M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lief van je man Frans! Maar jij hebt het nu ook niet makkelijk!!!!

Snauwen tegen man ben ik ook goed in, zeker als hij ziek is, zoals nu.

Hij had gister toch besloten om na het werk thuis te blijven, misschien maandag weer werken!

Pips, beterschap meid!!.

Sorrie, geheugen is vandaag erg slecht, vergeet meteen weer wat er geschreven is.

Juul, ja ga wel ander werk zoeken, maar had met man al afgesporken dat ik ongeveer 6mnd thuis zou blijven na de bevalling, omdat de kans groot is dat eht dan weer slecht gaat met de CU.

Een sprongetje zou natuurlijk ook kunnen hier. Hij is nog niet beter, maar speelt thuis weer redelijk, dus vanmorgen toch naar de psz. Mama ook even rust. (ziet de situatie al helemaal voor zich zoals bij Frans)

Ik was gister ook regelmatig kort en snauwerig tegen een mauwende jankende Yuma. Erg gemeen van mij.

Vannacht maar weer een kussen odner zijn matras gelegd, hebben er nog steeds geen balk onder liggen, onder zijn bed. En hij sliep gelijk al een stuk rustiger, toch minder benauwd dan!!! Mama ook een stuk vrolijker vandaag daardoor!!!

Merel, had ook gezocht naar die DVD. (kikker) Ik heb er gelukkig, na maanden zoeken, 1 gevonden op internet en gedownload.

Kan hem voor je kopieeren als je wilt en opsturen??

Ben ook bezig met de uitnodigingen voro Yuma. Ga een carskaartje maken als uitnodiging. We wilden het eerst gewoon op zijn dag zelf doen (zondag) maar toch besloten om het op zaterdag te doen, en dan denk ik vanaf 13u ofzo. Omdat hij 's nachts dan elke keer slecht slaapt. (hihi lees nu, elke keer, wordt ook pas 3 )

Dan kan hij zaterdag op zondag slecht slapen en hoeft man ook niet naar zijn werk, dus kan die ook bijtanken.

Grrr Syl, wat een k*t leidsters. Kun je niet een stapje hoger gaan, om hun gedrag te bespreken.

En groot gelijk dat je alleen gaat trakteren. Daarna snel weg wezen daar.

Yuma gaat 27febr voor de laatste keer naar de gastouder. Daar dan ook even trakteren.

Er zijn zoveel leuke dingen om te maken......mmmm....wat zal het worden. Zoekt ondertussen druk verder naar leuke ideeen.
Haha ja wat man heeft is niets vergeleken bij hoe zielig ik ben . Aaaah armerd, nam het me echt echt niet kwalijk. Ik weet niet pf ik zo lief was geweest. Ben vanochtend even naar de huisarts gegaan. Die was superlief en we hebben gezellig gepraat over de baby en Milena. Toen heeft hij een hoestdrakje voorgeschreven wat ik mag hebben. Hopenlijk helpt het me.

Rennies enzo helpen allemaal niet. Bij MIlena hielp af en toe een Rennie nog wel, maar tegen dir maagzuur helpt helemaal niks, helaas. Rechtop zitten.

Ach overdag is alles altijd een stuk leuker dan snachts .

Oh ja de verjaardagen komen er weer aan! Leuk. Een fiets is zeker een leuk cadeau. Ik zit ook al te denken wat we aan MIlena kunnen geven. Ik zat ook te denken aan een loopfiets.

Syl, aaah die arme Jasper! Ik denk niet dat je zo al kan zeggen of hij ADHD heeft hoor. Milena was gisteren een duidelijk voorbeeld van een losgeslagen onopgevoed mormel met een gedrags en contactsstoornis, maar vandaag is ze weer bijna haar gezellige zelf . Die leidsters op dat kdv zijn echt niet te geloven. Ik snap dat je geen zin hebt in gezeik, maar je zou eigenlijk een klacht in moeten dienen zeg. Schreeuwen tegen kinderen vind ik sowieso niet kunnen, hoe slecht te ook luisteren. Ik schreeuw nooit tegen kinderen en naar mij word ook vaak zat wel eens niet geluisterd
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ow, wij kunnen best wel eens mopperen en stem verheffen naar Jasper als hij erg stout is. Juist daarom vragen we ons af wat er in godsnaam gebeurd is. Ze weten hoe ik erover denk, dus nog een gesprek heeft geen zin. Een exit gesprek heb ik niet eens gekregen, nooit iets over gehoord.

Ooit een keer een beoordelingsformulier gekregen en toen waren ze erg boos omdat er iets negatiefs op stond en niet allemaal positieve punten. Hoe bedoel je geen kritiek kunnen verdragen.
koffie, zwart graag...
Ha Indian, heel graag zo n kopie. Is het een DVD? Mijn adres staat in de AK op Hyves, als je mij even een mail stuurt met de kosten dan maak ik het over. Leuk!

Syl, het is gezegd, maar zo goed dat je hem daar weghaald! Wat een vreemde mensen.

Frans balen dat rennies ook niet helpen. Tja dan zit er niets anders op dan komend weekend bijslapen en dan maandag baren!

Ik kopieer hem vanavond en zal hem dan morgen posten, dan heb je hem zaterdag.

Kosten, uh geen idee, wat kost nu een dvd-tje, en een postzegel.

Komt wel goed.

(mmm wel ff zoeken of ik nog dvd's heb)

Zijn wel blanco hoor, doe niet aan sticker op de dvd en kaftjes. Is dat een probleem?

Effe gecheckt, heb nog een paar dvd's. Moet dus ook nodig nieuwe gaan halen

Hij is aan het kopieeren!
Super Indian! Geen probleem, plaatjes enzo doen er niet toe.

Daaaag
Oh F woord, Frans, Helpen Rennies niet? Verdorie dan heb je het wel heel erg .

Wou even met je meeleven, nu weer weg want ben gesprek met dokter aan het voorbereiden (plattelandsdokter....).

He pips, hoe gaat ie?

Indian, hoe laat mag je voor de 20 wk echo? Spannend en leuk! Veel plezier!

Hoi, ben helemaal blij, de echo was helemaal goed. Alles zit erop en eraan, is dicht of open waar het hoort. Zo leuk, die vingertjes en teentjes etc etc.

We weten wel wat het wordt, maar houden dat hier nog even geheim. Sorrie. Ik ben zooooo blij.......alles is goed!!!

De kleine heeft wel een beetje een bol buikje, wat duidt op of kan duiden op suiker. Deze wordt al goed in de gaten gehouden.

En de placenta lag tegen de utigang aan, niet ervoor gelukkig, maar dit wordt met 34 weken nog eens extra gecontroleerd. En kan ook een keer wat bloedverlies geven, maar meot zo ie zo bellen als je ooit bloedverlies hebt, ook al komt het dan waarschijnlijk door de placenta zei hij.

Ik schrijf altijd de kleine, of baby of hij, en blijf dat ook gewoon doen.....kunnen jullie dus ook niks uithalen, hihi.

Dit willen we echt voor ons houden, en je weet nooit of je bekende mee lezers hebt. Jullie kunnen het zien op onze hyves he dames, had dit stukje gekopieert uit het andere tpoic.

Heb ook 3 onwijs leuke foto's, zal die ook op hyves plaatsen.

Oh de echo was om 11u. Doet er nu niet meer toe,,maar toch!!

Merel, hij is op de bus!! Yuma vanmorgen met oma gedaan.

Er staan dacht ik 11 verhaaltjes op. Als je de eerste aanzet, gaat hij automatisch door naar het volgende verhaaltje als hij afgelopen is.

Yuma nog steeds nete helemaal fit. Vanmorgen wel geslapen tot bijna 8u!!! En vannacht maar 1 keer even wakker geweest! Dus ik heb ook flink bij kunnen tanken.

Ga nu wel weer even op de bank liggen hoor, ben moe.

Moet deze week ook nog nieuwe schoenen kopen voor Yuma, deze zijn te klein. Ook zijn al zijn sokken ineens te klein geworden.
ff uppen
Indian, zie reactie op hyves!

Rustig hier vandaag... Ik hoefde ook niet te werken. Hoe is het met de rest.... Xop, Tira?

Zonet weer een workshop gegeven. Was heel leuk en gezellig. Mijn huis was even veranderd. Eettafel in woonkamer. Dus gelijk alles maar even gedweild en goed gepoetst.

Leuke dingen gemaakt op de workshop.

Verder weinig te melden. Kijk net even terug maar niet gemeld dat Jasper vocht achter zijn trommelvlies heeft. Hij hoorde niet zo goed en sprak zelf erg hard. Woensdagochtend is man met hem naar HA geweest, die had nl dezelfde klachten. Allebei een neusspray en man nog pilletjes voor volle holtes. Jasper lijkt het al wat beter te gaan. Gelukkig doet ie niet moeilijk over neusspray. Na 2 weken nog een keer kijken of vocht weg is. zonet willen ze gelijk buisjes. Nou dat hoeft van mij niet, dit is de 1e keer dat dit gebeurd. Even afwachten, spraak loopt ie sowieso al op voor dus daarvoor hoeft ie geen buisje.

Verder relaxed weekend. Zondag verjaardag van vrienden met adoptiemeisjes. Ze word alweer 4. Daarvoor nog even op bezoek bij oude kennissen van man (in de 80 maar qua geest/doen in de 50) . Ze wonen in Bergen aan zee met uitzicht op de duinen. Hoop dat kids zich even uurtje kunnen gedragen. Maar even wat entertainment meenemen. Eerst maar naar strand, lekker rennen... Vroeger logeerde man hier altijd in de zomervakantie. Hele lieve aardige mensen. Sinds jasper geboren is niet meer langs geweest. We hebben zelfs een cadeau voor zijn geboorte gehad. Dus nu maar even deze grote knul showen.....hahaha.

Fijn weekend allemaal!
Dankje Scooby,

Heerlijk aan de duinen, hoop idd dat ze zich even uit kunnen kuren op de duinen en dan even rustig bij de beste man kunnen zitten.

Erg lief dat hij aan een geboortecadeautje had gedacht.

Nu dus even jullie "baby" showen.

Heerlijk is dat, vind ik altijd, als alles toch weg is, even flink schoonmaken.

Ja Tiramam hebben we allang niks meer van gehoord. Hopelijk gaat alles goed met hun!!.

Hier vanavond en morgen middag ook een verjaardag.

Yuma is nog niet 100% fit, maar gaat steeds beter.

Man nog steeds ziek, is nu naar de huisartsenpost. HIj barst van de hoofdpijn, heeft woe ook nog zijn hoofd gestoten, en op die plek doet het enorm zeer en het trekt door naar zijn oog. In overleg met de HAP moest hij toch even komen. Het zal wel meevallen allemaal.

Vanmiddag komt de oppas weer, dat meisje uit ons oude dorp.

Volgende week komt zij ook, dan hebben we pronkzitting.

Nou kom later nog even.

Groetjes
Hey Merel, de dvd al binnen?

Veel kijk plezier!!!
Hoi,

Indian voor de goede echo! En wat leuk dat jullie een .... krijgen!!!

Hoe is het nu met je man?

Scoob, lekker naar het strand morgen. Hopenlijk is het net zulk mooi weer als vandaag (brrr alleen wel koudddd). Leuk dat jullie Jasper gaan showen!

Ik mopper ook wel hoor, en stem verheffen gebeurt me ook wel eens (jee ben ook aar een mens), maar ik schreeuw nooit tegen MIlena eigenlijk. Ik hou er zelf ook niet van als er tegen mij geschreeuwd wordt.

Ze heeft wel weer iets nieuws: als ze haar zin niet krijgt, gaat ze krijsen. Lekker, maakt haar niet uit waar we zijn en ze kan heel hard krijsen. Nou behoorlijk moeilijk om dan stoicijns door te gaan met waar ik mee bezig was zeg. Maar ja, om d'r nou altijd haar zin te geven, dat kan ook niet he. Ik vraag wel altijd van: hielp het nou dat je zo ging brullen. Haha en dan zegt ze steeds heel verontwaardigd: nee.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hai Indian, DVD nog niet binnen. Zal dan maandag of dinsdag worden denk ik. Is ie naar het adres in de AK op Hyves gegaan, de tj.....laan?

Echt superlief van je!

Kom net pas binnen dus ga eerst even rommelen en bijlezen.

Daaag

Merel
Ja Merel, daar is die naar toe!

Nou hopelijk is ie er maandag.

Frans, ik hou ook niet van schreeuwen.

Yuma doet dat nu ook al (zeker 2 weken als het net langer is) Giga krijsen als iets niet kan, wil, lukt etc etc.

Maar mijn stem verheffen had ik de laatste tijd veel last van. Sinds vrijdag is het over. (rent naar een boom om af te kloppen)

Man heeft een voorhoofdholte ontsteking. Dus valt allemaal mee.

Gister even naar de verjaardag geweest, toch nog 3uurtjes geweest, had niet verwacht dat man het zo lang vol hield.

Nou kom straks nog even.

Fijne zondag allemaal.
Frans, heb een poll aangemaakt op hyves wanneer je gaat bevallen!!! (ruime keuze hoor!!) Ik heb al gestemt (gegokt)

Hoe gaat het met je? Heb je nog een beetje nachtrust?

En alle zieken weer beter bij jullie?

Pips, en jij?? Ook weer beter? (nu niet man en kids ziek worden)

Lynn, is die ook weer beter?

Scooby, werken de oordruppels bij Jasper?
Ik denk dat het een fase is. Jasper is ook al van het krijsen.

Erg irritant. En idd, stem verheffen gebeurd hier ook. Maar schreeuwen. Nee, dat niet.

Heeee...t sneeuwt!

Scoob, hoe gingen de 2 workshops??? Allemaal goed gegaan?

Resultaten waren mooi zeg.

Veel plezier aan de kust vandaag.

Indian, echt leuk zeg dat de echo zo duidelijk was.

Nu op de helft he. Begin je het al lekker te voelen in je buik?

Pips?? Ben je al opgeknapt?? Of is de rest nu geveld?

Xop, wanneer kreeg je nou de sleutel? 1 maart toch?

Tira, where are you???????????? Alles goed?

Juul, wanneer kan je testen? Over een paar dagen toch?

Merel dan ook toch? Volgens mij liep het vrij gelijk bij jullie.

Hoop dat we in november 2 mooie baby's erbij hebben.

Frans, moet ik al meepuffen op altijd is kortjakje ziek???

Q, hoe is het nu afgelopen met je werk? Ga je nog solliciteren? Volgen mij was je toch niet blij met je nieuwe plek en ging je verder kijken toch? Hoop dat je snel een leuke nieuwe baan hebt.

Hier gaat t niet echt lekker. Morgen ga ik de ha bellen. Heb al een halve week last van huilbuien en ben erg neerslachtig.

Niet echt fijn.

Vooral voor Jasper vind ik dit erg vervelend.

Jasper was vrijdag voor t laatst op het kdv. We hebben alleen getrakteerd en zijn afscheid gevierd. Daarna heb ik hem meegenomen en is hij naar mijn ouders gegaan.

Woensdag vond hij het helemaal geweldig bij de andere kindjes. Hij wilde niet eens mee naar huis! In de auto riep hij: morgen weer naar de andere kindjes mama??

Nou, bij die andere gilt hij al: neeee, niet naar de kindjes!!!

En als ik hem ophaalde, sprintte hij al naar zijn jas en naar de uitgang: naar huis toe!! Kom mama!

Oftewel, ben blij dat hij nu over is.
koffie, zwart graag...
Dacht dat Xop de sleutel in februari kreeg en er in maart in wilde wonen. Maar kan me ook vergissen.

Xop hoe zit het nu??

Ja Syl, voel al een paar weken beweging, geloof met 14weken voor het eerst. Merk wel dat de kleine nu steeds sterker wordt en dat het voelen dus ook duidelijk wordt.

ja ben nu net over de helft, haha 20weken en 1 dag!!

Ja Juul, kon vandaag toch testen???

Of was dat Merel?

Oh Syl, dat is echt niet fijn als je kind zo duidelijk aangeeft ergens niet te willen zijn. Gelukkig is het nu over. En gaat hij met plezier naar het nieuwe KDV. Bij mij doet het dan soms ook echt pijn als hij hartverscheurend huilt dat hij niet naar de gastouder wil.

Hij gaat nog 4x op vrijdag ochtend. En dan misschien nog af en toe als ik moet werken, maar weet dat ook nog niet.

Vervelend dat je je niet lekker voelt, alles van de afgelopen tijd bij elkaar?? (allemaal ziek zijn, jij met je hart, jasper oortjes, jasper niet naar zijn zin op het kdv, man en misschien vergeet ik nog wel puntjes) Kan mij heelk goed voorstellen dat het even allemaal te veel is.

Hopelijk lucht het morgen bij de HA al iets op en kan hij je verder helpen. Hoop dat je morgent erecht kunt!

Heel veel sterkte meid!!!

Houd nu ontzettend veel vocht vast, heb echt een dik hoofd, nek, handen, knieen, voeten (dit zijn de meest opvallende plaatsen)

Baal er enorm van!
Hoi,

Syl, wat fijn dat Jasper nu naar het leuke kdv is. Moet voor jou ook een veel fijner idee zijn dat je hem ergens achterlaat waar hij het naar zijn zin heeft! Lieverd een hele dikke omdat het niet lekker met je gaat! Goed dat je naar de huisarts gaat!

Je kan het altijd ook van je afschrijven op hyves he?

Indian, aaah jouw arme vent met ontstoken holtes. En arme jij ook met zieke vent (ik leef met je mee ).

Balen dat je zoveel vocht vasthoudt. Is dat van de prednison? En jeujj op de helft! Nu naar de volgende mijlpaal, 28 weken!

Scoob, hoe was het op het strand? Lekker brrrr brrrr koud denk ik.

Pips, hoe is het met jullie? Iedereen weer beter? Men, wij waren 1 week met zijn allen ziek en er was al bijna een echtscheiding. Ik moest nog aan jullie denken zeg. Had je nog wat gehoord va die sollicitatie? (of heb ik wat gemist?).

Juul, kun je testen? Merel ook? Wel superleuk als jullie strax isschien tegelijk zwanger zijn!

Tira, hoe is het???? Alles goed???? Kom anders alleen even MELD roepen

Xop, hoe is het bij jullie? Nog steeds zo druk, of heb je het wat minder druk op je werk! Wanneer krijgen jullie nu de sleutel? Morgen ?

Q, alles goed daar? Hoe bevalt je nieuwe functie?

Hier gaat alles weer helemaal goed. Iedereen is weer beter en dat doet wonderen voor mijn humeur en eigenlijk voor de algehele stemming hier in huis . Vandaag mijn schoonmoeder en schoonzusje op bezoek. Dat was gezellig. Vanmiddag beetje genikst en met dochter gespeeld, dat was ook erg fijn Wat wel jammer is, is dat mijn auto weer kapot is. Hij houdt niet zo van de kou helaas. Hmmm, ik had net bedacht dat ik na het poetsen (mijn moeder komt morgen poetsen, als het droof is )even met mijn moeder naar Loods 5 zou gaan. Jammer dus.
Indian, wat leuk die pol. Ik ga zelf ook even inzetten
Haha Frans, ja lollig he. Denk doe die data's maar zo, anders is er geen beginnen aan. Zat wel erg te twijfelen welke ik zou stemmen, maar dacht, je bent die buik vast zat, dus laat de kleine boy maar snel komen.

Balen dat je auto weer stuk is. Niet fijn.

Jammer dat je daardoor morgen neit weg kunt.

Gezellig gehad dus vanmiddag met het bezoek.

Ja het vocht vast houden is echt van de prednison. Maar dat komt wel weer goed!!!

Is 28weken ook een mijlpaal??
He meiden, op een of andere manier kwam het er deze week niet van om te schrijven. Elke keer was ik samen met Emdin in slaap gevallen in bed en werd dan omstreeks 0.45 uur wakker en dan vond ik het echt te laat om nog achter de pc te kruipen.

Net een heerlijk film gekeken, "Holiday", lekker ontspannend en ik hoefde vooral niet na te denken. Emdin is bij mij in slaap gevallen en ik heb hem daarna al slapende in zijn bed gelegd. Hij weet inmiddels hoe het werkt en slaapt keurig netjes in zijn eigen bed. Soms laat ik hem ook gewoon in zijn eigen bed inslapen, maar het is zo gezellig om nog even saampjes bij mij in bed tv te kijken.

Jullie blijven allemaal maar kwakkelen met de gezondheid. Hopelijk gaat het snel over!

Sylvester: goed van je dat je ook voor jezelf naar de huisarts gaat. Een grote ! Echt vreemd van de KDV waar jullie afscheid van genomen hebben. Dat Jasper zelf daar niet heen wilt, zegt als verzorger toch genoeg. Dan is er iets niet in de haak. Gelukkig hoeft hij er nu niet meer heen.

Indian: super dat de echo zo speciaal was! Jammer, dat je de sekse niet met ons wilt delen. Ach, wie weet, ontvalt het je per ongeluk nog ! Hopelijk is er geen sprake van suikerziekte, maar wel goed dat ze het in de gaten gaan houden.

Frans: de laatste loodjes komen steeds dichter bij. Lastig hoor, om naast al je klachten dan ook nog een peutertje te hebben rondlopen die ook alle aandacht wil. Is je man alweer terug?

Merel: in Bleiswijk is een hele leuke kinderboerderij, met heel veel ezeltjes, alwaar de kindjes ook op mogen rijden (voor een kleine vergoeding ¤ 1,00). Lijkt me ook iets voor jou en Valentijn?!

Emdin is er helemaal weg van. Toevallig zijn we er vandaag maar liefst 2,5 uur geweest. Wel koud, maar we waren erop gekleed (dikke jassen, mutsen, sjaals, wanten en sneeuwlaarzen). Ze hebben er kruiwagens, bezems, scheppen, allerlei vervoermiddelen voor kids, echte (stilstaande) tractoren waar ze op mogen klauteren en het ligt supermooi bij de Rottemeren. Een echte aanrader.

Met mijn "nieuwe" baan gaat het goed. Ik werk weer als medische secretaresse voor een aantal klinische afdelingen/artsen/psychiaters. Ik heb een garantietoeslag qua salaris die mijn huidige salaris aanvult tot mijn oude salaris. Dus financieel ben ik er niet op achteruitgegaan. Ach, ik heb een vaste baan, leuke collega's, mijn werkdagen zijn hetzelfde gebleven en vanuit deze positie kan ik rustig rondkijken wat de wereld nog meer te bieden heeft. Momenteel vind ik alleen de tijd niet goed om veel verder te kijken. Dus ik wacht rustig af.

Hoe is het taarten bakken afgelopen? Of heb ik er overheen gelezen? Hoe zit het trouwens met de AK? Ik heb daar wel mijn foto's weggehaald.

Oke, nog even surfen en dan ga ik slapen. Welterusten allemaal
Q, dat is te lezen op onze hyves!!! Wil het alleen niet openbaar maken!! Wel met jullie delen. Dus op de hyves mag je erover praten!!

Heerlijk is dat ja, samen in slaap vallen!

Fijn dat je nieuwe job zo goed bevalt. En al helemaal fijn dat het qua salaris geen consequenties heeft!!!

De AK laten we gewoon vervallen Q, we gebruiken onze hyves daarvoor.

Zal hem ook eens leeg halen.

Vanmorgen weer gezwommen, erg vermoeiend maar wel lekker.

De kleine in de buik vond het ook lekker denk ik, die had het ook regelmatig even druk in het water, haha.

Frans, een beetje een goede nacht gehad??

Pips, weer beter?

Syl, en kun je vandaag terecht? Dikke knuffel voor jou meid!

Xop, vandaag de sleutel??? (zei Frans) Veel plezier dan!!

Merel, hopelijk komt de dvd vandaag aan.

Juul, en....... een positieve test?

Ook gezwommen vandaag met Lynn?

Merel, en jij...ook een positieve test?

Duimen draaien over uren voor jullie!

Scooby, nog veel taarten gebakken? Is die workshop voor die 30pers al begonnen? In groepjes kwamen die toch?

TIRAMAM.......blijf je roepen hoor. Hoe is het met je? Kom please even zeggen of alles goed is!!!

De eerste worden al weer bijna 3. Wow wat worden ze toch al groot.
ff ego

Nee, kon niet terecht. Pas donderdag. Alleen van dat nieuws kreeg ik al bijna weer een huilbui,

Nog ff aanmodderen dus.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven