M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand nog iets voor het schema????

Zolang als onze pc het doet kan ik hem aanpassen, anders gebruik ik de laptop, en daarop kan ik het niet aanpassen, staat het schema niet op.

Iemand nog een leuk idee voor de titel. We hebben nu al 2 jaar dat ze naar de herfst lopen.

Misschien anders alleen M06 of M2006 of Maart06
misschien inderdaad M-06 ofzo?

jasper is 97 cm en 14,6 kilo. Verder geen bijzonderheden.
koffie, zwart graag...
Grrr nu doet hij het weer niet, maar zodra hij het weer doet, zal ik dat alvast aanpassen Syl.

Vanmorgen even bij de HA geweest voor Yuma. Klaagt nog steeds over au aan zijn billen. Nu dus weer ontlasting opvangen. Dat is wel lastiger nu hij zindelijk is. Gelukkig hem zover gekregen om net even op het potje te poepen ipv de wc.

Echt vervelend, heir is echt helemaal niks gestrooid oid en 5 km verderop wel. Andere gemeente. Wordt tijd dat ze hier ook strooien.

Zwemmen was weer heerlijk.
kindje van vriendin heeft t ook altijd. Die heeft altijd hardere ontlasting en dus auw billen.

Goed veel vezels en drinken geven.

Jasper zegt t soms om interessant te doen. De ene keer speel ik mee en zeg ik: ow ja kind wat erg. Ik doe er snel een sausje (uhuh, bepanthem) op. De andere keer zeg ik: ik zie helemaal niets. Nee joh, er is helemaal niets!! En is t ook over.
koffie, zwart graag...
Yuma heeft nooit harde ontlasting, dus dat is het probleem niet. Drinken doet hij enorm veel, dus dat gaat ook goed!!

Dat probeer ik ook altijd, zeg altijd dat ik er een zalfje op doe, sudocreme, en dan is het over. Maar dan nog kun je zien aan zijn gezicht dat hij wel pijn heeft.

Net bij ed arbo arts geweest. hij vond het een goed idee om 50% te werken maar dan wel max. 4 a 5 uur per dienst.

Dus nog iets minder als dat ik had gezegd. Vind dat ook niet erg, ben tot gister helemaal op geweest van de 2 diensten emt oud&nieuw.

Nou ga nu ff naar buiten met Yuma, de sneeuw in. Hij slaapt niet altijd meer 's middags. Handig maar ook lastig. Want als ik bijv. plan om weg te gaan dan is meneer wel moe.
errug rustig hier!
Hoi,

Indian, dat was dus een goed gesprek met de arbo arts he? Fijn dat hij/ het een goed idee vond om 50 % te gaan werken. Dat geeft wel rust kan ik me voorstellen. Leuk he, de sneeuw?

Syl, hoe is het nu met jou? Goed dat je zo bezig bent met potjestraining. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er even geen energie voor heb. Lief aanbod van de kleertjes. Ik heb al heel veel gekregen in 50/56 en 62, maar voor de maten daarna, graag! Ik kom wel een keer bij je langs om te kijken, ok?

Leuk is het he om zo eens iets voor jezelf te kopen. Daar kan ik ook altijd zo blij van worden. Lief van je vader ook!

Ik ben wel benieuwd naar Valentijn met UGGs. Zijn nu lekker warm! Arme MIleen moest het vandaag gewoon met haar regenlaarsjes doen

Heb haar net opgehaald van het kdv. Helemaal moe gespeeld en geruzied . Vanochtend toen ik wegging had ze het al met een bepaald jongetje aan de stok. Hij viel haar aan met een grote hijskraan en Milena duwde hem gillend en huilend tegen de tafel . Jongetje was 1, dus geen partij voor haar. Ahum, er moet nog een beetje aan de sociale vaardigheden gewerkt worden .

Vandaag lekker genikst. Heerlijk, vanmiddag 2 uur op bed gelegen. Verder babywasjes gedaan. kindje heeft al 2 trommels vol met kleertjes maar 50/56 en 62 . Komt niks tekort dus!

Verder een mooie tekst gevonden voor op het geboortekaartje. Net geskypt met mijn man en hij vond het ook een mooie tekst! Jeujj
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ben benieuwd Frans, wat er op komt!!!

Hihi ja de sociale vaardigheden blijven nog errug moeilijk voor onze kids. maar wel goed dat ze niet over zich heen laat lopen!

Fijn dta je even hebt kunnen slapen. En al 2 wasmachines babykleertjes weggewerkt, goed bezig!

ja was wel blij dat de arbo-arts mij goed begreep. Hij vond het goed dat ik 50% wilde werken, maar niet zoals ik het had gezegd. Dus niet de hele diensten, maar echt max. 4 a 5 uurtjes!! Vind dat wel fijn, ben 3 dagen bekaf geweest van dat beetje werken met oud&nieuw. (mmm val wel in herhaling niet??)

Maaruh, wat doen we straks met de AK?? Verhuizen we mee, of skippen we hem?
GM, hele fijne dag allemaal.

Doen jullie voorzichting.

Frans, hoe gaat het met zijn 2-en?? Je bent al bijna op de helft, dan komt je man alweer terug.

Syl, hoe gaat het met jou....en met Jasper? Jasper nog last van iets van de operatie?

Nog iets kunnen afspreken enzo met je man?

Xop, weer aan het werk, lukt het een beetje?

Merel, jij was toch weer naar zweden geweest vorige week ofzo?? Fijn gehad daar?

Scooby, nog taarten gebakken?

Tiramam, hoe is het bij jullie? Druk aan het werk? Bevalt het een beetje?

Pips, hoe is het met de zieken? En heb je al iets gehoord van de sollicitatie? echt stoer dat je gevraagd bent!!

Juultje, hoe gaat het met Lynn, weer helemaal beter?

Q, nog steeds naar je zin op de nieuwe werkplek/functie?

Nou ga even eten maken voor vanavond en dadelijk naar de fysio, bleh rijden door dit weer.
Goedemorgen!

Rijden valt wel mee hoor. Bij ons in de straat is het glibberen en glijden en in sommige straatjes in de stad ook (moest Milena wegbrengen en haar kdv zit in de stad), maar op de grotere wegen is goed gestrooid (hier dan). En op gladde wegen rij ik gewoon heeeel langzaam. Het is bij ons nog -10. Brrrrrr. IJs zat vannacht aan de binnenkant van de ruiten op de slaapkamers. We hebben daar nog enkel glas. Lekker koud!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Maakt mij niet zoveel uit... 't Is wel handig om iets van een AK te houden om adressen, priveaangelegenheden en afspraken te maken. Geen idee of het op Hyves mogelijk is een dergelijke "veilige" plek te creeeren?

LIjkt me een goed plan, Indian, om max 4 of 5 uurtjes per keer te werken. Raak je niet zo erg uitgeput dat je er dagen van bij moet komen, met de kans op weer in de ziektewet te komen omdat je het niet trekt. Zou echt een mooie oplossing zijn!! Lijkt me trouwens voor je baas en rest van team ook fijn, dus ik neem aan dat je het snel geregeld krijgt?? Prettig, zo'n meedenkende ARBO-arts!

Hahaha, sociale vaardigheden? Die heeft Sophie nog niet . Wordt wel aan gewerkt, hoor, hihi.

Pfoe. Dit scherm staat al een uurtje of 3 open; ik heb net vanaf half twaalf tot nu geschaatst met mijn collega's onder de noemer van : "Teambuilding tijdens de lunchpauze en gezond bezig zijn". . (Was trouwens wel heerlijk; mooi weer, mooi ijs en heel gezellig!)
Hee haaaai, Indian en Frans. Had jullie nog niet gezien .

Wat een verschil, he?! NoordNederland is echt geheel sneeuwvrij en de wegen zijn gewoon droog! Niks niet glad.

Oooohhhh... Frans, dat willen we hier in Grunnen en Friesland nou zoooo graag; dat het overdag ook flink doorvriest. Dan komen die gave schaatstochten er wel!
Hier gaf de temperatuur vanmorgen in de auto -11,5 graden aan. Brrrr. Maar vind het nu niet zo koud aanvoelen buiten als een paar dagen terug.

Xop, hyves kun je zo afschermen zoals je zelf wenst. Wij hebben het zo afgeschermd bij de zandbakmaatjes dat je het alleen kunt zien als je lid bent, nadat je toestemming hebt gehad om lid te worden.

Ja vind het fijn dat ik zo'n meedenkende arbo arts heb. Weet alleen niet of ik het ga trekken. Gisterochtend gezwommen en 's middags naar de arbo-arts en ben er nu nog moe van. Dadelijk werken, maar ga eerst Yuma naar de gasouder brengen, al lolpend kan meteen de hond eruit.

Het wordt idd wel meteen geregeld op het werk. Dus vandaag van half 4 tot half 9 en proberen of ik om 20u weg kan.

Nou tot straks.
Hoi,

Xop, s het bij jullie niet zo koud dan? Ik denk altijd dat het in het verre noorden veeeel kouder is dan bij ons

Lekker dat je zo geschaatst hebt!!

Indian, succes met werken vandaag!

Ik heb net de babykleertjes opgevouwen en in de kast gelegd. Nu moeten we nog de gordijnen ophangen, donderdag komt mijn moede rhet hemeltje over de wieg maken en de commode moet nog vanuit MIlena;s kamer naar de babykamer verplaatst worden. En dan mag ie komen (nou ja nog 2 weekjes wachten dan).
Dankje Frans.

Net VGZ gebeld, die over de thuiszorg gaat en geklaagd hoe dat ze mij behandeld hebben. niet vgz maar het bureau wat de zorg voor vgz zou gaan leveren. Wordt vandaag nog terug gebeld door vgz. Ben benieuwd.

Leuk Frans, de laatste loodjes zowel in de babykamer als voor jou. Hij moet maar even wachten tot je man terug is!!! Je bent nu 35 weken??

Wij zijn 16 weken.

Juultje en Merel, hoe is het bij jullie?? Al positief mogen testen?
Dat heb ik even gemist, Indian, wat er gebeurd is met dat bureau? Fijn dat de arboarts zo met je meedenkt.

Xop, zit jij nog niet op hyves? Daar is al een groep, aangemaakt door Sylvester. Ik zie dat je daar inderdaad nog niet bij zit, zal je straks een uitnodiging sturen.

Ik word hier even helemaal kriegel van het gezeur en gemiep. Als Lynn even geen aandacht krijgt gaat ze allerlei streken uithalen of zeuren/huilen. Krijgt ze wel aandacht dan is ze het liefste meisje dat er is.... maar kom op, even 5 minuten wat alleen doen is toch niet te veel gevraagd?
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Nog niet positief getest nee, ik moet deze week ongesteld worden (morgen), maar ik ben ziek geweest, dus niet veel actie hier helaas
Hai,

Nee volgens mij is mijn nod ergens volgende week, ik mag dus volgende week testen, maar ik verwacht er niet teveel van. Voel me namelijk of ik gewoon ongesteld ga worden. Heb wel al een stapel testen via internet besteld, en tegelijk ook ovulatietesten. Even projectje ervan maken

Juul, Valentijn heeft ook van die fasen, maar bij vlagen gaat het ook goed, zal misschien wel een beetje bij de leeftijd horen.

Frans gaat het met de laatste loodjes? Bizar dat het weer zo slecht was bij jullie, hier nergens last van, alleen koud met een zonnetje, niks sneeuw.

Indian, super dat de arbo arts zo meedenkt en begripvol is! Ik was idd in Zweden met kerst, heerlijk gehad en erg leuk.

Goed zeg dat Yuma zo lekker gaat met potje trainen

Xop, ik ben jaloerrrrrs , schaatsen tijdens werktijd, wat heerlijk zeg!

Syl, goed ook dat je zo lekker gaat met trainen op het potje.

Valentijn is nu s nachts ook droog zonder luier, wel heel spannend, want dat is natuurlijk voor echte grote kids. Anyway, gisternacht ging het 1 keer fout, dikke tranen, hij vond het heel erg. Maar ach mij maakt het niet uit, de wasmachine is geduldig. En we hebben extra voorraadje van die matjes ingeslagen (plastic met molton) Nu alleen het poeen nog, dat moet namelijk nog altijd in een luier. Maf kind. Zeker lekker warm ofzo

Daaaag

merel
iets te vroeg gejuigd, gisterenavond en vandaag letterlijk alles NIET op t potje.

Grrrr, aangzien ik erg sjachie ben, maar verder gestopt vandaag. Mag oma t morgen weer proberen

Mail morgen weer verder. ga nu lekker tv kijken
koffie, zwart graag...
Haha Syl, das balen.Je kunt het toch niet dwingen, als Jasper er nog niet aan toe is, dan lukt het gewoon echt niet.

Ik hoop voor je dat hij er snel "zin" in hefet en dat hij het dan net zoals Yuma in een dag of 2 a 3 helemaal door heeft.

Hier gaat het 's nachts ook nog wel eens mis hoor.

Succes met je "projectje" merel, dat eht maar snel zijn vrichten mag afwerpen!

Ik hoop dat Valentijn het poepen ook snel door heeft. Bij Yuma gaat het perfect, hebben we geen omkijken meer naar overdag. Ja als hij zegt dat hij naar de wc moet, dan moeten we soms wat helpen, we hebben hier een verhoogd toilet, wel een krukje ervoor gezet maar toch erg hoog.

's Nachts gaat het hier bijna altijd goed, we hebben hem nog wel gewoon ene luier aan, pas als hij echt veel nachten achtereen droog is doe ik die uit. Wij maken hem s avonds niet wakker om te plassen. jullie wel?

Hier ook zo'n anti-plas hoeslaken op het bed. Werkt perfect!!

Nou ik ga op de bank hangen, ben helemaal op en alles doet zeer.

Heb mijn leidinggevende gemaild, met de vraag of ze wel weet wat CU is en wat prednison met je doet.

Ben benieuwd naar haar reactie.
Ik voel me ook alsof ik ongesteld ga worden, maar dat zegt niks weet ik nog van Lynn. Ik heb toen in de hele zwangerschap elke maand gevoeld alsof ik ongesteld zou worden. Echt heel raar, ik kreeg elke vier weken een soort menstruatiekrampen. Ik zie het wel.

Merel, waar had jij die testen besteld?

Goed zeg, van Valentijn, dat hij nu helemaal zindelijk is! Dat is echt snel gegaan.

Jammer Syl, komt vanzelf wel toch? Lynn doet helemaal nog niets op de wc... alleen op het kdv.
Hoi,

Indian, de hulp was toch helemaal niet op komen dagen? Goed dat je je leidinggevende gemaild hebt. Ben benieuwd wat ze zegt.

Syl, balen! dat Jasper het ineens niet meer snapt. Komt vanzelf wel weer. Haha en anders laat je oma morgen extra hard oefenen . Mileen is de enige die nog niet zindelijk is volgens mij. Ligt ook aan mij, want ik heb er even geen energie voor.

Juul en Merel, spannend!!

Ik ben vandaag uitgeglende. Ik ging Milena ophalen van het kd. Ik parkeer dan altijd een stukje verder weg om nog even een stukje te lopen,. Was net een ijsbaan. Milena was stonteigenwijs, dus die moest het hele stuk onder de arm. En toen ben ik uitgegleden. Haha ik heb alles bij elkaar gescholden geloof ik, Oeps. Milena was ook heel erg boos, dat we zomaar vielen. Heb nu wel last van mijn bekken, schaambeen en rug. Ga zo maar even in bad in de hoop dat alles een beetje los wil.
Nee, die was idd niet op komen dagen.

Gister het ziekenfonds gebeld, om te "klagen" Alles geregeld en later belde die thuishulporganisatie en had flink op hun donder gekregen van het ziekenfonds zei ze. En terecht zei ze.

Als het goed is, wordt het nu allemaal geregeld en krijg ik deze week nog hulp als het lukt.

Syl, heb je een mailtje gestuurd, bij hyves.

Duim voor jullie merel en juultje!

Nee Frans, ligt echt niet aan jouw dat Milena nog neit zindelijk is. Want als Milena het zelf wil, dan lukt het ook, en kost het weinig energie. Tenminste hier was dat zo. Hij gaf heel duidelijk aan naar de wc te moeten, en tuurlijk het ging af en toe mis de eerste dagen, maar dat was snel over.

Ja ben ook benieuwd, heb echt het idee dat ze er niks van weet/snapt. Zegt ze gister bijv. aand e telefoon toen ikz ei helemaal op te zijn al, dat ik ook weer conditie moet opbouwen. Tuurlijk klopt dat wel een beetje, maar ja daaruit blijkt voor mij wel dat ze er niks van snapt.

Prednison breekt naast je weerstand ook je spieren (of spiermassa) af, sloopt echt waar je hele lijf. Je houd vocht vast etc etc. De CU (samen met mijn andere darmtrubbels)zorgt ervoor dat ik weinig tot geen voedingsstoffen binnen houd, en verminderd dus de vitamine opnamen etc. daarnaast veel bloed/slijm verlies wat weer tot een laag HB gehalte kan komen, en ach zo kan ik nog wel even doorgaan maar heeft geen zin.

Nou heb het schema weer aangepast, als het goed is.

Tot straks.
Schema is gelukt!!

Iemand ook nog iets wat er graag in mag??

Oh , heb trouwens vorige week een afspraak gemaakt bij het CB, voor de 3jarige. Kan 10maart terecht.

Weet iemand of ik het schema ook vanauit een adner foto programma hier kan plaatsen? Heb nu photobucket, maar ben slecht in engels, nu weet ik wel hoe die werkt, maar mijn album bijv is nederlands en toch wel handiger te lezen.

Oh nog een vraagje. Ik wil graag bij zwart-wit foto's bijv 1 detail in kleur hebben, wie weet welk programma je daarvoor moet hebben??

Heb nu picasa, maar kan daar niet vinden of dat dit daar kan. Of is dat alleen voor professionele fotograven?
Frans, Lynn is ook nog niet zindelijk hoor. Alleen heel selectief, op het kdv, maar thuis wil ze altijd naar de wc, vlak nadat ze in haar luier heeft geplast.

Balen dat je bent gevallen, hoe is het vandaag?

O ja, nu weet ik het weer, van de thuishulp. Zou mooi zijn als er deze week nog iemand kwam, Indian!

Ik denk dat het vanuit mijnalbum ook wel werkt hoor, hoeft niet perse photobucket te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven