M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Indian, idd. we konden voor 10 Euro bij de 20 weken echo een DVD met foto's en film kopen. Das geen geld dus dat hebben we gedaan, ben er nu erg blij mee.

Prison Break ken ik niet. Klinkt als "spannende serie over criminelen"?

Wij kijken momenteel twee keer per week naar de Soprano's (we zijn net begonnen en die serie liep geloof ik 7 jaar dus we kunnen nog even vooruit).

Even een vraagje: als jullie kind nog slaapt s middags. Hoe laat gaat hij/zij dan naar bed toe?

Pipsie wil niet meer naar bed s middags maar stort dan om 14.30 helemaal in, gaat dan slapen om 15.30 en wordt dan vlak voor bedtijd weer wakker. Zo gaan we het dus maar niet weer doen (was test ). Als ik haar om 12.30 op bed breng blijft ze spoken tot 13.30/13.00 uur en gaat dan pas slapen om ook na vieren wakker te worden. Ben er wat middagslaapje betreft nu dus even af.

Ga me klaar maken om kids op te halen van kdv. Heerlijk gewerkt zonet (ben aan het netwerken, moet van mijzelf iedere dag iemand bellen/mailen om een gesprek aan te knopen over mijn bedrijfje "'sigh").
Ow, Juultje. Ik ben benaderd om weer in een kunstcommissie te gaan zitten (kunstenaars, dichters etc. schouwen voor een evt. uitnodiging tot expositie). Erg leuk natuurlijk maar op dit moment eigenluks niet zo slim om te doen...
Pips, ik probeer Yuma er altijd (al) om 12u in te hebben, dan valt hij wel snel in slaap. Als het tegen 13u wordt duurt het soms wat langer. En na 13:30u is hij er vaak overheen. Hij zegt soms wel eens dat hij hoeft te slapen.

Dan zeg ik altijd dat hij dat ook net hoeft, maar gewoon even lekker liggen bij zijn slapende beer en vriend (2 knuffels)

Da's echt niet duur Pips!! Leuk zeker! Had je dat emt pipsie ook?

Pff ben totaal op!! Lang gewerkt van 12-20:30u. Is eigenlijk maar 8,5u maar is toch errug lang!!!

Vanmiddag naar het circus, leuk, leuk, leuk!!!

(hoop ik dan, hihi)

Dadelijk even naar de 65ste verjaardag van opa.

Tot straks!

Hoi,

Kun je Pips niet korter laten slapen smiddags? Meestal slaapt Milena smiddags een uurtje en dan gaat ze om 1900 uur weer naar bed. Meestal (maar helaas niet vanochtend) slaapt ze dan tot 700 uur de volgende dag. Maar tegenwoordig slaat ze wel eens haar slaapje over, omdat we ergens anders zijn. Dan haalt ze het ook gewoon tot 1900 uur en slaapt ze tot 800 uur de volgende ochtend ofzo. Ahum, ik heb dus gewoon een heeeeel makkelijk kind wat betreft slapen eigenlijk. Ze wordt wel altijd snachts nog eventjes wakker en ik moet er dan heen, maar dat is altijd maar heel kort (minuutje ofzo) en dan ga ik meteen plassen. Moet toch een paar keer snachts.

Milena is gek op activiteiten en uitjes enzo. Onze weekenden zitten dus vaak helemaal vol met bezoekjes, zo van de een naar de ander. Ze gaat overal op bed en vindt het allemaal heel gezellig. Wij lopen dus lekker een berg sintactiviteiten af. Ze vindt het allemaal prachtig (althans, zolang ze niet bij de goede man op schoot hoeft, vrees ik. Vorig jaar was dat huilen toen de sint op vents werk was ). Zwarte Piet vond ze niet eng trouwens, maar dat kan ook komen omdat ze daar steeds handenvol pepernoten van kreeg . Wij hebben Sint intocht, Sint op vents werk, Sint op kdv, Sint bij ons met schoonmoeder, schoonzusje en vriend en Sint bij mijn ouders met opoe en oude opa, mijn zusje en haar man erbij. Ik vind het zelf wel een mooie gelegenheid om haar wat nieuw speelgoed te geven, ze is een beetje klaar met het speelgoed wat ze nu heeft. Dat pak ik dan meteen in en zet ik op zolder.

Q, weekendje Limburg klinkt goed. Jammer dat er twee grote honden waren, dan moet je toch steeds goed opletten met Emdin.

Indian, leuk naar het circus. Bij ons staat er ook een circus nu (in de stad, niet in de achtertuin ). Zat te twijfelen of ik zou gaan, ik denk dat Mileen het al wel leuk vindt, maar vorig jaar waren die kaarten wel erg duur vond ik.

Zondag zijn we lekker gaan zwemmen met zijn tweetjes. Was erg leuk, MIlena geniet zo van het zwemmen. Daarna hight tea bij mijn ouders, was wel gezellig. Maandag en dinsdag gewerkt. Waarschijnlijk voor de laatste keer in deze klas. Jammer, want het liep net lekker. Volgende week is het herfstvakantie en ben ik dus lekker vrij!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?

Hi!

Leuk Indian het circus, vind Yuma vast leuk. Gefeliciteerd met opa!

En wat gaaf man dat je zwanger bent, echt super! Hoe voel je je?

Juul, wow stoere moter op je hyves, is die van jullie?

Pips, lekker weer had je idd in Amsterdam. Lekker hoor! Nog leuke dingen gekocht?

Hier gaat Jasper vaak rond 13.00/13.30u in bed. Ik maak hem altijd na 1 a 1,5u wakker. Dat werkt voor hem goed. Hij heeft verbruikt ook zoveel energie dat hij dat slaapje wel even nodig heeft. Als we dagje weg gaan ligt hij ook nog wel eens van 15.00-16.00u op bed. Maar maak hem dan altijd wakker. Daar kan niet elk kind tegen. Werkt dat voor Pips?

Had je nog gelezen van mijn nieuwe hobby? Taarten bakken en dan bekleden met fondant? Doe jij dat ook wel eens?

Q, jullie hadden vast ook zalig weer in limburg. Lekker dat Emdin zich zo goed vermaakte.

Leuk Syl, nieuwe banken, dan lijkt je huis gelijk zo anders.

Hier alles goed met Jasper. Hij heeft ineens de smaak te pakken van het potje. Gisteravond voor het eerst geplast erop. Wij hem uitbundig gecomplimenteerd. Hij stond helemaal te glunderen. Wil nu geen luier meer aan maar een onderbroek met letters...(net als de bjorn borg's van papa) hahaha.. Ik heb voor hem van vingino een boxertje gekocht met letters. Daar kan ik 'm mooi mee paaien. Je mag die onderbroek aan maar dan op potje plassen. Dat werkt wel goed bij hem.

Hier ook vakantie dus lekker rustig!

Xop, waar ben je? Alles goed?

Tot Later,

greetz Scooby
Ja, idd ik miste Xop ook al. Xop waar ben je?????
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Syl begint hysterisch te gillen.

Prison break!!!!!! zucht zwijmel kwijl etc.

Ja, syl is mega fan en was schijtsjacherijnig toen de serie ineens stopte!

GA heb ik ook gekeken maandag. heerlijk weer hoor!

Gisteren nog samantha who gekeken. Die is ook erg grappig.

Goed zeg van Jasper om op t potje te plassen. Binnenkort moet ik toch ook maar eens starten.

En, tis 1 grote bank, niet 2 banken. Nouja, zijn wel 2 delen maar dan aan elkaar.

Jasper vind t ook niet altijd even leuk als ik hem na 1,5 uur eruit trommel. Het liefst blijft hij nog steeds 3 uur maffen.

En soms geen slaapje meer. Hij gaat dan om 13 uur of 13.30 uur naar bed.

Maandagavond mocht Jasper zeggen wat hij dinsdag wilde gaan doen. Vliegtuigen kijken gilde hij. Dus gisteren naar Soesterberg geweest, hij vond het weer geweldig.

De 3 echo hebben wij juist weer helemaal nooit meer bekeken. In t begin om hem aan mensen te laten zien die dat wilden maar daarna nooit meer.
koffie, zwart graag...
Oh Syl, dan kunnen we samen zwijmelen. Was ook best boos toen het stopte!!! Heerlijk, dacht om 21:30u donderdag. Dan wel eerst de laatste aflevering van vorig seizoen en volgende week donderdag komt de eerste van het nieuwe seizoen. Althans dat heb ik op internet gelezen, maar nog niet op tv of in de gids. Zal de gids straks eens openslaan, voor ik jou (en mij) helemaal lekker maak!!

Zal Xop ook effe roepen!! XOP WAAR BEN JE!!!!!

Scooby, dankje, gene klachten eigenlijk, ja moe, en soms wat weeig en pijnlijke borsten maar over het algemeen gat het goed!! Ben nu 4weken en 4 dagen!! Hihi

Potje/wc tja, dat wil hij hier ngo niet, zal er wel eens aan beginnen binnenkort, maar misschien na de sint...is misschien wel weer erg spannend!!

Leuk letters op je onderbroek. Yuma heeft een setje en daar staat BOY op. Ook lollig.

Ben benieuwd wat het circus is, is gene Renz ofzo. Een een of ander belgisch circus. Entree voor volwassenen was vanaf 10,00 en met de bon die we hebben krijgen we korting. (kids dacht ik 5,00)

Ja Pips, dat kun je ook proberen, Pipsie gewoon wakker maken. (zal zed wel niet zo blij van worden)

Hier vandaag ook een vreoge vogel Frans, hij was al om 6:30u wakker.

Net bij Opa geweest, was gezellig. (gelukkig) nog geen familie. Is anders meteen zo druk daar!!

Hello ladies,

Hier alles ok. Vriendlief is met Valentijn aan het zwemmen, dus ik heb even handen vrij. Ik ga vanmiddag wel werken. Het is weer druk op het werk ivm vakantie en een deadline van een nieuwe klant. Gister dus een drukke dag gehad.

Ben weer uit trans, maar heb gister al wel een start met mn scriptie gemaakt, echt heel erg op tijd, maar ik moet zeggen dat dat wel een lekker gevoel geeft. Hoef m pas ergens in februari in te leveren, en als ik dat niet red kan ik nog 12 weken uitstellen.

Valentijn slaapt wel s middags, meestal rond half 1 erin en de ene keer 2 uur en de andere keer 1,5 uur of 2,5 uur. Ik zal m echt nooit wakker maken, vind het niet nodig en hij gaat s avonds altijd om 7 uur half 8 weer slapen, dus we hebben ook geen gedoe met naar bed brengen dus dat scheelt. Verder vind ik het heerlijk dat ik s middags even mn handen vrij heb, ook momentje voor mezelf wat ik echt wel nodig heb.

Ja waar is Xop eigelijk...gaat alles goed?

Nah ga ff rommelen en douchen

Grtz

Merel
Werkze Merel.

Hier is het ook nooit geen probleem om hem 's avonds weer in zijn bed te leggen. Maarja als dat wel is....moet je een oplossing zoeken! Yuma slaapt 1,5 a 2u. Heel soms wat langer of korter! Heb je nog andere tips gekregen Pips, waar je iets aan hebt?

Syl, ik kan het niet vinden in de gids!!! (smiley met dikke tranen)

Je moet idd zoeken naar de beste oplossing voor je eigen situatie.

Jasper zou het liefst zijn ritme omgooien naar lange middag tuk en dan s'avonds gewoon op tijd naar bed en een kortere nacht. Hij wordt dan s'ochtend rond 6.00- 6.30 wakker. Sinds we hem nooit meer langer laten slapen maakt hij langere nachten. Vind ik zelf wat prettiger.

En tja met een schoolgaand kind erbij kan hij ook niet eindeloos lang slapen Op maandag kan hij van 13.15 tot 14.30 slapen, als hij heel moe is leg ik 'm er wel eens om 12.30 in. Dan is hij wel 20min. alleen als ik Laura weer naar school breng. Gelukkig is dat maar 1 x per week.

Laura maakte ik ook nooit wakker. Dat is toch makkelijker met 1 kind. Kun je meer in het ritme van het kind meegaan.

Leuk Syl, de vliegtuigen in Soest. Vinden onze kids ook heel leuk. En een heel goedkoop uitje!

Frans, dat was wel een heel kort berichtje, hoe is ie verder met jou?

Jasper vind het potje nu heel erg leuk dus daar maken we maar even gebruik van. Ik wil hem eigenlijk wel gelijk op wc hebben, dan went ie daar ook gelijk aan. Hij zegt dat hij dat pas durft als ie groter is. Grapjas.

Oja, ik zal jullie nog ff lekker maken met mijn taarten.... zal wel ff link naar foto's in ak zetten.

greetz scooby
ja scoob, plaats eens wat foto's. Heb je een eigen website gemaakt? Stoer zeg.

Indian, paar weken geleden waren we in Frankrijk. We liepen in een Le Cler. Stond daar een bak met Mega posters van Wentworth Miller. Ik had al de neiging mn in de kar te droppen maar werd een beetje dom aangekeken....ha ha ha

Tsja, waar moet ik m hangen eigenlijk..
koffie, zwart graag...
Hai,

Scoob, heb een langer bericht geschreven hoor, kijk maar boven je eigen berichtje

Goed dat Jasper op het potje gaat. Ik was ook voor meteen op de wc, maar Milena vindt het eng om op de wc te zitten. Niet dat ze wel al op het potje plast trouwens.

We zijn nu druk bezig met het overdag duimen af te leren en dat gaat hel erg goed. Ze duimt volgens mij alleen nog maar bij het inslapen. IK zie haar eigenlijk nooit meer duimen nu.

Over een paar weken gaan we een snelcursus zindelijkheid proberen

Merel, goed dat je al aan he scriptie begonnen bent!!

Indian, veel plezier in het circus!

Syl, leuk he dat ze iets kunnen kiezen om te doen. Milena vindt dat ook echt geweldig als ze dat mag. Leuk is dat.
Ik ben trouwens al heel erg goed bezig geweest vanochtend:

heb mijn kleding opgeruimd en uitgezocht en twee volle vuilniszakken geproduceerd (1 voor kledingcontainer en 1 afval). Ben ook begonnen met het uitruimen van de kast op de kamer waar de baby komt en met het opruimen van het speelgoed van Milena waar ze te groot voor is geworden.

Haha Mileen drentelt eromheen en zucht bij ieder speelgoedje: "mama hier mag de baby wel mee spelen van mij hoor. Mag wel"

Aiii ze is al net zo goed in dingen wegdoen als ik
Aan de binnenkant van je kledingkast, op de deur, in de badkamer, op de muur van je slaapkamer eeeeh. Ik heb trouwens geen flauw idee wie het is hoor
Hmm, ik krijg net met de post een envelop met een uitnodiging voor een hight tea ter gelegenheid van iemands 30ste verjaardag. Zonder naam!!! En ik herken het handschrift niet!

Hmmm *gaat sherlockuitrusting zoeken*
cool, ik ben al 33. Ik ben t niet. Ken je die van je lijstje schrappen
koffie, zwart graag...
Haha, hij was wel gestempeld in jouw stad anders.. Maar ik heb 10 jaar in U gewoond en als het daar op de post is gegaan, dan staat jouw stad ook op de stempel. Hmm, ik denk dat ik weet van wie het is. Van een vriendin die ik al heeeeeel lang niet gezien heb. Dus dat is dan leuk! Maar ik weet het dus nog niet zeker
excuses, ik laat wel heel erg mn achtergrond zien:

KAN je die van je lijstje schrappen
koffie, zwart graag...
Goed bezig Frans!! Hangt dat in de lucht dat schoonmaken....ben vandaag flink door de keuken gegaan!! Zaterdag boven. Mmmm nu beneden nog, vanavodn of morgen maar doen!

Circus was errug leuk!!!

We hebben genoten.

Duurde 2u!! Da's wel erg lang voor een peuter. Tot aan de pauze ging het ook goed, maar de laatste 45min, na de pauze dus, werd hij baldadiger en heeft hij zelfs even tegen de tent aan gestaan om na te denken.

Oh er rooept hier iemand dat die gepoept heeft, even oplossen!!
Hey syl, keek net effe op je hyves....waarom is je nieuwe bank weer weg voor 3 weken?? Zat er een foutje in? Da's balen!

Lekker blond van me Frans, had helemaal jouw post voor die van mij niet gezien....

Foto's van paar taarten in AK gezet. Ook nog paar foto's van Jasper erbij. Van gisteravond zijn ze, vers van de pers.

Jasper lijkt het plassen op het potje ineens door te hebben. Rond 18.00u riep hij, er komt een plas. Snel op het potje en idd. Zonet om 19.30 riep hij weer en ja hoor weer een plas. Hij wil nu morgen op kdv ook geen luier om en daar net als zijn vriendjes op de kleine wc's plassen. Geef wel reservesetje mee!

greetz
wow knappe Jasper. Wat goed dat hij dat aangeeft!! Mmm dat gaat hier nog wel een meer jaren plan worden!!

Ga snel even in de AK kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven