuus om weer naar babyspullen te gaan kijken.
Wat ga je doen bij kaakchirurg? Schoonzus liep al bij ceaser ivm houding ed. Die heeft haar al oefeningen en tips gegeven.
Stoer Frans, toch met de fiets. Iedereen heeft het weer overleefd. Wanneer komt je man weer thuis?
Ga Jasper weer van school halen, zijn laatste wenochtend. Ik zat hem te pesten en vroeg of hij niet liever bij mij wilde blijven anders was ik zo alleen. Hij vond dat ik maar moest gaan werken en dan ging laura en hij wel naar school. Hij wilde echt niet thuis blijven. Leuk hoor dat hij het zo naar zijn zin heeft.
Tot later!
woensdag 10 maart 2010 om 14:31
Gefeliciteerd, Scooby, leuk zeg! Wij waren in allebei onze families de laatste die kinderen kregen, dus wij hadden al 3 neefjes en een nichtje waarop we hadden 'geoefend'. Erg leuk inderdaad! Fijn dat Jasper het zo naar zijn zin heeft op school.
Stoer van Jasper, Syl, bijna niet gehuild bij de prik! Hoe was het bij de kaakchirurg?
Frans, auto doet het weer helemaal? En net als het sneeuwt, balen zeg.
Lynn vindt school ook helemaal geweldig! Gisteren intake gehad, ze was toen 2 keer geweest. Juf vindt haar heel lief (heb wel verteld van de driftbuien en koppigheid thuis, kon ze zich niet voorstellen, haha) en vindt dat het is of ze al tijden naar school gaat. Ze doet meteen mee met alles en vertelde op de eerste dag al in de kring enzo. We hebben afgesproken dat ze volgende week ook haar boterhammetje daar mag eten en dat ik haar dan om half 1 ophaal i.p.v. kwart voor 12.
Stoer van Jasper, Syl, bijna niet gehuild bij de prik! Hoe was het bij de kaakchirurg?
Frans, auto doet het weer helemaal? En net als het sneeuwt, balen zeg.
Lynn vindt school ook helemaal geweldig! Gisteren intake gehad, ze was toen 2 keer geweest. Juf vindt haar heel lief (heb wel verteld van de driftbuien en koppigheid thuis, kon ze zich niet voorstellen, haha) en vindt dat het is of ze al tijden naar school gaat. Ze doet meteen mee met alles en vertelde op de eerste dag al in de kring enzo. We hebben afgesproken dat ze volgende week ook haar boterhammetje daar mag eten en dat ik haar dan om half 1 ophaal i.p.v. kwart voor 12.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
woensdag 10 maart 2010 om 18:33
Hey, hier druk dagje gehad.
Eerst HA geweest, die mij doorstuurde naar het ZH, waar ik vanmiddag terecht kon om 14u. (om 13u gegaan en om 16:15u thuis)
Tussendoor nog naar het CB geweest.
Yuma is nu 101cm!!! en weegt nog steeds 14.1kg.
Prikje deed hij kei stoer, hij liet 3 tranen, maar pas toen ze al helemaal klaar was, de gekkerd.
D. ook goed gegroeid, die is nu 9mnd (en 6dgn) en weegt 7910gr en was 70cm!!
Oh Syl, Jasper ook al zo knap geweest. Goed hoor!
Fijn Juul, dat Lynn school helemaal geweldig vindt.
Hier morgen laatste keer PSZ.
Q, hoe is het met Emdin en zijn bult??
Eerst HA geweest, die mij doorstuurde naar het ZH, waar ik vanmiddag terecht kon om 14u. (om 13u gegaan en om 16:15u thuis)
Tussendoor nog naar het CB geweest.
Yuma is nu 101cm!!! en weegt nog steeds 14.1kg.
Prikje deed hij kei stoer, hij liet 3 tranen, maar pas toen ze al helemaal klaar was, de gekkerd.
D. ook goed gegroeid, die is nu 9mnd (en 6dgn) en weegt 7910gr en was 70cm!!
Oh Syl, Jasper ook al zo knap geweest. Goed hoor!
Fijn Juul, dat Lynn school helemaal geweldig vindt.
Hier morgen laatste keer PSZ.
Q, hoe is het met Emdin en zijn bult??
woensdag 10 maart 2010 om 21:05
HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA!
Lieve Pipsie gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel taart visite en cadeaus! (wanneer vieren jullie het eigenlijk./).
Lieve Pips, gefeliciteerd met je grootste meiske! Weer een nieuw jaar, je hebt vast weer zo'n mooi verhaal als vorig jaar geschreven. Ik ben zoooo benieuwd hoe onze bijzondere Pipsie het op school doet!
Lieve Pipsie gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Ik hoop dat je een leuke dag hebt met veel taart visite en cadeaus! (wanneer vieren jullie het eigenlijk./).
Lieve Pips, gefeliciteerd met je grootste meiske! Weer een nieuw jaar, je hebt vast weer zo'n mooi verhaal als vorig jaar geschreven. Ik ben zoooo benieuwd hoe onze bijzondere Pipsie het op school doet!
woensdag 10 maart 2010 om 21:15
Indian waarom moest je naar het ziekenhuis? alles weer goed met D?
Mileen is ineens aan het groeien!! Ze heeft nu kleding 104 en soms 110!! aan.
Spannend dat Yuma morgen voor het laatst naar de psz gaat. Milena volgende week voor het laatst naar het kdv. Jee ik pink wel een serie tranen weg zeg. Morgen gaat ze weer wennen op school.
Juul, wat goed van Lynn op school!!! Ik heb ook ooit een kindje in de klas gehad, zoooooooooo'n lieverd. Haha en toen sprak ik de moeder en die vertelde over de enorme driftbuien die het kind kon hebben. Kon ik me ook niet voorstellen
Scoob, haha die Jasper . Zoek jij maar werk mama haha.
Leuk Q een paar dagen weg met Emdin in de meivakantie. Ik ben dan ook weer een tijdje alleen en zat ook al te denken om misschien even weg te gaan. Misschien moet ik het ook maar gewoon doen net als jij.
Vandaag wel een lekkere dag. Vanochtend naar mijn opa en oma geweest. Zo leuk ze zijn echt dol op Mileen. Op Bojan ook wel, maar die moet niet zoveel van ze hebben. Als mijn oma hem wil pakken, dan schudt hij nee. Haha en als ze hem dan op schoot heeft, gaat hij huilen.
Mijn zusje belde toen ik bij mijn opa en oma was. Ze had zin in bezoek en lokte ons met pannenkoeken . Dus zijn we daar heen gereden en kwamen pas einde van de middag weer thuis. Na het eten nog een spelletje met Mileen gespeeld. Haha ze kan zoo slecht tegen haar verlies . Echt grappig.
Mileen is ineens aan het groeien!! Ze heeft nu kleding 104 en soms 110!! aan.
Spannend dat Yuma morgen voor het laatst naar de psz gaat. Milena volgende week voor het laatst naar het kdv. Jee ik pink wel een serie tranen weg zeg. Morgen gaat ze weer wennen op school.
Juul, wat goed van Lynn op school!!! Ik heb ook ooit een kindje in de klas gehad, zoooooooooo'n lieverd. Haha en toen sprak ik de moeder en die vertelde over de enorme driftbuien die het kind kon hebben. Kon ik me ook niet voorstellen
Scoob, haha die Jasper . Zoek jij maar werk mama haha.
Leuk Q een paar dagen weg met Emdin in de meivakantie. Ik ben dan ook weer een tijdje alleen en zat ook al te denken om misschien even weg te gaan. Misschien moet ik het ook maar gewoon doen net als jij.
Vandaag wel een lekkere dag. Vanochtend naar mijn opa en oma geweest. Zo leuk ze zijn echt dol op Mileen. Op Bojan ook wel, maar die moet niet zoveel van ze hebben. Als mijn oma hem wil pakken, dan schudt hij nee. Haha en als ze hem dan op schoot heeft, gaat hij huilen.
Mijn zusje belde toen ik bij mijn opa en oma was. Ze had zin in bezoek en lokte ons met pannenkoeken . Dus zijn we daar heen gereden en kwamen pas einde van de middag weer thuis. Na het eten nog een spelletje met Mileen gespeeld. Haha ze kan zoo slecht tegen haar verlies . Echt grappig.
woensdag 10 maart 2010 om 22:54
Wat suf, helemaal niet gezien dat onze Pipsie jarig is. Van harte gefeliciteerd! Ook al 4. Hoe gaat het bij jullie? Druk met wennen van Pipsie? Hoe pakt ze het op? Succes daar!
Mooi cijfers Indian. Je boys doen het goed. Stoer ook van Yuma maar paar traantjes bij de prik. Gaat Yuma morgen nog trakteren op psz?
Klinkt als gezellige dag Frans. Grappig dat Bojan niet zoveel van je opa en oma moet hebben. Hoe oud zijn ze?
Juul, wat fijn dat Lynn het ook al zo goed doet op school. Fijn hoor! Leuk dat ze de volgende keer ook broodje daar gaat eten.