M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Gezeur? Nee toch, gezellig geklets vind ik dat. Wij hadden voor MIlena een Quinny buzz en hebben hem weggedaan omdat wij het geen fijne wagen vonden. NU hadden wij een buzz met 3 wieltjes. Ding klapte steeds in als het niet moest, als je weg wilde rijden bijvoorbeeld. Zodra je in een winkel kwam met een gladde vloer (hebben bijna alle winkels) ging het voorste wieltje slippen. We vonden hem onstabiel en niet stevig en wat mij een paar keer gebeurt is, is dat het onderstel uitklapte precies op het moment dat ik hem op de acherbank probeerde te frotten (had toen nog een gastank in de auto en hij paste daardoor niet achterin.l Heel grappig maar niet heus, als je klem zit tussen het uitgeklapte onderstel en het dak van de auto . Ik zou dus geen buzz aanraden, maar nogmaals wij hadden er een met 3 wielen en niet met 4.

Veel plezier met kindje gluren morgen!

Pips, ahum haha wat erg zó'n maaltijd. Ik ben zooooooooo blij dat Milena zich tegenwoordig goed gedraagt tijdens het eten. Sterker nog, het kind begint zelfs te eten. Niet te geloven. Goed dat je Pipsie probeert wat weerbaarder te maken. Heb je zelf veel profijt van denk ik. En zij ook.

Met de buik gaat het goed. Vandaag te druk geweest en nu kan ik een lekkere serie harde buiken wegpuffen. Dat vond ie dus duidelijk niet zo leuk. Met mijn bekken gaat het hoe drukker hoe beter. Beetje vreemd, maar bekken kan veeeeel slechter tegen zitten en liggen dan tegen lopen. Buik en rug denken daar anders over, dus nu probeer ik de balans te vinden . Volgens de vk wordt deze baby groter dan Milena. Met de zwangerschap van Milena moest ik nu al rust houden omdat ze niet goed groeide. Dus dat gaat al een stuk beter. Verder is het nog steeds iedere nacht overgeven vanwege maagzuur. Maarrr dat zijn de klachten. Want eigenlijk vind ik het wel heel erg leuk en gezellig om zo'n baby in mijn buik te hebben. Aan de ene kant kan ik niet wachten om te zien hoe hij eruit ziet en hoe hij zal zijn (ik stel me precies een baby'tje als Milena voor), aan de andere kant is dit zeer waarschijnlijk de laatste keer dat ik zwanger ben en kan het me niet lang genoeg duren

Juul, ah arme Lynn dat ze nog iet lekker is en arme mama van Lynn . Ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt.

Scoob, hoe is het met je verkoudheid? Irritant is dat als je snotverkouden bent en het blijft er maar uitlopen. Ik had de laatste keer van die tempo zakdoekjes met menthol. Vent ging steeds heel overdreven kokhalzen van de lucht, maar ik vond ze wel prettig omdat je neus dan een beetje op gaat.

Milena vond de dierentuin trouwens erg leuk. Ze waren naar Rhenen geweest, wat volgens mijn ouders een hele leuke dierentuin was.

Wij zijn vandaag onder andere naar de Ikea geweest. Samen met een groot deel van Nederland . We hadden van mijn ouders geld gehad met kerst en nu hebben we dat uitgegeven aan een nieuw bed en een nieuwe matras. Woensdag wordt het bezorgd, ik ben benieuwd!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja Frans, dat heb ik ook, kan neit wachten op de kleine, en meot nog zooo lang. maar weet ook dat dit de laatse keer is. Man wil er echt niet meer als 2.

Wel lastig van die Buzz die steeds inklapt etc. Deze die ik had gezien, heeft wel 4 wielen maar de voorste 2 zitten bijna tegenelkaar aan. Ben ook niet zo'n voorstander van 3 wielen, hebben we nu ook 1 voor Yuma. Gebruiken we nu overigens zelden of nooit meer.

Welke wandelwagen heb je nu??

Fijn dat het met je bekken enzo beter gaat. Wel vervelend van het maagzuur?? Iets omhoog liggen, maar dat zul je vast al wel geprobeerd hebben.

Fijn dat de kleine het goed doet, en dat je geen rust hoeft te houden voor de groei. Toch altijd fijn!! En bewegen is en blijft goed ook tijdens de zwangerschap. (voor zover je lijf dit toelaat)

Oh doen ze ook bezorgen bij Ikea, altijd handig!!!
Geen idee eigenlijk of dat veel is, Indian. Wat heb je nu?

Geen gezeur hoor, inderdaad gezellig!

Heerlijk dat Milena gaat eten nu, Frans! Rhenen is inderdaad wel een leuke dierentuin, al ben ik er al even niet geweest. Wij gaan meestal naar Arnhem.

Lynn is nog niet helemaal lekker, ze heeft best lang geslapen op de bank. Tussendoor heb ik nog een paracetamol gegeven en die ging op een gegeven moment werken, toen rende ze weer de kamer door. Maar haar hoest klinkt wel heel naar en ze wil geen hoestdrankje nemen...
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Weet iemand wat ik tegen droge hoest kan doen bij Lynn? Ze ligt al een paar uur te hoesten, ben ook een paar keer gaan kijken, maar kan niet veel voor haar doen. Ze wil geen hoestdrank, geen luuf, geen water. Ik denk erover om morgen toch even naar de dokter te gaan, even luisteren of haar longen schoon zijn.
Even ego-en voor iik naar bed ga. Heb zonet toch nog een sollicitatie de deur uit gedaan,.Ik werd gevraagd te reageren op een hele gave functie. Zet wel een linkje in de ak. Omdat ik met mijn bedrijf bezig ben wist ik niet van de vacature af. En eigenluks is het teveel uren maar na een paar dagen piekeren toch maar die brief geschreven dus. Ben benieuwd. Het is mijn oude baan, dan ergens anders bij een veel grotere organisatie (en dus ook veeeeeeel meer loon waar ik vast heel veel fysio en werksters voor in kan huren ).

Grin, als ik eerlijk ben reageer ik geloof alleen maar omdat mijn gedeukte ego zo weer wat glans krijgt.... Enfin.... morgen ga ik de brief afgeven. Over twee weken zal ik dan wel meer horen.

Ga nu slapen, val om.... welterusten!
Juultje, toch nog even. Pipsie en Popsie zijn gek op alles van VSM. Zal wel erg gezoet zijn. Verder geef ik wel een eigen brouwsel maar daar heb jij niets aan, wou wel even medeleven betuigen enzo. Sterkte vannacht.
vacature staat in msn
he pips, hoop dat je uitgenodigd wordt!

Ziet er leuk uit.

Voor alle zieken, beterschap.

Ik sprint nog even aan het werk voordat ik van een soort van rustige week (hoop ik) ga genieten.
koffie, zwart graag...
tnx sylvester.

Zo, luister eens hoe sneu Pipsie, Popsie en ikj waren vanochtnd...

Half acht stonden we al buiten op weg naar kdv... auto van binnen helemaal bevroren.. Ik de kids weer naar binnnen, jassen uit, auto ijsvrijmaken van binnen. Moter vast aan zodat auto op kon warmen. Ik denk nog "hmmmmn die ventilator maakt minder herrie dan normaal... lekker rustig". Kids een half uur later in auto (grrrrrr), Popsie kon zich dus weer heerlijk uitleven in de woonkamer (ze ontpopt zich tot een kleine BamBam, de dvd en versterker zijn inmiddels deels gesloopt...). We gaan rijden, Pipsie zegt "verwarming aan mama". Ik zeg "die staat al aan" , niet dus. Al weer ijsbloemen op de ruiten.....de kachel/ventilotor dus stuk. Toch maar gaan rijden (normaal 10 minuten nu een half uur want ik zag niets).

Toen een garage zoeken die me kon helpen, almet al een gevonden, lopend naar huis (kkkkkkkkkoud..... 45 minuten door agrarisch gebied waar de wind dus ook waait en ik had maar een dun wollen jasje aan).

Tja..... een voordeel, Papsie moet dus nu wel thuiskomen vanmiddag omdat ik de kids niet kan ophalen van de opvang. Hij was uh... "ingehouden woest" geloof ik.Moest 3 afspraken afzeggen....

En zo was dus mijn "werkochtend". Ga nu eerst douchen, ik heb het nog koud.

Gaan jullie nog schaatsen? Ik zou Pipsie zo graag haar eerste schaatsjes kopen maar durf het niet aan. Wordt vast eendrama dus gaan we maar slee-en. Dat is ook leuk, we kunnen al op de vaart hier voor huis.
Arme pips!!!!

Ik heb ooit hetzelfde gehad in tegenovergestelde weersomstandigheden.

In een hittegolf 2 uur in de file gestaan waarin in het begin de ventilator stuk ging.

Heb letterlijk zwarte vlekken met sterretjes gezien en ging bijna out.

Maar t stomme is, toen ik vanochtend naar mn werk reed dacht ik: jeetje, je kachel zou nu stuk gaan zeg.

Telepathie??
koffie, zwart graag...
Grijnz, vast!

In mijn studententijd heb ik een half jaar in Canada gezeten, in de winter. Werkelijk, ik zeur nooit meer over kou! (vandaar dat dunne jasje).

HIhi... herkenning trouwens dat hitte verhaal. Ik reed een jaar terug ook al zonder verwarming en ventilator. Toen was het soms ook niet te harden. Ikzelf wende er wel aan, maar ik vergat het altijd tegen evt. carpoolers te zeggen en die zweetten zich dan peentjes.

Weet je al hoe je oud en nieuw gaat doorbrengen?
ha ha ha, ik kan juist heel goed tegen hitte. Hoe heter hoe beter? ehhmm...nou ja, je begrijpt m.

Thanks voor je kaartje! Kreeg m gisteren.

Ik ga zoiezo met Jasper naar vrienden.
koffie, zwart graag...
Hallo!

Beterschap voor alle zieken! Jeetje, best wel veel.

Jeetje, Pips, een kapotte ventilator met dit weer. Gruwelgruwel bibberbibber. Konden ze je niet eventjes thuis brengen? Tsss .

Xoplief en ik hebben gisteren 40 km geschaatst!!!! ZALIG! Op de 5 km baan in Biddinghuizen. Helemaal super gewoon. 't Was prachtig weer en de kids waren te logeren bij mijn zus (gisteren gebracht, straks weer ophalen). Manlief en ik zijn eigenlijk nooit tegelijkertijd vrij en al helemaal niet als de kids ook nog eens weg zijn. Een uniek dagje, dus, gisteren.... Hopelijk Nieuwjaarsdag samen een toertocht in Friesland. Zou zoooo leuk zijn.... Moeten we alleen nog twee koters onderbrengen .

Hier lekkere Kerstdagen. Relaxed naar mijn moeder op Eerste Kerstdag, en redelijk relaxed naar Arjan's zusje op Tweede Kerstdag. Daarna een vriendinnetje van Lieke te logeren gehad (echt gezellig!). Die is zondag weer weggegaan. En nu zijn de dames dus met zijn tweeen naar mijn zus.

Helemaal goed, deze Kerstvakantie (tot nu toe).

Oudjaarsavond gaan we bij ons tuis met zijn 10-en gourmetten! Pfff... dat wordt snijden/voorbereiden! Maar goed, een van de deelnemers is slager en een ander is kok. Ik reken dus op professionele hulp!
Heerlijk Xop, schaatsen. Lang geleden dat ik dat gedaan heb.

ZH was alles goed, kleine groeid goed. Was erg rustig vandaag, hij sliep nog een beetje denk ik.

Haha Xop, nou ik hoop dat je wat aan de hulp helpt. Gezellig zal het vast wel worden!

Bij Ikea geweest, wel dekbed enzo gescoord, maar geen bed. Was niet op voorraad. Heb ik weer. Dus maar weer even op MP gekeken, verkoopt iemand precies hetzelfde bed, dus even contact mee gezocht, nog niks van gehoord.

Wel alvast 2 dekbedjes en 2 kussens, 2 lampen voor de keuken, dekbed overtrek voor ons en Yuma en voor ieder een hoeslaken.

Dankje Pips voor je kaartje, ook fijn meteen je adres, Heb hem net meteen gepost, hij lag nog klaar voor jullie!

Vervelend dat je auto stuk is. Tja en lastig van man zijn afspraken, maarja kan jij ook niet helpen dat de auto het niet goed doet.

Pips, duim voor je dat de vacature wat gaat worden. Kan hem nu niet zien, want onze pc is weer stuk. hij wordt waarschijnlijk te warm. en schakelt zich dan uit.

Juultje, wij gebruiken ook VSM. Werkt super. Je mag bij de eerste tekenen van hoest 10druppels dacht 6x per dag. Werkt echt super dat spul. Kunt het ook verstoppen in drinken als ze het neit van een lepeltje doet.

Met die wandelwagens vind ik ook gewoon moeilijk. Die quiny wil 280,00, die bugaboo wil 175,00 en heb ook nog een mooi aanbod van Syl. Dus keus genoeg. Nu even kijken wat we fijn vinden.
Nou, we hebben net via MP een bed gekocht voor Yuma. Grenen ombouw en een goede lattenbodem. Gaan we zaterdag halen.

Vrijdag gaan we naar een wandelwagen kijken. de wandelwagen van de vriendin van mijn vriendin valt af, omdat dat eenzelfde is als we nu hebben. Dus ben benieuwd of dat iets is.

Mag 27jan weer nar de gyn, en de 30ste ook weer, maar dan voor de screenings echo (20weken).

Dan duurt het voor jou niet lang meer Frans.

hoe gaat het nu met je?? En de nachten met het maagzuur??

De gyn waar ik vorige week zaterdag was, zei dat bijna alle vrouwen bij een volgende zwangerschap meer kwaaltjes hebben. niet dat je er iets aan hebt hoor, dat ik dat opschrijf maar toch!!

babykamer ga ik gebroken wit maken met 1 muur lime groen. Lekker fris. Hij krijgt dezelfde gordijnen als yuma. Die zijn ngo van het oude huis, daar hebben we voor dit huis voor 2 kamers gordijnen van kunnen maken. Die zijn blauw met grijzige sterren ero. Beetje lastig utileggen maar kijkt echt kei mooi!!

Zal wel een keer een foto in de msn/hyves zetten.

Maar kan nu weer effe niet op msn.

Man moet alleen nog even de muren afsmeren en dan kan ik aan de schilder. Heb er al zin in. (hihi kom ik nog wel van terug als ik eenmaal begonnen ben)

Ben benieuwd of Yuma zaterdag dan in zijn nieuwe bed gaat, en hoe dat dit gaat. Hij vind het geweldig dat hij een Cars dekbedovertrek heeft!

Ook gaan we wat schuiven met de meubels. De commode die nu op zijn kamer staat gaat naar de babykamer. En de commode die hij vroeger als baby had, komt terug, die kunnen we omlaag zetten en dan heeft hij een bureautje. Zal er later wel allemaal foto's van maken, maar zover zijn we nog lang niet!!

Mmmm ben wel weer veel hier he.......als het vervelend is dan hoor ik het wel, hihi
Allereerst...Tiramam gefeliciteerd met je verjaardag!

Bleh vanavond werken, heb er echt geen puf voor, maarja.

Vannacht 1,5u wakker gelegen. Yuma was even wakker geworden, die sliep zo weer verder na een knuffel en wat drinken. Man was ook meteen weer weg, maar ik helaas niet.

Grrrr het dekbedje wat ik gekocht heb voor Yuma valt tegen. Is veel dunner als die je kon voelen bij de Ikea. Dus maar even kijken wat we ermee doen.

Fijne dag allemaal, heel veel plezier vanavond!

ik heb het zooooo druk....nog niets eens bijgelezen , balen

Any way, voor het het nieuwe jaar beloof ik beterschap.

Daaaaag

Merel
succes merel met druk zijn!!

(bijna) iedereen heft het druk, en niet alleen vandaag!

Xop, sofie is ook zindelijk toch? Ook dag en nacht? En Jasper van Scooby ook al toch?

En Valentijn ook....of niet Merel?
dankje voor het kaartje frans
Hoi,

Ik wens iedereen een leuke avond en een nog veeeeeeeel leuker 2009!!!

Wij gaan vanavond naar een feestje bij de oom van mijn man en we blijven dan bij mijn schoonmoeder slapen. Zie er een beetje tegenop, ik kan niet meer goed zitten en ik lig ook niet super op een ander bed, denk ik. Maar misschien moet ik gewoon wel niet zo zeuren .

Xop, 40! km schaatsen. Knapperd! Oh ik vind het zoo jammer dat ik nu niet kan schaatsen. We hebben voor MIlena ook van die leuke schaatsjes, maar geen tijd om te gaan schaatsen . Ik hoop heel erg dat er nog tot 2 januari ijs ligt, dan hebben we weer tijd.

Pips, ahum haha wat een erge ochtend. Aiai je zou er spontaan chagerijnig van worden toch? Ik heb een oude auto zonder ventilator oid. Er zit wel een soort van kachel in, maar voordat die warm is, ben ik al weer een half uur verder . Maar ja, die is nog steeds kapot, dus ik kan toch niet rijden.

Vanochtend bij de Ikea geweest, we moesten nog poten voor ons nieuwe bed hebben. Die waren maandag op. Bij de kassa zit een mevrouw met een hoofddoek.

Milena: kijk mama die mevrouw heeft wel een mutsje op

Ik: ja dat lijkt een muts he, maar dat heet een hoofddoek

Milena: oh. Ik vind dat heel mooi mama.

Lief he? Ik hield mijn hart vast . Je weet nooit wat eruit komt namelijk. Ik hoop dat ze altijd zo onbevooroordeeld naar andere kan blijven kijken
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Balen, Pips, van je auto! Is het nu weer gemaakt?

Spannend van de vacature. Kun je dat combineren met je bedrijf dan?

Zo, Xop, wat goed zeg, 40 km schaatsen! Is niet aan mij besteed, even vind ik wel leuk, maar ik krijg er pijn in mijn rug van (houding klopt niet helemaal denk ik).

Syl, voor jou even een speciale met veel goeds voor 2009!

Lynn zit op het kdv vandaag en wij hebben thuis gewerkt voor bedrijf. Had ik al verteld dat man per 1 februari zijn baan heeft opgezzegd om fulltime voor ons bedrijf te gaan werken? Net ook even druk mee geweest dus, volgende week hebben we een bijeenkomst met onze vrijwilligers en daar moest ik de presentatie etc nog voor maken. Verder nog factureren etc opmaken en versturen, drukke dag gehad.

Tira jarig? Dat heb ik gemist: van harte gefeliciteerd!!

Wat lief van Milena, Frans. Kan me voorstellen dat je je hart vasthield, je weet maar nooit wat eruit komt...

Voor iedereen een spetterend uiteinde en een geweldig 2009!!!

Nee Juul, ik wist dat nog niet. Fijn dat het bedrijf van man goed loopt!

Succes Frans, ik hoop dat je goed slaapt.

Wat lief van Milena. Ja je weet idd nooit wat er uit kan komen.

Kinderen zeggen nu eenmaal ook duidelijk als ze iets neit mooi vinden.

Nou nu nog even met de hond eruit en dan gaan werken, ben al helemaal op, dus dat wordt wat.

pfff, ben weer thuis en helemaal op. Morgen nog een half dagje en dan vrij tot dinsdag.
Happy New Year!
Aller beste wensen voor jullie allemaal!!

Hoop dat dit een gezond, positief jaar wordt voor iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven