M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
frans woont 20 minuten bij mij vandaan

mn ex van heeeeeel vroegahh woonde daar nl ook.

Ik weet t ook nog echt als de dag van gisteren de test.

Plaats het staatje in de urine, haal hem eruit en wacht 2 minuten.

Syl en sylman staan gespannen naast elkaar, duwt staafje in urine, trekt hem er weer uit en pats, knal knal knal blauw streepje. Man en ik droog: gohh, duidelijker kan niet.

Enigste wat wij nog deden was na 2 minuten kijken voor t geval we ons vergist hadden :-)

I'll wil hang in here....ehh...nou ja, je begrijpt m ha ha

Man vroeg zaterdag nog heel sarcastisch in de auto: zal ik je halverwege de brug rijden?? scheelt je een wandelingetje (ik keek alsof ik van een brug wilde afspringen)

Ik zie nog genoeg mooie dingen, dus maak me ook geen grote zorgen. Weet dat dit gewoon een tijdelijk kaatuuuteeedip is en ik over een tijd denk: pfoeee. daar zijn we weer mooi doorheen.

Enne, met zo'n leuke zoon als Jasper kan je toch nooit de hele dag in een dip zitten. Hij is zoooooo leuk, lief, vrolijk, spontaan etc.
koffie, zwart graag...
Gelukkig dat je dat helemaal helder ziet, Syl! Heel belangrijk, dunkt me!!! En verder............ hugs, meissie. Blergh, niksnieleuknie.

Pips, wil je echt een opsomming, hahaha? Komt ie.....

Omdat we helemaal blij zijn met dit pippi langkous huis uit 1915 en er dus gewoon de rest van ons leven willen wonen, pakken we het luxe aan.

Dus....

- Russisch eiken houten vloer voor woonkamer en woonkamer en suite. Brede, donkere vloerdelen en een klein beetje ruig.

- Rest van de kamer wordt wit; wit behang (lijkt op jute-behang van vroeger; geheel in stijl ) en hoogglans witte verf voor alle houten delen

- Belgisch Hardsteen voor in hal, keuken, achterhal en bijkeuken.

- Kinderen krijgen een rood/roze/witte kamer met Pip behang en dito beddegoed (www.pipstudio.nl)

- Onze slaapkamer wordt Lila/paars met wit

- Gordijnen heb ik nog geen idee van; wil ik er eerst wonen. Glas-in-lood ramen zijn veuls te mooi om achter iets weg te stoppen, maar ja.... er moet wel wat voor.

- Badkamer-die-nog-gebouwd-moet-worden wordt antraciet / offwhite. Waarschijnlijk van die langgerekte, smalle vloertegels en alles in moderne stijl.

Meubels nemen we uiteraard mee. Wat niet past, wordt vervangen maar vaak doen we daar wel een tijdje over..... Wij moeten echt tegen meubels aanlopen, zeg maar.

Zijn jullie het eigenlijk altijd meteen eens over aan te schaffen meubels?
neeeuh!!! Voordeel was dat ik net alles nieuw had toen man erbij kwam

Bank die we sindskort hebben was grote zoektocht. Man is erg lang en ik wilde loungen. Best lastig dan om allebei lekker te zitten. Maar tis gelukt

Klinkt allemaal goed xop!!

Tis idd niet leuk. Voor een rasoptimist als ik is dit wel erg wennen. Normaal ben ik nooit langer dan een uur sjachie. Nu denk ik dagen achtereen: ik blijf onder mn dekens (is me t weekend knap lang gelukt :-/
koffie, zwart graag...
Xop, wil je het echt weten? .... De eetkamerstoelen die we nu hopelijk krijgen daar zijn we dus al... uh... even rekenen... 11 jaar naar opzoek :-)

1. Papsie heeft een geheel andere smaak dan ik.

2. Papsie heeft reuze benen dus erg grote meubelen nodig.

(en dan dus ook groot geld).

3. Van doffe ellende kochten we dus niet meer maar deze stoelen kunnen echt niet meer dus ik was maar weer eens op zoek geweest. Nadat 5 andere opties waren afgekeurd door Papsie, zijn deze goedgekeurd.

Samengevat: kleding of meubelen kopen doen wij liever niet want we zijn het nooit met elkaar eensch...Wij leven dus in een Poldermodelwoning

Morgen reageer ik even op de rest van je mail, klinkt leuk hoor!

Scooby, ik ben sinds vanmiddag 3 bakvormen rijker :-).

Mijn ouders gaan soms voor mij naar de LIDL (is daar om de hoek). Een hoge roosvorm, een hart en een tulbandvorm hart. Helemaal happy mee!
Xop, het gaat nog steeds langzaam vooruit. En ja nog steeds aan de prednison. Wel een klein beetje afgebouwd vorige week, en maandag mag ik weer iets verder afbouwen, als het goed blijft gaan. Als alles goed blijft gaan dan heb ik nog 4,5 week prednison.

Nee, voel mij niet zo fit / goed om te kunnen werken, maar we proberen het wel, en kijk wel wat de bedrijfsarts dan zegt, als ik aangeef dat het niet gaat.

Die groep is ook gewoon te zwaar, veel te veel bukken etc.

Maar wat ook (onbewust of bewust) meespeelt is dat ik geen zin heb om mijn "fijne collega's" weer te zien. Zit nu 2,5mnd thuis en hoor niks van hun.

Juul, en alweer een beetje met 2 benen op de grond...met e positieve test! Echt super!

Merel, trek de klompen nu even aan voor jou!! Nu ben jij!!!

Pips, Frans woont daar niet in de buurt. Ik woon daar in de buurt, denk zo'n 10 a 15km.

Goede deal gesloten dus.

Syl, hoe gaat het met jou? Helemaal vergeten om vorige week te vragen wat de HA zei. (schaam me diep!!)

Gister met ons pap de babykamer behangen, heb nu werkelijk overal pijn!! Elk spiertje of wat dan ook doet zeer. auw.

EN schaam me diep, want Yuma heeft 4u tv gekeken zodat wij boven door konden werken. Hij wilde niet boven spelen.

Dus gisteravond nog even met man en hond en Yuma eruit gelopen zodat hij toch nog wat beweging heeft gehad!.

Hij zal nog wel niet helemaal lekker geweest zijn, want hij bleef erg lang rustig zitten voor de tv. Meestal is dat even, en dan haalt hij speelgoed en wisselt spelen en tv kijken dan af.

Had 2 nieuwe van Diego gedownload (voor ons nieuw dan) en die vind hij helemaal super.

Vandaag de laatste dag hulp, ook niet handig dat ik dan en weer alles zelf moet doen en weer moet werken.

Ben ik erg gemeen als ik het volgende week wat aandik?

Nee moet aan mijzelf denken toch?? (praat zichzelf even goed, haha)
Ja Frans klinkt echt helemaal verliefd op haar mooie Bojan!!

(kan nu helemaal niet meer wachten om mijn kleintje vast te houden, zucht...duurt nog effe)
Goedemorgen!

Goeiemorgen!

Frans, zo leuk, blijkt dat de vrouw van mijn collega nu ook aan het bevallen is! Ik wilde hem vragen om vrijdag de taart mee te nemen maar denk dat hij dan niet op kantoor is. Wilde hem gisteren vragen maar hoorde toen dat hij thuis was bij zijn vrouw.

Taart wordt nu geleverd na mijn vakantie denk ik, of hij moet vrijdag nog op kantoor komen.

Zij krijgen trouwens ook een jongen....

Pips, leuk nieuwe bakvormen! Heb je al wat gebakken?

Indian, doe je wel beetje rustig aan! Behangen is wel lekker ontspannend, fysiek lekker bezig zijn.

Xop, je inricht plan klinkt geweldig! Wil ik ook....

Syl, hou vol! Blijf doen waar je zin in hebt en zie idd de leuke dingen van Jasper! Daar wordt je weer wat vrolijker van. Als je wilt mailen weet je me te vinden.

Hier alles goed. Geestelijk al aan het verheugen op de wintersport. Zal Jasper wel gaan missen maar die verheugt zich al op logeren bij opa en oma.

Hij is helemaal verliefd op de nieuwe vriendin (J) van mijn broertje. Ze wonen inmiddels al samen en Jasper vraagt telkens wanneer hij daar mag logeren. Nu heeft mijn moeder geregeld dat hij daar ook 2 nachtjes gaat logeren (oma en broertje wonen vlakbij elkaar). Jasper helemaal blij. Toen we er zondag waren vroeg hij waar hij ging slapen. Mijn broertje ging laten zien dat jasper op de grond mocht slapen. Dat vond Jasper niet zo'n goed plan en vroeg waar slaapt J? Laten zien en toen stelde hij voor: dan ga jij op de grond en ga ik bij J in bed slapen.!!!!!!!!!

Ik moest zo lachen toen hij dit later beneden nog een keer aan ons vertelde. Grapjas! Hij is echt helemaal weg van haar.

Ik ga nog even aan de slag!

Xop, welk beddengoed neem je voor de meisjes? Ik vind die allereerste (rode) het mooist. De andere zijn wel frisser van kleur en motief, wellicht leuker voor kinderen.

Jullie doen het zelfde als ons, diepte investeringen voor op de langere termijn. Grin, wij moeten nu alleen wat aanpassen in huis omdat we destijds er van uit gingen geen kinderen te krijgen (badkamer, tuin vnl.).

Hoe is het met je moeder nu?

Indian, moet je naar het indicatie orgaan voor hulp? Kijk of je de huisarts of andere arts achter je kunt krijgen (briefje) dan zijn ze een stuk schappelijker.

Ow. Ben jij het in die buurt. Die stoelen komen daar vandaan, dus als we ze zelf moeten halen dan kunnen we wellicht even langswaaien, vandaar dat ik het vroeg.

Frans, nog lekker op de lichtblauwe wolk?

Q, zit er nog een potentiele lover op Curacau? (hmmm fout geschreven, kom er even niet uit en heb haast).

Scooby, ik ga dit weekend me uitleven met de hartvorm. En voor de verjaardag van Pipsie nog even een keer oefenen met de Roosvorm :-). Pipsie vond het nogal wat, een Roos taartvorm :-).

Leuk verhaal van Jasper :-) Helaas hier geen oudere ooms of tantes voor de kids. Het is niet anders. Mijn beste vriendin (die bij Amersfoort) en ik wachten nog een jaartje en dan willen we kids gaan "ruilen" ZIj hebben ook twee meisjes.

NOg even snel wat poetsen en boodschappen doen dan kids weer halen.
Ha, heerlijk, die Jasper! En ik weet zekerrrr dat ie J.'s hart ook gestolen heeft. Kan niet anders .

Pips, die rode vind ik ook prachtig, maar dat krijgen ze allebei op een klein stukje wand als behang. Op de andere wand komt een lichtere kleur en rustiger patroon (die met die vogeltjes/bloesemtakjes/vlinders in lichtroze). Dus die rode ook nog eens als beddegoed vond ik niet zo.... Toen zag ik in een voorbeeldkamertje bij diezelfde combinatie behang, de quiltachtige dekbedhoes. MOOOOOIIII. Dus ga ik daarvoor .

(Als je het zo hoort denk je echt dat dat een gekkeboel wordt op die kamertjes, maar heus..... staat erg schattig )
Oh ja, mijn moeder. Tja, op zich wel goed, hoor, lief dat je het vraagt ook. Maar ja, 't blijft altijd wat "engig". Voet kan "zomaar" opspelen, een griepje is gauw opgelopen enz enz. En dat kan heel fataal zijn.....

Maar goed, ze doet het nu weer goed, hoor. Ze past donderdagsavonds altijd op (doen wij de boekhouding van bedrijf), kuiert zelf naar de winkels / kerk / apotheek / buren enz. en is heel monter.
Scooby, lieffff die peuterliefde. Leuk dat ze ook even bij elkaar gaan logeren. haha en nu al geregeld wie waar ligt.

Alvast veel plezier in de wintersport.

Ja leuk Pips, moet je doen!!!

De bedrijfsarts is best schappelijk hoor, dus hoop hem gewoon mee te krijgen. En mijn leidinggevende mailde zelfs dat ik niet meer moest doen, dan dat ik dacht te kunnen!! wow die is echt 100% omgeslagen!

Haha ja een ROOS taartvorm voor Pipsie.

Nou Xop, we wachtende foto's wel af, want kan mij er nu nisk bij voorstellen.

Fijn dat het beter gaat met je moeder. Snap wel dat het eng blijft.

Frans, ik wil meer van die verliefde babyverhalen horen!! (zwijmelt alvast weg naar juni!!!)

Nou ga weer, tot straks!
Xop, die dekboedhoes zag ik. Inderdaad erg mooi!

Wat voor gordijnen doe je erbij? Dat vroeg ik me af, zag ze niet op de website staan.

De kamer van Pipsie is room/rood. (Krisus... ik schreef "root"....). Gordijnen zijn ook room (zelfde kleur als muren). Zit nu al te fantaseren wat de opties zijn voor als ze wat groter is :-). Dat Pipspul past er wel erg goed bij moet ik zeggen :-)

Ik vroeg even naar je moeder vanwege al die vira./virussen (wat is het?) idd. Fijn dat ze monter is, dat maakt een mens al een stuk weerbaarder!

Grin, Indian, grappig dat je er niets bij kunt vorostellen (inrichting Xop). Verschil in denkwijze denk ik (ik ben een beelddenker) en ik heb het eerder ook al met Xop over inrichting gehad dus dat scheelt ook. Volgens mij kan ik het zo uittekenen kwa sfeer hoe het wordt.

Nu, maar weer even aan de arbeid. Er komt zo iemand ons babywiegje ophalen (ze is hoog zwanger).
Had ik hier al rondgeroepen dat ik vorige week 3 keer gesport heb? En dat ik dat deze week weer ga doen? Menomen, ik vind mezelf zooooo stoer :-)

Voel me nu ook al fitter, verbazingwekkend hoe snel dat gaat!

Nu echt wat in huis doen.... juk.
quote:Indian schreef op 10 februari 2009 @ 13:09:

[fgcolor=#1900F9]Scooby, lieffff die peuterliefde. Leuk dat ze ook even bij elkaar gaan logeren. haha en nu al geregeld wie waar ligt.

Alvast veel plezier in de wintersport.

fgcolor]Hahaha Indian, J is het liefje van mijn broer.... en niet een peuter....
Hahahaha, nee, anders was ie al wel gearresteerd. Grinnik.

Room/rood is natuurlijk een prachtige basis om "los" te gaan met Pipsspul, Pips . Dat past daar alle in een keer bij! Hahaha, alleen al vanwege de naam vind ik dat je dat verplicht bent .

Gordijnen weet ik nog niet zo. Moet ik ook even zien als alles erin staat (meubeltjes zijn alle witgelakt), vloerbedekking ligt (roze/rood), behang geplakt is en bed opgemaakt met betreffende hoes. Xoplief riep dat ie helemaal gek werd toen ik opperde dat misschien Polkadot gordijnen er leuk bij zouden staan..... Hihihi, hij moet nog wat wennen, zeg maar

Sporten.... weet je dat ik me gewoon zoveel fijner voel als ik ook maar een ietsiepietsiepeuterig aan sport doe?! Da's soms ook gewoon de drijfveer om toch te gaan! Dat gevoel achteraf enzo.... (Ben net weer 3 kwartier in de sneeuw (en sneeuwbui!!!) wezen rennen met collega. Heerlijk, echt! Vantevoren natuurlijk echt geen zin, want alles wit en nat hierzo. Maar nu voel ik me weer helemaal blij dat we toch gegaan zijn.)
oh verkeerd begrepen Scooby (schaam)

Pips, ik denk ook altijd in beelden, maar kan mij nu niet voorstellen hoe het eruit ziet, wel wat je schrijft over de kamer van Pipsie, dat is mij duidelijker hoe het eruit zou (kunnen) zien.

Jullie hadden het toch over dekbedden....of ben ik nu vandaag echt niet goed aan het lezen?

Wow 3x in 1 week gesprot. Goed bezig Pips!!

Sporten is idd heerlijk, je komt er altijd zo fit van terug vind ik.
Indian, als je het linkje van Xop volgt dan zie je daar o.a. dekbedhoezen etc. Grin, wij zijnj niet helderziend hoor LOL.
Hoi,

hmm verliefde verhalen? Ben al de hele avond aan hetbrullen

Vast die kraamtranen!

Bojan is wel enorm schattig! Hij drinkt nu helemaal aan de borst en is al weer op geboortegewicht. De vreetzak! Hij poept ongeveer 10 keer per dag en mijn zorgvuldig opgeplakte behang is al lekker ondergeplast. Leuk een jongetje

Maaarrrrrrrr als ik hem aanleg, dan maak ik er een rups van. Als in: hij gaat helemaal strak in een doek en alleen zijn hoofdje komt er nog uit. Haha en dan trekt hij zulke mooie hoofdjes!! Het is echt zo'n vreselijk mooie baby. Dat zegt natuurlijk iedereen van zijn eigen kind, maar hier is het echt zo

Ik heb 2 kraamhulpen en die zijn echt super. Mijn huis blinkt en ik krijg koekjes chocolaatjes en lekkere fruitsalades op bed enzo. Ze zijn gezellig, kletsen gezellig en helpen super met de bv! Ik ben daar zo blij mee.

Mileen is ook echt dol op ze. Ze is vandaag en gisteren naar school geweest. Dat was wel fijn voor haar, want normaal. Vandaag heeft ze getrakteerd. Inmiddels ben ik al weer behoorlijk op de been. Vandaag de hechtingen eruit, gisterenavond, vanmiddag en vanavond zit ik al lekker beneden. Gaat helemaal goed hier dus!

Iedereen al de foto's p hyves bewonderd? Mooi he? (haha kotsen jullie al?)

Syl fijn dat je wel kan inzien dat het een dip is en dat je je dus echtechtecht weer beter gaat voelen. Dikke

Scoob, wat leuk dat de vrouw van je collega bezig is! Is hun zoontje er al? Ben benieuwd!!

Pips, ik woon niet in de buurt van Cuijk Zal ik Milena;s kast nog eens goed uitmesten en het gewoon opsturen? Vanaf maat 80 toch?

Verder *zwaai* en ik ben wel benieuwd naar Xops huis
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
whahaha, heb dus gewoon geen linkje gezien, snapte al niet hoe dat jullie samen wisten om wat / welk het ging.

Echt blond en zw dus!!

Frans, ja dat plassen zijn de leuke kanten, haha. Man weet er ook alles van, hahahaha.

Ja Frans, ik had ze gezien, moooooiiii!!

Ennuh tuurlijk is je eigen kind het allermooiste!! Maar het is ook wel een mooi manneke. (mag ik dat hier zeggen dat ik de oudste van pr willem alexander niet mooi vond als baby)

Fijn dat je al weer wat op de been bent. Zaterdag zou eigenlijk jou dag zijn, en nu, als het zaterdag is, heb je al ene week van je manneke mogen genieten!!!

Nou kom morgen weer.
Frans, prachtige foto's! 't Is inderdaad een mooi jochie

Lekker dat je zo verwend wordt door je kraamhulpen.

Goed van je Pips! Wil je alleen je conditie verbeteren of ook afvallen? Hoe gaat het nu eigenlijk met je bedrijfje? En met de website? Of heb ik misschien iets gemist?

Indian, let goed op jezelf he! Inderdaad niet meer doen dan je kunt.

Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit gaat zien als het af is, Xop, post je dan foto's op hyves? Duurt nog wel ff...

Maar het klinkt mooi allemaal!

Syl hoe lang is de wachttijd? Hoe gaat het nu met man (antwoord mag op hyves hoor!)

Ik heb vanmorgen nog een keer getest en had weer zo'n vage streep, iets duidelijker als gisteren. Nu zijn m'n testen op

Voel me wel al iets vermoeider en mijn borsten zijn gespannen en nu al veel voller. Dat wordt nog wat... Heb gisteren even staan dromen in een winkel bij wat babykleertjes en heb vast opgezocht wat ik nog aan positiekleding heb liggen. Broeken gaan wel (als het geen hele hete zomer wordt), maar van de bovenkleding vind ik op 1 (dure!) blouse na niet leuk meer. Dat wordt dus shoppen straks Ik heb het vandaag aan mijn ouders verteld, helemaal happy natuurlijk. Tegen Lynn vertellen we het nog niet, lijkt me niet verstandig. Dat komt wel als het een beetje te zien is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
FF snel ben moe en ga zo aftaaien.

OOOO Frans wat een lekker mannetje! Heerlijke bolle wangetjes nu al! Fijn dat het goed gaat, ook met de BV!

Syl dikke knuffel! Hou je haaks. Weet niet op wat voor achtlijsten je staat, maar soms kan je ook prive iets regelen en ben je zo aan de beurt. (wel duurder maar sommige verz dekken de kosten!)

Morgen kom ik wat langer langs!

Merel
GM Allemaal,

Juul, stomme vage streepjes ook altijd!! Leuk dat je het je ouders al verteld hebt. Wanneer vertellen jullie het de schoonouders?
Goeiemorgen!

Ohh, Frans, heerlijk die verhalen.... Ga zo door . En tuuuurlijk is Bojan de allermooiste . Dan ken ik nu het mooiste jongetje en het mooiste meisje van het land; vriendin zei vanochtend nl. exact hetzelfde over haar dochtertje van bijna 4 dgn oud .

Juul..... super hoor. 'k Word steeds blij als ik aan je denk en me dan realiseer dat je zwanger bent. Zooo leuk!

Goh, en al verteld aan je ouders. Hahaha, wij hebben beide keren gewacht tot een week of 11, 12. Maar ja, dat was ook geen kunst, want met Lieke wist ik het pas bij 9 weken, en bij Sophie zo rond de 7 a 8 wkn......
Jaaaaa we kunnen weer, hele dag storing.... Leuk kaartje Frans!

Hie ralles ok, net wel hlemaal natgeregend met Valentijn op de fiets. We waren een rondje boodschappen, hema etc aan het doen. Bakkie bij een vriendin en op de terugweg bakken uit de hemel Nu weer helemaal rozig in een jogging allebei. Snel koken!

Tot later

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven