M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
da's inderdaad raar Scooby.

Hier ook een vriendje te spelen. Gezellig.

Juul, nog lekker geslapen?

GM, vannacht een betere nacht, wel D. weer om 4u hard huilen, grrr die tandjes / krampjes. Weet niet van welke vand e 2 hij last heeft, maar beide minder prettig. (hoezo verwend en gewend om de hele nacht gewoon lekker door te kunnen slapen)
Scoob wat vervelend zeg gedoe in de familie. En wat een enorm t*kkewijf is die schoonzus.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hier alles oke hoor. ben beetje druk, heb ook weinig rust om te reageren, zowel in het echt als in mijn hoofd .

Las wel dat Tira het niet van marit kon winnen emt spelletjes. Haha, hie bepaalt MIlena steeds de spelregels, dus hebben we tijdens gezellig spelletjes doen steeds ruzie

Welke maat kleren trouwens Tira?

Merel, hoe is het met je borstontsteking?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
knuffel frans, denk aan jezelf!!
Hallo!

Zwaai voor iedereen.
Hi,

Zo hier alles klaar voor weer een workshop. Vanavond Sint taarten maken. En weet je wie er komt??? Frans!!! met zus!!! Gezellig.

Er komen nog 10 andere dames, dus drukke avond. Alles staat klaar om te gaan en mijn moeder neem ik mee als assistent voor de koffie en thee en overige klusjes.

greetz!
Hi

net met v de mex griep prik gehaald, althans ik. V heeft geweiged en een enorme scène geschopt! Hij heeft nog nooit moeilijk gedaan over een prik en nu opeens dit, zometeen gaat vriend erheen met m. Zelf een kadootje beloven werkte niet; mama ik hoef geen kadootjes ik heb al genoeg.......zo bang is ie dus opeens.

Vanmorgen bij osteopaat geweest, er is een en ander vrij gemaakt, nu maar hopen dat het gaAt werken bij madeliefje.
veel plezier Scooby en Frans!! Ben benieuwd naar het resultaat.

Merel, ik hoop dat het werkt! Vervelend dat Valentijn ineens zo bang is.
Even kort, ben helemaal op. Gisteravond was ik salsaaien en toen belde de oppas dat Emdin ziek was geworden. Afin, ik was snel thuis en nadat ik thuis was heeft hij zeker tot aan vanmiddag elke 3 uur overgegeven. Inmiddels gaat het beter en houdt hij alles binnen. Hij slaapt nu. Zo zielig dat je je kind niet echt kan helpen. Heb nog wel contact gehad met de huisarts en die adviseerde domperidon zetpilletjes. Hij heeft er eentje gekregen en die lijkt de boel enigszins te stabiliseren. Na indiening van die zetpil heeft hij nog 3 x overgegeven en toen stopte het.

Hopelijk is hij morgen een beetje opgeknapt zodat hij op de KDV het Sinterklaasfeest mag meemaken. Zijn laatste, aldaar.

En dan kan ik ook gewoon werken. Vandaag niet gewerkt, calamiteitenverlof/kortdurend zorgverlof wordt voor dit soort zaken ingezet.

Oke, ga nog even mijn mail checken en dan ook lekker slapen. Sorry, voor het echo verhaal.
He wat balen voor Emdin. Zo voor sint feest ziek. En overgeven is echt niet leuk. Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen?

Frans was leuk je te zien! En je zus! Was een hele gezellige avond. Foto's zal ik vanavond op mijn site zetten.

greetz
En Merel? Is het nog gelukt met V?

Of heb je het zo gelaten? Echt sneu hoor dat hij zo over de zeik ging. Uit eigen ervaring weet ik dat zulke acties heel veel kunnen verpesten voor de toekomst. Heb zelf enorme prikangst gehad tot het extreme af.

Leuk dat het zo geslaagd is gisterenavond Scoob.

Ik zal even in de AK (hyves) melden waarom ik niet kon.

Voor de andere misschien ook wel interessant om te lezen.

Balen dat Emdin zo ziek was Q. Jasper heeft dit ook gehad een maand geleden. 1 dagje en toen was het over.

Hoop dus dat Emdin ook binnen 1 dag hersteld was en hij lekker sinterklaas kon vieren.
koffie, zwart graag...
Beterschap Q met Emdin!!

Vandaag is D. 6mnd!! Wat een mijlpaal weer.

Had het CB gebeld, omdat hij steeds meer begint te huilen, sinds hij minder BV krijgt (gister laatste keer BV gehad, vanaf nu alleen FV en de vriezer leeg maken)

Zegt ze dat het komt omdat hij de borst mist??!!

Nou denk dat ik dan maar even naar het inloopspreekuur ga vanmiddag, want dit weet ik ook niet. Erg vervelend gesprek in de zin van, zij zat in een auto, viel steeds weg, dus ik vraag mij af of ze wel goed geluisterd heeft.

Indian, kan me wel voorstellen dat D de borst mist hoor. Is toch anders voeden dan via de fles. Hoe zit het met bijvoeding? Misschien moet hij daar aan wennen? Of misschien toch last van de fv (hoop het niet!).

Scoob, was echt leuk gister!

Man: Jee die Scoob kan echt iedereen met een mooie taart naar huis laten gaan

(als in, men wat knap dat olifantfrans iets heeft geknutseld wat lijkt op een sint )
Scoob is goed he!! En echt zo leuk om te doen.

Ik ga echt zeker een keer nog knutselen bij haar.

Misschien mist D ook de intieme momenten dat hij zo heerlijk tegen je aan ligt? Huid tegen huid?

Tis helaas voor D niet anders en zal hij zich er echt bij neer moeten leggen. Jasper moest altijd van elke overgang even een paar dagen wennen. Dan vond hij het eerst niet erg en daarna dacht hij volgens mij: heee, maar dat andere vond ik ook leuk

Zo nu ook met het kdv. Hij zeurt maanden dat hij naar die andere groep wilde. Nu zit hij daar sinds deze week en jammerde hij vanochtend dat hij naar de oude groep wilde. Maf kind.

Net nog even naar de bloemist gereden voor mn moeder. Ze heeft vd week een tia gekregen. Jasper was erbij. Flink schrikken. Qua opvang nu dus kunst en vliegwerk maar op zich kom ik er wel uit.

Zometeen wordt er dus een waanzinnige bos gekleurde rozen bezorgd
koffie, zwart graag...
Syl, wat schrikken! Wordt ze goed in de gaten gehouden?
ja, bloedverdunners en dinsdag zit ze weer in het zh.

Het was idd erg schrikken. Ik ben vrij nuchter en moet echt mn best doen om te janken.

Maar vd week was ik echt heel hard aan t huilen. Man schrok zich rot toen ik m belde.

Tis niet zo dat ik zo enorm van slag was omdat ik vooruit dacht maar puur t besef dat je je ouders ooit gaat verliezen.

Ik hoop echt dat dit nog heeeeeeeel lang duurt.

Jasper heeft er niet heel veel van meegekregen. Ik merk wel iets bij hem, maar hij heeft geen slapeloze nachten ofzo.

Wel hangt hij ineens heel erg aan mij. Klampt zich echt aan mij vast als ik wegga. Arm ding.
koffie, zwart graag...
Ze krijgen altijd meer mee dan je denkt he. Nou he het idee dat je ouders ook dood kunnen gaan, brrrr. Daar word je dan ineens mee geconfronteerd. Mans vader is natuurlijk sinds vorig jaar dood, blijft heel erg raar en heel verdrietig. Man heeft nu zo'n periode dat ie er erg verdrietig om is. Zo zielig.
Jeetje syl dat is schrikken! Hopelijk is ze snel weer de oude.

V heeft gister met vriend de prik gehaald en mijn moeder is ook mee gegaan. Vriend zei gewoon; ik vind het ook spannend maar het moet wel.

Vriendlief kreeg prik en v volgde z'n voorbeeld zonder scène....

V ligt nu te slapen op de bank, is niet helemaal lekker thuisgekomen uit school.
zijn toch echt veel kindjes die erg ziek worden van die prik he.

Arme V, maar wel stoer dat hij toch gegaan is!

Moeder belde net al dat bloemist al geweest was!!!!

Ze stond heerljk te janken bij de vriendelijke man die de bloemen bracht ha ha.

(is ook een effect van de tia, want normaal doet ze zoiets niet)
koffie, zwart graag...
Merel, is de prik nog gelukt bij Valentijn?

Ah, ik lees dat het gelukt is. Nu wat last van de prik misschien? Daar hebben meer kindjes last van hoorde ik.

Beterschap met je moeder, Syl, dat zal wel schrikken zijn geweest

Wat leuk dat je een taart bent gaan maken bij Scooby, Frans! Heb je een foto van het eindresultaat?

Indian, ik kan me er ook wel wat bij voorstellen dat D de borst mist, het is toch echt heel anders voeden, zowel voor jou als voor hem.

Vanmorgen met Sam bij de huisarts geweest. Hij heeft sinds zaterdag bloed bij zijn ontlasting, we hebben toen de hap gebeld. Volgens hen ging het om een scheurtje, waardoor er wat bloed meekwam, maar gisteravond en vanmorgen was het ineens veel meer bloed. Toch maar even naar laten kijken, maar ze weten het niet zo goed. Scheurtje kon hij niet vinden, infectie leek 'm onwaarschijnljk. Hij gaat de kinderarts bellen om te overleggen en belt mij daarna weer. Hij maakte zich niet direct zorgen in ieder geval, omdat er verder niets aan Sam te merken is. Even afwachten dus maar.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Jeetje Syl, wat naar voor je moeder. En voor jullie allemaal. Dat is wel ff schrikken. Lief van je zo'n grote bos bloemen!

Merel, stoer van V! Jammer dat hij er nu niet helemaal fit van is. Zat je te typen met Madelief op schoot?

Frans: hahaha je man onder de indruk, dat ik jou een mooie knutsel heb laten maken!! Eet smakelijk van de taart!

Juul, Als Sam geen koorts heeft zal het ook wel geen ontsteking zijn. Wel raar dat hij wat bloed bij zijn ontlastig heeft.

Het realiseren dat er een naaste ooit dood gaat is naar. Bah.. daar wil je niet aan denken...

Bijna klaar met werken. Ben wel beetje brak. Gisteren drukke dag en avond. Wel heel leuk allemaal. Nog uurtje werken. Dan nog langs een bedrijfje die via www playmobil verkoopt. Nog sintcadeautje voor kids besteld. Ze zitten in onze woonplaats dus geen verzendkosten en veel goedkoper dan in de winkel. Dan hoop ik compleet te zijn. Vanavond alles in pakken en nog eens checken.

Fijne en gezellige sintfeesten allemaal!
oei juultje, wat spannend zeg!
koffie, zwart graag...
Ik maak me niet heel erg zorgen, omdat hij verder gewoon zichzelf is. Maar het is wel raar. Hij slaapt goed, drnkt goed, huilt niet meer dan normaal.

Ga Lynn zo lekker vroeg halen, vanavond Sint vieren bij schoonouders, morgen bij mijn ouders en hij was vandaag op school. Oudere kindjes van kdv mogen daar ook heen.

Q, beterschap met Emdin!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hi

ja scoob ik typ met i phone dus soms rare woorden en typefouten;-)

Juul raar zeg dat bloed, hopelijk snel duidelijk wat er is, of dat het vanzelf over gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven