MAF 2007 op naar de 6mnd!
zondag 15 juli 2007 om 21:45
NaamLftBevallenBabynaamKindMirjam763016-jan"Hanna"2eLaluna3118-janJip en Bas2e/3ePeppie2920-jan"Wup"1eDummels3624-janDuco4eChimera2829-janJulian2eMmomo3030-jan"Zeun"1eTwinkel3131-janPepijn1eSinne305-feb"Famke"1eRebbel306-feb"Mick"1eNiepie386-feb"Miniepie"1eSue337-febJolijn2eKess328-feb"Vito"2eBrighteyes269-febOlivia2eLe3510-feb"Loes"2eSunney2511-feb"Flavio"2eFieke3011-feb"Henkie"1eBlyce2914-feb"Lizzy"1eClaire2918-feb"Miniclaire"1eDiri2424-feb"Nesta"1eSwinta3528-febMadelief3e
dinsdag 24 juli 2007 om 10:55
quote:Nu wordt moeder-overste toch wel een beetje boos, dames. Laten we andere mensen ook in hun waarde? Niet meer posten dus!
Ik denk niet dat jullie het leuk zouden vinden als jullie hier geplaatst worden!
(vish, hopelijk luisteren ze naar mij, heb ze niet altijd in de hand)
Dus dames, niet meer doen, anders moeten jullie tien weesgegroetjes en twintig onze vaders bidden! Je hebt gelijk lieve moederoverste. Ik stop al (hoewel...heb ik niet nog een leuke foto van jou ergens?)

(vish, hopelijk luisteren ze naar mij, heb ze niet altijd in de hand)
Dus dames, niet meer doen, anders moeten jullie tien weesgegroetjes en twintig onze vaders bidden! Je hebt gelijk lieve moederoverste. Ik stop al (hoewel...heb ik niet nog een leuke foto van jou ergens?)
dinsdag 24 juli 2007 om 11:21
dinsdag 24 juli 2007 om 11:39
dinsdag 24 juli 2007 om 12:21
quote:
quote: Mirjam762 reageerde
Ik mail net naar man of hij de fout in het kaartje ook had gezien. Mailt hij terug:
Nau, dat vint jij dat het foud is, dat kint verlicht heel de camer met haar aanwezighijd.
en toen moest jij laggen zeker :PInderdaad;). Wie ben jij nu eigenlijk Vish? (oké, ik heb daarnet een foto van jou op zwangerschapsgym gezet, maar verder ken ik je eigenlijk niet). Hoe oud is jouw kindje/zijn jouw kindjes? Gewoon interesse hoor, ik vind het alleen maar gezellig dat je hier ook post!
quote: Mirjam762 reageerde
Ik mail net naar man of hij de fout in het kaartje ook had gezien. Mailt hij terug:
Nau, dat vint jij dat het foud is, dat kint verlicht heel de camer met haar aanwezighijd.
en toen moest jij laggen zeker :PInderdaad;). Wie ben jij nu eigenlijk Vish? (oké, ik heb daarnet een foto van jou op zwangerschapsgym gezet, maar verder ken ik je eigenlijk niet). Hoe oud is jouw kindje/zijn jouw kindjes? Gewoon interesse hoor, ik vind het alleen maar gezellig dat je hier ook post!
dinsdag 24 juli 2007 om 21:56
woensdag 25 juli 2007 om 09:18
Goedemorgen stelletje wip-. Iemand of thee?
Heb net het topic over "je bent boos en dan ga je te ver" oid gelezen... Pfff, wat een ellende zeg! Ik ben eerlijk gezegd wel eens bang dat ik Wup aan het verpesten ben nu we met z`n 2-tjes zijn. Dat ie een enorm mama`s-kindje wordt of dat ik enorm aan `m ga hangen ofzo. :o Maar aangezien ik me bewust ben van dit gevaar zal het wel meevallen, toch?
Heb net het topic over "je bent boos en dan ga je te ver" oid gelezen... Pfff, wat een ellende zeg! Ik ben eerlijk gezegd wel eens bang dat ik Wup aan het verpesten ben nu we met z`n 2-tjes zijn. Dat ie een enorm mama`s-kindje wordt of dat ik enorm aan `m ga hangen ofzo. :o Maar aangezien ik me bewust ben van dit gevaar zal het wel meevallen, toch?