Kinderen

alle pijlers

Kinderen

alle pijlers 

M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

zondag 10 augustus 2008 om 00:28

Xop, kan r heel goed over praten hoor. Zal vd week verhaal in msn plaatsen. Hier is t te herkenbaar.
Ene moment heb ik t moeilijker dan andere moment. Kan net een gevoel zijn wat een van jullie omschrijft wat dan ff herkenbaar is en ff pijn doet.
Jeetje, t blijft dus gewoon keer op keer terugkomen? Dat lijkt mij wel een rare wetenschap voor je moeder. Lijkt me erg frustrerend.
En Frans, heel goed dat je Milena erin betrekt. Het hoort idd ook bij het leven en ze leert zo ook dat niet alles in t leven gaat zoals je wilt en mama's en papa's ook wel eens verdriet hebben.
Q, je bent allang lid hoor!! ha ha ha
Ja, ik ga nu echt slapen....truste!
                    Ene moment heb ik t moeilijker dan andere moment. Kan net een gevoel zijn wat een van jullie omschrijft wat dan ff herkenbaar is en ff pijn doet.
Jeetje, t blijft dus gewoon keer op keer terugkomen? Dat lijkt mij wel een rare wetenschap voor je moeder. Lijkt me erg frustrerend.
En Frans, heel goed dat je Milena erin betrekt. Het hoort idd ook bij het leven en ze leert zo ook dat niet alles in t leven gaat zoals je wilt en mama's en papa's ook wel eens verdriet hebben.
Q, je bent allang lid hoor!! ha ha ha
Ja, ik ga nu echt slapen....truste!
                                    koffie, zwart graag...

zondag 10 augustus 2008 om 10:05

Over die buikwand operatie (heet het zo?). Daar kom ik voor in aanmerking omdat ik tijdens zwangerschap van Pipsie de hele boel gescheurd heb en nog wat fijne dingen heb gehad . Soort van medische indicatie wordt het dan. Het komt dus niet meer goed zoals het nu staat met die buik. Maar goed, ik heb dus besloten dat ik er niet voor ga. Ik zie het zelf nl. toch niet

Verdomd, ja ik heb ook een tattoe. Net als Xop twee flinke dikke strepen boven mijn ogen. Heb er een week last van gehad Maar goed, is al bijna 5 jaar geleden en heb er nog dagelijks lol van.
Xop, fijn fijn fijn!!! (moeder en huis). Keep us posted.
Grin, Indian, nee helaas geen werk voor jou hier. Gaat om normaal functionerende volwassenen waar je mee moet werken. LOL, zou iemand met jouw vaardigheden trouwens soms ook best handig zijn!
Zo, weer aan het werk!
Ik zal wel even een lijstje met bedrijfsactiviteiten in de ak zetten binnenkort. Dan is iedereen op de hoogte.
                    Verdomd, ja ik heb ook een tattoe. Net als Xop twee flinke dikke strepen boven mijn ogen. Heb er een week last van gehad Maar goed, is al bijna 5 jaar geleden en heb er nog dagelijks lol van.
Xop, fijn fijn fijn!!! (moeder en huis). Keep us posted.
Grin, Indian, nee helaas geen werk voor jou hier. Gaat om normaal functionerende volwassenen waar je mee moet werken. LOL, zou iemand met jouw vaardigheden trouwens soms ook best handig zijn!
Zo, weer aan het werk!
Ik zal wel even een lijstje met bedrijfsactiviteiten in de ak zetten binnenkort. Dan is iedereen op de hoogte.

zondag 10 augustus 2008 om 20:50

zondag 10 augustus 2008 om 20:58

zondag 10 augustus 2008 om 23:02

Hai!
Zo we zijn er hier klaar voor. Morgenochtend vertrekken we naar Oostenrijk. voor 5 dagen en daarna 2 weken Italie. Voorlopig ben ik hier ff niet meer.
Pips, ik heb je ook gezocht op hyves, niet gevonden op je echte naam, je nick hier etc.
Indian, jij ook een hele fijne vakantie!
Xop, succes met je huis, hopelijk lees ik goed bericht als ik terug ben.
Syl, mooie kamer geworden voor Jasper? Groen is wel stoer.
Merel, en hoe is de WII??
Ik log nog wel ff in morgenochtend!
greetz Scooby

maandag 11 augustus 2008 om 10:03

fijne vakantie scoob!!!!!
Geniet lekker van t mooie weer en mooie omgeving.
Kamer is helemaal af. STOER.
De muur is echt zo mooi geworden, die legergroene kleur.
Bed vond Jasper helemaal geweldig. Vanochtend op kdv zei hij nog: auto bed!!!
Hij begint nu wel steeds meer zinnen te zeggen, niet vloeiend maar gaat echt lekker.
Pips, ik ga je ff zoeken!
                    Geniet lekker van t mooie weer en mooie omgeving.
Kamer is helemaal af. STOER.
De muur is echt zo mooi geworden, die legergroene kleur.
Bed vond Jasper helemaal geweldig. Vanochtend op kdv zei hij nog: auto bed!!!
Hij begint nu wel steeds meer zinnen te zeggen, niet vloeiend maar gaat echt lekker.
Pips, ik ga je ff zoeken!
                                    koffie, zwart graag...

maandag 11 augustus 2008 om 11:49

Haii,
Ik ben terug van de echo! Alles was helemaal goed. Zo leuk om te zien. Kindje was lekker aan het bewegen en had een mooi kloppend hartje. We zagen 2 armpjes en 2 beentjes en 5 vingertjes. Het neusje, het kaakje en de bovenlip. Zo superleuk. Een echt mensje is het al. Leukleuk. Daarna nog door naar de vk. Zij heeft ook geprobeerd om het hartje te horen en dat lukte ook. Wat een dubbel plezier dus vanochtend, eerst lekker kijken en hartje zien en horen en daarna nog een keer het hartje horen. Mijn baarmoeder groeit als een tierelier, het schijnt al een enorm ding te zijn . Ik daarentegen ben al 8 kilo afgevallen, maar omdat ik niet al te licht ben is dat geen bezwaar. Allemaal hele mooie en goede berichten dus! Wat een wonder dat ondanks alle stress en terwijl ik zo weinig met deze zwangerschap bezig ben, dat kleine garnaaltje in mij gewoon stug doorgaat met groeien.
Verder ben ik lekker bezig,
* heb kaarten verwisseld en was gisteren heel verbaasd om te zien dat de kaart die ik aan schoonouders gestuurd heb, bij mijn ouders aan de kast hing. Zucht, welke kaart zullen schoonouders ontvangen hebben? *hoopt maar dat het niet de gefeliciteerdkaart is*
* heb vanochtend een uur besteedt aan het klaarstomen van Milena voor school. Alle haren in het gelid en enthousiasmeren zeg maar. Tot ik er bij het schrijven in haar boekje achter kwam, dat ze pas volgende week weer naar het kdv gaat.
Zou Pips al gevonden zijn op hyves??
Scoob, heeeeele fijne vakantie!!
                    Ik ben terug van de echo! Alles was helemaal goed. Zo leuk om te zien. Kindje was lekker aan het bewegen en had een mooi kloppend hartje. We zagen 2 armpjes en 2 beentjes en 5 vingertjes. Het neusje, het kaakje en de bovenlip. Zo superleuk. Een echt mensje is het al. Leukleuk. Daarna nog door naar de vk. Zij heeft ook geprobeerd om het hartje te horen en dat lukte ook. Wat een dubbel plezier dus vanochtend, eerst lekker kijken en hartje zien en horen en daarna nog een keer het hartje horen. Mijn baarmoeder groeit als een tierelier, het schijnt al een enorm ding te zijn . Ik daarentegen ben al 8 kilo afgevallen, maar omdat ik niet al te licht ben is dat geen bezwaar. Allemaal hele mooie en goede berichten dus! Wat een wonder dat ondanks alle stress en terwijl ik zo weinig met deze zwangerschap bezig ben, dat kleine garnaaltje in mij gewoon stug doorgaat met groeien.
Verder ben ik lekker bezig,
* heb kaarten verwisseld en was gisteren heel verbaasd om te zien dat de kaart die ik aan schoonouders gestuurd heb, bij mijn ouders aan de kast hing. Zucht, welke kaart zullen schoonouders ontvangen hebben? *hoopt maar dat het niet de gefeliciteerdkaart is*
* heb vanochtend een uur besteedt aan het klaarstomen van Milena voor school. Alle haren in het gelid en enthousiasmeren zeg maar. Tot ik er bij het schrijven in haar boekje achter kwam, dat ze pas volgende week weer naar het kdv gaat.
Zou Pips al gevonden zijn op hyves??
Scoob, heeeeele fijne vakantie!!

maandag 11 augustus 2008 om 12:58

OVer Hyves. Gewoon zoeken op Pips. Achternaam Pipsie (smiley met draaiend ogen) en daar ben ik 
Frans, wat fijn dat alles goed is. Was dit de 20 weken echo?
Nou, beetje mosterd maar Scoob zeker ook een hele fijne vakantie gewenst! Toe maar, 3 hele weken . Lekker genieten hoor !
. Lekker genieten hoor !
Aaaghhh.... Popsie is weer wakker. Daahaag!
NB
ben zo benieuwd naar Xop haar nieuws!

Frans, wat fijn dat alles goed is. Was dit de 20 weken echo?
Nou, beetje mosterd maar Scoob zeker ook een hele fijne vakantie gewenst! Toe maar, 3 hele weken
 . Lekker genieten hoor !
. Lekker genieten hoor !Aaaghhh.... Popsie is weer wakker. Daahaag!
NB
ben zo benieuwd naar Xop haar nieuws!

maandag 11 augustus 2008 om 13:07

pfff pips, je bent echt niet te vinden zeg.
Niet onder je eigen naam en niet onder pips
blijft t wel lekker rustig zo op je hyves
He Frans wat een goed nieuws allemaal!!!!!!
Goed om te horen dat alles oke is met t kindje.
Strakke actie, kaarten omwisselen. o ohhh
Zodra alles af is zal ik een foto plaatsen.
Heb nu de sjabloom besteld om zijn naam op de muur te kunnen zetten. Dan nog nieuwe gordijnen en is alles klaar.
We hadden ook een combat zitzak gekocht. Echt een mega zak. Hij is r helemaal weg van. Komt aansprinten en neemt een snoekduik op t kussen. Gieren van het lachen, wegrennen en weer aanloop nemen.
Gisterenavond gelijk geprobeerd of hij in zijn nieuwe bed wilde al hoewel de muren nog niet helemaal droog waren.
Hij wilde erin maar stond in 1 minuut in slaapzak aan traphekje te brullen om mama.
(hij voelt zich erg verwaarloosd deze week, dus morgen op mn mamadag gaan we alleen maar leuke dingen doen samen.)
Xop, MELDPLICHT NU!!!
                    Niet onder je eigen naam en niet onder pips
blijft t wel lekker rustig zo op je hyves
He Frans wat een goed nieuws allemaal!!!!!!
Goed om te horen dat alles oke is met t kindje.
Strakke actie, kaarten omwisselen. o ohhh
Zodra alles af is zal ik een foto plaatsen.
Heb nu de sjabloom besteld om zijn naam op de muur te kunnen zetten. Dan nog nieuwe gordijnen en is alles klaar.
We hadden ook een combat zitzak gekocht. Echt een mega zak. Hij is r helemaal weg van. Komt aansprinten en neemt een snoekduik op t kussen. Gieren van het lachen, wegrennen en weer aanloop nemen.
Gisterenavond gelijk geprobeerd of hij in zijn nieuwe bed wilde al hoewel de muren nog niet helemaal droog waren.
Hij wilde erin maar stond in 1 minuut in slaapzak aan traphekje te brullen om mama.
(hij voelt zich erg verwaarloosd deze week, dus morgen op mn mamadag gaan we alleen maar leuke dingen doen samen.)
Xop, MELDPLICHT NU!!!
                                    koffie, zwart graag...

maandag 11 augustus 2008 om 13:46

maandag 11 augustus 2008 om 15:04

Oh Frans, niet zo helder bezig geweest dus.
Fijn dat de echo enzo allemaal goed waren.
Scooby, jij ook een hele fijne vakantie.
Vanmorgen bij het ZH geweest, en de medicijnen lijken niks te doen Bloed geprikt en daar is wel een ini mini goed nieuws te zien, dus mag vrijdag weer terug, maar waarschijnlijk krijg ik weer pilletjes om te menstrueren en een hogere dosis rotzooi om te kijken of mijn lijf dan wel wil werken.
Maar goed
Goedzo Pips, ook aan de hyves, zal je eens gaan zoeken!!
Kom straks weer reageren.

Fijn dat de echo enzo allemaal goed waren.
Scooby, jij ook een hele fijne vakantie.
Vanmorgen bij het ZH geweest, en de medicijnen lijken niks te doen Bloed geprikt en daar is wel een ini mini goed nieuws te zien, dus mag vrijdag weer terug, maar waarschijnlijk krijg ik weer pilletjes om te menstrueren en een hogere dosis rotzooi om te kijken of mijn lijf dan wel wil werken.
Maar goed
Goedzo Pips, ook aan de hyves, zal je eens gaan zoeken!!
Kom straks weer reageren.

maandag 11 augustus 2008 om 17:37

Hijghijghijg...ik ben er al!
Bod is gedaan bij makelaar tegenpartij, die zou er met de mensen in kwestie over spreken en ..... die waren niet thuis........ Echt ERG, dit. Nah ja; we zullen het morgen of overmorgen wel rond krijgen. Want ik kan me bijna niet voorstellen dat we niet tot een \akkoord komen. (En andere kapers zijn er nog niet, op de kust....)
Indian, bahbahbah, das wel klotenieuws. Bedoel je nu de medicijnen vanwege je darmproblematiek? Of heeft eea met elkaar te maekn (darmproblemen vs niet menstrueren?)
Frans, hahahah, ik lag me rot om je kaartverwisselarij en week-te-vroeg-actie. Zal gedurende de zwangerschap wel niet minder worden
Ehhh en verder eeehhh.... Oh ja; dit weekend (zaterdag) hadden we hier thuis een megagrote BBQ gegeven voor vrienden en familie. Omdat het zou gaan regenen hadden we allemaal partytenten enz. aanelkaar geknupt, en een superleuke overdekte tuin . De garage hadden we leeggehaald en schoongemaakt en daar al het speelgoed enz. heengesleept. Was echt een speelparadijs geworden! Daarbij een springkussen gehuurd en op de oprit gezet en voila..... alles oke voor een supergezellige BBQ. En supergezellig WAS het! ALleen jeminee.... laat, drank, veel schoonmaken zondag enz....... Ik ben kaduuk!
Vandaag Lieke voor het eerst naar de basisschool! Ging hartstikke goed; ze heeft een erg leuke dag gehad zegt ze!
Luitjes; tot woensdag!! Morgen heb ik een personeeluitje!
                    Bod is gedaan bij makelaar tegenpartij, die zou er met de mensen in kwestie over spreken en ..... die waren niet thuis........ Echt ERG, dit. Nah ja; we zullen het morgen of overmorgen wel rond krijgen. Want ik kan me bijna niet voorstellen dat we niet tot een \akkoord komen. (En andere kapers zijn er nog niet, op de kust....)
Indian, bahbahbah, das wel klotenieuws. Bedoel je nu de medicijnen vanwege je darmproblematiek? Of heeft eea met elkaar te maekn (darmproblemen vs niet menstrueren?)
Frans, hahahah, ik lag me rot om je kaartverwisselarij en week-te-vroeg-actie. Zal gedurende de zwangerschap wel niet minder worden
Ehhh en verder eeehhh.... Oh ja; dit weekend (zaterdag) hadden we hier thuis een megagrote BBQ gegeven voor vrienden en familie. Omdat het zou gaan regenen hadden we allemaal partytenten enz. aanelkaar geknupt, en een superleuke overdekte tuin . De garage hadden we leeggehaald en schoongemaakt en daar al het speelgoed enz. heengesleept. Was echt een speelparadijs geworden! Daarbij een springkussen gehuurd en op de oprit gezet en voila..... alles oke voor een supergezellige BBQ. En supergezellig WAS het! ALleen jeminee.... laat, drank, veel schoonmaken zondag enz....... Ik ben kaduuk!
Vandaag Lieke voor het eerst naar de basisschool! Ging hartstikke goed; ze heeft een erg leuke dag gehad zegt ze!
Luitjes; tot woensdag!! Morgen heb ik een personeeluitje!

maandag 11 augustus 2008 om 18:41

Aaahhh Xop, da's niet leuk!! Nou hopelijk horen jullie morgen wat en komt het rond.
Klinkt ff super gezellig die BBQ.
He dat kan ik ook wel organiseren, dat we een meeting hier doen, regel ik BBQ etc.
Wij hadden voor ons in huis feestje c.q Yuma's verjaardag ook een springkussen gehuurd, was ook zeer geslaagd.
Maar sept. haalt dus niks uit voor een meeting begrijp ik.
Tja van okt. heb ik nog geen rooster.
Had iemand nog andere ideeen voor omgeving Den Bosch?
Nee met de darmen gaat het goed. (alleen deze week ff neit, hahaha) Maazr heb sinds 15juli nog maar 1 keer prednison genomen. (verder weiger ik het gewoon te gebruiken, stugkop die ik ben) De medicatie om weer een normale cyclus te krijgen, die willen niet werken.
Vanmorgen bij het CWI geweest, vanmiddag testen gedaan, alleen de beroepskeuze test kan ik thuis zien, de uitslag, nou en daar had ik niks aan. Komt docent uit, en dat zal wel komen omdat ik aangekruisd heb dat ik het leuk vind om te coachen/leiding te geven.
Op hbo stond in de top 3:
1. docent natuurkunde/scheikunde
2. Hoofd analist (laboratorium)
3. Leider - docent kraamcentrum
Op MBO
1.Gezinshuishouder,
2. Groepsleider justitiele jeugdinrichting
3. Begeleider middelbaar beroepsonderwijs.
Heb woe een afspraak met de beste man, en dan zien we wel verder.

Klinkt ff super gezellig die BBQ.
He dat kan ik ook wel organiseren, dat we een meeting hier doen, regel ik BBQ etc.
Wij hadden voor ons in huis feestje c.q Yuma's verjaardag ook een springkussen gehuurd, was ook zeer geslaagd.
Maar sept. haalt dus niks uit voor een meeting begrijp ik.
Tja van okt. heb ik nog geen rooster.
Had iemand nog andere ideeen voor omgeving Den Bosch?
Nee met de darmen gaat het goed. (alleen deze week ff neit, hahaha) Maazr heb sinds 15juli nog maar 1 keer prednison genomen. (verder weiger ik het gewoon te gebruiken, stugkop die ik ben) De medicatie om weer een normale cyclus te krijgen, die willen niet werken.
Vanmorgen bij het CWI geweest, vanmiddag testen gedaan, alleen de beroepskeuze test kan ik thuis zien, de uitslag, nou en daar had ik niks aan. Komt docent uit, en dat zal wel komen omdat ik aangekruisd heb dat ik het leuk vind om te coachen/leiding te geven.
Op hbo stond in de top 3:
1. docent natuurkunde/scheikunde
2. Hoofd analist (laboratorium)
3. Leider - docent kraamcentrum
Op MBO
1.Gezinshuishouder,
2. Groepsleider justitiele jeugdinrichting
3. Begeleider middelbaar beroepsonderwijs.
Heb woe een afspraak met de beste man, en dan zien we wel verder.

maandag 11 augustus 2008 om 21:31

Hahaha, ik vind het een geweeeldige top 2! 
Heulvervelend dat je cyclus zo in de war is. Heb je daar altijd al problemen mee gehad?
(Ikzelf stopte op 27 jarige leeftijd met de pil vanwege kinderwens, en werd vervolgens een jaar lang NIET ongesteld. Daarna af en toe (3x per jaar?) en in het derde jaar zo eens in de 3 a 4 mnd. Een wonder dat ik zwanger geraakt ben van Lieke! Na Sophie bleek ik een of andere hormonale reset te hebben gehad; 't is nu weer net als in mijn puberteit. Cyclus van 27 dgn, heel precies. Maf, toch?)
Hmmm...nog even douchen en dat te bed!
                    Heulvervelend dat je cyclus zo in de war is. Heb je daar altijd al problemen mee gehad?
(Ikzelf stopte op 27 jarige leeftijd met de pil vanwege kinderwens, en werd vervolgens een jaar lang NIET ongesteld. Daarna af en toe (3x per jaar?) en in het derde jaar zo eens in de 3 a 4 mnd. Een wonder dat ik zwanger geraakt ben van Lieke! Na Sophie bleek ik een of andere hormonale reset te hebben gehad; 't is nu weer net als in mijn puberteit. Cyclus van 27 dgn, heel precies. Maf, toch?)
Hmmm...nog even douchen en dat te bed!

maandag 11 augustus 2008 om 22:05

Ja het lab vind ik ook leuk!!!
Wilde biologie gaan studeren toen ik van de vbo/mavo kwam. Maar daar wisten ze niks over, kon dan alleen maar op een laboratorium zitten, en wist niet of dat iets is wat ik mijn hele leven kan/wil.
Scheikunde en natuurkunde, tja dat weet ik niet meer of ik dat leuk vond. Maar Biologie wel!!! Stond bij mij op nr 1!!! toendertijd!
Nee Xop, voor Yuma had ik een strakke cyclus van 29dgn. Nooit eerder of later, kon er soms zelfs dfe klok op zetten hoe laat het begon. EN na de bevalling, een zootje, nog 3 keer regelmatig geweest en net toen man eindelijk zover was voor nr 2, hield het ermee op!!
Komt ooit wel weer goed!!!! (gaan we vanuit dan!!!!)
Maar bij jou is idd ook errug raar. Maar wel fijn toch!! Dat het gelukt is!

Wilde biologie gaan studeren toen ik van de vbo/mavo kwam. Maar daar wisten ze niks over, kon dan alleen maar op een laboratorium zitten, en wist niet of dat iets is wat ik mijn hele leven kan/wil.
Scheikunde en natuurkunde, tja dat weet ik niet meer of ik dat leuk vond. Maar Biologie wel!!! Stond bij mij op nr 1!!! toendertijd!
Nee Xop, voor Yuma had ik een strakke cyclus van 29dgn. Nooit eerder of later, kon er soms zelfs dfe klok op zetten hoe laat het begon. EN na de bevalling, een zootje, nog 3 keer regelmatig geweest en net toen man eindelijk zover was voor nr 2, hield het ermee op!!
Komt ooit wel weer goed!!!! (gaan we vanuit dan!!!!)
Maar bij jou is idd ook errug raar. Maar wel fijn toch!! Dat het gelukt is!

dinsdag 12 augustus 2008 om 13:52

Ter lering ende vermaeck  
Ik was vanochtend zo moe toen ik bij de kdv was dat ik mijn eigen jas ophing tussen de peuterjasjes. Was achteraf gezien best lekker geweest natuurlijk om een ochtendje gewiegd, gevoed en vermaakt te worden. Helaas moest ik dat nu allemaal zelf doen.
Op de terugreis in de auto testte Pipsie even mijn geduld:
de auto is nat... de koeien zijn nat... de bomen zijn nat.... de blaadjes zijn nat... de paarden zijn nat... de boerderij is nat.... de tractor is nat.... de schapen zijn nat.... de straat is nat.... het weiland is nat.... het gras is nat.... de koeien zijn nat (dat maal 5).... de tankauto is nat.... nog een natte tankauto (melktanks we wonen in landelijk gebied)... de man is nat.... de fiets is nat.... de hond is nat..... de sloot is nat (die is dan wel weer leuk)...
Thuis gekomen stap ik uit om de kids uit te laden..... Mama is nat......
Fijn, fijn zo'n peuter 

Ik was vanochtend zo moe toen ik bij de kdv was dat ik mijn eigen jas ophing tussen de peuterjasjes. Was achteraf gezien best lekker geweest natuurlijk om een ochtendje gewiegd, gevoed en vermaakt te worden. Helaas moest ik dat nu allemaal zelf doen.
Op de terugreis in de auto testte Pipsie even mijn geduld:
de auto is nat... de koeien zijn nat... de bomen zijn nat.... de blaadjes zijn nat... de paarden zijn nat... de boerderij is nat.... de tractor is nat.... de schapen zijn nat.... de straat is nat.... het weiland is nat.... het gras is nat.... de koeien zijn nat (dat maal 5).... de tankauto is nat.... nog een natte tankauto (melktanks we wonen in landelijk gebied)... de man is nat.... de fiets is nat.... de hond is nat..... de sloot is nat (die is dan wel weer leuk)...
Thuis gekomen stap ik uit om de kids uit te laden..... Mama is nat......
Fijn, fijn zo'n peuter

dinsdag 12 augustus 2008 om 14:16

Lastig Indian, dat je cyclus niet op gang wil komen. 
Succes met je afspraak morgen, ben benieuwd wat er verder nog uit komt.
Haha, Pips, lachen die Pipsie!
Ik kan je nog steeds niet vinden op hyves trouwens... Ik zal de mijne wel even in de ak zetten.
                    Succes met je afspraak morgen, ben benieuwd wat er verder nog uit komt.
Haha, Pips, lachen die Pipsie!
Ik kan je nog steeds niet vinden op hyves trouwens... Ik zal de mijne wel even in de ak zetten.
                                    'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

dinsdag 12 augustus 2008 om 14:23

Zijn jullie al winterkleren aan het shoppen eigenlijk? Ik heb al wel wat leuke dingen gezien, maar heb me nog beperkt tot 2 pyjama's. Ik wil alles begin oktober gaan kopen, ff lekker de kinderbijslag ernaan op maken   Je weet maar nooit of ze voor die tijd nog een groeispurt krijgt... 

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'

dinsdag 12 augustus 2008 om 14:35

Juultje, ik koop altijd een jaar vooruit. Dus ik heb al 3/4 setjes liggen voor Pipsie. En met wat nog past van de zomer (met lange romper eronder) ben ik al een eind op weg. Ik wil nog wel een "feest setje" kopen. Dat doe ik sinds haar geboorte al (twee per jaar zomer/winter). Voor verjaardagen, kerst, feestjes etc. Dan pak ik "groots" uit. Grin, groots in de zin van "erg feestelijk"   en niet in de zin van duur.
Het goede shopnieuws is; voor Popsie heb ik nog van alles nodig Pispsie heeft toen ze maat 74/80 had daar bijna twee jaar in gelopen dus die kleding kan Popsie nu niet meer aan (tenzij als speelkleren). Ik verheug me er al nu al op om voor haar te shoppen. Ik had afgelopen voorjaar al wel 3 winterbroekjes gescoord en daar ga ik nu leuke tops bij zoeken.
 Pispsie heeft toen ze maat 74/80 had daar bijna twee jaar in gelopen dus die kleding kan Popsie nu niet meer aan (tenzij als speelkleren). Ik verheug me er al nu al op om voor haar te shoppen. Ik had afgelopen voorjaar al wel 3 winterbroekjes gescoord en daar ga ik nu leuke tops bij zoeken.
Had een paar weken terug ook nieuwe dichte schoenen voor Pipsie gekocht... dacht dat ze toen al pasten maar heb niet goed gekeken dus ze moet wel snel een paar andere schoenen.
Vanochtend trouwens megadeal bij de ALDI; vond in de rommelbak een paar leuke schoenen voor Pipsie (zal wel volgend jaar worden, is maat 24) voor 5 euro!
Grin, ik ben erg fan van de nonfood bij de ALDI Heb er ook pc boeken aangeschaft vandaag.
 Heb er ook pc boeken aangeschaft vandaag.
Watr zijn jouw favoriete adressen Juultje om kleertjes te kopen?
                    Het goede shopnieuws is; voor Popsie heb ik nog van alles nodig
 Pispsie heeft toen ze maat 74/80 had daar bijna twee jaar in gelopen dus die kleding kan Popsie nu niet meer aan (tenzij als speelkleren). Ik verheug me er al nu al op om voor haar te shoppen. Ik had afgelopen voorjaar al wel 3 winterbroekjes gescoord en daar ga ik nu leuke tops bij zoeken.
 Pispsie heeft toen ze maat 74/80 had daar bijna twee jaar in gelopen dus die kleding kan Popsie nu niet meer aan (tenzij als speelkleren). Ik verheug me er al nu al op om voor haar te shoppen. Ik had afgelopen voorjaar al wel 3 winterbroekjes gescoord en daar ga ik nu leuke tops bij zoeken.Had een paar weken terug ook nieuwe dichte schoenen voor Pipsie gekocht... dacht dat ze toen al pasten maar heb niet goed gekeken dus ze moet wel snel een paar andere schoenen.
Vanochtend trouwens megadeal bij de ALDI; vond in de rommelbak een paar leuke schoenen voor Pipsie (zal wel volgend jaar worden, is maat 24) voor 5 euro!
Grin, ik ben erg fan van de nonfood bij de ALDI
 Heb er ook pc boeken aangeschaft vandaag.
 Heb er ook pc boeken aangeschaft vandaag.Watr zijn jouw favoriete adressen Juultje om kleertjes te kopen?