Man wil moedermelk proeven
zondag 3 december 2017 om 21:48
Hoi,
Ik geef sinds een tijdje borstvoeding aan mijn zoontje en al vrij snel na de bevalling is het seksleven van mij en mijn man alweer op gang gekomen, wat erg goed gaat. Mijn man heeft nooit rare fetishes gehad of iets dergelijks en nooit heeft hij iets van mij gevraagd wat ik vreemd vond. Laatst zei hij dat hij nieuwsgierig was naar de smaak van moedermelk en dat hij een keertje aan mijn tepel wilde zuigen en zo de melk te proeven. Ik zei dat ik er even over na moest denken omdat ik het een beetje een vreemd idee vond..
Hij zei dat hij het wel begreep en dat hij het natuurlijk niet wil als ik het niet fijn vind. Mijn zus heeft 3 kleintjes en omdat we erg close zijn heb ik zijn voorstel ook even met haar besproken en zij zei dat het vrij normaal was dat mannen dit wilden. Ze zei dat haar man ook van de melk heeft geproefd maar niet rechtstreeks, maar gewoon uit het flesje. Nu ik erover nagedacht heb vind ik het eigenlijk niet zo raar meer, en neig ik ernaar mijn man die ervaring gewoon te geven..
Zijn er hier meer mensen wiens man weleens geproefd heeft van de melk?
Op internet lees ik allemaal rare fetish dingen dus daar schiet ik ook weinig mee op.
( Ik heb het zelf wel geproefd maar ik vond het eigenlijk maar vies smaken. )
Ik geef sinds een tijdje borstvoeding aan mijn zoontje en al vrij snel na de bevalling is het seksleven van mij en mijn man alweer op gang gekomen, wat erg goed gaat. Mijn man heeft nooit rare fetishes gehad of iets dergelijks en nooit heeft hij iets van mij gevraagd wat ik vreemd vond. Laatst zei hij dat hij nieuwsgierig was naar de smaak van moedermelk en dat hij een keertje aan mijn tepel wilde zuigen en zo de melk te proeven. Ik zei dat ik er even over na moest denken omdat ik het een beetje een vreemd idee vond..
Zijn er hier meer mensen wiens man weleens geproefd heeft van de melk?
( Ik heb het zelf wel geproefd maar ik vond het eigenlijk maar vies smaken. )
zondag 3 december 2017 om 22:24
zondag 3 december 2017 om 22:25
Misschien kun je relacteren? In de herkansing.Captain_Obvious schreef: ↑03-12-2017 22:17Hmmm toch een gemiste kans dat ik niet beide kant heb geproefd. Damn!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
zondag 3 december 2017 om 22:26
Wat klinkt dat vies, hahaha
zondag 3 december 2017 om 22:30
Ik was er wel een beetje klaar mee zelf, na een jaar
Misschien bij een hypothetische derde!
zondag 3 december 2017 om 22:33
Het niet zo makkelijk om er iets uit te krijgen. Mijn vrouw vond het wel grappig, maar ik moest er wel snel mee stoppen omdat ze me dan als zo'n volwassen baby zou gaan zien. Misschien hebben jullie dat wel eens gezien dat zijn van die kerels die zich als baby laten vertroetelen.
Ik heb er wel wat van gedronken maar niet lang en niet veel. Is wat zoeter dan koeienmelk, maar het is natuurlijk ook warm. Dan smaakt het ook anders.
Eerlijk gezegd was het wel begonnen als voorspel, maar na mijn zuigactie kon ik het verder schudden. Wee mij
Ik heb er wel wat van gedronken maar niet lang en niet veel. Is wat zoeter dan koeienmelk, maar het is natuurlijk ook warm. Dan smaakt het ook anders.
Eerlijk gezegd was het wel begonnen als voorspel, maar na mijn zuigactie kon ik het verder schudden. Wee mij
Saai maar spannend
zondag 3 december 2017 om 22:40
Dit. Geen idee hoe hij het voor elkaar zou moeten krijgen, zou ik nog knap vinden ook.Captain_Obvious schreef: ↑03-12-2017 22:08Volgens mij kan het ook niet. Je verleert die specifieke zuigtechniek ergens rond je 7e of 8e jaar of zo.
zondag 3 december 2017 om 22:53
Nee heb je echt gelijk in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 3 december 2017 om 22:57
zondag 3 december 2017 om 23:40
Zelf nooit geproefd eigenlijk, heb wel bij de eerste toen de druk zo giga werd gevraagd of hij er alsjeblieft aan wilde zuigen, maar puur en alleen om van de pijn af te zijn, hij vond het niks en ik was gelukkig van de druk af.
Uit zijn eigen is hij er gelukkig nooit over begonnen.
Uit zijn eigen is hij er gelukkig nooit over begonnen.
die ik wilde bestaat al...
maandag 4 december 2017 om 20:27
Ik vind het maar vreemd. Vooral het feit dat hij het rechtstreeks uit de borst wilt proberen. Dat is ook niet zomaar iets wat je kan zonder speciaal reflex. Dus zal niet heel makkelijk drinken zijn. Is gekolfde melk makkelijker.
Gekolfde melk proeven vind ik dan weer helemaal niet gek. Mijn man heeft nooit willen proeven, maar ik had dat niet gek gevonden.
Gekolfde melk proeven vind ik dan weer helemaal niet gek. Mijn man heeft nooit willen proeven, maar ik had dat niet gek gevonden.
maandag 4 december 2017 om 20:31
Kan best wel hoor. Ik zie het vaak genoeg in lactating video's op seks sites.Westworld schreef: ↑04-12-2017 20:27Ik vind het maar vreemd. Vooral het feit dat hij het rechtstreeks uit de borst wilt proberen. Dat is ook niet zomaar iets wat je kan zonder speciaal reflex. Dus zal niet heel makkelijk drinken zijn. Is gekolfde melk makkelijker.