M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja juultje dat vind ik ook altijd zooo llief. Als je kindje door de telefoon praat.

Yuma doet dat ook, en kust ook veel door de telefoon. Errug schattig.

Motor rijden gister en vandaag ook gedaan, ja alleen naar het werk toe. Was alleen vandaag wel tot op mijn string nat. (20:30u was ik klaar met werken) Bah regen.

Nou kom snel weer terug.

Ff ter herinnering, donderdag zijn we op vakantie, ben dan ff 1,5 week afwezig
SHIPS heel bereicht en met kopie paste ging t mis...

kom morgen nog wel weer een keer
Nee, daar heb ik echt geen zin in om de hele dag naar de OS te kijken. Alhoewel die hardlopers er ergghh lekker uitzien, tenminste de donkere versies (hahaha)

OS boeien mij dit jaar weinig........ Op de een of andere manier ontbreekt de zin om te kijken helemaal. Best gek, want andere jaren kijk ik best trouw.

Oh, Merel, vreselijk als je hele bericht verdwijnt. Heb dan meteen geen zin meer in alles nog een keer te typen; akelig gedoe.

Hmmm... en verder niet zoveel te melden. Ben vanochtend al om 7:30 u begonnen, en kon toen al aan de verkeersdrukte merken dat de vakanties hier definitief over zijn. Jammer!
Goedemorgen!!

Juul, dat klinkt als een lekker weekend!

Ik vind het ook altijd zo lief als Milena door de telefoon praat. Haha, ik vind haar eigenlijk sowieso wel lief

Xop, files??? In het noorden??? Ik wist niet dat daar zoveel mensen woonden *duikt weg*

Ik kijk eigenlijk ook nauwelijks OS. Alleen gisterenavond heb ik even gekeken. Meestal kijk ik altijd, maar nu niet. Ik moet ook zeggen dat ik winterspelen leuker vind dan zomerspelen.

Milena vanochtend weer naar kdv gebracht. Ze zat al de hele ochtend te zingen "ik mag naar school toe, ik mag naar school toe" Dat lied weer steeds harder naarmate we dichterbij de school kwamen. Uiteindellijk hoorde ik bij iedere stap SCHOOL stap SCHOOL stap SCHOOL. Volgens mij had ze er wel weer zin in Er kwam ook meteen een vriendinnetje op haar afrennen en ze gingen samen Milena's poes Kitty sleutel (= eigenlijk een haarelastiekje) keuren en gebruiken. Lief hoor 2 van die giechelende meisjes.
Cuties...........
Hahahha, en neeeuuuhhhh...."file" is een groot woord. WIj Noorderlingen balen al als een stekker als we driemaal voor een rood verkeerslicht moeten wachten. Erg he?!
Q, ja al die donkere mannen afgelopen weekend, daarom gaf ik de hint

Men, die ene Jamaicaan (spel je dat zo?) die mocht er wel wezen. Ben wel eens wezen stappen met een Kaapverdiaan die leek er wel wat op (was baseballspeler).

Hmmm... ik neem helemaal afstand van de woorden van Xop. Vent werkt in het Noorden en staat iedere dag bijna 2 uur in de file! (owww... sufferd die ik ben, hij werkt in Overijssel, das geen Nooorden LOL).

Ga maar weer slapen
Trusten, Pips!
ha ha ha!!! Ik lig in een deuk!!!!

Stelletje zijn jullie.

Jasper is zo goed als beter. Vanmiddag naar de ha, voor mezelf en voor hem. Q, ik zie de stuip aankomen, allerlei symptonen zoals snelle oppervlakkige ademhaling, suf worden etc. Dus als ik het zie, geef ik hem gelijk een paracetamol zetpil. Dan gaat t meestal weg. Advies vd huisarts.

Verder mag hij niet boven de 39 graden uitkomen, dan altijd zetpil.

Jasper slaapt nog steeds heerlijk in zn nieuwe bed. Echt vrijwel geen enkel probleem gehad met de switch. Eerste avond huilen, maar hij had mij ook erg weinig gezien. Volgende avond ook, maar ging toch lekker slapen al in t bed. Viel er wel uit dus toen in zn oude bed gelegd. Hekje gekocht en sindsdien slaapt hij prima.
koffie, zwart graag...
Ja had dus een heel bericht gister, hopen

Syl, Valentijn heeft ook aanleg voor stuipen, al heel wat keren de ambulance gebeld wij krijgen tegengesteld advies van de kinderarst mbt stuipen. Geen paracetamol, want dit veroorzaakt koortspieken. Gedurende de werking van de pil is de temp laag, maar je weet nooit wanneer deze uitwerkt, dus dan ontstaat er een piek, stuipen ontstaan juist door deze pieken. Zij geeft aan dat bij stijgende koorts we juist alle kleren moeten uitdoen zodat hij op een natuurlijke manier de warmte kwijt kan. DIt advies kregen we na 2 stuipen in 1 koortsperiode en met de ambu naar het sophia werden gebracht, brrrr. Gelukkig hebben we het daarna niet meer meegemaakt want het is afschuwelijk. Wel hebben we een tube stesolid/diazeopm gekregen, dit mag je anaal toedienen als een stuip langer dan 5 minuten duurt, dus alleen de acute fase, niet de suffe/slappe fase.

Scoob geniet ervan!

Juul, klinkt als een heerlijk weekende. Schattig dat Lynn door de telefoon praat. Valentijn doet dat ook en zegt dan bv : Kijk papa ik heb een ijsje,"en dat houdt ie dan voor de telefoon, denk dat papa het dat kan zien. hahahaha

Q ik wel wel een keer een mini meeting hoor, ik woon maar 20 minuten bij jou vandaan denk ik!

Xop wat heerlijk dat jullie het huis hebben , je zal nu wel een dukke periode tegemoet gaan?

Wij hebben een klus en werk weekend achter de rug, ik moest zaterdag werken en Valentijn heeft bij oma gelogeerd. We hebben alle deuren afgebrand, geschuurd en in de grond gezet, pffff. Ook nog geholpen bij mn vriendin die gaat emigreren naar Zweden. Gisteravond was de hele bups hier aan het eten, erg gezellig maar vermoeiend. Zometeen ga ik werken, Opa en oma zijn er en gaan naar Plaswijck park met Valentijn.

Daaag mereliena
Wow, Merel, dat was me het weekeinde wel, dan! Oh jee, en als ik lees over afbranden, schuren (gatver, vooral schuren) en in de grondverf zetten...... hahaha, dan denk ik met gemengde gevoelens aan de koop . Ach, maar ergens heb ik er ook wel erg veel zin in. In die periode van veel samen klussen, beslissingen nemen, het huis mooier zien worden enz enz. Maar het moet voor mij wel te overzien zijn, qua tijd. En dat is wel zo met dit huis; we gaan huiskamer, hal, keuken en alle slaapkamers aanpakken qua verven en behangen. En dat is het dan ook! Planning is dat we beide 3 weken vrij nemen begin 2009, en dat schoonpa ook die 3 wkn overdag meehelpt (is dan met pensioen ). Dan moeten we toch een eind kunnen komen?!

Werk ze, Merel!
Haai,

hier druk druk druk.

Ga SPH doen, heb me aangemeld, gesprek gepland met de werkgever. EN kan instromen, kreeg ik vandaag bericht van.

au au au vanmorgen bij de tandarts geweest, doet nu nog zeer.

Ook vanmorgen nog bij het ZH geweest, alles ziet er best goed uit, hij hoopt dat mijn cyclus nu normaal doet (wij ook!!), en dat binnen nu en 4 dgn toch een eitje gaat springen. Er groeid er 1tje sinds van de week, de adnere zijn gestopt. Dus we duimen door!!

Zo jullie zijn weeer op de hoogte tot straks!
GM
Mogge!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
errug rustig hier.
Goeiemiddag!

Heb ook weinig tijd; erg druk op 't werk. Nu even pauze, maar die wordt ook steeds onderbroken door mensen met problemen/vragen/weetikhetwat.

Dusseh... tot morgen, denk ik!
succes Xop!!
Xop, ik hoop dat het niet alleen kleine Chineesjes zijn die vragen stellen LOL. (ik doe momenteel een halfslachtige poging om weer te lijnen maar ik groei alleen maar, doe dus "iets" verkeerd .

Zonet meevallertje met berekening kostprijzen, JEUH! Kan de eindprijs een heel eind naar beneden of ik kan vele Euro's meer per dag gaan verdienen :-) Maar goed, er kan ook zo een tegenvaller binnekomen (ben offertes aan het opvragen).

Indian. Leuk SPH. Ik heb in mijn studententijd veel met SPHers samengewoond. Vond een aantal richtingen erg interessant. Lees ik er nu overheen? Ik kan niet vinden welke richting jij wilt gaan doen?

Ik stuur even positieve vibes naar die eitjes van je :-).

Heb net een nieuw topic over Pipsie geopend. Ik word soms helemaal "naar" -bij wijze van- van dat kind, kan best wat hebben maar ze weet soms 3 keer op een dag waar ik aan denk. Best vervelend soms. Heb ook het gevoel nooit meer "alleen" te zijn.
Ja Pips, de SPH, gewoon de complete opleiding. Ben wel bezig om te kijken of ik kan instromen. Dat kan, maar heb 3 opties.

1. ik start in het 2de leerjaar, de opleiding duurt dan 3jaar.

2. ik start vooraan, de verkorte route, de opleiding duurt dan 3jaar, maar kan vrijstelling vragen voor modules die ik gehad heb.

3. via de LOI (of bijv nti, ncoi)

Mijn voorkeur ligt voor optie 2.

Ben nu dus voor mijn vakantie nog druk druk druk.

Oh en dankje voor de positieve vibes. Hoop echt dat het nu eens allemaal werkt.
Misschien helpt de vakantie een beetje mee Indian!

Goede voorbereiding gewenst :-)

Even wat anders, in het kader van mijn oppimp actie was ik even aan het surfen naar tips mbt. het opsteken van lang haar (ik laat mijn haar groeien). Kom ik op zo'n forum van tieners terecht. NIets mis mee maar menomen wat voelde ik mij oud... de taal die ze daar "spreken" (lees: typen). Ik snap er soms geen hout van! Sommige zinnen moet ik echt een paar keer bestuderen eer ik begrijp wat er staat. ik wordt echt oud Nu is het officieel!
Indian, maar binnen SPH kun je toch bepaalde richtingen kiezen. Iets van zorg voor kinderen, zorg voor gehandicapte ouderen of zoiets? (Wel de klok horen luiden maar kan de klepel niet vinden .
Haha, Pips, ik kan daar ook geen touw aan vastknopen hoor. Dan zijn we allemaal oud denk ik...

Vanmiddag ff in een kledingzaak hier in de buurt geweest, ik wilde nog wat shirtjes in de uitverkoop halen voor Lynn. Goed geslaagd, twee shirtjes voor nu en een korte broek en twee shirtjes voor volgend jaar. Lynn liep op een winterjas af: riep oohh, die is mooi en wilde 'm uit het rek trekken, Ik heb toch maar even de juiste maat gezocht ( ) en even gepast. Ze was er erg blij mee, straalde helemaal, dus ik heb 'm maar gekocht Hebben we dat ook weer binnen, hij is nog iets te groot, kan ze er mooi de hele winter mee doen!

Ik zou ook voor optie 2 kiezen denk ik, Indian.

Ik heb je topic gezien Pips, ik heb er geen ervaring mee, geen tips voor je dus helaas.

Ik ben trouwens wel wat geinspireerd door je oppimpactie, Pips, maar dan in het kader van kleding. Ik besteed daar nu meer aandacht aan, geef er ook wat meer geld aan uit. In oktober ga ik shoppen met m'n moeder en op de planning staan een (spijker)rok en laarzen. Ik ben benieuwd of ik het echt koop! Hopelijk ben ik dan toch wat afgevallen.., het lukt voor geen meter op het moment.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hi Juultje,

Ja, dat oppimpen heeft heel wat teweeg gebracht. Op diverse topics wordt ik er op aangesproken. Erg leuk want zo wordt ik er zelf regelmatig op aangesproke en zak ik minder snel weg. Ik zit nu zelfs "aangekleed" achter de pc. Voorheen zat ik rustig de hele dag in mijn pyama achter de pc als ik de deur niet uithoefde. Wel vervelend als er dan iemand aan de deur kwam trouwens....

Leuk dat Lynn zo bij was met haar jas!

Ik heb ook een spijkerrokmissie! Ik zag er een staan in de H&Mcatalogus en vind die erg mooi op de rafelrand na. Er zit een hele groffe rafelrand onder en daar houd ik niet van. Vond het model wel mooi.

Ik ga in september shoppen (hopelijk als we op vakantie zijn, zonder Papsie, Pipsie of Popsie :-)). Lekker alleen weg als zij naar de dierentuin zijn :-) (alleen weet Papsie nog niet dat ik niet naar de dierentuin wil....). Hij denkt nog steeds dat ik mee ga (Emmen). Misschien moet ik alvast beginnen met wat voorwerk....

Welterusten!
NB

Het lukt met niet om lappen tekst in de ak te zetten (ondernemingsplan). Ik zal het nog eens proberen en anders mail ik het wel. Hoor graag op en aanmerkingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven