M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk Indian, daar zijn we al
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hey Gezellig!!!

Balen Frans, dat het een zooitje is. Ik kan daar ook neit goed tegen, en idd je kunt nu zelf bijna niet opruimen. Als die kasten geregeld zijn dat schiet het opruimen vast ook wel op!!!

Syl veel succes vandaag!! (dacht dat het gister was, sorrie)

Juultje goedemorgen!
Hello Ladies,

Ben ik ook weer eens. Las net berich van Syl in Hyves poeh hee...

Juultje wat leuk dat jullie ervoor gaan! Spannend. Na lang wikken en wegen gaan wij er ook voor...! Hopelijk is het hier ook snel raak. Ben al 35 dus kan best even duren ....

Die aap wekker doet het redelijk, maar als ie valt is ie conpleet ontregeld en staat de tijd heel anders. Waardeloos, zeker voor 15 euro mag je wat meer verwachten toch?

Frans RUSTIG aan doen, das veel belangrijker dan de huiskamer. Je mag gewoon rennies, heb ik ook gedaan tijdens zwangerschap, kon echt niet zonder bleeeeeh

Pips ben je weer helemaal op de been?

Scoob gaaf hoor dat je dochter zo lekker gaat, is toch wel een zorg minder.

Indian wat leuk dat jij ook komt! de 19e!! Gezellig hoor. Waar moeten we heen eigenlijk?Waar zit die chimpie chap?

Afgelopen zaterdag hadden we Sint op mn werk, was helemaal leuk, handje geven en kado krijgen, de zoveelste CARS rugzak in de collectie

Verder vieren we as zaterdag Sinterklaas hier thuis met alle opa s en oma s en dan zijn er heel wat want onze ouders zijn allemaal gscheiden. Hij krijgt en werkbank van hout en een politiemotor waar je op rond kan rijden, met een accu.

Valentijn kent al een paar liedjes uit zn hoofd, heel schattig. Hij mag vanavond nog 1 keer zn schoen zetten en dan is het klaar, weer heel erg verwend.

Leuk om jullie allemaal weer eens te zien!!

Grtz,

merel
Wat gaaf, Merel, dat jullie ook voor een 2e gaan! Ook per direct? Ik duim voor je.

Ik zal je de laatste mail van de producent van de wekker wel even doorsturen vanavond. Ik denk dat jullie dezelfde problemen hebben als wij, zit ook een nieuwe handleiding bij.

Balen dat het zo'n zootje is Frans, kan ik zelf ook niet zo goed tegen. Doe maar rustig aan hoor en zet man aan het werk vanavond!

Ik ben pas aan een schoonmaak-opruimproject begonnen in huis en het begint zijn vruchten af te werpen. Ook hoop ik binnenkort een schoonmaakster te hebben gevonden en gisteren heb ik tweemaandelijks een glazenwasser ingeschakeld.

Indian, hoe gaat het nu met jou?

*mag ik heel stiekem zeggen dat ik een klein beetje het gevoel heb dat ik volgende week positief test? Ik ben moe, misselijk en voel van alles laag in mijn buik. Beetje zoals toen ik net zwanger was van Lynn*
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Merel, Chimpie Champ zit in Oosterhout, vlakbij Arnhem.
ooo spannend Juultje! Misschien kan je nu al testen!!!

Wij gaan er ook nu voor. Paar weekjes geleden spiraal eruit gehaald en week geleden ongesteld geworden, dus nu kunnen we ervoor gaan.

Vind het wel spannend, vorige keer was het in 1x raak, maar heb het gevoel dat het nu langer gaat duren. Tevens blijf ik angstig voor de bevallinng, brrrr Maar ach, eerst maar eens een beeb maken, de rest komt later

Oosterhout is iets meer dan een uur rijden voor mij, ik hoop dat de files meevallen!
He wat gaaf! nog iemand die voor nummer 2 gaat. Hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn. Leuk om te volgen. Duim dat het snel lukt!

Indian, leuk dat je positieve reacties krijgt op je zwangerschap, kan ook niet anders want het is ook echt super leuk en bijzonder.

Ik kan er denk ik toch bij zijn de 19e. Ik ga de 18e werken en dan ben ik de 19e vrij. Moet alleen nog even afwachten hoelaat Laura vrij is uit school. Want dan zou ik om 12u weer bij school moeten staan. Beetje kort zou het dan worden.

Zonet Zwarte Piet hier op bezoek gehad. Heel leuk! Jasper durfde wel een handje te geven en antwoord te geven op de vragen maar niet op schoot.

Het was de opa van het buurjongetje Lucas en die was ook hier met zijn zusje en papa en mama. Lucas zei gelijk, dat is opa. Wij heel hard ontkennen...hahaha.. Hij kwam over het schuurtje geklommen dat was wel heel leuk. Alle kindjes weer verwend met een cadeautje.

Frans, je woonkamer al weer op orde??

tot later!
Ik kan me voorstellen dat je nu op opziet tegen de bevalling, ik heb hetzelfde. En die van jou was nog erger als die van mij.

Testen is nog wat vroeg denk ik, ik moet dinsdag of woensdag ongesteld worden.

Ik doe ook steeds domme dingen trouwens: hele keuken nat gespat op mijn werk, constant typfouten maken, gisteravond een verkeerde factuurdatum ingevoerd waardoor iemand een stuk of 14 facturen van ons heeft gehad per mail, alle pasjes over de vloer laten vallen in de speelotheek waar ik in mijn lunchpauze was, post naar iemand brengen, terugkomen en heel iets anders gaan doen, terwijl de rest van de post er nog ligt en nog een heleboel waar ik al niet meer op kan komen. Ik hoop maar dat ik inderdaad zwanger ben, anders ben ik vast dement aan het worden

Leuk dat je er ook kunt zijn de 19e, Scooby! Wat leuk een Pietje op bezoek. Lynn is geschminckt (schrijf je dat zo?) als Pietje op het kdv, heel schattig, ze is er heel trots op.
Klinkt leuk Merel, de cadeautjes voor Valentijn!! Hopelijk hebben jullie een gezellige dag.

En jippie, jullie ook voor nr 2!! Hopelijk ook nu meteen raak.

Frans in febr wij in juni, juul in juli en jij wordt dan nog juli of aug?? Poehhhh wel warm dan!!

Juul, hoop het voor je, duimen draaien overuren hier!!!!

Misschien het weekend testen?? (kan natuurlijk dan ook nog te vroeg zijn, maar toch!!)

Hoe het met mij gaat Juul, kan ik heel kort over zijn: sh*t

Leuk Scooby!!!! Fijn dat Jasper en Laura zo genoten hebben.

Zou ik naar chimpie cham wel eigen dingen mee mogen brengen?? Yuma mag lang niet alles. Zal geen probleem zijn toch??

Xop, alles goed?? Nog steeds druk?

TIRAMAM waar ben je??
Zou ik gewoon doen, Indian, als je uitlegt dat hij voor veel allergisch is, is het vast geen probleem.

Als het nu raak is wordt het augustus trouwens. Warm? In Nederland?? Zal vast wel meevallen
Hoi!

Merel wat leuk! Spannend is dat weer he? Haha en Valentijn verzamelt cars rugzakken begrijp ik. Krijgt hij een echte politiemotor om op de rijden (nou ja ik snap wel niet een echte echte maar zo een waar je wel op kan zitten)? Wow dat is cool!

Juul, spannend zeg dat je allemaal tekenen voelt!! Ik ben benieuwd. Hoe gaat het met het slapen van Lynn en de driftbuien?

Indian, in principe mag je niks meenemen. Maar ik denk dat het wel mag als je uitlegt dat hij veel niet mag. Meestal hebben ze alleen een berg ongezonde dingen.

Scoob, leuk dat je ook komt de 19e!

Haha en Lucas zag dat het opa was

Wij zijn gisteren ook nog even bij de Sint geweest. Hij woont namelijk in een huis hier in de stad. En op woensdagmiddag is dat dan open. Kunnen kinderen spelletjes doen en even bij Sinterklaas zitten. Leuk is dat! Milena is helemaal niet bang, dat verbaast me echt, want vorig jaar brulde ze nog zo hard dat het leek alsof Sint haar ging slachten.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Hoi Hoi,

ff snel: megatijdgebrek:

Merel

Juultje

ik vlieg vlieg weer verder, mss vanavond tijd. Moet nu sinterklaascadeautjes kopen, vanmiddag sinterklaas vieren op mn werk, moet nog een gedicht maken ook.

vlieg vlieg
Oh Augustus, dacht nog net in juli. Maar ook leuk!!!!

Tuurlijk is het raak!!! Stuurt positieve energie en test die kant op!!!

Ja, hij mag best veel, en qua drinken hebben ze er Ranja, dus ook geen probleem, maar verder is het altijd afwachten. Meestal is er wel iets wat hij mag, maar neem voor de zekerheid altijd wat mee.

Fijne sinterklaas Tiramam.

Merel, duim ook voor jou, ook meteen de eerste ronde raak!!!

(mmmm is dat een virus hier....dat het meteen raak is bij iedereen?? zou wel mooi zijn)
Hai,

Tira veel plezier met Sint (haha en met inkopen doen. Ik vind het zelf altijd erg leuk om te doen, maar veel mensen hebben er een hekel aan).

Indian, altijd slim om wat mee te nemen. Dan heeft hij iig iets.

Hier leuke ochtend. Mijn moeder was er net en we hebben even lekker met zijn drietjes ergens gegeten. Nu is mijn arme moeder door de sneeuw naar huis aan het fietsen. Wel zielig, want het is 13 km. Maar ze wilde echt niet dat ik haar naar huis zou brengen.
Indian, met zoveel positieve energie moet het lukken he!

Tira, succes met shoppen! Zal misschien wel erg druk zijn? Ik ben zaterdagochtend met Lynn naar Toys 'r' us geweest, doe ik echt nooit meer! En dat lag niet aan Lynn, want die luisterde boven verwachting goed, maar het was druk en vol en ik liep met mijn armen vol cadeautjes. Kreeg het er warm van.

Driftbuien gaan best goed, als ze nu wil slaan, pakken we haar armen vast om te laten zien dat het geen nut heeft en wij toch sterker zijn dan zij is. Het is echt een machtsspelletje van haar en zo lijkt het wel tot haar door te dringen. Slapen gaat sinds een week best goed, het is regelmatig 7 uur of half 8 voor ze wakker wordt. Even geen klagen hier dus! Dinsdag hebben we samen kruidnoten gebakken, dat vond ze fantastisch.
Oh, fijn Juul, dat het al zoveel beter gaat. Geniet er lekker van en hopelijk heb je het dieptepunt helemaal gehad. Hier nog steeds een af en toe megadriftige onbereikbare Sophie. Maar goed, tussen de buien door is ze engelachtig .

Oeioei, spannend man, dat je mss al zwanger bent! Sjongejonge, jullie gaan allemaal maar vlug hoor! Wij deden er veeeeel langer over .

Oooohhh, en Merel misschien ook voor de 2e?!?!?! Superdesuper, man! Jeetjemina, wat een beebs hier strakjes. Leukleukleuk!

Verder ben ik echt belachelijk druk op 't werk, dus ik heb bijna nooit meer tijd om te posten..... Hopelijk in 2009 weer betere tijden, hahaha.

Seeeee you, fijne SInterklaas voor allemaal en tot gauw!!
Fijn Juultje, dat het beter gaat met de buien van Lynn!!

Frans, eigenwijze moeders toch altijd!!!! Klinkt wel gezelig samen eten.

Jij ook fijne sinterklaas Xop.

Achja zo gaat de tijd wel snel naar de sleutel van jullie nieuwe stekkie.

Tiramam, was het shoppen gelukt??

Oh echt liefffff, ons mam is nu boodschappen aan het doen. Heeft de AH de helft al niet meer, grrrr
Heee Indian! Klote zeg, dat het zo beroerd gaat met je CU. Vriendin van mij met Crohn heeft 2 zwangerschappen gehad; eentje waarbij alle klachten verdwenen (ze voelde zich nog nooit zo goed!) en eentje waarbij het vreselijk shit ging met darmstelsel. Heeeeel naar. Ze heeft best veel medicijnen en Pred gehad tijdens deze zw.s.. Dat moest wel, anders ging ze eraan zeg maar. En beeb was perfectly healthy; joch is nu 8 jaar en leuk kind. Komt wel goed, joh. Hug.
Dankje Xop, ja ik weet wel dat het goed komt, blijft positief denken, maar voel me zo sh*t. Ben 2 kilo in 1 week afgevallen, is niet fijn nu. Het kleintje zal wel niks te kort komen, maar mijn energie pijl zak hart. Ik doe bijna elke middag een dutje van 1 a 2 uur, en lig ook vaak 's avonds 1 uur nockout op de bank. Gezellig voor vent. hihi.

Hoop maar dat het snel beter gaat en neit de hele zw zo blijft.

Grrr Yuma blijft huilen in bed, hij huilt nooit, dus effe kijken.

Doei
Indian

Bleeeh, wat ben ik moe zeg... gelukkig heb ik weekend, morgen heerlijk een dag vrij! Lynn gaat lekker naar het kdv tot na haar slaapje. Ik haal haar dan om half 3 ofzo op en dan gaan we naar mijn schoonouders voor pakjesavond.

Frans (ik zag je topic net). Hoe gaat het met jullie? Je man, je schoonmoeder. jijzelf?
Ach gossie Frans, is je moeder nog goed aangekomen? Meeeeeen het was kouuuuud met sneeuw en ijzige wind! Wel een bikkel hoor, volgens mij heb jij haar genen wat dat betreft.

Is het weer gezellig met je man thuis? Nog gelukt met kasten verslepen?

Xop, ook al druk. December, moet je ook zoveel afronden/verslagen maken/cijfers inleveren ? Jij ook een fijne sinterklaas!

Juultje, fijn dat Lynn weer wat 'hanteerbaarder' is! Helpt ook goed, handjes vastpakken en zeggen wat je ziet (ik zie dat je mij wil slaan, maarrrrrrr enz enz). En ik ben voor je aan het duimen hoor! Ga je dinsdag of woensdag al testen?

Indian, he gatver, sterkte meid (letterlijk en figuurlijk!). Slaat de pred. nog niet aan? Hoeveel dagen ben je daar nu mee bezig?

Alles goed met Yuma vnv?

Whahahaha Scooby, das grappig. pikte Lucas het uiteindelijk of bleef hij het volhouden? Leuk dat je kindjes zo genoten! (jij dan ook waarschijnlijk).

Pips alweer een beetje, hoofd-spier-keelpijn vrij?

Shoppen is gelukt! Ik heb dr meestal niet zon moeite mee (behalve voor kleding, dat vind ik echt een marteling) maar als het moet vind ik het anders. Marit zat vanmorgen op de psz, ik had een lijstje met 10 dingen die ik echt moest doen/regelen dus het was even stressen in die kleine 3 uurtjes.

Op mijn werk was het echt een hele leuke sinterklaasviering. Op de antroposofische manier (werk nu op een antroposofische woongroep/instelling), dat maakte het heel speciaal. Marit was mee als enige kindje, die is echt overladen met aandacht en ze pikte het allemaal. We hadden lootjes getrokken, de teamleidster had mij (das echt een supersoof) en die had ook aan Marit gedacht, echt lief. Marit is nu een sofenpietje (van vilt) rijker, die was er helemaal blij mee. Ik had de teamleidster gisteren verteld dat ik een nieuwe baan heb, dat had ze in het gedicht verwerkt dus nu weten alle collega's het meteen, makkelijk dus! Kwamen veel mensen zeggen dat ze het jammer vinden dat ik wegga, maar dat ze het ook wel snappen, das altijd fijn om te horen he (dat je gewaardeerd wordt).

Verder heb ik vandaag te horen gekregen dat ik in de Bijlmer kom te werken, weet nog niet hoe blij ik daarmee ben..... Eerst maar eens kennismaken woensdag (dat was ook mijn enige vrije dag volgende week, snik). Ik wil vakantiehiehiehieeee
Allemaal alvast een fijne Sinterklaas, mocht je het nog niet gevierd hebben!

groetjes
Goedemorgen!

Tira, heb je nog vakantie ergens? Met kerst ofzo? Daar ben je wel aan toe denk ik met alle verhuizingen enzo. Haha ik ben geen bikkel hoor, want ik kan goed klagen

Milena loopt nu in een broekje van Marit. Leuk staat het haar! En ze vindt dat poezentruitje (haha wat jij tuttig vond) errug leuk

Xop, oeh dat je zo druk bent op je werk. Is dat omdat studenten snel nog van alles klaar moeten hebben. Vorig jaar was jij ook zo druk rond deze tijd toch. Hmm en waren jullie toen niet allemaal ziek in de kerstvakantie? Nu niet hopenlijk!

Juul, wat fijn dat het allemaal lekker loopt met Lynn. Het zijn toch echtecht fases he? Handen vastpakken lijkt me ook de beste manier. Ahum al heb ik vorige week een keer hard aan haar haar getrokken toen ze weer eens aan mijn haar trok ;-$

Indian, 2 kilo in 1 week afvallen is niet goed inderdaad. De baby neemt wel wat hij nodig heeft, maar voor jezelf is het niet best. Ik hoop dat het snel beter gaat zeg. Sta je nu extra onder controle?

Hier gaat het wel oke eigenlijk. Kamer helemaal verandert, dat is leuk. Maar daarna was man erg verdrietig. Het is zo wrang voor hem dat hij alle dingen die in zijn leven veranderen niet meer met zijn vader kan delen. Echt heel zielig. Alles gaat zomaar door. Hij vindt het ook heel moeilijk om erover te praten. Wat lastig is, want dan weet ik niet waar hij mee bezig is. Hij heeft liever afleiding zodat hij er niet teveel aan hoeft te denken, maar zo werkt het natuurlijk niet altijd. Gisteren was hij bv savonds heel chagerijnig en moe en stil. Ik dacht laat hem maar even hij is vast moe. Maar toen bleek dus dat dat zijn manier was om duidelijk te maken dat hij verdrietig was. Euh, oke, graag volgende keer even wat minder subtiel duidelijk maken graag.

Nou ja, met de feestdagen is het gewoon moeilijk. Ook het besef dat de geboorte van deze baby dichterbij komt en dat zijn vader deze baby nooit zal kennen wordt steeds groter. Eerst was dat wel zo, maar kon je het nog negeren. Nu niet meer. Ik word daar al heel verdrietig van, maar voor mijn man is het natuurlijk nog veel erger.

Maar het is fijn om erover te praten en het is goed dat zijn verdriet eruit komt. Dat is er toch en dat moet hij niet binnen houden. En dan huilen we even hard en daarna maken we weer een grapje. Dus het is ook niet zo dat het hier een hele trieste bedoening is hoor. Ik denk dat het zo ook een goede manier is om er mee om te gaan.

Iedereen een hele fijne Sint gewenst! Wij vieren het morgen bij mijn ouders. Hebben het vorige week al met vents moeder en zusje gevierd. Leuk hoor, ik hou wel van Sint vieren. Man komt vroeg thuis en gaat vanmiddag de nieuwe tafel ophalen. Leuk! (Iemand nog belangstelling voor een eethoek met ronde tafel? Of een stapel boeken?)

Daarna gaan we even sintshoppen als MIlena sint op het kdv heeft (ze zit op een kdv in het centrum, dus dan zijn we toch al in de stad).

Fijne avond allemaal!
Geen tijd om bij te lezen. I
Hey Tiramam, fijn dat het nog gelukt was!!! EN leuk dat ze ook aan Marit dacht. IDD handig als de leidinggevende het in een gedicht verwerkt.

Wel balen dat je op je enige vrije dag moet kennismaken.

Hoop dat je snel een paar dagen vrij hebt om bij te tanken.

Frans, wel extra controle bij de MDL arts. En als er iets wijzigd moet ik de gyn weer bellen. Hem al wel op de hoogte gebracht.

MDL arts belt vandaag.

Fijn Frans dat je er met je man over kunt praten. Zal voor hem heel fijn zijn. En zeker met speciale dagen (kerst, geboorte, trouwen, dag van overlijden verjaardag etc etc) is het extra moeilijk.

Dikke knuffel voor jullie.

Sorrie heb je andere topic gemist.

Had gister vgz gebeld, om te vragen of ik in aanmerking kom voor hulp in de huishouding, kan wel met mijn klachten, maar dan moeten we collectief verzekerd zijn via een werkgever. Maarja ik werk in de zorg, dus dat is allemaal IZZ, en bij man hebben ze CZ. Dus gister CZ gemaild, of ze eens willen bellen, om te kijken of we daar terecht kunnen, en of alles verzekerd kan worden, als ze nu al weten van de vele medicatie en ZH bezoeken.

Kom straks nog even terug, wens iedereen een hele fijne sinterklaas avond!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven