M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Oh Juul, ik leef met je mee zeg. Gatver verhuizen op je werk. Gelukkig kan je collega morgen helpen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Heb er ook echt geen zin in. Ik heb vandaag besloten om met 34 weken met verlof te gaan ipv met 36 weken en dan zo mogelijk nog een week vakantie ervoor te nemen. Mijn nieuwe functie gaat in per 1 september, als ik met 34 weken met verlof ga, is 4 september mijn laatste werkdag. Lijkt me niet echt nut hebben om 3 dagen in een nieuwe functie te gaan werken en dan 16 weken er tussenuit te gaan. Geeft me wel rust, deze beslissing, ik zag toch wel wat op tegen de komende weken en doorwerken tot 36 weken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[
gm allemaal
Volgens mij is iedereen vandaag druk.......

He, he, eindelijk tijd en puf om weer eens te schrijven.

Frans: ja, ik wil best nog wel afspreken, maar volgende week ben ik op mijn vrije woensdag druk bezet (Emdin 2e keer ogentest en daarna zijn zus ophalen en iets leuks doen). De rest van de week werk ik.

Indian: super dat het goed gaat met Bojan. Ook goed te lezen dat niet alleen mijn kind last heeft van de peuterpuberteit.

Ik moet zeggen dat ik Emdin het liefste geen klein boodschappenwagentje meegeef, want hij gaat er altijd raar mee doen en vooral niet luisteren. Nee, ik neem nu mits ze vrij zijn bij de AH altijd zo'n wagentje met een auto ervoor, dan luistert hij redelijk goed en blijft vooral netjes zitten.

Ja, laten we een meeting plannen. Behalve komende zaterdag kan ik voorlopig wel op de zaterdag. Behalve 29-8 en 5-9, want dan zijn we met vakantie.

Syl: super dat het goed gaat! Jammer dat de therapiegesprekken zo zwaar zijn, maar je moet maar denken dat het voor een goed doel is en dat de gesprekken op een gegeven moment minder zwaar zullen worden.

Lief he, als je kind je de liefste mama van de wereld vindt ! Inderdaad hopen dat hij dit nog een aantal jaren voorzet.

Merel: leuk dat je vriendin en jij tegelijk lopen met de zwangerschap en inderdaad jammer dat ze zo ver weg woont.

Nog lekker ge-bbq?

Indian: ik zou een ander zwembad kiezen voor zwemles, want ik zou het ook niet prettig vinden als mijn kind onder water geduwd wordt als het niet luistert. Vanaf welke leeftijd mogen de kindjes bij jullie in de buurt zwemles volgen.

Hier 9 van de 10 keer vanaf 5 jaar pas. Er zijn wel 4-jarige zwemlessen, maar die vallen op onmogelijke tijden voor mij. Ik vind het jammer dat je je kindje pas vanaf hun 5e jaar op zwemles kan doen. Hoe eerder een kind leert zwemmen, des te beter.

Juul: verstandige keuze om eerder te stoppen met werken en eerder zwangerschapsverlof te nemen. En het heeft inderdaad weinig zin om 3 dagen in een nieuwe baan te beginnen.

Ik weet inmiddels zeker dat ik niet meer in aanmerking kom voor die baan waarop ik gesolliciteerd had, want vandaag hoorde ik van iemand die boventalig was verklaard dat ze ging starten bij dit project in Den Haag. Ach, wat zeur ik nou, ik heb werk en krijg elke maand netjes mijn salaris.

Zo, had net de papa van Emdin aan de lijn, die belde. De 2e keer al deze maand. Hij gaat volgende maand komen. Het weekend van 15/16 aug ben ik ook niet beschikbaar, want dan komt hij.

Om de smeuige verhalen nog even compleet te maken, van het weekend had ik een Antiliaan op de bank zitten. Het was gezellig, maar ik vind mijn minnaar toch leuker en de Antiliaan mag best nog een keertje op de bank komen zitten, maar voor de rest niets !

Zo, ga nog even surfen. Emdin is trouwens na het eten als een blok in slaap gevallen op de bank. Toen ik hem deels had uitgekleed en naar zijn kamer droeg. Zei hij nog, mama ik ben helemaal niet moe, om vervolgens in zijn bedje gewoon lekker verder te slapen. Niet gedoucht, nog niet geplast en geen tandengepoetst, ligt hij te slapen.

Fijne avond allemaal!
Hieperdepiep Hoera voor Juul!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Zo haha, als je echt vandaag jarig bent, want ik haal de laatste tijd steeds van alles door elkaar, ben ik vast de eerste

Ik kan niet slapen. Verder ligt iedereen lekker te snurken boven. Ben er maar even uit gegaan. Lust geen warme melk, helaas. Bojan werd om 1.30 wakker. Hij had om 1900 uur gegeten, dus ik vermoedde schreeuwende honger. Hij keek me echter ontsteld aan. Daar had ie even echt geen zin in. Drol
Q hoe kom jij eigenlijik aan je Antillianen? (al dan niet op de bank, haha)
Bedankt, Frans! Je hebt het goed hoor, ik ben vandaag jarig. De dag begon al vroeg, om kwart voor 6 werd Lynn wakker van het onweer en was daarna niet meer te genieten...

Heb je nog geslapen?
Hiep Hiep Hoeraaaaaaaa

Gefeliciteerd Juul!

Ik moet nog even bijtrekken. heb knallende koppijn.

Had woensdag al ongesteld moeten worden, ben t nog niet. Tsja, daar protesteerd mn lijf nogal tegen. En neeeeeee, ik ben niet zwanger
koffie, zwart graag...
[
Ik zou ze wegdoen, maar ja. Ik ben dan ook niet gehecht aan dieren

Puur voor allergie e.d. Is er geen boerderij in de buurt waar je ze kan brengen?

Enne, ik weet wel zeker dat ik Jasper nooit naar zo'n zwemschool zou doen. Als hij Jasper zou onderduwen en daarmee t risico neemt dat hij bang wordt, zal ik m dat niet in dank afnemen. geloof ook zeker dat man m achterna zou zitten als hij t zou zien. En ik wil de mogelijkheid hebben om te kunnen kijken, zoals bij ons. Dan zit je wel achter glas en kijk je vanaf bovenaf.

Jasper is nu helemaal niet bang voor water gelukkig.

Hoofdpijn is weggezakt.
koffie, zwart graag...
Indian: helaas, helaas wonen wij in een appartement en geen ruimte op het balkon voor geiten en kippen. Is er geen kinderboerderij in de buurt die de beesten wil hebben?

Trouwens afgezien van de ruimte, ik kan ook niet tegen het stro en het stof welke deze beesten met zich meebrengen.

Juul: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Al is de verjaardag alweer bijna om.

Frans: die Antiliaan ken ik van een internetsite, al geruime tijd. Trouwens mijn minnaar komt ook van een internetsite af.

Ik ga trouwens Emdin's te kleine kleding uitzoeken en deels aan de KDV geven. Ik zal wat leuke/bijpassende setjes voor Bojan achterhouden. Welke maat draagt hij nu????

De KDV zit te springen om reservekleding en ik doe er toch verder niets mee.

Emdin is zowaar vanavond wakker gebleven tijdens het eten, hij heeft een kleine pizza met kaas op en ik een lekkere groene salade met wat satestokjes met brood. En een ijsje toe!

Het weer was hier in het westen lang niet zo slecht als ze voorspeld hadden en het is vrijwel de hele dag drooggebleven. Hopelijk is het weer morgen hetzelfde, dan kunnen we gewoon naar het Africafestival in Den Haag toe.

Morgenavond eten we bij oma en daar blijft Emdin slapen. Ik ga samen met een vriendin salsadansen in Scheveningen. Heb er zin in!

Verder weinig plannen voor het weekend. Morgen ook eigenlijk nog even het fotoalbumpje voor de papa van Emdin ophalen bij de HEMA. Heb voor zijn 50ste verjaardag een fotoalbum samengesteld en dat gaan we met een verjaardagskaart en een mooie tekening van Emdin opsturen naar Engeland.

Ach, heb de hele week nog de tijd om het te halen, want ik hoef het uiterlijk pas begin augustus te versturen. Hij is 13-8 jarig.

Zo, ga nog even surfen en dan lekker slapen. Alvast een fijn weekend!
*zwaai* naar Q
[
fijn weekend allemaal!!!
Ik heb vannacht voor het eerst sinds weken goed geslapen, heelrijk! Geen last gehad van mijn benen, niet wakker gelegen en hele nacht in eigen bed
Dat is fijn Juultje, vannacht ook weer een goede nacht gehad??
Heee Juul, wat heerlijk!!!

Dus je bent nu lekker fris en fruitig

Ik heb ook heerlijk geslapen. Jasper was laat, 9 uur, wakker, dus kon toch iets uitslapen vandaag.

Zometeen nieuwe boekenkast in elkaar zetten, post uitzoeken/opruimen en alle boeken/fotoboeken her en der in huis opsporen en inruimen.

Vanmiddag komt vriendin met gezin, dus lekker gezellig en nuttig dagje.

Jasper kust en knuffelt me al de hele ochtend: ik vind jou lief mama.

*smelt*
koffie, zwart graag...
Hmm ik geen goede nacht. Gisterenavond melk gekolfd en rijstebloem erin. Bojan dronk lekker alles op, dus we hoopten dat ie lekker zou slapen. Nouououou dat was om 12 uur, daarna om 1.30 - 3.30 en 5 uur gevoederd . Hij heeft ook niet echt honger, maar hij heeft het nodig om weer in slaap te vallen. Laten huilen is geen optie. Hij krijst zo vreselijk hard dat Milena er niet van kan slapen. Die was dus ook om 2 uur en om 4 uur aan het spelen op haar kamertje. De nachten worden steeds gezelliger zo (de dagen ook ). Vannacht heb ik zo hier en daar een half uurtje geslapen en dat was het dan.

Vreemd genoeg voel ike me nog best goed Gelukkig maar, want vanmiddag geef ik een feestje voor mijn verjaardag!

Syl, wat lief!! Mileen is ook zo'n lekkere knuffelkont de laatste tijd. Die vindt mij en Bojan en vent ook heeeeel lief

Fijne dag allemaal!
Oh Frans, dikke knuffel voor jou. Wat heb jij zware nachten.

Hele fijn verjaardag gewenst!

Syl, wat liefffff

Frans wat een zware nacht!

Gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een leuk feestje gehad?

Hier vandaag een 'gezellige' dag. Lynn was niet te genieten, meerdere keren boze buien om niets, brullend en krijsend op de grond, pffff. Bij het naar bed brengen weer een boze bui, ik mocht haar tanden niet poetsen. Ze mag altijd eerst zelf en daarna poetst een van ons. Werkt ze niet mee, dan geen verhaaltje. Ze draaide helemaal door omdat ik wilde poetsen, ging slaan (en niet voor het eerst vandaag), dus ik heb haar in bed gelegd, waarbij ze nog even lekker in mijn buik schopte. Ik heb man toegesnauwd dat hij het dit keer op mocht lossen en ben een potje gaan janken in onze slaapkamer. Lynn kwam nog in tranen sorry zeggen, ik heb nog eens duidelijk gezegd hoe het werkt en daarna in bed gelegd. Verhaaltje hoefde ze inmiddels al niet meer, ze was doodmoe. Hopelijk morgen een betere dag...

(tussendoor is ze steeds heel lief en vertelt me hoe lief ik ben...)
Oh Juultje, dikke knuffel voor jou, zware dag dus met Lynn.

Ook erg confronterend dat ze je nu in de buik schopt.

Doet ze dit "bewust" of per ongelijk? (beide niet prettig natuurlijk)

Frans, fijne dag gehad??

Ze deed het per ongeluk, maar fijn was anders inderdaad.

Frans, hopelijk vannacht een betere nacht!
He jakkes, Juul......... Da's echt niet fijn!

Ik herken er ook wel veel in, helaas. Sophie kan superlief zijn, lekker met je kletsen, aanhalig zijn, alleen spelen, met Lieke lief spelen en opeens.... als een blad aan de boom omdraaien en ongelooflijk boze buien krijgen, om zich heen schoppen en slaan, mij krabben en bijten, gillen enz enz. Om niets, soms. Echt te zot voor woorden. Na een tijdje gaat ze heel zielig huilen en is het "zo" weer voorbij en is ze weer haar lieve zelf. Jee, lijkt wel kortsluiting, dan!

Ben er wel achter dat het vaak vermoeidheid is. Zolang ze allebei maar gewoon om half acht in bed liggen en rond zeven uur wakker worden, verlopen de dagen heel goed. Weinig boosheid. Maar o wee, als we (zoals afgelopen weekend) het eens wat later maken qua bedtijd.... L&S zijn nl. altijd op zijn laatst om 7:00 u wakker, en misten dus behoorlijk wat slaap, gisteren. En jaaaa hoor.... gisteren ook meteen weer een hele "gezellige" dag. Not. Acuut besloten om nooooooit weer de kids later op bed te gooien dan normaal. Maar ja... dat zeggen we altijd de day after. Maar op het moment zelf, als wij heel gezellig zitten te kletsen met vrienden, de kids zijn nog heeeerlijk aan het spelen enz enz.... dan vervallen we toch weer in "ach, een uurtje later is ook geen probleem"

Frans, gefeliciteerd!! Wanneer ben je echtecht jarig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven