Maart April 2010

20-08-2009 08:35 2529 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naam: Leeftijd:Kindje:Uitgerekend:Geboren:Miesteph29225-03-2010Vrijdag 26 maart 3:30

Lennart Ralf Christian Michael 3145/50 Dimruniel29228-03-2010Donderdag 11 maart 21:29

Kai Tristan 3106/47 Suy30130-03-2010Vrijdag 26 maart 0:56

Milou 3000/50Jen7633131-03-2010Dinsdag 6 april 15:46

Elin 3930/52 Kiza2628302-04-2010Woensdag 31 maart 05:16

Nuka Henri 3330/51Geanda32304-04-2010Donderdag 18 maart 2010

Jesse 3355/46Summer0436104-04-2010Dinsdag 13 april 19:40

F.Poepchinees31110-04-2010Zaterdag 17 april 12:09

Lotte 3230Btdv27111-04-2010Woensdag 31 maart 14:36

Jelco 3055/50Joy4Britt31116-04-2010Donderdag 15 april 17:01

Ruben 2745/49Mar10a31117-04-2010Lokje33119-04-2010Chaootje29121-04-2010Maandag 19 april 11:43

Emma 3130/48Afolk26121-04-2010Rosie8029221-04-2010Woensdag 21 april 9:30

Thijn 4540/53Grob26123-04-2010Woensdag 14 april

Liese 3060/49Lissymuppet25126-04-2010 Zondag 11 April 12:40

Quinten 3060/47Koos8128127-04-2010Becky2630128-04-2010Zaterdag 17 april

N.Aapjeopeenstokje308-05-2010
Zo dames roept u maar!!
Lissymuppet

24 jaar

uitgerekend: 19-04-2010

Bijzonderheden:

Huisarts 21-8
ja ik ben er ook

mss een idee om te blijven herhalen dat we een nieuwe topic hebben geopend

hier komen mijn gegevens

geanda

uitgerekend 2 april

3de kindje

vandag verloskundige
Van maart 2010 is er al een tijdje een topic hoor!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes, Carrrie.
quote:Carrrie schreef op 20 augustus 2009 @ 08:57:

Van maart 2010 is er al een tijdje een topic hoor!

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Groetjes, Carrrie.Ja dat weten we maar TO is verdwenen....
@Joy: goed dat je een nieuw topic hebt geopend. Vond die andere echt niet meer overzichtelijk...

Mijn gegevens:

Maris1978

Uitgerekend 31-03-2010

1e kindje

intake VLK 9/9

echo 16/9
Mijn gegevens

martina

31 jaar

uitgerekend 14 april

echo 26 augustus*

intake 2 september

* controle
Mar10a krijg je een echo voor je Intakegesprek?
Zo dit gaat snel... Ben benieuwd wie nog meer meeverhuist!
Komt ie:

1ste kindje

31 jaar

uitgerekend 3 april

intake 3 september
Goeie dit!

Mijn gegevens:

25 jaar

18 april uitgerekend

1e kindje

8 september verloskundige.
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Ik ga ook mee

Gizz, 29 jaar, 2e kindje

19 april uitgerekend

7 september Verloskundige
Ja ik doe ook mee!

Mijn gegevens:

28 jaar

21 april uitgerekend (voorlopig hou ik het hier even op...)

3e kindje

15 sept verloskundige
Op basis waarvan hebben jullie eigenlijk een VK gekozen? Ik woon hier nog niet zo lang en niemand die hier wel woont mag het al weten.

Ik heb morgen maar een afspraak gemaakt bij de huisarts (waar ik overigens ook nooit ben geweest maar die kent mijn man in ieder geval). Zal ik haar vragen naar tips/ aanraders?

Ik wil graag een onderwaterbevalling, daar moet ik denk wel rekening mee houden bij het kiezen van een vk he? Wil wel iemand die daar ervaring mee heeft. Ik ga maar alvast googlen, wie weet kom ik weer een stappie verder haha!!!
@ joy4britt Ja, vanwege het bloedverlies, dat inmiddels gelukkig weer is gestopt. Maar de vk wil toch graag even kijken (en ik uiteraard ook). Vandaar.
@Lissy: in mijn stad is er 1 verloskundig centrum en 1 praktijk die pas is opgericht door een stel jonge meiden. Over het verloskundig centrum had ik goede verhalen over gehoord, dus heb die maar gewoon gekozen. Ik zie wel met de intake of het me bevalt of niet, anders kies ik alsnog voor die andere.

Ja wie weet kent je HA een vlk die ervaring heeft met onderwaterbevallingen. Ik zou zoiets ook wel willen denk ik.

Waarom kies jij voor een onderwaterbevalling?
@Mar10a: fijn dat het bloeden is gestopt! 2 sept. is nog wel ver weg!

@all: Ik ben de enige die in maart is uitgerekend Sprak mijn moeder en zij zei dat ze bij alle drie haar kinderen 2 weken later is bevallen dan de uitgerekende datum. Dat schijnt erfelijk te zijn, dus denk dat ik ook half april aan de beurt ben Vind april wel een hele mooie maand om te bevallen hoor! Daarna lekker nog 2 maanden verlof en lekker met je kindje buiten wandelen. Ik zie het al helemaal voor me!
Hallo dames daar ben ik ook!

28 jaar

derde kindje

Heb 10 augustus al een echo gehad en moet 31 augustus nog een keer!

Mijn uitgerekende datum staat nu op 2 april, maar kan na die tweede echo nog veranderen naar eerder!

Super dat het gelukt is met die tabel!
Slim plan. Joy, ook slim dat je weet hoe je zo'n tabel maakt

Here goes (voor zo ver je het nog niet wist..)

Senna

30 (nog heel even)

1e kindje

29 april 2010 uitgerekend (ik ben graag hekkensluiter)

Ik ga nu een week naar Zuid-Frankrijk. Als ik terug ben bel ik de vlk voor het maken van een afspraak.

Tot over een week allemaal!
Ik heb bij vk onder andere gelet op of ze een eigen echo apparaat hebben. dit is niet overal standaard. Ik vond het erg prettig dat als er iets was ze meteen konden kijken. Mijn zus heeft een keer keihard een stuur in haar buik gehad. VK van haar had geen echo, ze moest vervolgens een paar dagen wachten tot ze bij echopraktijk terecht kon. Verder vooral gevoel. Hoe ziet de site er uit, etc. Ik zit nu weer bij dezelfde praktijk als de eerste keer. Verder zou je nog kunnen kijken dat het niet al te ver weg is. Zeker op het eind moet je elke week er naar toe. Zeker als je geen auto hebt, is het wel fijn als het in de buurt zit. (ik moet met de fiets en op het eind was dat echt niet prettig meer)
@ Senna: Fijne vakantie!!
@ Maris, Ik ben hypermobiel. Dat kan twee kanten op, of het wordt een raketbevalling omdat mijn banden heel makkelijk oprekken, of ik krijg heel veel last van mijn gewrichten. Dat is overweging om onderwaterbevalling te kiezen. Daarnaast trekt het mij en mijn man aan. Vind het een fijn idee om samen in een bad (thuis) te bevallen, heeft hij ook nog een functie hahaha!!

Mijn man wordt gek van me, iedere keer als ik hem spreek heb ik weer wat nieuws van internet geplukt. Hij is de wijze van ons twee," wacht de huisarts maar af en ga vanuit daar weer verder". Ik wil graag alles weten en voorbereid zijn haha, vrouwen en geduld!
Jeetje wat gaat het snel hier met schrijven zeg...

Lissy, ik ben ook hypermobiel. Ben erg benieuwd hoe het zich verder in de zwangerschap kenbaar gaat maken. Ik ben zelf geboren met heup luxatie en dysplasie. Ga dus ook aan de VK vragen hoe dit zit met erfelijkheid.... Erg spannend vind ik.

Maris, mijn moeder is ook beide keren 2 weken te laat bevallen en 2 keer ingeleid. Ik hoop dat dat aan mijn deur voorbij gaat. Maar als dat niet zo is beval ik pas in mei!

Wel heerlijk dat ik in het onderwijs werk want dan heb ik dus mijn gewone verlof + de schoolvakantie! Super! :-)

Bij het kiezen van een VK ben ik ook vooral afgegaan op verhalen van anderen. En ik heb zoiets, als het me niet bevalt ga ik gewoon alsnog naar een ander!

De mevrouw van MvM is vanmorgen geweest, veel info gekregen, vond het wel interessant allemaal. Kreeg ook nog een mooi boek en omdat ik docent ben ook de DVD, daar ga ik vanavond maar eens voor zitten denk ik.

Wat een hitte he, ben blij dat we nog niet hoogzwanger zijn, dan is dit volgens mij echt niet uit te houden!!
My heart says chocolate and wine. But my jeans say, for the love of god woman, eat a salad!
Hier komt ie dan:

Chaootje

29 jaar

eerste kindje

vanmiddag naar de huisarts,hoor dan vast ook de uitgerekende datum.

IK hoefde niks mee naar de huisarts. Geen urine, niks.

Ben benieuwd.Neem voor de zekerheid mijn testen maar even mee.

MIjn man is er nog niet mee bezig. Hij kan het nog niet geloven. Denk dat hij eerst een echo moet zien.

Zij voelen ook niet de veranderingen die wij voelen.

Ach hij heeft nog 8 maanden om aan het idee te wennen.

De keuze voor een VK praktijk is hier snel gemaakt. Er is er maar 1. Dus die gaat het worden.

Ik had gelezen dat je in de 7de of 8ste week moet bellen voor een afspraak. Nog even wachten dus.

@Grob ik had ook al bekeken dat ik heerlijk lang verlof zou hebben.

Hoe is bij jullie het weer? Ze voorspellen echt noodweer.

Hier, in het hoge noorden, alles nog rustig. Het wordt wel wat donkerder maar het is nog steeds erg heet.

Ik ga me klaarmaken voor mijn bezoek aan de huisarts.

Tot later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven