mama's van 3 bengels

27-12-2008 21:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon nergens een topic vinden van mama's met drie kinderen. Dus open ik er zelf maar èèn.

Lijkt mij leuk om ervaringen uit te wisselen en te kletsen over hoe het bij jou thuis er aan toe gaat met drie kindjes.

Vind je het zwaarder dan met twee of juist niet etc.
Geen mama hier met 3 kinderen en die hier gezellig wil kletsen??
Zou wel willen, maar moet nog 22 weken wachten voordat ik er écht over mee kan praten
We hebben wel een topic voor meiden die net als mimidepimi nog net geen moeder zijn nog van de derde. Maar ik denk niet dat dat is wat je zoekt ? Voor als je even wil komen kijken: een derde wondertje....

Groetjes Flodder
hier een derde in de maak en schrijf mee in het topic wat floddetje noemde. Maar vertel eens wat zijn jouw ervaringen dan? Wat vind jij nou een voordeel of juist een nadeel van 3 kids? Wij hebben zelf al een knelpunt ontdekt en dat is de auto. Waarom zijn de stoelen zo breed dat er geen 3 naast elkaar passen? Maar goed, wij zoeken dus nu een stoel voor onze oudste zodat straks de maxi er wel tussen past.

Misschien schrijf ik over een poosje wel met je mee, maar dan moet het eerst bingo zijn ;)
Ahhh wil je dat dan niet bij ons komen vertellen, scheelt me weer een topic mee schrijven :-). Ben trouwens zelf nu 22w zwanger van de derde.
mee eens floddertje
Nou jullie topic heb ik inderdaad gezien, maar begreep dat het een topic is voor mama's die zwanger zijn van een derde.

Maar jullie hebben zeker een ervaringsdeskundige nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven