M '06
woensdag 17 juni 2009 om 14:41
Hi,
We zien je vanzelf wel weer Frans. Werk, kids, man en dan nog je eigen dingen. Das best druk allemaal.
Indian, red je het wat? Ben je al hele dag alleen geweest met beide kids of gaat Yuma lekker af en toe met een opa of oma mee?
Hier een erg zielige Jasper, althans dat vind hij zelf... hij liep heel vrolijk buiten te huppelen omdat we naar ballenbak van tuincentrum zouden gaan. Gaat ie languit op straat. Knieen open, handen geschaafd. Brullen. Hij heeft eerst half uur heel zielig voor telletubbies gezeten met pleister. Weigerde te lopen. Na uur toch maar geprobeerd stukje te lopen. Als hij nu loopt houdt hij zijn 3kwartbroek omhoog zodat hij echt niet op de pleister komt. Heb broek al zo omgekruld dat het ook niet gebeurd maar dat gaat er niet in.
Hij zit nu weer film te kijken. Enige wat hij wil...
We zouden gezellige dag maken met leuke dingen doen omdat Laura bijna ook hele dag weg is...
Menn heb alleen maar lopen troosten. Hij is ook wel zielig maar dit is toch ook echt wel een (jonge)man! Nouja hij zit nu lekker en is wat rustiger dan vanochtend. Mama even op de computer...
woensdag 17 juni 2009 om 22:04
Sneu voor Jasper, Scooby en jammer dat jullie dag samen nu in het water valt.
Frans, fijn dat Milena en Bojan weer beter zijn en dat het werken leuk is. Kan me voorstellen dat het weer even zwaar is.
Op mijn werk gaat veel veranderen waarschijnlijk, deze week wordt definitief wat.
Man is vanavond vertrokken voor een motorvakantie, dinsdagochtend is hij weer thuis. Ik vind het helemaal niet leuk...
Frans, fijn dat Milena en Bojan weer beter zijn en dat het werken leuk is. Kan me voorstellen dat het weer even zwaar is.
Op mijn werk gaat veel veranderen waarschijnlijk, deze week wordt definitief wat.
Man is vanavond vertrokken voor een motorvakantie, dinsdagochtend is hij weer thuis. Ik vind het helemaal niet leuk...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 18 juni 2009 om 09:53
Hier nog steeds een zielige Jasper (volgens hem)! Pleister is er vanacht afgevallen.... (stoute papa en mama) Hij rende vanochtend ook alweer rond zonder broek vast te houden maar bij school moest ie toch weer omhoog... Komt ie aandacht te kort of zo??
Hij zit nu op kdv. Daar moesten ze wel lachen om hem, hij kijkt ook heel sip als hij het laat zien.
Indian, wat fijn dat je man lekker thuis is! Als hij weer werkt zijn het ook gelijk lange dagen.
Juul, wow je bent bijna week alleen thuis. Pittig hoor!! Succes ermee! Hebben de veranderingen op je werk ook gevolgen voor jouw functie?
Ik ben lekker lui vanochtend. Net heerlijk in zonnetje koffie gedronken. Ga nu maar eens wat doen. Even naar action alvast wat vakantiespeelgoed voor kids verzamelen. Ben nu nog alleen op donderdag. Nog paar weken en dan heeft Laura vakantie. Moet ook nog keer werken op donderdag dus er blijven niet veel dagen over om even alleen op de hort te gaan.
Greetz
donderdag 18 juni 2009 om 11:20
heej scoob, heb ik vd week ook al gedaan, vakantie speelgoed.
Heb scrabble, wie ben ik, monopoly en dr bibber gekocht. Van die reisedities. Verder nieuw selinflatable matjes. We zijn er helemaal klaar voor!
(gaan pas over 2 maanden ) overigens riep Jasper dinsdag steeds dat hij met vakantie wilde.
Nou zeg, geef je m niet genoeg aandacht ofzo ha ha ha
Indian, fijn dat man zo lang thuis is bij jullie.
Juul spannende weken voor je.
Wij hebben vorige week dus al zulk nieuws gekregen thuis. Flink balen, deeltijd ww voor man. Gaat ons honderden euro's per maand kosten.
Met mij gaat m mwhoaa. Ben begonnen met zware therapie en dat hakt er erg in. maar t kan hierna alleen maar beter gaan dus over een poosje zal t stukken beter zijn.
Heb scrabble, wie ben ik, monopoly en dr bibber gekocht. Van die reisedities. Verder nieuw selinflatable matjes. We zijn er helemaal klaar voor!
(gaan pas over 2 maanden ) overigens riep Jasper dinsdag steeds dat hij met vakantie wilde.
Nou zeg, geef je m niet genoeg aandacht ofzo ha ha ha
Indian, fijn dat man zo lang thuis is bij jullie.
Juul spannende weken voor je.
Wij hebben vorige week dus al zulk nieuws gekregen thuis. Flink balen, deeltijd ww voor man. Gaat ons honderden euro's per maand kosten.
Met mij gaat m mwhoaa. Ben begonnen met zware therapie en dat hakt er erg in. maar t kan hierna alleen maar beter gaan dus over een poosje zal t stukken beter zijn.
koffie, zwart graag...
donderdag 18 juni 2009 om 19:54
Syl Sterkte!
Ik wil ook eens naar action binnenkort, er schijnt hier een vrij grote te zitten.
Man zit nu lekker in Italië, hij belde vanavond vanaf een terras waar ze pizza gingen eten. Lynn is op donderdag meestal doodmoe en daardoor strontvervelend, dus ik heb er snel twee boterham ingeduwd als avondeten en de tv aangezet, had ff geen zin in gemiep. Daarna lekker in bad en vroeg in bed.
Ze lust zo langzamerhand iets meer dingen, zo eet ze nu ineens vruchtenkwark (smulkwark van appie) en heeft ze gisteren voor het eerst pizza gegeten. Eerder at ze alleen maar de randjes op, omdat ze de saus niet lustte, maar ze heeft gisteren bijna een halve pizza margerita op
Toen ik Lynn net op ging halen was ze buiten aan het spelen en ik zag haar niet meteen. Een leidster gaf me een tip: ze heeft 2 staartjes in. Haha, ik zou zo mijn eigen dochter niet herkennen zo gauw ze staarten in heeft
Ik wil ook eens naar action binnenkort, er schijnt hier een vrij grote te zitten.
Man zit nu lekker in Italië, hij belde vanavond vanaf een terras waar ze pizza gingen eten. Lynn is op donderdag meestal doodmoe en daardoor strontvervelend, dus ik heb er snel twee boterham ingeduwd als avondeten en de tv aangezet, had ff geen zin in gemiep. Daarna lekker in bad en vroeg in bed.
Ze lust zo langzamerhand iets meer dingen, zo eet ze nu ineens vruchtenkwark (smulkwark van appie) en heeft ze gisteren voor het eerst pizza gegeten. Eerder at ze alleen maar de randjes op, omdat ze de saus niet lustte, maar ze heeft gisteren bijna een halve pizza margerita op
Toen ik Lynn net op ging halen was ze buiten aan het spelen en ik zag haar niet meteen. Een leidster gaf me een tip: ze heeft 2 staartjes in. Haha, ik zou zo mijn eigen dochter niet herkennen zo gauw ze staarten in heeft
donderdag 18 juni 2009 om 20:43
O ja, veranderingen hebben ook voor mij gevolgen, ik kom waarschijnlijk op een hele andere afdeling te werken, dus nieuwe manager, nieuwe collega's. Ontslagen komen er niet, die reorganisatie is een aantal jaar geleden al geweest, nu is er (blijkbaar) een nieuwe indeling van afdeling etc. nodig.
vrijdag 19 juni 2009 om 09:34
Schema is nu leesbaar, India, thanks!
Ja, Lynn had 's ochtends geen staarten in en toen ik haar ophaalde had ze 2 staarten, was ze geschminckt en had ze nagellak op. Ze hadden 11 meiden en 2 jongens gehad op de 3+ groep, dus ze hadden een meidendag gehouden.
Bah, een wespennest, heb zo'n hekel aan die beesten! 27e is inderdaad de pretecho.
Ja, Lynn had 's ochtends geen staarten in en toen ik haar ophaalde had ze 2 staarten, was ze geschminckt en had ze nagellak op. Ze hadden 11 meiden en 2 jongens gehad op de 3+ groep, dus ze hadden een meidendag gehouden.
Bah, een wespennest, heb zo'n hekel aan die beesten! 27e is inderdaad de pretecho.
vrijdag 19 juni 2009 om 14:33
Bij ons op het kdv doen ze ook echt super veel. Elke maand een thema, per week iets speciaals en als afsluiting ook een evenement varierend van poppenkastvoorstelling, disco, gym in gymzaal etc. Vandaar dat Jasper t ook zo geweldig vind
Brrrr, ben echt super bang voor bijen en wespen. Zoiezo insecten. Nu houd ik me in voor Jasper om hem die angst niet te geven en das gelukt.
Maar normaal kan ik s zomers knap goed sprintjes trekken en ontwijken ha ha ha
Juul, brengt die verandering voor jou positieve verandering of vind je het niet leuk?
TOch leuk een nieuwe auto. Wat voor een?
Brrrr, ben echt super bang voor bijen en wespen. Zoiezo insecten. Nu houd ik me in voor Jasper om hem die angst niet te geven en das gelukt.
Maar normaal kan ik s zomers knap goed sprintjes trekken en ontwijken ha ha ha
Juul, brengt die verandering voor jou positieve verandering of vind je het niet leuk?
TOch leuk een nieuwe auto. Wat voor een?
koffie, zwart graag...
zaterdag 20 juni 2009 om 09:20
Goeiemorgen!
Heeft D nog krampjes gehad, Indian? Gaat de bv nog steeds goed?
Ik ga vandaag met Lynn naar de speeltuin denk ik, er zit een stukje hier vandaan een grote zag ik op internet, gaan we eens proberen. Morgen denk ik Open luchtmuseum.
Lynn mist papa wel heel erg, gisteravond wilde ze de telefoon niet teruggeven, ze had 'n dag gezegd en ik wilde 'm ook nog even dag zeggen, maar ze rende weg met de telefoon. Daarna erg vervelend een poosje, ging wel weer over gelukkig. Ze verheugt zich erg op het beloofde cadeautje.
Gisteren mailde mijn collega me: ik ga inderdaad naar een andere afdeling toe. Geeft een beetje dubbel gevoel, moet nog maar even bezinken denk ik.
Heeft D nog krampjes gehad, Indian? Gaat de bv nog steeds goed?
Ik ga vandaag met Lynn naar de speeltuin denk ik, er zit een stukje hier vandaan een grote zag ik op internet, gaan we eens proberen. Morgen denk ik Open luchtmuseum.
Lynn mist papa wel heel erg, gisteravond wilde ze de telefoon niet teruggeven, ze had 'n dag gezegd en ik wilde 'm ook nog even dag zeggen, maar ze rende weg met de telefoon. Daarna erg vervelend een poosje, ging wel weer over gelukkig. Ze verheugt zich erg op het beloofde cadeautje.
Gisteren mailde mijn collega me: ik ga inderdaad naar een andere afdeling toe. Geeft een beetje dubbel gevoel, moet nog maar even bezinken denk ik.
zaterdag 20 juni 2009 om 11:28
Indian, mijn manager had het woensdag zelf al verteld hoor, het was alleen nog niet definitief en eigenlijk mocht hij het vrijdag pas echt vertellen. Maar ik had toen dus een vrije dag en mijn collega is volgende week op vakantie, vandaar dat hij het vast gezegd had. Collega heeft dus alleen bevestigd wat ik al wist.
Ja leuk, een keer weer meeten! Ik ga naar de leemtuin, zit in Nijmegen. Open luchtmuseum morgen is hier in Arnhem. Tivoli gaan we van de zomer ook nog een keer heen, ben er nog nooit geweest, ben dus erg benieuwd was je er van vindt!
Hebben ze niet gezegd waarom je naar de ka moet?
Ja leuk, een keer weer meeten! Ik ga naar de leemtuin, zit in Nijmegen. Open luchtmuseum morgen is hier in Arnhem. Tivoli gaan we van de zomer ook nog een keer heen, ben er nog nooit geweest, ben dus erg benieuwd was je er van vindt!
Hebben ze niet gezegd waarom je naar de ka moet?