Man wil moedermelk proeven
zondag 3 december 2017 om 21:48
Hoi,
Ik geef sinds een tijdje borstvoeding aan mijn zoontje en al vrij snel na de bevalling is het seksleven van mij en mijn man alweer op gang gekomen, wat erg goed gaat. Mijn man heeft nooit rare fetishes gehad of iets dergelijks en nooit heeft hij iets van mij gevraagd wat ik vreemd vond. Laatst zei hij dat hij nieuwsgierig was naar de smaak van moedermelk en dat hij een keertje aan mijn tepel wilde zuigen en zo de melk te proeven. Ik zei dat ik er even over na moest denken omdat ik het een beetje een vreemd idee vond..
Hij zei dat hij het wel begreep en dat hij het natuurlijk niet wil als ik het niet fijn vind. Mijn zus heeft 3 kleintjes en omdat we erg close zijn heb ik zijn voorstel ook even met haar besproken en zij zei dat het vrij normaal was dat mannen dit wilden. Ze zei dat haar man ook van de melk heeft geproefd maar niet rechtstreeks, maar gewoon uit het flesje. Nu ik erover nagedacht heb vind ik het eigenlijk niet zo raar meer, en neig ik ernaar mijn man die ervaring gewoon te geven..
Zijn er hier meer mensen wiens man weleens geproefd heeft van de melk?
Op internet lees ik allemaal rare fetish dingen dus daar schiet ik ook weinig mee op.
( Ik heb het zelf wel geproefd maar ik vond het eigenlijk maar vies smaken. )
Ik geef sinds een tijdje borstvoeding aan mijn zoontje en al vrij snel na de bevalling is het seksleven van mij en mijn man alweer op gang gekomen, wat erg goed gaat. Mijn man heeft nooit rare fetishes gehad of iets dergelijks en nooit heeft hij iets van mij gevraagd wat ik vreemd vond. Laatst zei hij dat hij nieuwsgierig was naar de smaak van moedermelk en dat hij een keertje aan mijn tepel wilde zuigen en zo de melk te proeven. Ik zei dat ik er even over na moest denken omdat ik het een beetje een vreemd idee vond..
Zijn er hier meer mensen wiens man weleens geproefd heeft van de melk?
( Ik heb het zelf wel geproefd maar ik vond het eigenlijk maar vies smaken. )
maandag 4 december 2017 om 20:33
maandag 4 december 2017 om 20:38
Precies.FunnyFace8 schreef: ↑04-12-2017 20:33Een keertje proeven is toch niet zo raar? Mijn man had daar geen interesse in, maar als hij het wel gewild had dan had ik het hem gewoon laten proeven. Hoeft toch niet perse meteen een fetish te zijn? Wat bekrompen dat zoveel mensen meteen zo panisch reageren. het is gewoon melk hoor, geen pis!
En waarom zou je het niet in het seksspel betrekken? Gewoon lekker druppelen of spuien en ondersmeren bijvoorbeeld?
Heb je als vrouw eindelijk de kans je man eens onder te spuiten.
maandag 4 december 2017 om 20:46
maandag 4 december 2017 om 20:48
Dat is makkelijk op te lossen. Kind aan de ene borst, man aan de andere. Dan profiteert hij mee van de toeschietreflex. Dan proeft hij het in elk geval. Echt doordrinken zal hij vermoedelijk niet willen.
dinsdag 5 december 2017 om 04:08
Hoe oud ben jij, Willem? 12?willem1959 schreef: ↑04-12-2017 20:38Precies.
En waarom zou je het niet in het seksspel betrekken? Gewoon lekker druppelen of spuien en ondersmeren bijvoorbeeld?
Heb je als vrouw eindelijk de kans je man eens onder te spuiten.![]()
dinsdag 5 december 2017 om 08:40
Hoe kom je daar nou bij.
dinsdag 5 december 2017 om 16:47
Eigenlijk is het heel raar dat iedereen het doodnormaal vindt dat een mens moedermelk van een koe drinkt, maar dat het raar wordt gevonden om als mens van een mens te drinken.
Ergens zijn we toch wel heel ver van de natuur geraakt.
Ik zie ineens een heel nieuw schap voor me op de zuivelafdeling van de supermarkt...
Ergens zijn we toch wel heel ver van de natuur geraakt.
Ik zie ineens een heel nieuw schap voor me op de zuivelafdeling van de supermarkt...
woensdag 6 december 2017 om 09:49
woensdag 6 december 2017 om 09:52
woensdag 6 december 2017 om 12:14
Mijn man heeft het zo vaak geproefd, uit een flesje, om te kijken of het op temperatuur is. Vooral als het eenmaal in de koelkast of vriezer is geweest is het me een partijtje goor
Dat van die speciale zuigreflex geloof ik niks van trouwens. Als ik zachtjes in mijn tepel knijp spuiten er zo 4 stralen uit en dan zou man er niks uit krijgen? Geloof er niks van.
Overigens zou ik het niet erg vinden als hij wat binnenkrijgt tijdens de seks geloof ik. Het is maar melk. Alleen ik vind het helemaal niet prettig als er na zoon en het kolfapparaat nóg iemand aan m’n tieten komt zitten, dus die van mij doen niet mee tijdens de seks momenteel
Overigens zou ik het niet erg vinden als hij wat binnenkrijgt tijdens de seks geloof ik. Het is maar melk. Alleen ik vind het helemaal niet prettig als er na zoon en het kolfapparaat nóg iemand aan m’n tieten komt zitten, dus die van mij doen niet mee tijdens de seks momenteel
woensdag 6 december 2017 om 21:22