M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een zieke mama. Emdin is gewoon naar de KDV, Ik heb hem vanochtend gewoon gebracht ondanks dat ik me beroerd voelde. Heb lekker geslapen en nu zit ik met een deken om achter de pc. Heb het de hele dag al zo koud en niets lijkt te helpen. Hopelijk niet de voorkwalen van een echte griep.

De papa van Emdin is vandaag vertrokken en het was dus een bliksembezoekje. Aan de ene kant vindt Emdin het wel leuk dat papa komt, maar aan de andere kant vindt hij het ook eng. Het is helaas geen papa die zodra hij binnen is, gelijk met mijn kids dingen onderneemt en veel met ze doet. Hij neemt van alles voor ze mee, maar hetgeen waar ze echt behoefte aan hebben, ontbreekt (spelen, knuffelen, echte belangstelling, etc). Dit vind ik zelf jammer, en ook jammer dat papa dat zelf niet door heeft. Heb hem het dit keer wel gezegd, dat als hij weer komt dat hij echt meer tijd met ze moet doorbrengen en niet alleen hier is om te roken, te slapen en op de bank te hangen.

Xop: nee, er is geen amoureuze relatie meer tussen de papa en mij. Hij is altijd welkom, maar ik heb mijn eigen contacten en hij heeft zijn vriendin in Engeland. Maar desondanks blijft het een man, die het uiteraard nog wel geprobeerd heeft. Maar ik wil echt niet meer.

Emdin kan wel heel goed opschieten met zijn zusje. Maar die twee spelen ook echt met elkaar en hebben het leuk samen.

Emdin is dus wel verwend door zijn papa, want daar is hij dus wel goed in. Hij heeft een radiografisch bestuurbare auto gekregen, een lammycoat, een aantal leuke broeken, t-shirts en een trui met bijpassende muts. Zijn zusje ook een hoop kleding en een laptop van Dell.

Mijn nieuwe werkcontract is binnen en deze zal ik van de week even laten nazien door de FNV consulent, alvorens ik teken of voor gezien teken. Ach, de termijn van binnen 5 dagen versturen, het kan echt wel iets langer op zich laten wachten, want ze hebben mij tenslotte ook ruim een maand in spanning gelaten.

Ga zo Emdin weer ophalen en dan naar oma toe. Ik eet daar elke maandag en ondanks dat ik me niet lekker voel, neem ik toch mijn sportspullen mee, wie weet kan ik wel eventjes een halfuurtje fietsen ter ontspanning en ter beweging.

Tja, dat snap ik ook nooit dat vrouwen die zwanger zijn, toch roken en drinken. Tis wel je kindje waar je aan moet denken, die in je buik zit en al die vergiftingen maken het er niet beter op. Roken doe ik sowiezo niet, maar ik heb geen druppel gedronken tijdens mijn zwangerschap. En nu drink ik ook nog steeds sporadisch. Ach, als het je niet smaakt, waarom dan drinken.

Beterschap aan allen en hoe was de verjaardag van Popsie? Nog gefeliciteerd trouwens.

groetjes
Oh, zie net in het schema dat Popsie pas de 16e jarig is. Sorry, een beetje vroeg met de felicitaties, maar beter vroeg dan laat.
Jasper heeft tm gisteren gespuugd. Zaterdag zat hij van nek tot knie onder de poep, en daarna spuugde hij de hele bank onder...fijn.

Zaterdagavond maakte hij er nog een lolletje van. Vlak voor hij naar bed ging, had hij gespuugd. Daarna lag net op bed en gilde heel hard:

papaaaaaaaa, puuuggeeeeee. Man vliegt met emmer en al naar boven. Hangt meneer met zn hoofd in de emmer met grijns van oor tot oor. Man vraagt: moet je spugen??? Neee, hoef nie te puugee. Zit je papa te foppen?

Ja papa.

Je begrijpt, ik lag beneden op de bank en viel er bijna naast van t lachen

Ik voel me inmiddels alweer beter gelukkig.

Q, hmmm.....vader die zijn liefde afkoopt dus......

Hoop dat je snel opknapt.

Scoob, had je al een datum?

Pips, kooksmurf! Kan je bij Scoob in de leer of benje al knap handig?
koffie, zwart graag...
met die griepjes wel besloten dat er een tv op de slaapkamer komt ha ha ha

Is t al niet voor mijzelf s avonds ofzo, kan ik m aanzetten als ik me zoals zaterdag niet lekker voel. Dan dvdtje erin en jasper op bed laten kijken en ik half verderpitten.

*dat ik dit ooooooit nog zou zeggen, schaam*
koffie, zwart graag...
Wij hebben dat ook, heerlijk. Mmmm hier moet die nog steeds aangesloten worden. Maar heb toen ook vanuit het kraambed tv gekeken. En met voeden, ik journaal kijken, Yuma flesje drinken. Blijf je toch een beetje op de hoogte. En idd als ik niet lekker ben, of Yuma, lekker samen in bed tv kijken.

Maar de eerste jaren nog geen tv op Yuma's kamer!

Haha, die Jasper. Yuma heeft dat ook wel eens,dat hij dan zegt te moeten spugen, wij met emmer/bak naar boven en dan doet hij net als of. Om dan soms vevolgens wel te spugen als de emmer niet binnen handbereik is. LOL, NOT

Maar fijn dat hij sinds zat. niet meer gespuugd heeft.

Beterschap Q. Hopelijk krijg je niet de griep.

Jammer dat zijn vader weinig tijd met hem door brengt Q. Wel goed dat je er iets van gezegd hebt.

fijn dat hij het wel leuk heeft met zijn zusje. Die ziet hij toch wel eens vaker of niet?

wij zijn verder ook geen drinkers, alleen eigenlijk met carnaval en kermis, en dan ook nooit veel. Hihi 1 glas en wij liggen al onder de tafel. Hahahahaha

Klinkt lekker en mooi Pips, die cake-jes!!

Xop, nog fijn gewerkt na de lunch? niet meer ziek geworden?

Hey Scooby, leuk dat je er weer even bent.

Bedrijfsarts belde vanmiddag. Hij zei in eerste instantie dat ik het gewoon nog even moest proberen, en met de leidinggevende moest kijken voor lichtere taken. Maar toen ik zei dat ik sinds gister weer wat bloedvelies had, mocht ik deze week toch thuis blijven en belt hij maandag weer.

Leidinggevende gebeld, die had zomaar zelf verzonnen dat ik voor mijn verlof vast geen 20u meer zou komen werken!! Mens wordt ngo een keer goed, haha.

Ook gevraagd wat te doen als hij volgende week zegt dat ik het weer moet gaan proberen, maar helaas heeft hij de uiteindelijke beslissing. Ze leeft nu echt veel meer mee.

Heb ook aangegeven na de bevalling gno een tijd thuis te willen blijven o.a. voor de CU. Zegt ze: ja dat zien we dan wel weer. Ik dacht gelijk, je kunt ook gewoon zeggen dat mijn contract niet verlengt gaat worden.

Wanneer kan ik daar eigenlijk het beste naar vragen?? Ga ervan uit dat het niet verlengt wordt!! Daarnaast wil ik daar toch neit blijven, dus dat is ook wel weer makkelijk, geen gezeik met opzegtermijnen enzo.

MDL arts belde ook nog, dosis wordt weer voor 1 week opgehoogd, en dan proberen weer af te bouwen. Ze wil mij zsm van de prednison af hebben omdat ik zoveel alst heb van de bijwerkingen.

Nou kom misschien straks nog even en anders tot morgen!
Hoi,

Even snel, mijn laptop is kapot en ik ben nu op de laptop van mijn man. Die is verf halen, we gaan zometeen een muur in de woonkamer verven. Kan niet veel doen, maar ik kan ook niet helemaal werkeloos toekijken helaas.

Alles gaat wel oke hier./ Had vandaag een relaxdag, Milena was naar het kdv en maqn heeft haar vanochtend uit bed gehaald, klaargestoomd en weggebracht. Ik kon dus blijven liggen, das echt lekker zeg. Maar ik voel me ook niet zo goed vandaag, dus dat kwam wel goed uit. Auto en computer zijn stuk, dus ik kon ook echt niks doen . Moest wel lopend naar de supermarkt, dat dan weer wel.

Als het goed is, krijg ik morgen een onderdeel van mijn computer. Als ik dat er zelf in kan zetten, ben ik weer een beetje online

*zwaai* naar iedereen!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.

Frans, balen dat je laptop kapot is!

Leuk je woonkamer verven, wat voor kleur heb je gehaald?

Vervelend dat je je niet lekker voelt, van de zwangerschap of een griepje onder de leden??

Zit nu ook met de laptop op schoot ondertussen naar practice practik ofzoiets te kijken.

Zijn er hier meer Moonloght fans?? (zondagavond komt dat) Vind dat een geweldige serie

GM allemaal!!!
Grrr... sorry, zit er toch niet in vandaag dat ik online kom. WEl even gauw bijgelezen.

Q, vervelend van de vader van Emdin maar hij komt iig zo nu en dan. gaat Emdin ook wel eens naar hem toe (met of zonder jou).

Sylvester, ik geloof dat Scooby alleen maar "hippe taarten" maakt (die er aan de buitenkant heel mooi uitzien met figuurtjes enzo). Anders moet je maar even in de ak kijken. Ik ben zelf meer van de klassieke taarten; denk aan Duitsland en Oostenrijk enzo. Ik bespuit en versier de taarten ook wel (haha een kast vol met leuk decoratiespul hier) maar het gaat mij voornamelijk om de smaak. Als ik op bestelling maak dan is de eerste vraag: zoet, licht, luchtig, hartig etc. Maar net wat je wilt en daar pas ik het recept op aan. Wij zijn dus nogal van de smaak (ik ben opgegroeid met brood van de bakker, banket van de banketbakker, vlees van poelier of slager etc. men o men dan blief je heel veel supermarktspul niet meer. Erg irritant want ja, van de speciaalzaak is alles natuurlijk veel duurder. Dit weekend bak ik voor onszelf weer 2 of 3 taarten (hangt af van het aantal mensen dat voor Popsie komt). Ik zal wel foto's plaatsen. Een taart wordt een "kindertaart" die kleintjes ook al kunnen eten (wij zijn nogal spaarzaam met suiker, zout etc. als ze zo klein zijn). Grijnz, schiet me te binnen; Pipsie krijgt sinds kort wel eens chocolade. Daar gaat ze dan speciaal voor in haar "spesijale stoel" zitten, de ogen gaan dicht en genieten maar. Ze doet dan wel 10/15 minuten over een bonbon. Geweldig om te zien :-).

Verjaardag van Popsie klopt niet in het schema zie ik, vandaar de verwarring. Ze is 11-1 jarig.

Zo, nu aan het werk, blijf ik toch weer kletsen... grrrr... Jullie zijn nog erger dan collega's
Pips, alsnog gefeliciteerd met je kleine meid!

Enne, bij mijn taarten gaat het ook om de smaak hoor! Ik vul ze met van alles en nog wat. De basis blijft wel het biscuitdeeg. Jij zult ook wel eens korstdeeg/ oid maken. Ik had het weekend een chocoladetaart gevuld met bokkepootjes/slagroom en kersenjam. En afgesmeerd met botercreme met nutella erdoor. Was voor een feestje en kreeg zelfs compliment van een erge chocolade liefhebber, die vond hem super lekker!

Jouw taart was toen ook super lekker vorig jaar! Heb je voor pips ook nog wat bijzonders gemaakt?

Syl, wat mij betreft kom je gezellig de 23e. Frans red jij het ook nog? Kan me voorstellen dat je er wellicht geen puf meer voor hebt.

Indian, Wat een gedoe met je gezondheid! Sterkte meid.

Manlief is hier op wintersport en ben ik ziek geworden...grrr... Vanacht alles eruit gespuugt. Vanochtend weer en toen ook nog diaree erbij..(Indian wat vreselijk als je te laat bij wc bent). Gelukkig een lieve vriendin die Laura mee naar school heeft genomen en heb zelf heel snel Jasper naar kdv gebracht. Daarna mijn bed in gedoken en heel veel geslapen. Heb nu een beschuitje en kopje thee op. Tot nu toe zit het er nog in. Laura wordt ook weer door vriendin opgehaald. Die blijft daar nog gezellig even spelen.

Q, ben jij weer wat opgeknapt. Als ik zo alleen ben met de kids krijg ik altijd weer meer respect voor single moeders. Toppers zijn jullie!

Xop, wij gaan in voorjaarsvakantie met Laura op wintersport. Dan mag ik!
Wat een ziekenboeg zeg, zijn wij zo met z'n allen. Er hangen veel bacteriën in de lucht, want zo langzamerhand pikt iedereen een graantje ervan mee.

Net gedoucht en wat knap je daar van op zeg, heerlijk! Had de bedden verschoond en was doodop. Vandaag ook nog thuis gebleven, ook nog last van mijn darmen erbij gekregen. Vanochtend contact gehad met mijn leidinggevende en even gebabbeld en ik hoop dat ik as donderdag weer aan de slag kan. Strakjes Emdin weer ophalen van de KDV, want die heb ik vanochtend gewoon weggebracht.

Emdin ziet zijn zusje regelmatig, eens per 2,5 maand ongeveer. En nee, Emdin bezoekt zijn vader niet alleen. Ten eerste wil ik niet dat hij alleen gaat naar een ander land, naar een papa die hij nauwelijks kent en ten tweede komt hij in een geheel onbekende omgeving terecht met diezelfde onbekende papa, die nauwelijks tijd voor hem maakt als hij daar is. En je hoort van die vreemde verhalen, dat ik daar mijn kind niet aan bloot wil stellen. Ik ben 1 x samen met Emdin naar London geweest, dat was net na zijn 1ste verjaardag.

Frans: al klaar met verven? Was neem ik aan, veilige verf?

Sylvester: verstandige stap om een tv/dvd in je slaapkamer te plaatsen. Ik vind het een uitkomst, zeker als je je niet lekker voelt/ziek bent. Grappig dat je zoon zijn vader zo aan het foppen is.

Pips: hoe vielen de cup-cakes in de smaak op de KDV? Lastig als je een duurdere kwaliteit gewend bent. Hier heb ik een combinatie van beiden, de ene keer koop ik bij de supermarkt, de andere keer bij een speciaalzaak. Maar volgens mij is hier (in de randstad) ook veel meer keus als het gaat om speciaal zaken. Als ik echt goed vlees wil hebben, ga ik het liefst naar een Islamitische slager en die heb je in Delft in ieder geval voldoende en deze zijn minder duur dan bijvoorbeeld een keurslager.

Zo, als ik nog puf heb, schrijf ik vanavond nog even verder.
Oh schaam me diep Pips, sorrie, snap ook niet hoe ik dan bij 16jan kom. Zal het meteen aanpassen als ik mijn pc terug heb.

Klinkt lekker je taarten. Krijg er al zin in.

Q, groot gelijk dat je emdin gewoon weg brengt. Kun je zelf even bijtanken. En je betaald er bij een kdv toch voor of ze nu wel of niet komen. (tenminste zo was het bij het kdv waar Yuma eerst zat) Nu bij de gastouder betalen we alleen als hij komt. Hem daar vanmiddag ook gewoon naar toe gebracht.

Beterschap nog Q!

Pff effe klagen, het is mijn eigen schuld maar toch, heb veel te veel gedaan. Heb de kast van binnen grofweg gewit (niet heel strak en netjes) daarna de vloer schoongemaakt, was vanmorgen een aansluiting gemaakt voor het wasmachine en d vaatwasser. En daarna heb ik die 2 stomme zware apparaten in de kast gezet. Pff echt te zwaar, en moest eerst de droger nog van de vaatwasser af tillen.

klagen is klaar.

Frans, hoe is de woonkamer geworden?

Ik koop ook graag bij een slager en groenteboer. Is idd lekkerder. Maar ga soms ook voor de supermarkt.

En ik vind een islamitische slager ook lekkerder, en is idd minder duur als een keurslager. Die hebben een andere keuze, en ik vind dat wel lekker. maar haal daar maar zelden, dichtbijzijnste is 16km verderop.

Scooby, fijn dat je taart zo in de smaak viel. is altijd fijn om te horen.

Beterschap Scooby. ja erg he als je te laat bent, ik heb dat met tijden heel vaak, soms wel 8keer op ene dag, en vind het dan ook nog steeds vreselijk. Meestal begin ik vanaf de derde keer te huilen en echt boos te worden.

Nou kom straks nog even terug, ga weer plat op de bank.
Hello dames,

Heb ik iets gemist over ene meeting???wat is er de 23e??? Ik hoor graag misschien kan ik ook!

Heb een paar rotdagen, gister heb ik gehoord dat een van liefste vriendinnetjes borstkanker heeft. (is een van die meiden die ik al vanaf de kleuterschool ken, dus een echt zandbakmaatje) Zat in de auto op weg naar mn werk toen ik het hoorde, ben wel gaan werken want was er al bijna, maar het was erg raar allemaal. Wat ook heftig is, is dat ze geen ctc heeft met dr ouders en geen partner heeft. Ze staat er dus beste alleen voor. Gelukkig wel een netwerk vriendinnen, maar toch.......

Verder hier alles ok, ga even bijkomen, krijg volgens mij ook de griep of een verkoudheid, ben al als een bezetene dat wondermisddel aan het slikken.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, ben niet zo in de stemming.

Daaaag

Merel
Oh Merel, wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte met je vriendin.

En alvast beterschap, hoop niet dat je ziek gaat worden.

Weet ook niks over de 23ste.
Merel wat een kutnieuws zeg. Weet je al iets meer over de behandeling enzo?

Scoob, jii ook al ziek? Ben je al weer beter? Balen zeg als je ziek wordt, terwijl je man er niet is!

Q, hmm jammer dat Emdins vader het afkoopt met cadeaus. Cadeautjes zijn wel leuk, maar liefde en aandacht is veel leuker. Ik kan me zo slecht voorstellen hoe je zo weinig geinteresseerd in je eigen kind kan zijn. Vind je dat niet enorm frustrerend? Emdin is zo'n leuk kind en dat zijn vader dat dan niet inziet.

Tira, hoe is het met jullie???

Wij hebben geen tv boven. Ik zou er wel 1 willen, maar mijn man vindt het niet nodig. En dat is het eigenlijk ook meestal niet en ik zou niet weten waar we dat ding moeten neerzetten. Vind het wel een beetje jammer strax als ik in bed lig, tijdens de kraamweek. Dan zou ik toch graag een beetje tv kijken. Maar dan kijk ik wel uitzendig gemist op de laptop ofzo.

Hier een beroerde nacht. Mijn arme man heeft er ook last van. Heel jammer dat wij geen logeerbed hebben. Maagzuur, overgeven, rusteloze benen, ik kon niet liggen en algehele chagerijnigheid daarvan. En dan ga ik me lopen ergeren aan ieder geluid wat mijn man maakt. Aaah, dus die heb ik ook 6 keer aangestompt ofzo.

Wij hebben gisteren de geboortekaartjes besteld . Als het goed is, komt vandaag de proefdruk. Ben benieuwd!

Gisteren heb ik het kamertje van de baby in orde gemaakt. Commode ingeruimd (die staat alleen nog op de verkeerde kamer, maar he je hebt nesteldrang of niet he), laatste kleertjes gevouwen en in de kast gelegd, zelfs al een hoeslakentje over het matrasje in de kinderwagen gelegd (haha alsof dat al nodig is maar goed). Met andere woorden, we zijn er klaar voor (alleen nog een hemeltje en gordijnen ).
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ow merel!!! Hele dikke voor jou. Wat vreselijk zeg.

Gelukkig heeft ze jou, dus is ze niet alleen.

Veel sterkte en praat hier of in de ak maar lekker van je af.

Frans, man is net zo, die vindt tv ook onzin. Ik ook, dus vandaar dat r nooit een was. Het zal wel een tft scherm worden die ik tegen de muur kan wegklappen, want we hebben een kleine slaapkamer.

Ik ga bij scoob een taart maken, dat is de meeting ha ha ha

de 23e s avonds.

Enne, supermarkt it is for me. Simpel geen tijd om overal heen te karren.
koffie, zwart graag...
Leuk Frans, ik hoop dat de proefdruk naar tevredenheid is.

Haha nestdrang, denk dat er hier daarom ook grondig schoongemaakt en opgeruimd dient te worden. En als man of de hulp het niet kunnen dan sleep ik mijzelf er wel heen. (met alle gevolgen van dien erna, maar ja die drang he!!)

Weet nog wel dat wij de tv ook niet veel gebruikten op de slaapkamer, alleen met ziek zijn of inderdaad in de kraamweek.
Wij zijn net wel lekker naar alle kleine winkeltjes in de straat gewandeld (en de Liddl). Liddl zit hier op loopafstand, maar ik ben dus zo'n luilak die altijd naar de AH rijdt en daar de kar volmikt . Maar in het nieuwe jaar in het kader van de bezuinigingen en de bergen tijd die ik nu heb, zijn we vanochtend naar de Liddl gegaan. Buggy mee en volgeladen en daarna naar de groenteboer en de bakker. Hier zitten een aantal Turkse winkeltjes. Reuzegezellig eigenlijk, e gingen raden of ik een jongetjje of een meisje zou krijgen en iedereen had het goed. MIlena is dol op het Turkse brood en eet altijd aan kwart brood al op op de terugweg .

Gezellige ochtend dus. Nu zit ze met poes Kitty (die tegenwoordig heel stoer Poes Kit heet) te spelen. Kit heeft het koud en heeft ook dorst. Oh en ze huilt, dus nu moet poes Kit getroost worden. Moedertje hoor . Grappige is dat ze voor al haar knuffels andere stemmetjes heeft. Tis net een toneelstuk. Had ik al verteld dat haar favoriete knuffel, ook een knuffeltje heeft .

Oh ik heb een buikfoto op Hyves gezet, kijk en huiver
Haha Frans, wat lieffff, al die stemmetjes. En haar knuffel heeft ook een knuffel, haha leuk!!

Wel leuk dat poes Kit nu goed verzorgt word door mamalena

Grappig dat ze het allemaal goed hadden.

Hopelijk heb ik vandaag of morgen mijn pc weer terug, dan kan ik ook in de AK.

Ben benieuwd naar je buikje!

Hey man heeft dat niet meer gedaan, had gevraagd om zaterdag ook eens een foto te maken, hebben we vergeten.

Net 2u geslapen met Yuma, en ons mam heeft ondertussen de achterbouw gewit. :-s

Nou kom straks misschien nog effe terug.

Nou ga morgen maar weer de MDL arts bellen, het lijkt alleen maar minder te gaan ipv beter. (meer bloedverlies en erge krampen/pijn) maar misschien zeur ik ook al wel te vroeg. Nouja dat hoor ik dan vanzelf wel.

Had ik al gezegd dat ik mijn leidinggevende had gemaild met o.a. de vraag wat ze in de toekomst wil met mij. (qua contract) Ze heeft terug gemaild dat ze volgende week wel ff belt.
GM allemaal,

Ga effe douche en dan de MDL arts bellen, of in ieder geval regelen dat ze mij terug belt.

Oh leuk.....wij doen met de buurtvereniging mee met de kidnercarnaval optocht. Wij doen iets in de zin van Euro-Disney. We maken dan een ksteel, wel een simpele versie met maar 4 torens, en alle kids krijgen een mini of mickey mouse pakje aan. Leuk!!!!

En met onze eigen vriendengroep doen we iets in de trand van Mario Bros van de Wii. Maken we een kart en wij gaan verkleed al mario of luiigi.

En al een arts gesproken Indain? Vind het echt heel vervelend voor je dat je je zo beroerd voelt. Echt niet leuk nu je zwanger bent.

Wat leuk joh die onderwerpen voor carnaval. Gezellige tijd met al die voorbereidingen.

Frans hoe was proefdruk? Gezellig even zo winkelen langs de kleine winkeltjes, vind ik ook altijd erg leuk. Geef dan altijd wel veeeel te veeeel geld uit aan lekere dingen.

Merel, wow heftig nieuws van je vriendin. Sterkte!

Wil je ook een taart komen maken de 23e jan s'avonds? Mag hoor!

Wij wel een tv op slaapkamer, zou niet zonder kunnen. We liggen nog wel eens even in bed een programma af te kijken. In de reclame snel tandenpoetsen, hond uitlaten en etc en dan nog ff afkijken.

Ook liggen kids graag s'ochtends even met hun flesje melk (schaam....allebei alleen op een doordeweeksedag hoor!) een 5 a 10 min bibaboerderij te kijken.

Ben nog steeds niet helemaal fit. We hebben zondagmiddag familiefeestje gehad en nu zijn 15 van de 20 mensen ziek geworden. Allemaal maandagavond/nacht gaan overgeven en aan de dunne. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten daar. De eigenaar was zelf ook ziek geworden. Gelukkig komt manlief vanavond/vannacht weer thuis. Mag hij morgen aan de bak. Misschien dat ik nog dagje thuis blijf, dan moet ik weer werken. Leef nog steeds op beschuitjes en ontbijtkoek. Gi beetje pasta gehad met kipfilet en spinazie maar brrr. daar moet ik nu niet aan denken. Maag is nog steeds van slag.

Vanochtend heel stoer op de fiets kids weg gebracht maar zweet stond flink op mijn rug.

Ga nog ff hangen op de bank met krant.

Later!

Hoera! mijn baby ligt goed en is ook al ingedaald!! Vanochtend de echo gehad en was erg leuk om te zien. Haha al was er niet zo heel veel te zien, behalve een hele buik vol baby . De echoscopiste heeft nog een 3D versie vab het gezichtje laten zien omdat ik bij het zien van 2d uitgilde dat ons kind een haakneus had . Haha, blijkt mee te vallen in 3 d en ze beloofde me dat ie in het echt nog mooier zou zijn .

Maar verder was er nauwelijks iets te zien, veel te veel baby . Gewicht is nu geschat op 2800 gram en ze dacht een ruime 6 pond bij de geboorte. Nou ik ben benieuwd.

Proefdruk was nog niet binnen gisteren, dus ik moet weer voor de brievenbus

Indian, wat enorm balen dat je je niet goed voelt. Ben benieuwd wat je leidinggevende je wil gaan vertellen. Jij denkt dat je contract niet verlengd gaat worden he? Leuk trouwens die karren voor Carnaval. Ben benieuwd naar jou als Liuigi en Yuma als Mickey Mouse

Scoob, oeh nog steeds niet helemaal lekker dus. Balen is dat he, zeker als je man ook nog eens weg is. Jullie hebben idd vast iets verkeerds gegeten. Ik had gisterenmiddag en vannacht ook ineens van die spuitdiarree, lekkerrrr. Maar het is weer over hier. Haha ik dacht nog even, aiai ik zal me tcoh niet aan het leegmaken zijn voor de bevaling . Maar verder had ik nergens last van
Jippie Frans, dat is super nieuws!!!!! Haha fijn dat de baby een normale neus heeft!! Hij lag toch pas nog in stuit of niet? Fijn dat hij ook goed indaald!

Hopelijk is de proefdruk er vandaag!

Hey maar ik ga als Mario fan van blauw!! , Yuma ook met onze optocht. Maar met de kidneroptocht van onze buurtvereniging gaat Yuma als Mickey. (haha als ik hem in een carnavals pak krijg)

Nee ik denk idd dat het niet verlengt wordt, zou dan een vast contract worden, en het is niet dat ze mij dat niet willen geven, want ze vinden mij een goede kracht qua werken, maar tussen mij en het team botert het al enige tijd minder en daarnaast natuurlijk veel ziek. Is wel een makkelijke manier om van mij af te komen, als ik een vast contract heb, dan kunnen ze dat niet meer zomaar doen. En nu mogen ze het zonder reden niet verlengen.

Heeft ook voordelen voor mij als het niet verlengt wordt, in de zin van dat ik geen uitwerk periode heb!! Altijd handig.

Heb vandaag trouwens een leuke vacature gezien hier in de buurt voor dagbehandeling. maarja tijd is nu niet zo handig emt ziek, zwanger en geruime tijd uit de running dadelijk.

Arts heeft nog niet gebeld, ze zeiden al dat ze alleen maar de ochtend in huis was, vanmiddag had ze cursus of iets, en niet meer de mogelijkheid om te bellen. Dus hopelijk belt ze morgen vroeg!

Heb geinformeerd voor zwangerschapsYoga. Weet niet wat man ervan vind. Ze bellen mij nog terug. geniet nu veel minder van de zwangerschap, en dat komt ook veel door de CU. Die speelt toch eigenlijk steeds de hoofdrol. Dus zat te denken om misschien dmv Yoga meer vande zwangerschap te kunnen gaan genieten. Of is dit nu klink klare onzin wat ik nu uitkraam?

Beterschap Scooby, klinkt echt als een voedselvergiftiging. Blijf morgen nog maar lekker thuis om bij te tanken en je te laten verwennen door je man. Fijn dat hij weer terug is!

Haha Yuma ging neit slapen, gezegd dat hij dan maar ene boekje moest lezen voor zijn knuffels. En hij sliep vrij snel, heb hem geen 5min gehoord.

Onze pc is terug, straks even aansluiten. hopelijk werkt hij weer!!

Hahaha die Frans, jij dacht wat een lelijkerd zit er in mijn buik! Mooi niet dus. Jij krijgt een heel lief klein knuffelbaar jochie! Lief zo klein. (ik had reuzen van 4400 en 4800) Alleen daarom zou ik nog wel zo'n kleintje willen, dan een echt kleintje. Maar dat zit er niet in hoor!

Leuke foto ook van je buik, flink hoor!

Jammer dat je nu al leuke functie ziet Indian, niet handig nu idd.

Ik ga Jasper halen van kdv.

Greetz

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven