M '06
donderdag 14 januari 2010 om 14:17
27 februari kan ik wel. Fijn dat we nu in het weekend gaan. Maar XOHOP, waar ben je? Zal ik zaterdagochtend maar weer even gaan bellen met Xopmans? (LOL). Serieus: ik hoop niet dat er iets ernstigs is met de moeder van Xop of andere familie.
Is het gelukt met het kaarsvet Frans?
Maar uh... hoe krijg je nu kaarsvet in je kleren?
Juultje, Ik hoop dat jullie het gezond houden! Hmm.. jammer dat ik nu weer ga werken anders had ik jullie engelse site wel even willen scannen.
OVer dat onderzoek. HOe regel je dat eigenlijk? MOet je dan de huisarts bellen? Ik heb toen ik zwanger was van Pipsie een oproep gehad, toen dus af moeten bellen en nooit meer wat aan gedaan.
Jemig, dat jullie zoveel mensen kennen met bmhk. Ik ken echt niemand, ook nooit gehoord via via.
Genoeg gekletst, ik ga nog even een half uurtje wat leuks voor mezelf doen en dan is Popsie weer wakker.
Is het gelukt met het kaarsvet Frans?
Maar uh... hoe krijg je nu kaarsvet in je kleren?
Juultje, Ik hoop dat jullie het gezond houden! Hmm.. jammer dat ik nu weer ga werken anders had ik jullie engelse site wel even willen scannen.
OVer dat onderzoek. HOe regel je dat eigenlijk? MOet je dan de huisarts bellen? Ik heb toen ik zwanger was van Pipsie een oproep gehad, toen dus af moeten bellen en nooit meer wat aan gedaan.
Jemig, dat jullie zoveel mensen kennen met bmhk. Ik ken echt niemand, ook nooit gehoord via via.
Genoeg gekletst, ik ga nog even een half uurtje wat leuks voor mezelf doen en dan is Popsie weer wakker.
donderdag 14 januari 2010 om 14:45
donderdag 14 januari 2010 om 15:08
Pips, gefeliciteerd! Klinkt als een enorme uitdaging.
Idd. gewoon je huisarts bellen, bij ons doet de assistente het.
Een avond zonder de kids vind ik ook leuk.
Merel, fijn dat alles eruit is. Drinkt Madelief goed uit de fles?
Moet voor een aantal vertalingen op man wachten, dus daar ga ik volgende week mee verder. Morgen nog wel wat lappen tekst doen, maar nu ff wat anders doen voor de afwisseling. Anders ben ik straks helemaal gaar en praat ik alleen nog maar Engels tegen de kindjes...
Idd. gewoon je huisarts bellen, bij ons doet de assistente het.
Een avond zonder de kids vind ik ook leuk.
Merel, fijn dat alles eruit is. Drinkt Madelief goed uit de fles?
Moet voor een aantal vertalingen op man wachten, dus daar ga ik volgende week mee verder. Morgen nog wel wat lappen tekst doen, maar nu ff wat anders doen voor de afwisseling. Anders ben ik straks helemaal gaar en praat ik alleen nog maar Engels tegen de kindjes...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
donderdag 14 januari 2010 om 15:14
Al weer wat gevoel in je benen Merel? Hoe ging de ruggenprik?
Ennehh willen jullie mij er niet bij hebben?? Niet die ene dag dat ik niet kan willen jullie gaan afspreken... Tja dan geen taart hoor!
Volgens mij kan indian ook 3 april, als Xop dan ook kan kan iedereen!!!!!!
Maar als de 27e het beste uitkomt en het is hier in de buurt dan kan ik wellicht nog aansluiten. Wij komen de 26e s'avonds terug van Disneyland. Weet niet hoe laat we s'avonds in bed liggen en hoe we er dan aan toe zijn.
Gefeliciteerd Pips! Gaaf hoor zo toch een leuke parttime baan gevonden.
Ennehh willen jullie mij er niet bij hebben?? Niet die ene dag dat ik niet kan willen jullie gaan afspreken... Tja dan geen taart hoor!
Volgens mij kan indian ook 3 april, als Xop dan ook kan kan iedereen!!!!!!
Maar als de 27e het beste uitkomt en het is hier in de buurt dan kan ik wellicht nog aansluiten. Wij komen de 26e s'avonds terug van Disneyland. Weet niet hoe laat we s'avonds in bed liggen en hoe we er dan aan toe zijn.
Gefeliciteerd Pips! Gaaf hoor zo toch een leuke parttime baan gevonden.
donderdag 14 januari 2010 om 15:21
donderdag 14 januari 2010 om 15:37
Haha, Scooby, en jij wilt Indian en Syl er niet bij hebben?
We kunnen natuurlijk weer naar de binnenspeeltuin in Amersfoort gaan? Als we er op tijd zijn valt het misschien wel mee met de drukte? En dan kan Scooby aansluiten.
Maar het zou ook erg leuk zijn als iedereen kan, misschien meteen nog een dag prikken die verder weg ligt? In de zomer ofzo, plannen we gewoon 2 meetings in een keer.
We kunnen natuurlijk weer naar de binnenspeeltuin in Amersfoort gaan? Als we er op tijd zijn valt het misschien wel mee met de drukte? En dan kan Scooby aansluiten.
Maar het zou ook erg leuk zijn als iedereen kan, misschien meteen nog een dag prikken die verder weg ligt? In de zomer ofzo, plannen we gewoon 2 meetings in een keer.
donderdag 14 januari 2010 om 15:43
quote:Indian schreef op 08 januari 2010 @ 19:55:
oh de 6de kan evt. ook, maar dan is Bojan jarig.
Lastig hoor, een datum prikken.
En anders iets later...tussen de verjaardagen in. Op 3 april bijv. (de zaterdag voor pasen)
Kijk dit melde Indian laatst! Die kan dan vast wel, heeft het alleen niet in het lijstje gemeld.
En idd Frans staat er niet tussen! Die is altijd van de partij!..
Dan toch nog nieuwe data proberen?
oh de 6de kan evt. ook, maar dan is Bojan jarig.
Lastig hoor, een datum prikken.
En anders iets later...tussen de verjaardagen in. Op 3 april bijv. (de zaterdag voor pasen)
Kijk dit melde Indian laatst! Die kan dan vast wel, heeft het alleen niet in het lijstje gemeld.
En idd Frans staat er niet tussen! Die is altijd van de partij!..
Dan toch nog nieuwe data proberen?
donderdag 14 januari 2010 om 15:44
Ik zal het lijstje dan even aanpassen:
30 januari Cathy, Pips,Syl, Q
6 februari Syl, dan wordt Bojan 1!!, Juultje, Cathy, Pips
13 februari Syl, Frans, Cathy, Pips, Q
20 februari Syl Frans, Juultje (alleen 's ochtends), Cathy, Pips, Q
27 februari Syl Frans, Juultje, Indian, Pips, Q
3 april Cathy, Pips, Syl, Q, Juultje, Scooby, Indian
3 april Cathy, Pips, Syl, Q, Juultje, Scooby, Indian
donderdag 14 januari 2010 om 16:03
donderdag 14 januari 2010 om 16:18
donderdag 14 januari 2010 om 16:20
Na een tweede wordt het nog leuker
Ook zo'n leuke met boodschappen doen: er schijnen maar 3 boodschappen in mijn hoofd te passen. Bedenk ik een 4e, dan verdwijnt een eerder bedachte uit mijn hoofd. En leer ik daar van en maak ik dus een lijstje? Neeeeeehh....
Ook zo'n leuke met boodschappen doen: er schijnen maar 3 boodschappen in mijn hoofd te passen. Bedenk ik een 4e, dan verdwijnt een eerder bedachte uit mijn hoofd. En leer ik daar van en maak ik dus een lijstje? Neeeeeehh....
donderdag 14 januari 2010 om 16:55
Oh, ik maak al sinds de geboorte van Jasper lijstjes als ik boodschappen moet doen of meerdere dingen op een dag moet doen.
Ik vergat zelfs kadootjes te halen voor verjaardagen van mn eigen ouders.
En mn gsm met agenda met alarmfunctie. Kan niet meer zonder. Ik noem m mijn externe geheugen.
Ik vergat zelfs kadootjes te halen voor verjaardagen van mn eigen ouders.
En mn gsm met agenda met alarmfunctie. Kan niet meer zonder. Ik noem m mijn externe geheugen.
koffie, zwart graag...
donderdag 14 januari 2010 om 20:16
shame on me. Ja kan idd 3 april, haha hier dus ook een vorm van dementie, vergeet gewoon mijn eigen naam in te vullen.
Begint hier nu eindelijk langzaam aan wel minder te worden met de dementie. Had en heb soms nog steeds, ook dat ik iets ga doen, ergens heen loop, nieuwe pagina open en niet meer weet wat ik ging doen. Erg frustie.
Balen, dacht dat het beter ging met Yuma, maar hij is weer zieker geworden.
Ja heb hier helaas een abonnement op het ZH. Man is ook een beetje ziekjes aan het worden nu...als ze mij maar overslaan. Ben e°al straal verkoiuden geweest, en vind dat wel genoeg.
Pips, ik kreeg zo´n oproep toen ik 30 werd in mei. Toen formulier terug gestuurd en aangekruisd zwanger te zijn. En toen kreeg ik automatisch na 6mnd een nieuwe oproep. Maar ik denk idd als je de HA even belt, dat zij ook wel weten hoe of wat het te regelen.
Super zeg met je job. Gefeliciteerd!!
Mag ik afzeggen voor een avondje meeten (grr leestekens werken niet goed) Ik ga zelden ´s vaonds weg omdat mij dat te veel energie kost.....en als ik ga rijd man meestal of het is erg dichtbij als man niet mee mag of kan.
Moet er dan vaak ook dagen van bijkomen.
Heb vanmiddag ook effe een half uurtje een dutje gedaan. Ben echt helemaal op...en waarvan....geen flauw idee. Denk van 1 of 2 keer eruit voor een zieke Yuma ´s nachts.
Merel, fijn dat het goed gegaan is. Nu 24u kolven dus, moest ik toen ook bij de coloscopie. Vond dat niet lollig om al die voeding weg te moeten gooien. Maarja zat niks anders op.
Hoe doet madelief het uit een flesje=
Q, Yuma is erg blij met de nieuwe kleertjes. Hij had (heeft hem net voor hij naar bed ging vol gespuugd) vandaag de hele dag die warme pyjama aangehad.
Ga eens posten, lliep hier al 3 pagina´s achter..hoe kan dat nou. (smiley met draaiende ogen en een big smile)
Zit nu op de laptop van ons mam, en de batterij is bijna leeg, dus ben er vandoor...doei
donderdag 14 januari 2010 om 21:14
Ik kan 3 april ook wel volgens mij hoor. Of ik ben vergeten waarom ik niet kon. Hmm over dement gesproken
Merel fijn dat het goed gegaan is. Melk weggooien, auw. Ik deed dat altijd heel snel en af en toe deed man het als ik niet keek
Pips, jeujjj! Gefeliciteerd!
Ik vind High teaen een leuk idee!
Merel fijn dat het goed gegaan is. Melk weggooien, auw. Ik deed dat altijd heel snel en af en toe deed man het als ik niet keek
Pips, jeujjj! Gefeliciteerd!
Ik vind High teaen een leuk idee!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 14 januari 2010 om 21:30
Weer aangepast:
3 april Cathy, Pips, Syl, Q, Juultje, Scooby, Indian, Frans
3 april Cathy, Pips, Syl, Q, Juultje, Scooby, Indian, Frans
donderdag 14 januari 2010 om 22:14
3 april meeten in Amersfoort met kids?
Sorry, maar een avondje weg in het midden van Nederland zie ik niet zitten. Heb geen problemen tegen een avondje weg, maar zover uit de buurt vind ik niet prettig.
Gisteren min of meer besloten met mijn moeder en zus dat Emdin een kinderfotocamera en een portable dvd-speler voor zijn verjaardag krijgt. Hij is helemaal wous van fotocamera's. Ik denk dat het de camera wordt van V-tech, die heeft naast camerafunctie ook nog spelletjes erop zitten. En de portable dvd-speler is met name handig in de auto als we op vakantie gaan of erg ver moeten rijden.
Fijn dat Yuma zo geniet van zijn "nieuwe" kleren. Emdin is ook vestengek, dus als ze te klein voor hem zijn, dan weet ik waar ik ze heen moet sturen (mits ze nog goed zijn).
Gelukkig dat jullie ook nog allemaal last hebben van die zwangerschapsdementie. Het is sinds de geboorte van Emdin niet overgegaan en ik moet ook alles opschrijven anders vergeet ik het.
Frans: Emdin is vooral op de KDV erg bezig met zwaarden, pistolen en het uitdagen van de andere kinderen op de KDV. Maar gelukkig wordt het nu al minder en hebben we nu een aantal rustige dagen gehad. Er moet voor hem weer rust in de tent komen. Zodat hij de laatste 2 maanden gewoon lekker en positief kan spelen op de KDV.
Vandaag de hele dag gewerkt. Morgen lekker een halve dag en 's middags ga ik lunchen met een vriendin in de stad alhier. Die vriendin heb ik al geruime tijd niet meer gezien.
Zo, nog even surfen en dan lekker slapen. Fijne avond allemaal!
Sorry, maar een avondje weg in het midden van Nederland zie ik niet zitten. Heb geen problemen tegen een avondje weg, maar zover uit de buurt vind ik niet prettig.
Gisteren min of meer besloten met mijn moeder en zus dat Emdin een kinderfotocamera en een portable dvd-speler voor zijn verjaardag krijgt. Hij is helemaal wous van fotocamera's. Ik denk dat het de camera wordt van V-tech, die heeft naast camerafunctie ook nog spelletjes erop zitten. En de portable dvd-speler is met name handig in de auto als we op vakantie gaan of erg ver moeten rijden.
Fijn dat Yuma zo geniet van zijn "nieuwe" kleren. Emdin is ook vestengek, dus als ze te klein voor hem zijn, dan weet ik waar ik ze heen moet sturen (mits ze nog goed zijn).
Gelukkig dat jullie ook nog allemaal last hebben van die zwangerschapsdementie. Het is sinds de geboorte van Emdin niet overgegaan en ik moet ook alles opschrijven anders vergeet ik het.
Frans: Emdin is vooral op de KDV erg bezig met zwaarden, pistolen en het uitdagen van de andere kinderen op de KDV. Maar gelukkig wordt het nu al minder en hebben we nu een aantal rustige dagen gehad. Er moet voor hem weer rust in de tent komen. Zodat hij de laatste 2 maanden gewoon lekker en positief kan spelen op de KDV.
Vandaag de hele dag gewerkt. Morgen lekker een halve dag en 's middags ga ik lunchen met een vriendin in de stad alhier. Die vriendin heb ik al geruime tijd niet meer gezien.
Zo, nog even surfen en dan lekker slapen. Fijne avond allemaal!
vrijdag 15 januari 2010 om 08:15
Pfff de nachten zijn zwaar met zieke kid(s)
Yuma vannacht bij mij in bed geslapen en papa heeft in Yuma's bed geslapen. Dakotah vannacht ook een paar keer ophuilen....ook enorm verkouden
.....en om 6:15u werd het wat meer menus. Ik dacht, geef hem een fles melk, omdat hij gister bij 3 flessen (en hij drintk maar 150ml) 60 tot 90ml liet staan. Denk kind heeft honger....niet dus, liet weer 70ml staan.
Leuk zo'n camera. Yuma heeft van de sint een caemra van cars gekregen, is niet heel veel bijzonders, maar hij vind hem geweldig. Alhoewel het nu weer even klaar is met de camera.
portable dvd is ook een leuk idee.
Amersfoort, waar gaan we dan naar toe....is zeker een uur rijden voor mij.
ga weer, de mannen zijn niet enorm gezellig hier.
Yuma vannacht bij mij in bed geslapen en papa heeft in Yuma's bed geslapen. Dakotah vannacht ook een paar keer ophuilen....ook enorm verkouden
Leuk zo'n camera. Yuma heeft van de sint een caemra van cars gekregen, is niet heel veel bijzonders, maar hij vind hem geweldig. Alhoewel het nu weer even klaar is met de camera.
portable dvd is ook een leuk idee.
Amersfoort, waar gaan we dan naar toe....is zeker een uur rijden voor mij.
ga weer, de mannen zijn niet enorm gezellig hier.