M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
NB

Wel zoveel mogelijk genieten en uitrusten hoor, deze eerste dagen! Dat is (later) goud waard!
Heej indian!!

Ik las net je bevalling op hyves.

Wow, wat een mega flits bevalling!!!!!

Geniet lekker van je mannenen fijn dat de bv zo goed gaat.
koffie, zwart graag...
Hoi,
Indian, wat klink je gelukkig! Heerlijk, die eerste dagen zijn best zwaar vond ik, maar zoooo bijzonder! Heerlijk zo'n nieuwe kleine frummel en ze veranderen zo groot (als ik alleen al kijk naar mijn 4 maanden oude bulletje in verglijking met toen ie net geboren was )

Wat fijn dat de borstvoeding zo goed loopt! Heb je ook wel verdient vind ik!

Morgen voor her eerst weer werken. Heb er best stres van, hoeveel melk moet mee/ hoe vaak zou B vannacht komen, heb ik dan morgenochtend wel melk om te kolven, op het werk kolven, maar het zijn steeds andere scholen, dus ik moet het steeds op nieuw brengen enzo. Nou ja, ik neem een glas wijn denk ik
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Heej Indian, wat een heerlijk gelukzalige verhalen.

Geniet er lekker van hoor!

Enne Frans, jij heel veel succes morgen bij je eerste werkdag.

Hoop dat B niet te vaak wakker wordt.

Milena al helemaal beter?
koffie, zwart graag...
Indian......... van harte van harte gefeliciteerd met je zoon! Jeetje, man, ik wist niet wat ik zag toen je kaartje door de bus gleed!!! Ongelooflijk, zo snel jij bent met alles (Zwanger worden, bevallen, kaartje versturen hahaha... jij bent in alles rap )

Je verhalen klinken heerlijk! Geniet maar lekker van je kereltjes. En goed uitrusten is natuurlijk super voor een goede start van de BV! Neem het er nog maar even lekker van. Ik vond die eerste weken zoo ontzettend speciaal. Supervermoeiend en zwaar, soms, maar wel errug bijzonder.

Oooh, en Frans.... een pak van mijn hart dat het "slechts" een cyste is. Is ook niet fijn, maar toch! Je bent nog vele malen door mijn hoofd gegaan, de afgelopen dagen. Milena al wat beter? Oehhh.... en succes vandaag met werken! Vond ik beide keren best heavy!

AH, zo'n timer op de lamp is hier het proberen ook wel waard. Zucht.... Sophie staat zo ongeveer met de vogeltjes op.
-
OO Indian, wat klinkt dat allemaal goed zeg! Fijn dat alles op rolletjes gaat. Geniet ervan, heerlijk een kraamtijd die rozewolkachtig is. Bloeddruk is wel hoog, krijg je pillen hietegen? Die heb ik ook gehad en je kan daar hele erge hoofdpijn van krijgen, dus misschien dat het darvan is....Bedankt voor je kaartje.

Frans fijn dat het geen mega ernstige cyste is!

Ik ben heeeel moe, heb bloedarmoede en heb staalpillen gekregen, hopelijk snel beter. Vrijdag gaan we een week naar Terschelling, oerol, heeerlijk.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, te moe

Merel
Hee Merel.... heel veel plezier op Oerol! Leuk, man. EN nog wel een hele week lang; toe maar!

Indian, super dat het zo lekker draait allemaal! Bedankt voor je mail, trouwens; dat was echt een flitsende bevalling!!! (En wat een kleintje... ik ben 8 ponders gewend . Die zijn veel minder "baby", zeg maar )

Pfff... had eindelijk een afspraak bij de huisarts, vanochtend, om mijn spiraal te laten verwijderen. KON ZE "M NIET VINDEN! Grrrr. Na een kwartier porren en koekeloeren heeft ze het opgegeven, en nu mag ik naar het ziekenhuis voor een echo ter lokalisatie en vervolgens het eruit laten halen. Zuchtttt.

Hmm.. en nu heb ik last van een wee-achtige pijn. Gedoe, ook.
euhm Xop, spiraal eruit?????

Indian, hoe is het vandaag? Tot nu toe klinken je verhalen heel gelukkig. Ik zag ook een hele mooie foto van je op hyves!!

Merel, balen dat je zo moe bent! Hopenlijk helpt de Floradix!

Hier is alles oke. Vent is weer thuis en ik ben weer aan het werk. Leuk, maar ik ben wel moe nu
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja
Zo, nog even kort schrijven.

Indian: ik vind dat jullie een hele mooie naam hebben uitgekozen, ook een leuk kaartje, maar ik zou het kaartje 1 of 2 tintjes lichter gekozen hebben. Nu is het best lastig lezen. Nou ja, voor een moeder boven de 40 jaar, wiens ogen achteruit aan het gaan zijn en dan eigenlijk haar leesbril moet opzetten.

Xop: pff, je spiraal zoek. Lastig zeg! Ga je een nieuwe laten plaatsen? Of hebben jullie andere plannen?

Ik heb heel kort een spiraal gehad, de Mirena. Wat een ramp was dat en was blij toen dat ding weer uit mijn lijf was. Nu gewoon weer aan de pil. Is ook niet ideaal, maar je moet wat. Zolang ze sterilisatie niet vergoeden bij mijn verzekering, laat ik het niet doen.

Sylvester: hoe is het met de maag?

Merel/Indian: inderdaad kan je van bloeddrukverlagers hoofdpijn krijgen, maar als je bloeddruk continue te hoog is, kan je zonder medicatie ook weer hoofdpijn van je te hoge bloeddruk krijgen. Indian: gewoon de bloeddrukverlagers in een rustig tempo afbouwen. Dat werkt het beste. Tenminste dat was in mijn geval en nu gebruik ik ze niet meer.

Merel: veel plezier op Terschelling!

Pips: leuk je weer te lezen!

Tiramam: durf je niet? Gewoon schrijven!

Frans: hoe was het weer werken? En hoe is het met Milena?

Emdin was zondag op maandagnacht ook niet lekker. Koorts en hij moest een beetje overgeven. Volgende ochtend was de koorts weg en hij is gewoon naar de KDV geweest. Maandagavond krijg meneer een enorme bloedneus en ik heb zeker zijn neus 15 minuten dichtgeknepen op advies van de huisartsenpost. Gelukkig stopte het wel. Ter observatie heeft hij bij mij geslapen die nacht. Inmiddels zijn alle perikelen voorbij en hij ligt lekker al vanaf 20.30 uur te slapen in zijn eigen bed.

Joepie: al ruim 2 weken plassen en poepen op de wc en hij voelt hij zelf ook goed aan wanneer hij moet! Vandaag hem nogmaals beloont met een Bob de Bouwer kleur/spelboek.

Ik heb spierpijn en blauwe borsten. De spierpijn is van de krachttraining die ik gisteren gedaan heb en de blauwe borsten zijn van afgelopen vrijdagavond. Mijn minnaar was iets te hardhandig. Heb hem er al op aangesproken.

Van mijn sollicitatie nog niets vernomen. Gisteren was de sluitingsdatum. Ben benieuwd.

Morgen ga ik lekker zwemmen met Emdin. Tis al weer een tijd geleden. De laatste keer was op Curacao. Morgenmiddag naar oma, want die heeft een vriendin op bezoek, al waarvan we vorig jaar het huis mochten gebruiken op Guernsey. Even ons gezicht laten zien. Moet morgen ook het aquarium schoonmaken. Men wat is die vis een vuilmaker, zeg. Wel erg leuk, want als je 's morgens de kamer in komt, reageert het beestje al een beetje in de trant van "he het licht gaat aan en ik krijg eten". Misschien is het verbeelding, want ik heb geen idee of vissen kunnen reageren op ons. Tis trouwens Emdin's taak om 's morgens het licht aan te doen en de vis eten te geven.

Oke, ga lekker slapen. Welterusten allemaal!
Indian, wat een lief klein hummetlje is jullie nieuwe baby boy! Was Yuma ook zo'n ukkie? En wat een snelle bevalling zeg!

Leuk kaartje!

Leuk, Merel, naar Oerol!

Ik ben sinds een paar dagen ook enorm moe weer. Dit weekend in Antwerpen ook 's middags steeds geslapen, gelukkig vindt man dat niet erg, die tukt lekker mee

Zelfs gistermiddag heb ik even mijn ogen dicht kunnen doen. Lynn heeft eerst televisie gekeken en toen dat was afgelopen is ze heel lief gaan spelen! Heerlijk om dan even te kunnen bijkomen.

Indian, echo was goed. Ze kon niet goed zien of het een jongetje of een meisje is, ze gokte op een jongen. 27 juni hebben we een pretecho waarbij het hopelijk beter te zien is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Frans, viel het mee om weer te werken? Hoe ging het met Bojan op het kdv?
[

He Indian, leuk je verhalen alweer hier te lezen. Wat gaat de tijd toch snel. Je kleine boy is alweer 1 week!!

Hoe reageert Yuma op hem? Hopelijk gaat het snel weer beter met je bloeddruk.

Hier alles goed. Jasper is vanochtend mee naar school geweest met voorlezen. Elke ochtend zijn een aantal ouders aan de beurt. Hij vond het erg leuk. Na het voorlezen mogen de kids een tekening maken over het verhaal. Jasper ging ook tekenen, regen kwam in het verhaal voor en dat kon hij wel makkelijk tekenen... erg schattig.

Nu zit ie lekker op kdv en mama is aan de poets. Nu even een break met koffie en de pc...

greetz
Heee Scoob! Leuk, trouwens, dat Jasper dan mee mag. Is ook hartstikke goed, natuurlijk!!

Hahahaha, ik lig helemaal blauw om onze Q. Een iets te hardhandige minnaar, grinnik. Geweldig, man, jij leeft op sex-/man-gebied volgens mij een leven waar velen jaloers op zijn .

En onze goudvissen "reageren" ook op binnenkomst, 's ochtends. Heel grappig; volgens mij hebben ze nog geen mg hersenen, maar kennelijk wel een soort Pavlov-reactie. "Deur open na lange tijd rust in huis? Da's ... ETEN!!!"

Jee, en die bloedneus, zeg. Een kwartier is volgens mij heeeel lang, als het je kindje betreft!

Hahaha, en neeeeheeee.... wij gaan niet voor gezinsuitbreiding. Als het per ongeluk gebeurt, prima... heel welkom. Maar liever niet!

Mijn spiraal bevalt me gewoon echt niet. Sinds het ding geplaatst is, heb ik enorm veel bloedverlies, ben heel lang ongesteld, heb er veel pijn bij EN mijn huid is weer in de puberteit. Bahbah. Na 3,5 jr volhouden gaat ie eruit en ik ga gewoon weer aan de pil. Grmbl.
[
[fgcolor=#
Xop: je hoeft echt niet jaloers te zijn, want mijn minnaar is niet altijd voor handen en ik neem aan dat jullie mannen dat bijna wel altijd zijn!

Scooby; wat leuk dat voorlezen op school. Gaat het om de school waar Jasper heen gaat als hij 4 wordt?

Indian: wat gaat de tijd toch snel, al weer een weekje oud. Fijn dat de borstvoeding goed loopt. Dat is toch een zorg minder.

En ja, hoe vindt Yuma zijn broertje?

Vandaag gewerkt en na het werken ben ik samen met Emdin naar een winkelcentrum in Rijswijk geweest. Eerst samen in een restaurantje frietjes met een kroket gegeten. Wilde eerst naar de MC Donald, maar daar was het overvol, dus zijn we in een klein restaurantje beland en dit was uiteindelijk veel relaxter dan de MAC. Emdin heeft zich keurig gedragen en bleef de gehele tijd zitten.

Daarna nieuwe stoere schoenen voor Emdin gekocht bij de van Haren. Zijn huidige stoere schoenen zijn kapot, dus moest er een nieuw paar komen. Ze lijken een beetje op de oude, alleen een maatje groter. Hij zit nu in maat 28.

Morgenmiddag mag ik eindelijk naar de kapper toe. Eigenlijk een week te lang doorgelopen en nu zit het echt "shit". Dat is het nadeel van kort haar, je moet geregeld naar de kapper toe.

Indian: mocht je nog eens tijd hebben voor het schema. Een up-date van Emdin: 107 cm en 17 kg, schoenmaat 28 en kledingmaat 104/110. Een hele grote vent dus!

He Juul, dat de beeb zit weer goed verscholen hield. Hij/zij wil gewoon niet dat jullie van te voren te weten komen wat hij/zij is.

Zo, ga nog even surfen en mijn mening geven over het laatste aan te leggen stukje A4. Daar zeuren ze nu al ruim 40 jaar over, wordt dus tijd dat ze die weg eens aan gaan leggen.

Welterusten allemaal!
Indian, wat heerlijk dat alles zo goed gaat! En wat vindt Yuma van zijn broertje?

Q, ik hoop toch dat hij/zij het over 2 weken wel laat zien, ben veel te nieuwsgierig!

Mocht je aan het schema toekomen binnenkort, Indian:

Lynn is 96 cm, weegt 15,3 kilo, ik ben uitgerekend op 16 oktober.

Bijzonderheden: slaapt langer, is helemaal vol van de baby, speelt veel buiten

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen (gaap), Indian, over de naam. Ik vind deze naam leuker dan Yuma (sorry Yuma . Papsie had al grote moeite met de namen van onze kids dus uh... jouw jongensnamen vindt ie maar niets. Gelukkig mag ieder het zelf weten, als het aan papsie zou liggen heette iedere jongen Piet, Klaas of Henk

Even een update; Pipsie is zindelijk. In twee dagen is het gelukt deze week. Ze is dag en nacht droog. Ik vond die eerste twee dagen afschuwelijk omdat ze om de 10 minuten op de wc zat en dan heel erg hysterisch werd (net zo'n drama als met lopen, ze is waarschijnlijk super angstig voor iedere grote verandering). Maar goed, na twee dagen forceren en dus veel gegil en blauw aangelopen gezichtjes is ze dus zindelijk. De pot op met al die nieuwe inzichten van "zindelijk worden heeft alleen zin als uw kind er aan toe is". Ik vond dat ik lang genoeg gewacht had. Al sinds vorige zomer bezig en nu mijn eigen gevoel maar eens gevolgd (doorrammen dus -smiley met draaiende ogen) en nu hebben we een trotse grote meid in huis :-).

Zelfs papsie toonde respect voor me toen ie door de telefoon hoorde hoe het er hier aan toe ging op de eerste twee dagen. Das wel fijn want hij heeft soms geen idee hoe zwaar het kan zijn met Pipsie. Enfin, nu is alles weer rustig, ligt er een grote berg boxers en kinderslips met hemdjes in de kast. Leuk gezicht hoor. Ben ook zo blij dat we nu eindelijk van die dure luiers af zijn!

Al met al gaat het goed hier, ik heb deze week 20 uur gewerkt dat is voor mij erg veel. Ben nu weer aan het werk en ben nu ook wel moe maar goed, die zindelijkheidsactie kwam er dus ook tussendoor.

Dit weekend geven we een groot feest omdat we zoveel jaar getrouwd en verloofd zijn. We geven een high tea party in de tuin. Vanaf vanmiddag tot morgenavond zal ik dus nonstop aan het bakken/voorbereiden zijn.

Wil iemand mij nogmaals het adres van onze hvyes sturen. Zodat ik wer weer in kan. Grrrr... Hyves en ik gaan weer niet samen.

Ben nu aan het kijken of het zakelijk gezien handig is om op Linked in te gaan. Heb een netwerkseminar gevolgd vorige week waar Linked in werd aangeprezen als beste online netwerkclub. Gezien mijn ervaringen met Hyves ben ik er wat angstig voor

Juultje, had je nu al een 20 weken echo gehad? Ben het even kwijt. Genoeg gekletst!

Aan het werk.

Groetjes,

Pips

NB Popsie loopt als een kievit. We lachen ons gek om haar. Ze ging een poosje terug zo van kruip naar loop en nu "rent" ze ook al. Heel gek gezicht voor ons gezien Pipsie nog niet eens een jaar loopt!

wil ee
Ow... Juultje, ik lees het net al weer van de echo. Ben weer bij.
Wat een ongelofelijke irritante site is dit toch. Zorgt er echt wel voor dat ik minder hier inlog. Die foutmeldingen. grrrr. En ik kan ook neit even een andere explorer erop zetten, want tis mn werk en ook prive pc. Mag er dus geen andere software opzetten.

maar goed, genoeg geklaag.

Syl ziet groen van jaloersie op pipsie. In 2 dagen dag en nacht droog. Ik zit nog steeds met een in zijn broek poepende zoon. Wat we ook proberen, hij blijft in zijn broek poepen. Van stickers, kadootjes, zelf zn onderbroek uitwassen (uhuh), gedwongen op de pot/wc zetten etc. Echt alles geprobeerd.

Familie had m ook kadootje belooft, nou zelfs dat werkt niet.

s nachts plast hij elke nacht in zijn bed (of luier).

Irritant, echt zwaaaaaaar irritant.

Indian, kaartje vond ik erg leuk. Naam is niet echt mijn ding. Ik ben meer van de nl namen. Wat ik erg apart vond: zijn roepnaam en dan de 2 oerhollandse 2e en 3e naam erachter

Ik moest met de roepnaam eigenlijk aan iets anders denken.

Uiteraard kom ik binnenkort een keertje de mooie mannen bekijken.
koffie, zwart graag...
He, SYl, da's wel balen hoor, dat ie qua poepen niet zindelijk wordt. Bah. Toch denk ik dat je gewoon een lange adem moet hebben.... Het komt echt wel goed, joh. (Bij Lieke in groep 1 plassen er nog best veel (vooral) jochies soms in hun broek!!)

Fijn, hoor, al die (bijna) zindelijke kindjes..... Is toch zoooo handig, en indeed Pips; ook veel goedkoper!

Ik realiseer me nu eigenlijk pas wat een ontzettende mazzel ik gehad heb wb zindelijk worden van zowel L als S. Beide werden eigenlijk als vanzelf zindelijk bij 2 jr en 2 mnd. Maf, he, beide op hetzelfde moment. En een klein maandje later was het 's nachts ook klaar. Het jaartje daarna uiteraard af en toe nog nachtelijke ongelukjes, maar nu gaat Sophie midden in de nacht zelf naar de WC, kijkt even of wij nog in bed liggen (schattig, joh!) en murmelt zichzelf dan weer in haar eigen bed in slaap. Supertje.

Syl, hoe'st met je gezondheid?

Indian; je klinkt echt heel blij! Super, hoor. Kaartje vond ik erg leuk, naam zou ik zelf niet snel kiezen. Maar vind 'm wel erg leuk klinken voor iemand anders' jochie .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven