M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Hai

En Indian, zijn de geitjes weg?

Ik kan alleen zaterdag 12 september, de andere dag ben ik nog op vakantie!

Scoob, haaaai. Heb vriendin gemaild met je data, aar ze is op vakantie volgens mij (of ging ze nu vrijdag). Nou ja nog gee antwoord, zal haar morgen even bellen.

Mileen heeft de waterpokken. Zieltje, maar het valt nog wel mee. Hopnelij blijft het zo . En hopenlijk krijgt Bojan het niet. Of mijn man, die heeft het ook nog niet gehad beweert ie. Aiaia
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Syl!

*zwaai*

Haha ben benieuwd naar je ongepaste grap
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hm m gaat Syl de geitjes halen?
whoe ha ha ha. Nee wil geen rel veroorzaken.

Ehh, ik ga het heel netjes formuleren:

het kan van de persoon afhangen of de geit de wei ingaat of de pan

Tis nl algemeen bekend dat dieren via mp opgekocht en opgegeten worden.

Zijn je geitjes al op...ehhh...weg Indian??
koffie, zwart graag...
arme milena. Jasper had met 7 maanden de waterpokken. Arme ziel toen.

Enne, als bojan t heeft. kijk jij dan uit als je zonder tepelhoedje voed?? Ik ben nl op het nippertje ontsnapt toen.

Ik kreeg te laat te horen dat de pokken in/om zijn mond bij mij het virus kan overdragen. Dit virus heb ik vroeger al gehad dus kan je: ziekte van pfeiffer, gordelroos etc krijgen. Oftewel elke variant op die virus.
koffie, zwart graag...
[
He Syl, hoe zit dat dan ? Bojan heeft het (nog ) niet hoor. Maar moet ik dan zonder of met hoedje voeden? Of niet :-)

Indian, aaah arme jullie zonder geitjes en kippen, maar ook wel een beetje een opluchtig, denk ik? (alleen al omdat ze niet de pan in zijn)
Dat is nog snel gegaan, Indian! Kan me voorstellen dat het voor Yuma wat onverwacht kwam allemaal.

Sneu voor Milena! Lynn was er toen goed ziek van. Heb je havermoutvlokken in huis tegen de jeuk? Kun je in een washandje in bad doen, helpt goed! Hopelijk blijft het Bojan en je man bespaart. Het schijnt bij volwassenen heel heftig te zijn (zie ander topic op het forum).

We kunnen ook twee keer een datum prikken, nu en straks nog een keer. En kraambezoek bij mij??
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Merel, gefeliciteerd!!
Merel!!! Hiep hiep hoeraaaaaaa!!!

Gefeliciteerd!

Frans, juist wel met een tepelhoedje voeden als hij het heeft. Dan komen de pokken niet in aanraking met je tepel (juist de tepel zorgt sneller voor besmetting).

Het consultatiebureau zei dat het niets uitmaakte. Toen ik 2 dagen later met een erg ziek kind bij de huisartsenpost zat, waarschuwde hij mij.

Indian, ben erg blij dat er iemand is die ze wilde. Tis idd niet grappig als je aan ze gehecht bent, sorry.
koffie, zwart graag...
[
*deelt tompouzen en lekker bakkie uit*

Bedankt voor de felicitaties. Ik was vanmorgen al wakker om 6 uur. Valentijn heeft zonder speen geslapen en was errug vroeg, wel helemaal vrolijk

Hij heeft vandaag een robot gekregen als beloning, hij ligt er nu net in zonder speen, ben benieuwd of dat gaat lukken.

Vanmorgen op controle bij de gyn. Alles was in orde, wel over 4 weken een groei echo voor de zekerheid. Vanavond hebben we een pretecho, dus dat is ook leuk en daar letten ze ook op de groei enzo dus dat is een fijn gevoel.

Ik ga nu ook even liggen.

Indian, ik kan me helemaal voorstellen dat die dieren teveel zijn, wij hebben nu 2 konijnen te logeren en dat vind ik al gedoe......

Frans sterkte met de waterpokken!

Grtz,

Merel
mmmmmm lekker!!!

veel plezier vanavond met de pretecho.

Fijn dat alles goed was bij de gyn.

Knap van valentijn...zonder speen!!

Dames, ik kan zowel 8 aug als 12 sept.

Ik heb een diagnose en dit is keelontsteking. Mijn amandelen aan de rechterzijde zijn ontstoken en ik heb een antibioticakuur gekregen van een week en ben er al mee begonnen.

Ben zo weer terug, mijn moeder komt net binnen zetten, met allerlei zaken voor de zieke!
Zo, mijn moeder heeft lekker mijn beddengoed gewassen, gedroogd en gestreken en eten meegebracht. Ze zorgt goed voor haar zieke dochter.

Tis wel lekker dat ik vanavond niet hoef te koken en dat het puur een kwestie is van opwarmen. Bij mij smaakt het eten niet goed, maar dit komt omdat ik moeilijk kan slikken en het zeer doet als ik slik. Maar ik vind het wel belangrijk dat Emdin eet en als ik me niet lekker voel dat heb ik geen puf om te koken.

Merel: wat een stunt met de speen van Valetijn en nu heeft hij zelfs een nacht zonder geslapen. Wel weer een idee om te belonen voor het feit dat hij zonder speen doet. Wie weet ga ik dit mij Emdin ook toepassen.

Succes met de pretecho!

Frans: wat laat dat Milena nu de waterpokken krijgt. En die emulsie die Indian noemt is een aanrader, want die heeft bij Emdin goed geholpen. Emdin had de waterpokken toen hij circa 1,5 jaar was.

Indian: tja, dat zal voor Yuma wel een tegenvaller geweest zijn, toen hij ineens zag dat "zijn" geitjes werden meegenomen. Wel lekker voor jou. Heb je de spullen al opgeruimd?

Gisteren met zusje van Emdin naar Avifauna geweest. Zwaar stoned onder de paracetamol heb ik het volgehouden. Was wel leuk en we hebben ook nog een boottocht gemaakt over de Brassermeren. Dat was ook leuk en vooral relaxed. Leuke optrekjes gezien, voorzien van aanlegplaats voor de boot.

Emdin is niet geslaagd voor de ogentest. Nou ja, hij werkte gewoon helemaal niet mee. We hebben een doorverwijzing naar het ziekenhuis, naar de oogarts moeten we. Moet nog even bellen voor een afspraak.

Ga hem zo even ophalen bij de KDV, kan ik gelijk nog even mijn voorraad paracetamol aanvullen bij de drogist. Ach, het helpt om de pijn te verzachten.

Juul: goed plan om nu een minimeeting te doen en dan daarna een grotere meeting bij jou als je bevallen bent. Want dat duurt nu niet zo lang meer, toch?

Achhhhhh, mijn waterkoker is overleden, ook daar nog achterheen. Gebeurt altijd als het niet uitkomt en dan valt het tegen om gewoon met een pannetje water te moeten koken.

Zo, nog even surfen en dan op pad!
He jakkes, Q, keelontsteking. Kun je goed ziek van zijn, dus lekker dat je moeder je enigszins verwend heeft!

Goh, en wat vervelend dat de ogentest niet goed ging. Kun je er nog een keer op pad om dat te laten testen!

8 aug kan ik echt echt niet. 12 september zou mss kunnen, maar hier in huize Xop is het nooit zo makkelijk om er "zomaar" even uit te stappen. Hangt van veeeel factoren af! (En soms levert een ogenschijnlijk relaxend uitje me zoveel extra toestand op (oppas regelen, m'n werk al vantevoren wat "inlopen", enz enz) dat ik het er gewoon niet voor over heb!)
[
laten we een centraal punt kiezen om te meeten, zodat het voor ieder aan te rijden is.
ik heb nog een kortingsbon voor madurodam, alleen deze is voor slechts 4 personen. Geen goed plan, dus
Dat is ook niet heel centraal denk ik..
Hahaha, wat zeg je dat droog Juul.

Echt centraal is natuurlijk Utrecht ofzo. Amersfoort was de vorige keer ook hartstikke leuk vond ik en goed te rijden vanaf het hoge noorden .

Maar goed, spreek maar wat af. En dan doe ik mijn best erbij te zijn. 100 km meer of minder rijden maakt me ook echt niets uit.....

Utrecht/Amersfoort is wat mij betreft beter te doen, ik zie het niet zitten op het moment om echt heel ver te gaan rijden (is >een uur).

Ik ben doodop en overweeg me halve dagen ziek te melden. Woensdagmiddag ben ik thuis geweest om bij te slapen, maar dat had maar een dag effect (eigenlijk maar een halve dag omdat ik gisterochtend vrij had, wel met andere afspraken). Vannacht weer slecht geslapen en het slaaptekort breekt me nu echt op. Kun je je gewoon halve dagen ziek melden, of is er dan een verklaring van een vk ofzo nodig? Merel, hoe heb jij dat gedaan?

(het zit me echt hoog geloof ik, dit is al het 3e topic waarop ik erover schrijf...)

Hoe is het met je huis, Xop? Al helemaal klaar?
geen verklaring nodig. Gewoon ziekmelden. Je krijgt vanzelf een oproep van de arbo. Met de arboarts kan je het verdere traject bespreken. Of je vraagt zelf een afspraak aan met de arbo, dat heb ik toen gedaan.

Ik ging na 5 maanden zwangerschap 2 uur pd minder werken en na 7 maanden halve dagen.

Tuurlijk zit het je hoog, je hebt er toch last van.

voor jou
koffie, zwart graag...
Geregeld! Net bij P&O geweest, toevallig belde net het UWV over mijn ziekmelding van woensdag, dus daar is alles ook mee geregeld. Ik krijg geen controle, hoef niet naar de arbo-arts en ga alleen de ochtenden nog werken. Pff, er valt echt een hele last van mijn schouders. Het gaat vandaag in, dus ik ga zo lekker naar huis.

Goed zo Juultje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven