matcare> postief??

01-07-2009 08:36 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
he meiden

ik heb even een vraagje. ik heb vanmorgen (3 dagen voor NOD) met een matcare ultra test getest. het lijkt dat ik een heeeeel licht streepje zie naast de dikke controle streep. Wie heeft hier ook ervaring mee? ik ben bang dat ik het me verbeeld. Tuurlijk test ik over een paar dagen nog een keer,.. maar ik ben benieuwd naar de ervaringen met deze testen.

Ook heb ik sinds een paar dagen last van lichtroze bloedverlies bij het afvegen, gepaard met soms lichte menstruatieklachten. Wie herkend dit en was uiteindelijk wel zwanger?

Bedankt alvast voor jullie antwoorden!

Liefs!
Oké, thanks!
quote:Sophy schreef op 01 juli 2009 @ 10:46:

[...]

Ik zie niet ik denk.......ik zie 'misschien komt het........dan ís'.

Maar goed, alle mierenneukerij op een stokje je weet het idd niet, dus bij deze vertel ik je: dat maakt niet uit. Fijn he, het blijft spannend!

Hey! Zomaar wat geleerd op de weonsdagochtend!Ik neem voor het gemak maar even aan dat je ongesteld moet worden. Wat een mierenneukerij zeg.
Sophy is zwanger. Ze wordt nog lang nie ongesteld!
quote:fleurtje schreef op 01 juli 2009 @ 09:07:

Ik vind het niet direct hysterisch als je je afvraagt of de test al dan niet positief is. Ik vind het wel licht hysterisch als je drie dagen voor overtijd gaat testen.

Als je na overtijd test, wil dat trouwens niet zeggen dat je 'daarna gewoon verder gaat waarmee je bezig bent'.

oeps, guilty.... maar kwam alleen door deja vu van vorige keer. Telt dat ook als hysterisch?
Oeps. Woehahahaaaaa. Neeeeee, Arwen, dat geldt bij jou niet als hysterisch.

Vind het wel kut dat jij me voor bent met je post, want ik had nog een toevoeging cq nuancering, al komt dat nu niet meer geloofwaardig over

Als je vaker zwanger bent geweest en je herkent de symptomen, dan kan ik me er iets bij voorstellen. Niet als het je eerste is. Bij een 2e of 3e keer kan het gewoon een bevestiging zijn van wat je al denkt/weet.

Maar goed, hoe geloofwaardig kom ik nu over, hahhaa.
jajaaaaaaaaaa fleur... )

Kwam inderdaad doordat ik symptomen herkende. Daarbij vond ik het nog tamelijk onwerkelijk en had ik pas na een week of 2 echt het gevoel zwanger te zijn, juist omdat het zo vaak mis gaat in de eerste dagen en je dus niet eens weet dat je zwanger was geweest als je gewoon een paar dagen later had getest. Of niet eens had getest want gewoon ongesteld geworden.
Nee Thyra, jij bent het zonnetje in huis

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven