M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

Merel, wat een kutstreek zeg. Jeee 1 maand te oud, dat zijn echt harteloze artsen zeg die dat tegen iemand durven te zeggen zo. Hoe is het verder met haar?

Goed trouwens dat je zo aan het klussen bent zeg!

Syl, meeen die lui op dat kdv, wat raar. Als ik MIlena zomaar ergens wegtrek, wordt ze ook kwaad. Logisch toch? Ik zou zelf ook boos worden dan. Fijn dat ie daar weggaat en nog fijner dat ie het op andere kdvg nu al nasr zijn zin had.

Xop, ik vind je wel een held hoor met je hardlopen!

Hier gaat het mwah. Weer maar 3 uur geslapen vannacht edn de halve nacht op de bank gelegen. Mijn man is nu ziek en heel onrustig dan snachts. En ik kan niet liggen. Nou ja ik slaap al weken heel slecht, dus die paar kunnen er ook nog wel bij. *raapt wallen op van de grond*

Milena is ook ziekgemeld vandaag. Ze is wel een beetje een twijfelgeval, want haar koorts gaat op en af. Maar ach, nu zitten we gezellig met zijn drietjes ziek te zijn. En aangezien ik het minst ziek ben, mag ik de rest verzorgen, das dan wel weer jammer ivm uitzieken enzo. Ik heb al helemaal bedacht dat ik in mijn kraamweek helemaal NIKS ga doen

Oh en man is idd weer thuis, afgelopen vrijdag al.
frans3 wijzigde dit bericht op 27-01-2009 11:57
Reden: Sul ipv Syl, dat klinkt niet zo aardig :)
% gewijzigd
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
sul tsssk ;-D
koffie, zwart graag...
zo weer 3 deuren in de grond, nu alle zooi weer opruimen. Daarom heb ik er zo n hekel aan, overal stof en rommel na het klussen.

Frans balen zeg de ziekenboeg...
ik bedenk me net: jasper valt zo nu en dan uit bed in zijn slaap.

Ik hoorde vannacht weer een klap en daarna gehuil. Ik til m dan op, leg hem in bed en ga weer slapen.

Maar valt een kind dan op zijn hoofd? straks heeft hij eea hersenschudding ofzo en denk ik: zoooo, slapen jij.
koffie, zwart graag...
Hard gewerkt Merel.

Frans, balen al die zieken bij jullie. Hopelijk knapt iedereen snel op.

Syl, zo hoort het toch ook, als je ergens komt dat je kind zich thuis voelt. En tuurlijk het ene kind heeft dit binnen 5 min bereikt en het andere doet er iets langer over, maar als een kind zich niet laat zien (op alle vlakken bedoel ik dan) dan zit het niet lekker in zijn vel op die plek.

Ik werk in de zorg, en ben ook echt niet bang dat ik straks niks kan vinden. Wil wel iets buiten de zorg gaan zoeken of in ieder geval meer vastigheid qua dagen/tijden etc.

En in "mijn" sector kan ik altijd overal aan de gang, altijd te korten. Tuurlijk ene keer erger als de andere keer maar toch....werk genoeg.
ligt eraan hoe hij valt Syl. Valt hij eerst met zijn hoofd naar beneden of met zijn voeten. Misschien een plank oid ervoor, een stukje desnoods, dat de kans op vallen kleiner wordt.

Anders even informeren bij de HA?

Oh bij de gyn was alles goed! Weinig gedaan vandaag omdat ik vrijdag de uitgebreide echo heb!
hij valt ook niet elke nacht hoor. Plankje hebben we heel lang gehad, maar nu dus weggehaald. Hij moet toch ook leren dat hij aanvoelt te stoppen omdat hij op t randje ligt.
koffie, zwart graag...
enne, geen idee. Midden in de nacht blijft ik er niet naast staan te kijken
koffie, zwart graag...
nee Syl, blijf je niet staan kijken
raar hoor
Syl, jij ontaarde moeder!

Hey Indian *zwaai*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
GM allemaal,

Beetje laat maar we zwaaien nog ff terug Frans!

Hier een iets betere nacht gehad met Yuma. Wel weer de halve nacht bij ons geslapen, maarja. Man is ook ziek , maar gaat met zijn eigenwijze hoofd toch werken.

Hoe is het hier verder met alle zieken?

Frans slaap je al weer iets beter? Zo rust je moeilijk uit voor de bevalling.

Syl, hoe gaat het nu met de oortjes van Jasper, helemaal geen last meer van?

Pips, hoe is het met jou? Al ietsje opgeknapt?

Merel, hoe gaat het met jou en het slechte nieuws van je vriendin? Bedoel het niet verkeerd, maar vroeg mij af hoe het met je ging?

En nog hard geklust gister.....of ga je vandaag weer verder?

Scooby, nog taartbak plannen?

Vrijdag hebben we de 20weken screeningsecho, dan komen we als het goed is ook te weten of het een boy or girl is. Man zegt een meisje, ik zeg een jongen, maar begin de laatste dagen toch erg te twijfelen dat man gelijk heeft.

Morgen Indian!

Is Yuma nog beetje te genieten of wil hij alleen bij mama zitten en beetje voor tv hangen?? Spannen hoor vrijdag. Mogen wij het weten??? We zullen het niet verder vertellen...

Mannen...zo eigenwijs...

Volgens mij bedoel je mijn Jasper met zijn oren, hij moet straks naar HA. Manlief gaat even met hem heen want die heeft zelf eigenlijk zelfde.

Vandaag weer werken, mijn moeder is verder bij kids. man gaat even met Jasper naar HA zo en daarna naar zijn werk. Oma heeft net Laura naar school gebracht. Hoef maar tot 2 uur vandaag.

Syl, Jasper nog uit zijn bed gevallen?? Nu wel staan kijken....hahahaha

Tja taartbakplannen...vandaag komt als goed is mijn megabestelling binnen dus vanavond wel eea uitproberen.

Gisteravond belde vriendin en vroeg of ik het zag zitten om aan 30 man workshop te gaan geven..... Dat zag ik wel zitten dus we gaan samen op een aantal avonden deze mensen een workshop geven. Is van haar werk, daar doen ze via de pv dit soort dingen. Gaaf toch! We zijn nu aan het bedenken hoe we dit allemaal kunnen doen en wat we eventueel nog moeten aanschaffen.

Ga snel weer aan de slag hier!

Ja ga het in de hyves zetten dan!!! Moet nog ff met man erover hebben om het op het forum te schrijven, maar denk dat het alleen hyves wordt.

Ohja sorrie Scooby. Soms erg lastig 2 Jaspers, hihi. (of het is mijn poffertjes geheugen)

Met Yuma gaat het op en neer, hij is nu wel weer wat actief, maar toch ook erg hangerig en mamaknuffelen.

Maar zit ff te denken, Jasper van Syl, is laatst geopereerd aan zijn oren (buisjes) toch?? Hoe gaat het daarmee Syl? Alle klachten over nu?

Ben benieuwd Scooby wat de dokter zegt van Jasper zijn oren. Gaat hij ze ook uitspuiten ofzo? Of alleen dat soort meten waar je het over had?

De grapjas hier, heeft hij toen ik buiten was met de hond, de 2 cadeautjes uitgepakt voor zijn vriendinnetje.

Kom ik binnen, roept hij mij, verteld wat hij gedaan hefet. Nouja wordt dan nog maar boos. Dus gezegd dat ik het lief vind dat hij het netjes zegt, maar dat mama wel een beetje boos is, dat hij cadeautjes van een ander kindje uitpakt. Hij wist goed te vertellen dat ze voor Kyra (vriendinnetje) waren.

Dus net maar even opnieuw ingepakt.

Leuk Scooby, je kunt bijna je job opzeggen en fulltime taartbakster/demonstratie geefster zijn. (huh raar wordt, bedoel dat je demonstraties kunt gaan geven en taarten bakken op bestelling) Heb je je prijs al iets verhoogd? Dat je er zelf ook iets meer aan overhoud?

Die eigenwijze man van mij, maakt vandaag zijn werk af en blijft dan morgen thuis. Vrijdag was hij al vrij ivm ZH. En zaterdag zien we wel weer.

Even berichtje voor Frans:

Zonet collega gesproken en die gaat jou een taart brengen als je bevallen bent.

Grappige is dat zij zelf ook bijna uitgerekend zijn. Zijn vrouw is nu 38 weken. Dus hem ook een mooie blauwe taart beloofd. Hij krijgt ook een jongetje nl.

Oja en jouw straat was vlakbij hem.

In week 8 ben ik op vakantie dus je moet daarvoor of daarna bevallen. Als je in die week bevalt wil ik wel een smsje hoor!! Mijn gsmnr staat in de AK.

heee ik hoop dat ik ook snel zwanger ben, dan krijg ik ook zo n lekkere taart van Scooby

Valentijn ligt nog te pitten, heerlijk rust in huis. Vanmorgen heb ik even een bakkie gedaan bij een vriendin in Den Haag. Zij heeft een baby van 3 maanden, maar die slaapt altijd als ik langskom. Vanmiddag gaan we boodschappen doen.

Volgende week ga ik koken en thuis helpen bij mn zieke vriendin. Over een paar weken start de chemo en nu herstel van operatie. Ik vind het erg heftig allemaal , maar ze slaat zich tot nu toe er goed doorheen.

Juultje hoe is het, wanneer is jouw NOD dag? Ik ergens volgende week, maar mijn cyclus is zo apart ......

Indian, wat heb je voor nieuws....ben nieuwschierig!
Hoi,

Scoob ik ben wel heel benieuwd nu . En het is zo lief van je!!

Merel, lief dat je je vriendin gaat helpen. Het moet echt zo heftig voor haar zijn!

Indian, haha die stoute Yuma, grapjas. Milena vertelt ook altijd eerlijk wat voor stoute dingen ze gedaan heeft.

Ik kan nog steeds niet best slapen. Vannacht voor het eerst een uurtje of 4. e nieuwste taktiek is: een hele berg kussens op de bank, dan vlij ik me daarop en ga zo liggen dat ik bijna recht op lig. Beetje prinses op de erwt, maar zo heb ik het minste last van maagzuur. Wel van bekken, dus ik ben steeds a een uurtje weer wakker. Maar ja tis beter dan niks. Ik heb al bedacht dat ik een maand ga slapen na mijn bevalling

Man is nog steeds ziek. Er mag hier dus nog absoluut geen baby komen! Milena is ook nog niet helemaal fit en heel erg dwars. Ze wil niks en ze ook niet niks (snappen jullie het ). Alles is strijd, schone luier, broekaan, jas aan, weggaan, nou ja alles GRRRR Waarom doet ze zo moeilijk?
Frans, HELP!!! hier nog zo'n kind. Zullenw e ze bij elkaar zetten, kunnen ze tegen elkaar mokken haha

Man blijft nu toch maar ziek thuis. Slimmerik.

Merel, vrijdag hebben wij de screeningsecho (20weken echo zit daarbij in) en dan weten we als het goed is of we een jongen of een meisje krijgen. Dat zet ik dan in de hyves.

Duim voor jullie nog steeds hoor, Merel en Juul!!

Ja vind het wel fijn dat hij eerlijk is, en wil dat ook belonen, maar tegelijkertijd meot je hem wijzen op zijn minder geslaagd idee.

Frans ik hoop dat je boy dan nog even wacht tot jullie allemaal weer beter zijn.

Heb je het idee dan dat het eerder gaat beginnen?

Tribune opgebouwd, lekkers erbij, scoob taartje erbij?? Dus wij zijn er klaar voor Frans!
Zo, ik ben bijgelezen (en gelijk suf . Ga nergens op reageren, pak de draad hier weer op.

Hebben jullie kids afgelopen maanden/weken ook zo'n sprong gemaakt? Of herken je het van eerder? Twee vergelijkingsstaatjes betreffende PIpsie.

4 weken geleden - heden

slaapt 2/2.5 uur s middags- slaapt niet of nauwelijks (van de een op de andere dag)

is nooit brutaal- gaat nu hele discussies aan

durft niets- durft veel (schaatsen, van bank af duiken, achterstevoren van bed af springen -huh ja dat gaat dus mis steeds weer?-)

speelt niet met andere kinderen-zegt tegen jongetje G op kdv "kom G jij gaat dit en dit met mij doen"

negeert haar zusje-is soms bereid met haar zusje te spelen

etc.

We kennen haar gewoon niet terug op sommige momenten!

Pips (die net doet of ze niet meer ziek is
Merel, sterkte met je vriendin. Lief dat je gaat helpen volgende week! Wat erg dat ze haar niet willen helpen met haar vruchtbaarheid. Hoe oud is ze dan? Kan ze nog ergens anders terecht?

Indian, mooi dat je blij bent dat je contract niet verlengd is. Heb je al bedacht wat je na je verlof wilt gaan doen?

Ik zou staan op een gesprek Syl. Als ze vinden dat het niet nodig is, moeten ze ook geen commentaar hebben. Maar ik begrijp dat hij binnenkort naar een ander kdv gaat? Klinkt inderdaad alsof hij het daar beter naar zijn zin gaat hebben!

Goed plan voor je kraamweek, Frans! Nog even wachten met bevallen he, man en Milena moeten wel weer helemaal beter zijn!

Milena klinkt precies al Lynn toen ze niet helemaal lekker was de afgelopen weken, Lynn heeft trouwens toen meteen een groeisprong meegepakt, misschien is dat bij Milena ook zo?

Yuma nog ziek, Indian?

Wat leuk, Scooby om een workshop te geven! Wel in meerdere avonden toch, 30 tegelijk is wat veel misschien. Wat lief dat je een taart voor Frans bakt.

*bespringt man nog even in de hoop snel zwanger te zijn en dan ook zo'n lekkere taaart van Scooby te krijgen*

Merel, als ik uitga van 30 dagen, zou ik volgende week zondag ongesteld moeten worden.

He Pips, ik post hierboven inderdaad net van Lynn die een groeispurt heeft gehad. Leuk om te lezen van Pipsie, die heeft echt een hoop geleerd!

Lynn is afgelopen dinsdag voor het eerst bij ons buurmeisje gaan spelen, helemaal alleen! Ik had het een klein beetje in scene gezet, ben net als Pips ook niet zo'n held in 'koffie drinken' en weet nooit zo goed hoe ik dat soort dingen aanpak. Ik zag de buurvrouw en een van 2 huizen verder thuiskomen uit school, toen ben ik met Lynn naar buiten gegaan om de auto op te ruimen en te stofzuigen. De 2 buurmeisjes kwamen de hoek omstormen, zagen Lynn en kwamen kijken ('Dag Lynn" zei buurmeisje en hielp Lynn uit de auto ). Ze zouden net binnen gaan spelen en gingen vragen of Lynn mee mocht (Lynn reageerde op mijn vraag of ze mee wilde spelen met een heftig ja-knikken). En hup, daar ging ze naar binnen bij de buren (na een vraag van buurvrouw aan mij). Ze heeft er een half uur gespeeld en vroeg toen maar eens waar ik was. Buurvrouw heeft me voorgesteld binnenkort koffie te komen drinken, dan kan Lynn een beetje aan hen wennen en daar wat vaker gaan spelen, Is wel leuk, want in een rijtje van 4 huizen zijn er 5 kinderen van 2 tot 5, nog eentje van bijna een jaar en 2 van een jaar of 8-10. Daar kan Lynn dus vanaf nu ook lekker mee gaan spelen. Vindt het wel spannend op de een of andere manier, maar was ook wel een beetje trots op mijn kleine grote meid, dat ze zomaar durfde te gaan spelen
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Hoi,

Jaaa knappe Lynn dat ze zomaar ergens anders gaat spelen! Leuk is dat je als je zo trots op je kind kan zijn.

Hmm groeispurt, kan dat ook als er weer es zeer weinig gegeten wordt?

Pips, wat knap dat Pipsie zoveel geleerd heeft. Ik herken MIlena ook niet meer terug, maar das minder positief. Mijn lieve leuke meisje is verandert in een draak. Althans vandaag en gisteren. Manoman, ik zou echt bijna een excorcist of Jo Frost bellen. Als ze hier om kwart voor 7 (of ach vanaf 6 uur al) gefilmd hadden tot 7 uur, dan had heel Nederland hoofschuddend op de bank gezeten. Wat een monster dat kind en wat een incompetente ouders. Hmmm hoop maar ik morgen mijn lieve gezellige meisje weer terug heb.

Indian, spannend voor vrijdag! Ik ben benieuwd. Ik denk nog een jongetje voor jullie.

Heb niet het idee dat mijn bevalling eerder gaan beginnen hoor. Hoewel ik me verheug op het bijslapen als de baby er is (haha), moet ie echt nog even wachten tot iedereen weer beter is en (hm) het huis weer een beetje gepoetst is. Ik zou nu de kraazorg niet eens durven bellenz eg.
Ik heb net zo gesnauwd tegen man. De armerd is nog steeds ziek en ik vind dat zoooo onhandig. Ik kon niet slapen vanwege hoest (en dan van die harde waardoor hij ook steeds tegen het plafond ligt) en maagzuur en ook omdat steeds als ik bijna sliep, man ging kreunen o0f snurken ofzo. Kan ie niks aan doen, maar net was ik het zo zat dat ik de dekens van hem aftrok (en de ziel heeft het steeds al zo koud) en gezegd heb dat hij een zeer ongalante eikel was en dat ik mijn 38 weken zwangere lijf wel weer op de bank zou leggen. Ik was me natuurlijk gewoon al veel te lang aan het opwinden en gefrustreerd en hij kan daar niks aan doen. Toen ben ik met kussens de kamer uitgestampt naar beneden gestampt om daar onder een dun dekentje pontificaal te gaan liggen rillen. Komt de ziel met haar alle kanten op, zwetend van de koorts, zonder bril met zijn kussentje naar beneden om sorry tegen mij ( ) te zeggen. en te zeggen dat hij wel op de bank gaat.

Bah je zal met mij getrouwd zijn.
Ah, wat een lieve vent heb je Frans! En ik kan jou ook helemaal begrijpen hoor, ik zou ook gaan snauwen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Aaaah die Frans, wel erg lief van vent. Gebruik je eigenlijk al rennies? Zo niet dan is dit de tip van de dag. Hielp bij mij erg goed.

Ik ga zo even naar de Hema op de fiets met Valentijn, dat is op het moment een favoriet uitje, mede door de tompoes die we dan eten aan het eind

We gaan ook een Jip en Janneke boekje kopen, de andere is achtergebleven bij vader van vriendlief en die woont helemaal in Belgie.

Valentijn krijgt voor zn verjaardag een wigwam en van opa en oma een nieuwe fiets. Echt een mooi kado. Verder heb ik op zn verlanglijst een aantal leuke dingetjes gezet zoals verkleedspullen en badklei. Gister heb ik de uitnodigingen verzonden, gekke foto voorop. Het zal wel een drukke dag worden. We gaan een taart bestellen bij een taartenatelier omdat Scoob te ver weg woont Ik twijfel tussen een Nemo, Tarzan of Kikker taart.

Weet iemand waar ik een DVD kan kopen van Kikker? Nergens te vinden en Valentijn vind dat super op het moment.

Daaaag

Merel
arme arme Frans, nee geen arme vent want ach...dat hij t soms niet makkelijk heeft met jou is niets vergeleken al jouw lichamelijke ongemakken. :-)

Jasper vond het gisteren op het nieuwe kdv werkelijk helemaal geweldig. Toen ik hem ophaalde wilde hij niet mee, wilde daar blijven spelen en onderweg in de auto riep hij al: morgen weer bij de andere kindjes spelen??

Jasper is ook zo veranderd. Heel soms bekruipt me het gevoel: zou hij adhd hebben? Het is soms echt bizar hoe hij zich gedraagd cq misdraagd.

Gisteren in het begin op nieuwe kdv bleef hij rondrennen en neee nee neeee krijsen en stampen als hij aan tafel moest, bij mama of leidster moest komen etc. Ik stond echt:huh???

Vannacht heeft hij in zijn bed geplast. Helemaal overstuur was hij. Doodsbang en rillend van angst zat hij op zijn potje. Toen hij doorkreeg dat ik helemaal niet boos was, ontspande hij een beetje.

Had ik al verteld dat ze woensdag op kdv zeer waarschijnlijk erg tekeer zijn gegaan tegen hem? Was 1e keer zonder luier en hij had 2 ongelukje gehad zei ze, sindsdien durfde hij thuis niet meer op t potje en was bang dat we boos werden.

Stelletje @#$*&. Ik was en ben zo boos.

Waarschijnlijk gaan we morgen dus alleen even trakteren en afscheid nemen en gaat hij daarna mee en rest vd middag past oma op.

Ik ga mn lieffie echt niet zo in een hoek laten trappen door een stelletje leidsters die het blijkbaar heel normaal vinden dat kinderen in 1 dag volledig zindelijk zijn.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven