Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Hoi meisjes,

Ik kom net terug uit het ziekenhuis, opnieuw een echo en bloed geprikt. Volgens de gyn heb ik een vroege miskraam gehad, ze zag niks wat leek op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar vond het wel raar dat ik me zo zwanger voel (en dat beeld ik me niet in) Daarom heeft ze nog even laten prikken, het kan dat het vruchtje elders nog zit maar zo zo klein is dat het niet te zien is...... Nou ja, ik merk het wel, kan vrijdag bellen voor de uitslag.

Goed.......geen kindje voor Felice, nu niet tenminste. Hoewel ik me raar en verdrietig voel ben ik ook wel blij dat ik nu weet dat mijn lichaam het dus wel kan, zwanger worden. En ik denk dat ik het ook beter samen met iemand kan doen, ik heb me erg eenzaam gevoeld sinds ik het wist.

Misschien kijk ik hier af en toe nog hoe het met jullie gaat, ik wens jullie allemaal hele fijne zwangerschappen, pijnloze bevallingen en prachtige kindjes! Blijf vooral mojito's drinken.. ik ruk vanavond toch maar een hele dure wijn open!

doeg, liefs M
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Lieve M,

Ondanks dat het misschien beter voor je is blijft het een verdrietige situatie. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

Lijkt me gezellig als je af en toe nog eens komt kijken bij ons.

Geniet van je wijn vanavond.

Grob
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Ow, wat ik vind ik dat jammer voor je meisje.

Ik hoop dat je gauw een lief iemand tegenkomt met wie je gelukkig wordt.

Liefs Miesteph
Lieve M,

wat ontzettend jammer en ook ik hoop dat je snel gelukkig wordt samen met iemand en dan alsnog een heel mooi kindje zal krijgen!!!

Sterkte de komende periode en heel veel geluk in de toekomst!

Liefs Kiza.
Lieve Felice,

Heel veel sterkte de komende tijd, hou je taai en drink vanavond die fles maar even helemaal leeg. Neem vooral de tijd voor jezelf nu. En hopelijk kan je het snel een plekje geven.
O Felice, wat een K nieuws. Begrijpelijk dat je nu hard roept dat het misschien wel beter is zo. Maar het is gewoon K. Je verwachte toch een kindje, waar je ook al veel van hield. Neem tijd voor jezelf. We leven met je mee en zullen je vrolijke inbreng (en je mojito’s) missen.
Lieve felice,

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen met dit rotnieuws.

Hopelijk mag jij het ooit nog eens beleven, het is je zo gegund meisj

Dikke knuf
Zo, ik zit aan de wijn, 1 sigaretje gerookt maar vies dus dat doen we maar niet meer...

Ik voel me raar....... mijn lichaam voelt nog steeds raar maar dan kan niet want er is niks meer. Het zal wel vanzelf weg gaan. Ik keek echt uit naar dit kindje, heb het mutsje en de positieve test diep weggestopt, ik kijk nog wat ik ermee doe, weggooien kan ik niet zo maar. Toch is het denk ik wel beter nu........ nou ja, heb toch geen keuze meer.

bedankt voor jullie berichten, jullie zijn lieverds! En... aan de wijn mis je niks, koester maar liever die kleine leventjes in jullie!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Oh, en nu gewoon weer lekker vrolijk verder zwangeren hier hoor! ik ga elders weer verder onder mijn oude nick..... plak daar echter wel deze avatar bij
Damn Felice, M Wat ontzettend KUT zeg. Ook dat je je een tikkie meer eenzamer voelde dan je liet doorschemeren. Het zit even niet mee he, hopelijk zullen snel de bekende klachten verdwijnen. Hebben ze daar nog iets over gezegd in het ziekenhuis misschien? In ieder geval: dikke knuffel!!! We zullen je gezellige praat en leuke humor wel missen, maar ik lees dat je verder gaat onder je oude nick. Dat wordt dus speuren voor ons door het hele forum Nee, je doet maar weer lekker verder, zal wel lekker zijn om dit hele verhaal niet elke keer uit te hoeven leggen, maar je zult gemist worden!
lieve felice, wat een rotnieuws zeg. Ik hoop zo voor je dat je over een tijdje een leuke vent tegenkomt en dat je dan weer zwanger word!!! Veel sterkte de komende tijd, en veel geluk in de toekomst!!!!

Vond je inbreng steeds zo leuk!!!!! Lekker vrolijk en gezellig!
Hier alles goed, vanmorgen een echo gehad en alles was goed (vind het nu een soort van vervelend om te vertellen maarja jullie willen het vast weten...)

Weer een mooi kloppend hartje. zelfs voor de 3de blijft het superbijzonder. Ik ben nu 8 wk en 1 dag en 26 april uitgerekend.

Daarna naar de gyn, moesten onwijs lang wachten en daarna niks wijzer geworden. ik dacht dat ik met de man had afgesproken die toen ook sharon ter wereld had gebracht. Hij had de vorige keer gezegd, je krijgt nu voortaan altijd een KS.

Deze Mevrouw (volgensmij een arts assistent) wilde het eerst in het team gooien... over 3 wk hoor ik het. Ze kon mijn dossier niet goed lezen (zijn net overgestapt en alle oude dingen waren ingescand) in heb na mijn eerste zwangerschap een onderzoek gehad naar mijn kringspier, hoeveel die nog functioneerde enzo. (hoe bedoel je horrorbevalling hihi, viel best mee hoor, alleen wel veel schade) vandaar voortaan altijd een ks.

Volgensmij hoeven ze daar helemaal niet over te vergaderen maargoed. Ze heeft voor de vorm mijn bloeddruk nog gemeten maar verder niks. vroeg geeneens hoe ik me voelde.

Ben blij dat ik nu gewoon naar de vlos kan, en dan met 35 wk over naar de gyn. Bij de vlos is het allemaal veel persoonlijker!

Dus over 3 wk nog 1 keer naar de gyn. zucht
Gefeliciteerd Roze Wolk!

Fijn dat je een kloppend hartje hebt kunnen zien.
@Felice. Heel veel sterkte! En veel geluk toegewenst voor de toekomst.
Felice, wat een ellendige situatie! Heel veel sterkte!

Hier goed nieuws: vanochtend een echo met kloppend hartje gehad. Wel was ik ietsje korter zwanger dan verwacht en ben nu op 25 april uitgerekend

Gezellig samen met Sky

Vandaag ben ik ook twee scholen voor mn oudste gaan bekijken. Wat is dat lastig zeg! Ik had verwacht echt een duidelijke voorkeur voor de één te hebben na een gesprek, maar dat is dus niet zo. En de voorkeur die ik heb, hefet mijn man juist weer niet hahaha! We gaan dus alle argumenten maar eens bij elkaar gooien, het laten bezinken en dan eens een keus maken. Hij wordt volgend jaar november pas 4...
Felice.... ik geef je een driedubbele
wat een gezellig geklets hier, ga nu niet op iedereen reageren, ben moe van de hele dag, was toch heel spannend. En vanmiddag schoenen gekocht met de kinderen, ook een hele operatie, moet je gewoon een nummertje trekken zo druk (dacht dat dat alleen maar voor bij de slager was...) en na een uur was ik 180 euro armer...

de link van het wiegje;

www.zoombee.nl

(heb hem gelijk in mijn favoriete gezet haha)

staan ook hele leuke anderen bij!!!
Roze wolk en Pinkeltje, van harte met het goede nieuws

Felice, ik ga je zoeken hoor op het forum! Nogmaals een dikke
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Lieve Felice,

Wat een ontzettend k*t bericht. Las vanmorgen in alle vroegte dat je zo'n zin had in de echo. En dan nu dit....

Eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen.

Daarom nu een dikke en ik ga je echt missen op dit forum.

En dan je bericht over de wijn.......je hebt gelijk. Zoals je vaak gelijk had hier.

Voor nu wens ik je heel veel sterkte,wijsheid en vooral snel veel liefde. (en ik ga je zoeken..)

Had echt heel veel getypt.............weg.

Helaas ontbreekt het me op dit moment aan motivatie om het

nog een keer te typen.

Morgen een herkansing.

Tot dan!
heb net de baby opgegeven voor het kdv! Meer voor achter de hand, voor als onze ouders (die het nu voor zoon en dochter doen) het toch niet meer zien zitten/ ze te oud worden etc. vind het wel een fijn idee. Ze willen zelf wel weer op het kindje gaan passen maarja als ze het ineens toch niet lukt (schoonmoeder heeft een 3 dubbele hernia, schoonvader doet dus alles)
Felice, als je dit nog leest, heel veel sterkte met deze *piep* situatie. Ik heb er geen woorden voor en wil je alle geluk wensen voor de toekomst.

Je inbreng hier wat verrassend en ongedwongen, ik zal je missen… (en met mij velen zoals je kan lezen).

@ Roze Wolk, kan me voorstellen dat het raar is om na zo’n vervelend bericht weer vrolijk nieuws te brengen maar that’s life. Je mag des te meer gelukkig zijn dat alles goed gaat lijkt me. Gefeliciteerd met het hartje! Wel gedoe met de gyn. Lekker handig dat ze alles dossiertechnisch zo goed op orde hebben. Ik hoop op goed nieuws (ks) over drie weken. Fingers crossed. Goed dat je je hebt aangemeld bij het kdv. Balen dat oma niet zo fit meer is, wat kunnen we toch altijd een hoop ellende tegenkomen in ons leventje he, onbelievable.

@ Pinkeltje, ook jij gefeliciteerd! En die schoolkeuze jah pittig, zeker als je allebei een andere voorkeur hebt. Wij hebben het met de keuze voor een kdv. De boel is hier behoorlijk christelijk en dat wordt ook niet onder stoelen of banken gestoken. Je zou er maar niets mee hebben… Helaas geen opa en oma die beschikbaar zijn (de ene opa en oma wonen 100km verderop, de andere werken gewoon nog, 51 jaar, en moeten dat waarschijnlijk nog tot de kids in de puberteit zitten)

Morgen arbeidsvoorwaardengesprek. Dan ook maar aankondigen dat ik met zijn tweeën achter het bureau plaats neem. Gelijk maar bespreken wat er qua uren mogelijk is. 2 middagjes thuiswerken zou ik niet verkeerd vinden. Belangrijkste is dat ze me nog steeds willen hebben… I hope so.

Afgelopen dagen beetje down. Als ik naar mijn scherm kijk lopen de letters in elkaar over. ’s Ochtends kan ik me niet voorstellen dat het nodig is om brood mee te nemen en op werk stik ik van de honger. Gelukkig heeft mijn hubbie vanmorgen mijn boterhammetjes gesmeerd. Kon ik op mijn gemakkie (heel langzaam) ontbijten. Veel geslapen vannacht maar nu zit ik weer achter de pc met tollende oogjes. Misschien maak ik er maar een half dagje van vandaag.

Zo genoeg geklaagd, werkse voor alle harde werkers onder ons!
Goedemorgen!

Ook hier een zeer vermoeide zwangere... Tsjoh, als de wekker gaat ben ik er echt gewoon nog lang niet aan toe om er uit te gaan. Dan wil ik lekker tegen mijn vent aan gaan liggen en 3 uur later uit mezelf wakker worden!

Hier gaat het 's ochtends eten wel beter. Merk ook dat ik er de rest van de dag profijt van heb.

Wel al bijna twee kilo aangekomen.... Dat vind ik dan weer wat minder, zie ook dat mijn heupen breder worden en dat er een laagje op komt te liggen. Hebben jullie dat ook? Zwanger op je heupen... Ik moet echt de knop om gaan zetten dat dikker worden erbij hoort, vind een zwangere buik prachtig maar daar blijft het geloof ik niet bij

Wat doen jullie voor de stoelgang? Ik wilde gisteren thee van zonnatura kopen maar die mag je dus niet als je zwanger bent. Begin er redelijke buikpijn aan over te houden inmiddels!

Werkse weer allemaal!
Goedemorgen allemaal,

ik ben ook moe en vooral s'avonds voel ik me vaak niet lekker. Ik ben steeds in gevecht met mijn emoties om deze zwangerschap echt belachelijk want wilde steeds heel graag zwanger worden en nu ben ik zwanger en dan ben ik al zo bezig met de bevalling, maar wil gewoon gaan genieten. Zullen ook de hormonen van de eerste paar maanden wel zijn ( hoop ik ).

Wat betreft de stoelgang ik heb in tegenstelling tot de meeste van jullie juist vaak hele dunne ontlasting die gepaard gaat met kramp en buikpijn, dus verstopping heb ik niet!!! Ik reageer heel sterk op het eten, maar kan nog niet echt een vinger erop leggen bij wat voor eten het nou het ergste is, dus eet maar gewoon net als anders.

Verder geen bijzonderheden volgens mij en anders meld ik me wel weer!!!! Laterrrrrrrrrr.
Geen verstopping maar ook geen race-records naar het toilet, gewoon heel normaal hiero.

Ook nog niet aangekomen, juist afgevallen... Geloof het niet maar 5 kilo lichter dan mijn trouwdag 4 maanden geleden...

Grob, het enige wat ik je kan adviseren is veel fruit en vezels... Bij mij gaat het dan vanzelf. Anders gewoon de dokter ff bellen voor advies, daar zijn ze tenslotte voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven