M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geen probleem wat mij betreft, Indian! Ik sta er nu veel relaxter in (ik had verteld toch, over het gesprek tussen man en mij op vakantie?). Ik ben blij voor je!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ooooooooooooooooooooooooooow Indian, supersupersuper!!!! Spannuuuuuuund, ik ga mij 2 verstuikte duimen duimen!!!

***grijnz*** Merel is nog steeds in een gehypnotiseerde toestand volgens mij ***grijnz***.

Pips, is het gelukt met je nieuwe wagen in elkaar zetten? Lekker naar buiten geweest met je meisjes?

Oooo Frans, de efteling is zoooo leuk! 'vroeger' ging ik ieder jaar met een vriendin, sinds Marit er is ben ik niet meer geweest. Leuk dat Milena het (gedeeltelijk dan) ook leuk vond! En panda droom, das ook eng!!!

Hoe is het afgelopen bij de HA?

Hmm Lenny. Moet eerlijk bekennen dat ie bij mij een beetje van zn voetstuk is gevallen (duikt onder tafel met een extra pan op mn hoofd ter bescherming ). Heb nu 2x meegemaakt dat ie gewoon echt slecht optrad en vals zong.

Leuk trouwens dat er meer mensen van dat soort muziek houden! Kent hier iemand Placebo? Muse? Linkin park heb ik wel een x live gezien, zooooooo gaaf!

Voor Marit bestonden mijn (zomer)vakanties vooral uit het bezoeken van festivals (met tentje, kisten, butagasje enz).

Kent iemand hier Dour? Is echt een aanrader, superalternatief, komen veel 'onbekende' bands, die vaak een paar jaar later wel bekend zijn.

Ik mis het ook zooooooo! Dat 'was' toen echt mijn leven (hmm klinkt wel een beetje dramatisch nu). Sinds deze week heb ik via hyves weer een oud schoolvriendinnetje gevonden, en zij blijkt nu ook van de Backstreet Boys af te zijn en van dezelfde muziek te houden. Ben haar ook een x tegengekomen op Rock Werchter ooit, heel grappig. Zij gaat vaak naar concerten, volgende keer mag ik mee! hahaha, nu eerst een baan vinden wat beter betaald. Puur financiele kwestie dat ik dat soort dingen nu nooit meer doe.

Maarrrrrrrr ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn scriptie is goedgekeurd!!!! Weer een stapje dichterbij een diploma. Nu nog 'even' verdedigen (oooow schijt nu al 7 kleuren als ik dr aan denk*gruwel*) en dan ben ik echt klaar. Helaas weegt die verdediging ook heel zwaar en is dat nou niet bepaald mijn sterkste punt.

Euhm en verder, Marit mag dinsdag voor het eerst naar de PSZ! Ze gaat 2 ochtenden in de week, ben heeeel benieuwd hoe het gaat (en ook hoe ik dat logistiek moet zien te regelen ivm werk). Tsja, even in standje go with the flow!
Ja dat weet ik nog Juultje, maar wist niet 100% zeker hoe je het op zou pakken.

Hey Tiramam, leuk dat je er weer ff bent!! Wow knap hoor, scriptie af en goed gekeurd!!! Hey en die verdediging lukt jou ook wel!! Jebentgoed,jebentgoed,jebentgoed!!!! Go for it!!

Leuk Marit ook naar de psz. Yuma gaat ook 2 ochtenden!! Nu herfstvakantie bij ons (ja volgende week)

Oh mag ik nog ff, gister wel 100x op de test gekeken en de streep staat er nog steeds!! Hij is goed te zien, maar durf het nog niet te geloven. Ben gewoon bang dat die streep er voor de lol staat en dat ik morgen geen streep krijg.

Maandag ZH bellen, en dan mag ik 27okt komen voor de eerste echo!! (dan 6weken)

Tiramam, hoe heb je je duimen verstuikt...au??

Maarruh, wij zouden toch nog een keer meeten?? Gaat dat nog lukken dit jaar? Misschien fijn voor Tiramam als zij haar scriptie heeft afgerond, met diploma op zak dus!!

(sorrie dat ik voor jou praat Tiramam)

Yuma zit nu Frank&Frey te kijken. (die hond en die vos! Heeft hij gister ook gezien, hij vond het erg leuk!!)

Ik ken al die music niet. Linkin Park wel!! Maar die andere......nu zeggen namen mij zo ie zo altijd al weinig. moet de nr horen, dan weet ik het wel.

Bleh. moet werken vandaag van 14-22 en morgen van 7-14u. Heb er 0,0 zin in!!!

Maarja, kom straks nog ff of morgen! Doei fijn weekend iedereen!!!

[fgcolor=#FA24F2]

Hi!

Hier even teken van leven! Te veelbezig geweest met andere dingen waaronder nieuwe hobby: taarten met fondant en lekkere vulling maken, doe jij dat ook wel eens pips?

Veel gewerkt om iets af te maken.

Veel logeetjes gehad

Maar nu weekje vrij. Volgende week vrijdag pas weer werken. Laura heeft nu weekje vakantie.

Wauw Indian, duim voor je dat het echt zo is! Echt super!

In het kader van uitjes: gisteravond naar Jochem Meijer geweest. Wat heb ik gelachen. Die man is zo goed met woordgrappen en typetjes doen. Echt heerlijk ontspannend.

Die bands die voorbij komen super gaaf! Coldplay vind ik ook echt gaaf. Ik heb een broertje die helemaal ook weg is van die vagere bandjes. Wij noemen het altijd 'vage (naam broer) shit!' Muse ken ik door hem dan ook. Ken je dan ook de band Johan?

Hij gaat ook altijd naar pinkpop, lowlands etc.

Hou het verder ff kort

Kids zijn nu uit logeren, lekker rustig weekendje met man.

greetz Scooby!

/fgcolor]
Hey Scooby, geniet van je weekend!!!
Jammie SCoob ook al aan de lekkere taarten! Weet je nog die taart die Pips had gemaakt,t oen we daar waren, *kwijl*

Ik heb hier gewoon een kwarktaart uit een pakje gemaakt . Ik vinnem zelf heeeeeeeerlijk

Tira, jeuj wat supergoed dat je scriptie is goedgekeurd. Enne wat betreft die verdediging, dat is vreselijk, maar komt helemaal goed. Niemand daar weet meer van het onderwerp dan jij. En jij weet er veel van, want je hebt je scriptie erover geschreven. Je kan het!!

Merel, dat klinkt wel vaag toch, gehypnotiseerd worden. Ik moet dan meteen aan Rasta Rostelli denken en dat iedereen dan smullend een hap citroen neemt Maar das vast mijn fanatasie die soms een beetje te goed werkt
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Indian, die streep staat er morgen weer hoor!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja Frans, eigenlijk weet ik dat ook wel!!! maar toch.....

(zal erg raar kijken als die er morgen niet zou staan) Maar vent geloofd het pas als er morgen weer een streep staat!!

Eigenlijk mag/mocht ik het geen licht streepje noemen, hij staat er duidelijk, maar is niet heel dik!

Mmmm die kwarktaarten, die zijn idd lekker!!!

Scooby, wij lusten ook wel een stukje!! ;)

Nou, Yuma net in bed, wilde eigenlijk ook ff slapen, maar ja moet om 13:30u al weer weg. Gaan werken. Dus ga maar effe douche. Nog effe snel met de hond eruit!!

Tot vanavond of morgen avond.

Morgen werken tot 14u, en om 16u gaan we weer uit eten, dus zal tussendoor denk ik niet komen!

Indian, ik vind het alleen maar erg leuk voor je! Natuurlijk wil ik zelf ook wel, maar ik weet nu dat dat waarschijnlijk nog wel gaat gebeuren.

Lynn is is echt strontvervelend vandaag. Kan ze ook niet echt wat aan doen volgens mij, 3 dagen kdv gehad deze week en erg verkouden, dus ze zal niet helemaal lekker in haar velletje zitten, maar toch. Ik word er doodmoe van. En ja, vooral ik, manlief ligt ziek in bed. Hij is al ruim een week ziek, maar het leek beter te gaan. Nu helaas toch koorts (39 graden) gekregen en weer ingestort. Hij heeft bronchitis, maar moet wel opletten dat het geen longontsteking ofzo wordt.

Vandaag niet zo veel gedaan dus.

En over samen op stap gaan: volgend weekend hebben we een expositie in Amsterdam en daar knopen we een nachtje in een luxe hotel aan vast . Lekker uit eten daar, lekker uitslapen, hmmm, heb er nu al zin in! Doen we onder het mom van 'directieweekend' Lynn gaat een nachtje naar mijn ouders, vindt ze altijd leuk. Haha, mijn ouders krijgen dan wel bezoek (oom en tante van mij), ze waren in staat het af te zeggen voor Lynn. Die zijn ook niet wijs hoor, maar ze komen nu gewoon, maakt ook niet uit dat Lynn dan bij hen logeert.
Tira, wat goed dat je scriptie is goedgekeurd! De verdediging gaat vast goedkomen!

Frans, hoe gaat het met jou? Hoeveel weken ben je nu? Snapt Milena er wat van?
ff snel voordat ik ga werken.

maar er stond weer een streepje!!! (ik had ook niet anders verwacht, maar man maakt mij erg onzeker, hij geloofde het niet. Hopelijk nu wel!!)

Nou ben weg, ga anders te laat komen!! 7u beginnen. tot 14u bleh!
Jeeeh!!
He tira, we hebben dezelfde muzieksmaak!

En inderdaad, sinds Jasper er is doen we t ook vrijwel niet meer, naar optredens gaan. Eigenlijk best jammer.

Lenny vond ik 12 augustus super in HMH, daarvoor 4 of 5 jaar geleden in de Arena gezien en daar was hij ook waanzinnig.

In de HMH zijn de recensies geweldig van.

Indian, Wat geweldig zeg!

Je walst helemaal niet over mn gevoel. Tis alleen denk ik moeilijk als mn vriendin die nu "bezig"is zwanger wordt. Tis allen moeilijk als de personen me dicht bij staan. Bij anderen denk ik: leuk!!

En als mijn tijd komt, is t ook goed. Als t zo blijft, heb ik ook 1 van de 2 mooiste mannen in mn leven erbij gekregen.

Vd week dacht ik mensen die ik via via via via ken. Geen cent te makken, beetje verknipt etc. en 3 kids. Denken niet aan financien, of t leven juis tis etc maar doen gewoon.

Zei gisteren tegen mn moeder. Waarom moet ik dan alles perfect hebben voordat ik die stap neem?

Nou omdat jij verstandig bent zei ze ha ha ha

Bank is er. Syl is helemaal happy!!!!!!

Zit alleen nog op keukenstoel want stoel in met protector ingespoten en was vanochtend en nu nog niet droog.

Bank is verkocht, nu alleen de fauteuils nog. Morgen brengen we ze naar de garage van mn ouders, want nu staan ze in de weg.

Mooie grote plant gekocht dus mn woonkamer is helemaal gerestyled met de nieuwe bank, kussens en plant.

Helemaal blij
koffie, zwart graag...
En Syl...kun je nu wel zitten??

Wij hebben dat ook hoor, alles moet eerst in kannen en kruiken zijn en dan aps een stap (wat dan ook) nemen!

Wow, ben echt zoooo blij!! Morgen het ZH bellen en 27okt mag ik komen voor een echo en zo! Leuk, leuk, leuk!!

Net heerlijk uit eten geweest met vrienden. Kun je 2uur eten voor 25,95 pp. (yuma gratis)

Lekker veel keus....maar twijfelde, mag je nu wel of niet gerookte zalm?? niet gedaan, dacht van niet.

Maar man hefet zijn mond kunnen houden! Da's wel fijn.

Oh Yuma's wang is erg geel met blauw. Hij klaagt ook nog af en toe over au.

Hoe is het hier met de zieken?? (bij Pips en Merel dacht ik)

Morgen vrij zwemmen, is herfstvakantie hier nu!

En even nieuwe bikini kopen deze week. De oude zijn echt versleten of te groot, en 1 kan ik niet met baby/peuter zwemmen aan omdat daar kraaltjes op zitten en dan doe ik Yuma zeer.

Nou we gaan er hier even 1 in zijn pyjama hijsen en een fles geven. Hij klaagt al 3 dagen over: ik ben moe!! En dat soms al om 16u.

Pfff dadelijk komt die drukke sint tijd weer.

Wij hebben in 1 weekend 4 sint dingen. (28-29nnov)

zaterdag ochtend op mijn werk (als het goed is, uitnodiging volgt nog)

Zaterdag avond bij ons thuis incl etentje (alvast voor kerst)

Zondagochtend sint op het werk van manlief

Zondagavond sint bij schoonouders.

Druk, druk, druk dus weer!!

Oh lieff, man vroeg vanmorgen meteen, nadat hij toch overtuigd was van de duidelijk streep en mij feliciteerde, dat ik vorige week wat alcohol had gedronken(derde week) . Had het er met hem van te voren wel over gehad, op de een of andere manier had ik al het gevoel zw te zijn/worden. Heb niet veel gedronken en kan ook nog geen kwaad. nu drink ik natuurlijk niet meer.

Nu 4weken en 1 dag!! zwanger, hihi.

Nou ga ff bellen, zie jullie straks of morgen weer!!!

Vanmorgen heerlijk gezwommen.

Net manlief aan de telefoon, hij komt zsm naar huis, hij is ziek. (en zoooooo zielig ahum!!)
Indian, VAN HARTE!!!!

Ik ben heel blij voor jullie en wens je een hele fijne zwangerschap toe!

Pips (aan het bijkomen van ontzettend leuk weekendje weg)
Hey Pips, leuk dat je er weer bent!! EN dankje!!

Wel genoten dus, het weekendje. Het weer was heerlijk!
Ja, grijnz, van terras naar terras naar terras... :-)

Maar tjonge het is bij jullie toch nog snel gegaan hoor, geweldig!
Da's toch ook lekker Pips!!!

Snel gegaan, ja aan de ene kant wel, aand e andere kant bniet. Maar eigenlijk wel, hihi volg je hem nog.

Dit was de ereste ronde dat de medictie aansloeg, en (gelukkig) ook meteen raak!!

Zo, eindelijk de puf om iets te schrijven. Gisteravond was ik helemaal op.

Indian: super meid, dat je zwanger bent! Heb je je afspraak voor de echo al? Dat is altijd een mooi moment.

Juultje: hoe gaat het met je man, is die al wat opgeknapt en is Lynn d'r bui al over?

Tiramam: goed zeg dat je scriptie goedgekeurd is. Alvast weer een stapje vooruit. Leuk dat Marit naar een psz kan. Ben benieuwd hoe ze het zal vinden?!

Dames: ik deel jullie muzieksmaak niet. Wat een herrie, vind ik jullie smaak. Ach, ieder zijn meug, toch? Ben meer into the blues, soul, salsa/aanverwant, r&b en zelfs klassiek komt op mijn lijstje voor.

Het weekendje Limburg was lekker, maar toch ook vermoeiend. We logeerde in een groot huis, met dito tuin en een stuk bos eraan. Emdin heeft zich kostelijk vermaakt. We hebben kastanjes gezocht en bewaard (er staat nu een vaas vol kastanjes op tafel), stokken gevonden en gegooid, mooie blaadjes verzamelt en hij heeft "eieren gebakken" in een stuk van de tuin, lekker geschept met zijn harkje en schepje. Ze hadden 2 grote honden, waar ik wel voorzichtig mee moest wezen. Toen we zondag weer weg gingen, waren de honden eindelijk aan ons gewend, maar ja, toen moesten we weer weg. Nadat we na 2 uur rijden weer terug waren, zijn we ook nog even in de kinderboerderij geweest. Zo kon Emdin toch nog beestjes aaien.

Indian: wat een sint-feesten heb jij? Dat je daar allemaal puf voor hebt. Nee, ik ga slechts met Emdin naar mijn werk toe voor het Sintfeest, zullen het wel op de creche ook vieren en wie weet vieren we het thuis ook nog wel. Weet het eerlijk gezegd nog niet. Is afhankelijk van mijn familie, want om nu alleen met Emdin Sintfeest te vieren, vind ik helemaal niet leuk. Kind komt trouwens echt niets tekort. Hij heeft onlangs nog een ton met Duplo gekregen (van beide oma's) en een Nijntje laptop (van mama).

Wel waardeloos momenteel dat hij ineens uit een hoop broeken is gegroeid en dat ik nu als de sodemieter nieuwe broeken moet gaan kopen. Ik grijp niet graag mis, dus van de week maar weer eens op jacht.

Oke, ga nog even de film afkijken (Pirates of the Carribean) en dan nog surfen en dan slapen. Alvast welterusten allemaal!
Oh Q, die heb ik nog vergeten sint op de chrech!! De 23ste nov wordt de sint hier binnen gehaald. (altijd erg laat) We wilden het eigenlijk ook spreiden maar is (weer) niet gelukt. Voordeel is wel, we zijn er in 1 weekend vanaf. De week ervoor is het intocht, dan krijgt hij 2 cadeautjes, en dan 5 of 6 dec nog van ons. En 1 of 2 keer schoen zetten.

Ja heb die ook gekeken, de pirates of de carribean. Erg leuke film(s) Wel eerst grays anatomy en toen pas naar de pirates.

Heb 27okt de eerste echo, om 9u 's morgens!!!

Nou straks even da tattoo afzeggen :( maarja is voor een "goed doel" Dat wordt eind juli begin aug dat ik een nieuwe afspraak kan neerzetten. Kan ik wel meteen een tattoo met de naam van de nieuwe baby erbij zetten. (netzoals het armbandje wat ik heb met Yuma erin!)

Tiramam, al je verdedigend gesprek gehad???? Je kunt het meid!

Fijn dat jullie genoten hebben Q in Limburg. Waar zat je ongeveer in Limburg? (limburg is hier 15 a 20min vandaan)

Indian, wij kiezen er bewust voor om sommige Sintactiviteiten niet te bezoeken. We gaan dus niet naar SInt op het werk van Papsie. Grijnz, en mijn eigen bedrijf heeft geen Sint Als er op de kdv of de psz wat gedaan wordt dan gaat Pipsie naar een van beide vieringen en niet naar allebei.

Als het goed weer is gaan we naar een intocht en we vieren het thuis. Dat lijkt me meer dan voldoende. Ik ben erg voor het vieren van Sinterklaas (heb jaren in plaatselijke Sintcomm. gezeten) maar om nu 4/5 keer bij de goede man langs te gaan vind ik persoonlijk wat te veel.

Ha, 27 okt. de eerste echo. Gaaf hoor! Ik heb gister onze DVD met echo's nog eens bekeken. Je kon toen al goed zien hoe Popsie er later uit ging zien.

Wil je eens een foto plaatsen van de foto van de tattoo van Yuma? Ben wel benieuwd eigenlijk :-)

Q, ik ben zoals jij meer een alleseter wat betreft muziek. Maar boven dat ben ik fan van live muziek. Pas dan doet muziek echt iets met me.

Zijn er hier meer fans van GA (serie op Net 5)? Ik neem het weer wekelijks op, net als Men in trees. Heerlijke tv om ongestoord en in mijn eentje te kijken op vrijdagavond als Papsie weg is :-)
GA...Greys anatomy?? Ja hier fan van!! En donderdag begint prison break weer!!!!

Sint op de psz is heir in de tijd dat ze er ook zijn! Dus daar doen ze automatisch aan mee. Op het werk bij manlief is errug leuk!! Bij ons op het werk is voor mij het eerst, ze doen dit dan ook samen met de bewoners, dat lijkt mij wel leuk om bij te zijn!

En de opa's en oma's ja die hadden we liever niet in 1 weekend gehad, maar dat is weer niet gelukt! Voordeel ios wel, we zijn er in 1 keer vanaf!

Wij gaan ook niet naar andere intochten kijken!! Vind het hier in het dorp voldoende!

Leuk om die dvd terug te zien. Had je een 3d ofzo laten maken??

Nou mag (moet) dadelijk gaan werken, 12-20:30u. Tot vanavond!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven