M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een hele fijne kerst gewenst!

Ik wou vanavond naar een dienst maar kan niet rijden, dus nu m,aar even computeren (is ook goed voor de ziel .

Q, shake hands! Ik ben van management/dir. naar kinderoppas gegaan. Hele boeiende overgang ook

Grin, vanaf 1 januari ben ik weer directeur (van de afdeling lege dozen van mijnj eigen bedrijfje LOL).

Hele fijne dagen gewenst allemaal!
Iedereen hele fijne kerstdagen gewenst!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Jullie ook allemaal hele fijne feestdagen gewenst.

Net bij schoonouders geweest. morgen vroeg nog even naar ons thuis, en dan lekker niksen. (mmm heb de afgelopen weken niet anders gedaan)

Mag van man gaan kijken voor een andere wandelwagen/reiswieg/maxi-cosi. Die wij nu hebben is niet zo heel veel meer. Zal eens wat winkels aflopen en marktplaats kijken.

Iemand een tip wat wel of juist niet???

(moet er wel mee door het bos kunnen)
Allemaal een hele fijne Kerst!

Volgens mij zit Emdin al in de grootste maat luiers. Ik heb die van het Kruidvat "junior", die gaan t/m 25 kg. Zal inderdaad nog eens kijken of ze nog grotere hebben. Al is het alleen maar voor de nacht.

Hij werd net wakker, baddend in het zweet en zijn neusje vol. Het lijkt maar niet over te willen de verkoudheid. Het was net weg en nu heeft hij er weer last van. Hij zal ook wel, net als zijn moeder, aanleg hebben voor allergieën. Ik gebruik voor mezelf en nu ook voor hem Po-Ho, dit is homeopatisch en dit druppel je op je kussen/dekbed en zo gaat je neus goed open staan. Eigenlijk geeft het hetzelfde effect als een gesneden ui. Hij ligt nu bij mij in bed en slaapt inmiddels weer als een roosje.

Heb vandaag al zeker 3 Kerstfilms gezien. Je wordt er mee doodgegooid zowat.

Indian: ik heb als wandelwagen een Graco Mirage. Maar ik weet dat ze ook combinatiewagens hebben, met bak en maxicosi. Het handige van een Graco is, dat ze in 1 handbeweging uit elkaar zijn en weer in elkaar. Ik ben er erg tevreden over.

Het lijkt me sowiezo handig om te kijken naar een wagen waarop je alles kan zetten en die klein opvouwbaar is voor in de auto. Uiteraard ligt het er ook nog aan hoeveel geld je eraan wilt spenderen, want kinderwagens zijn er in alle prijsklasse's.

groetjes

Even een teken van leven! Heel gezellige dagen hier gehad vanaf maandag. Er kwamen een nichtje en vriendinnetje logeren. Zijn 15. Die wonen op platteland en willen alleen maar shoppen hier. Dus afwisselend zaten ze in de stad, gingen wat met de kids doen. Dinsdagavond zijn manlief en ik nog even lekker uit eten geweest. Toen heben zij samen met Laura en Jasper pannenkoeken gebakken en gegeten. En ze op bed gelegd. Heerlijk even samen naar de stad.

Dinsdag hebben we 4 supermooie taarten gemaakt. Meiden vonden het heel leuk om te doen. Nichtje heeft geholpen met taart voor beppe, voor zometeen. En vriendinnetje heeft zelf een gemaakt voor thuis en Laura heeft er ook nog 1 tje gemaakt.

Jasper was dinsdag lekker bij kdv. Hij gaf aan eind van de dag een kerstconcert met alle kindjes. Heel schattig al die koppies die op de grond zitten en gaan zingen. Althans wat er uit kwam. De leidsters hoorde je beter.

Jasper was wel wat tam nog op kdv, maar gisteren had ie weer wat meer fut en is ie weer aardig opgeknapt.

GIsteravond nog naar de peuter/kleuterdienst geweest in kerk. Jasper vond het wel erg leuk. Zonet nog leuk gsprekje erover. HIj vraag nu ook telkens :is er bij opa en oma ook een kindje geboren en is er bij beppe ook een kindje geboren?

Zometeen gaan we naar familie toe. Eerst naar Beppe en dan slapen we s'avonds bij mijn ouders, daar zitten we morgen en dan gaan we s'avonds weer naar huis.

Allemaal gezellige dagen!

Greetz

Cathy

Q, wij gebruike al heel lang maat 5 luiers, eerst alleen voor 's nachts. nu ook overdag. oke nu niet meer, sinds een week. Deze gebruikte we niet omdat hij met het gewicht in deze klasse kwam, maar omdat Yuma veel drinkt en daardoor ook veel plast.

We hebben ze eerst altijd van Etos merk gebruikt, maat 3,4 en 5. Maar ben laatst weer terug gegaan naar Pampers, die absorberen toch beter in die grote maat.

Jippie ook vannacht droog!!! Nadeel, om 6u riep hij dat hij moest plassen en gign daarna ook niet meer slapen. Nu lijtk hij dus dag en nacht droog, echt super. Nu maar hopen dat hij dadelijk ook weer langer gaat slapen.

Dankje Q, zal er eens op google. Willen er niet te veel aan uitgeven, omdat we eigenlijk alles al hebben, alleen is het niet meer heel goed. metname de wandelwagen dan, waar we de bak, maxi cosi ook op kunnen klikken. En manlief wil absoluut niet meer als 2 kinderen, dus is het ook meteen het laatst dat we het nodig hebben.

Hopelijk zijn jullie snel weer opgeknapt. verkouden zijn is niet fijn.

Klinkt allemaal erg gezellig Scooby. Fijn he grotere loge's om te helpen.

Zondag komt bij ons de "oude" oppas ook weer 2 nachtjes. gezellig en makkelijk.

Hier was er ook een kindermis. Alleen is die vandaag en die begint al om 7:30uur. Nu hadden we natuurlijk best op tijd kunnen zijn omdat Yuma al om 6u wakker was, maar had er geen puf voor.

He balen, het poepen wil Yuma nog niet lukken op de wc. net stond hij voor de wc, en heeft toen gepoept, en toen pas mij geroepen. Jammer. Maar dat komt nog wel!!
Fijne kerstdagen iedereen!

vanmorgen gewerkt en nu naar mn ouders, tis altijd vliegen dat kerstgedoe.....
Tiramam, fijne middag. Doe rustig aan meid, geniet ervan.

Moet je morgen ook werken?
Goedemorgen, Fijne kerstdag gehad gister??

Ook vandaag allemaal een hele fijne kerstdag gewenst

Goedemorgen!

Woensdagavond gezellig gegourmet met mijn man en Milena. Leuk om te zien hoe MIlena al geniet van dat uitgebreide met zijn 3tjes eten. Vindt ze gezellig! (haha al eet zij iet uitgebreid natuurlijk, oor haar is het stobrood met kruidenkaas en van die kerstboomkipnuggets ).

Gisterenochtend zijn mijn schoonmoeder enh schoonzus bij ons komen ontbijten. Was ook gezellig. Daarna heeft man geklust en ik met MIlena gespeeld, hebben we de auto gewassen en even bloemetjes bij mijn ouders langsgebracht (gaan we zondag eten) en daarna door naar mijn schoonmoeder om daar te eten. Auto wassen was leuk trouwens. Man liet MIlena helpen met de hoge druk spuit (was in zo'n cabine). Vond ze echt super. Leuk om ze samen te zien spelen en om te zien hoe trots ze dan op zichzelf is . Bij schoonmoeder was ook schoonzus en een oom van mijn man (broer van schoonmoeder). Heel raar zo'n eerste kerst zonder schoonvader. Maar iedereen probeerde er wel het beste van te maken. Mijn schoonmoeder had super lekker gekookt. Daarna nog een spelletje gespeeld en naar huis.

Nu hebben mijn ouders MIlena net opgehaald om met haar naar de dierentuin te gaan. Milena had er zo'n zin dat ze alleen maar apenkreten kon gillen toen ze mijn ouders zag. Haha, haar enige zorg was of mijn ouders haar wel weer thuis zouden brengen .

Man en ik gaan vandaag lummelen. Hoewel man al weer aan het klussen is geloof ik.Hij wilde de kast voor de babykamer gaan schilderen. Haha ook goed, dan lummel ik wel alleen

Vanavond komen mijn ouders eten. Maar we eten simpel, lasagne. Zondag gaan we naar mijn ouders voor het verlate kersteten. Kwam beter uit met mijn zusje en haar man en mijn ouders zijn niet zo kerstminded (gisteren toen we de bloemen gingen brengen, was mijn vader in zijn zeer oude kloffie de zomderbanden voor winterbanden aan het vervangen )

Iedereen een fijne tweede kerstdag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Klinkt gezellig Frans. Denk dat milena wel super leuk vindt vandaag.

Heerlijk he als ze zo kunnen genieten van gezellig samen eten.
Tira, nu ook wel handig hoor dat je alleen bent... hoef je maar naar 1 adres te vliegen

Zo, ik heb zowel gister als vandaag een doos bonbons naar binnen gewerkt. Mijn kerst is dus wel okay

Met een zieke Popsie e nPapsie en een steeds weer slapende Pipsie is mijn kerst lekker rustig. Iets te rustig maar goed het is nooit goed (ik klaag nl al weken dat ik het te druk heb omdat papsie steeds ziek is en dus niets kan doen). Grin, wat een zeurkous ben ik... ikhoor mezelf...

Gister en vandaag dus alle tijd voor reflectie gehad. Ook wel weer eens fijn! Dat heb ik echt nodig maar met een almaar kletsende Pipsie is zelfreflectie eigenlijk niet mogelijk.

Ik rijd straks even naar de beste chinees in de buurt hier, heb maandag al bestelling geplaatst. Lang geleden dat we daar iets gehaald hebben (bezuinigingen hier).

Zo,ik ga eens even kijken of er ook ergens op rij afstand sneeuw ligt (Duitsland).
En Pips, sneeuw gevonden??Lekker gespeeld met Pipsie?

Wow Yuma heeft net ook op het potje/wc gepoept!!! Jippie!!!
Pfff slechte nacht gehad hier.

Yuma veel wakker, huilen, klagen over buikpijn/hoofdijn. Tenminste zijn hoofd wijst hij ook aan als ik vraag of hij ergens pijn heeft. Zijn buik benoemd hij zelf.

En vent was/is ziek. Vannacht een aantal keer over gegeven enzo. nou daar lag ik dan met die zieke mannen in mijn bed.

Was vanmorgen zelf ook helemaal brak, misselijk etc. Dus oma gebeld, en die is Yuma (en kay) komen halen.

Net even kunnen slapen en wat gegeten. Voel me al een stuk beter.

Hopelijk knapt man straks ook op.
Hi Indian, neup. Nog geen sneeuw op rij afstand.

Och och, ik heb toch altijd zo met Yuma te doen! Die rot allergieen ook.

Op je "normale klachten" na, hoe gaat het nu verder met je zwangerschap?
Bleh voel mij ook niet lekker, man is nog steeds echt ziek. yuma blijft vannacht zelfs bij opa en oma logeren. En dat doe ik niet gauw!!

Met de zindelijkheid gaat het super, hij poept en plast nu echt elke keer op de wc.

Pips, met de zwangerschap gaat het super. Dinsdag weer naar de gyn. Vandaag zijn we 15 weken. Afgelopen zaterdag ook in het ZH geweest ivm harde buiken enzo, gelukkig is het niks, maar wel de kleine nog een keer gezien op de echo. Ze nam er uitgebreid de tijd voor, en oh wat was dat genieten. Erg druk en beweeglijk kindje. Ben benieuwd of het ook een druk kindje gaat worden dan. Yuma was tijdens de echo's altijd heeeeelllll rustig, en zodra ze klaar waren begon meneer te stampen enzo.

Hopelijk komt er snel sneeuw op rij afstand voor je.

Indian, beterschap en wat goed van Yuma! Super hoor! Fijn dat ie uit de luiers is voordat nr 2 komt. Ik voelde me toen zo raar, zoveel pakken luiers elke keer. Duurde ook niet lang trouwens maar je jaagt er heel wat geld doorheen.

Pips, lekker hoor dat je even rond gelummeld hebt. Lekker genoten van het chinese eten??

Onze dagen waren gezellig maar fijnd dat we weer thuis zijn. Ik ben zelf niet fit, ineens kerstavond werd ik snotverkouden. En dat werd gedurende de kerstdagen niet beter. Heb een rode neus van snuiten!!! (rudolf de rednose...)

Jasper was ook niet helemaal in zijn hum vandaag. Hij slaapt eigenlijk niet meer s'middags maar vandaag had ie het wel nodig en hij was na zijn slaapje ook weer stuk vrolijker. Lekker rustig hier met 1 kind, Laura is blijven logeren bij opa en oma. Morgen verjaardag in noorden en dan nemen we haar weer mee terug.

Ga aan de koffie hier met een hele foute oliebol met gele room gevuld..jammie.. Hopelijk proef ik er ook nog wat van want mijn smaak is echt helemaal weg...

fijn weekend verder

Veel beterschap Scooby, nooit fijn als je snot en snot verkoduen bent. En....had de oliebol nog gesmaakt??

Ik voel me (nu) iets beter, hopelijk blijft dat zo!!!

Man is ook weer een klein beetje opgeknapt.
Hoe smaakte de oliebol, Scooby? Beterschap!

Pips, hoe is het met de zieken daar?

Klinkt gezellig, Frans. Hoe was het in de dierentuin?

Hier hebben we een leuke kerst gehad. Minder was dat Lynn 2e kerst ziek was. Hoge koorts en uiteindelijk bij mijn ouders thuis op de bank overgegeven. Daarna is ze op de bank in slaap gevallen en heeft ze 's nachts bij ons geslapen (we bleven bij mijn ouders slapen). Nu gaat het wel weer, ze eet alleen nog niet zo veel en is strontvervelend. Maar dat laatste komt vast niet van het ziek zijn...

Vanmorgen heeft ze heel lang geslapen, tot kwart over 9! Ik had het ook even nodig om bij te slapen en heb tot half 12 geslapen. Lynn en man hebben intussen beneden muffins gebakken samen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Beterschap Juultje met Lynn.

Veel zieken weer op het moment.

Fijn dat je even bij kon slapen.

Hier wel weer opgeknapt, man ook wel weer, die hefet alleen nog erge hoofdpijn. Eten valt nog neit altijd goed, maar ook dat komt wel weer. Yuma lijkt weer helemaal fit.
Scooby, het chinese eten werd een uh.. min of meer "geen chinees eten". Pipsie dacht, ik heb dit jaar niet gepuberd dus laat ik al mijn kunsten er nu eens tijdens 1 maaltijdsessie uitgooien en Popsie dacht toen "he... dat kan ik ook! ". Ik geloof dat we in 15 minuten klaar waren incl. het uitpakken van de bakjes :-)

Ach, ik moet eerlijk zeggen dat ik mezelf altijd zo uitbundig op snoeperij tracteer op 1ste kerstdag dat 2de kerstdag wat dat betreft wel afgeschaft mag worden. NIet dat ik dan ziek ben, maar 1 dag alleen maar lekkers eten vind ik eigenlijk wel genoeg.

Nu Pipsie trouwens wat "weerbaarder" wordt, ga ik haar met sommige dingen wel wat harder aanpakken. Ik ben dat gemiep al zo lang zat... (duh... uh... sinds bijna 3 jaar LOL ).

Waarom moet nu uitgerekend ik een hoog sensitief kind krijgen... Met kerst was het weer vele malen raak; ieder sppelgoedje waar geluid uit kwam was goed voor een huilbui of zielig gepiep. Met al die schuddebuikende en lachende kerstmannen overal kon ik dus mijn lol wel op! Genoeg gezeudr ! De moraal van dit verhaal: ik ga het toch maar weer eens proberen om Pipsie wat minder gevoelig te maken voor prikkels. Het wordt voor Popsie nu namelijk ook vervelend (die vind die schuddebuikende kerstmannen namelijk helemaal geweldig).

Ben je nog echt ziek gworden Scooby of blijft het bij verkoudheid? (wat ook erg irritant kan zijn).

He, verrek ik zie opeens bij de nieuwe topics in het raampje hiernaast een topic over hypermobiliteit staan. Gauw even kijken....

Indian, fijn dat de zwangerschap wel goed verloopt!

Hoe is het nu met Lynn Juultje? Lekker muffins. Een eigen recept of iets uit een pak? Wij gaan vanmiddag weer nieuwjaarsrolletjes (kniepertjes bakken).

Zo, nu even in dat andere topic neuzen.
Owww... voor ik het vergeet... Frans, hoe is het nu met jou en buik?
Er ligt een miepende, huilende, zeurende Lynn naast me op de bank. Ga maar eens even zien of ze al wat wil, wordt hier een beetje moe van, later meer...
Toch nog een beetje ziek dus. Ze is net bovenop me in slaap gevallen. Ik heb haar nu op de bank gelegd (kreeg een stijve nek).

Sterkte met Pipsie en haar weerbaarheid, Pips. Lijkt me lastig om mee om te gaan.

Muffins waren uit een pak, merk Homemade, daar hoeft alleen maar water bij.
Wat zijn kniepertjes Pips?? (of nieuwjaarrolletjes, ken dat ook niet)

Heb je nog iets aan dat topic gehad Pips?

En succes en sterkte met haar weerbaarheid!!

Juultje, heeft ze nog lang geslapen??

Onze kids zijn wel bijna altijd allemaal tegelijk of om ste beurt ziek, of lijkt dat??

Oppas/loge blijft nog 1 dagje, heerlijk.

Morgen vroeg naar de gyn. Vriendin gaat mee, die ook peettante wordt. Daarna gaan we even naar ikea. Hopelijk ga ik dat allemaal trekken.

Heb vandaag de achterbouw kast opgeruimd en bedacht dat wbe daarin wel eens de wasmachine en afwasmachine kunnen plaatsen. Dus man en ik gemeten, moet passen. Dus instalateur gebeld om kraan en afvoer te maken. Volgende week even terug bellen voor een afspraak, hij zat nu in oostenrijk

Is weinig werk, want er zit al water in die kast en ook een afvoer, hangt namelijk ook de ketel in. Man durft dat neit zo goed en heeft er ook het gereedschap niet voor. Voordeel dat ik de inatalateur mag laten komen is dat het ook binnenkort gepiept is.

Iemand hier bekend met een Quiny Buzz?? Ze vraagt er 280,00 voor. Vond dat eigenlijk veel, of valt dat mee?

Hij heeft achter 2 grote wielen en voor 2 kleine zwenkwielen tegenelkaar aan.

Dit schrijft ze:

ZEER MOOIE QUINNY BUZZ

KINDER/WANDEL WAGEN

KLEUR ZWART/BRUIN

MANDJE+TAS

WINTERZAK VOOR DE BUGGY

MUSKIETENNET

PARASOLTJE MET ADAPTOR

DEKENTJE

ENZ ENZ ENZ

Is dus wel compleet op de maxi-cosi na, maar die hebben we zelf nog. En ze heeft wel de adapters erbij. Weet alleen niet of dat dit altijd past.

Heb ook een mailtje gestuurd naar iemand met een bugaboo (ofzoiets) nog niks van gehoord. Ze schijrven bieden en het hoogste bod is nu 180,00.

Die schreef het volgende:

Bugaboo in blauw met wieg, wandelwagen, zonnekap, en regenkap

Gebruikt, maar goede staat.

We gaan binnenkort wel een keer naar zo'n babywinkel om verschillende merken/types uit te proberen en dan vooral qua rij hoogte, ivm rug van man.

Morgen haalt hij onze wandelwagen even van zolder om even goed te kijken of hij echt niks meer is.

Vind het wel moeilijk, want de wandelwagenbak is erg fijn en groot, maar de wandelwagen zelf is gewoon niet praktisch. Zo ie zo om te gebruiken als wandelwagen niet, kind kan er niet fatsoenlijk in zitten. Dus nooit gebruikt als wandelwagen, alleen met maxi-cosi en reiswieg.

Nou genoeg gezeur.

Tot straks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven