Mei 2009

27-08-2008 17:10 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
nick leeftijd kindje BVD afspraken bijzonderheden ainoa 29 1 26.04.09 03.09 1e echo americanpie 25 1 02.05.09 16.09 VK chicaa ... 2 ... foxymama ... 2 10.05.09 helemi 32 1 06.05.09 kaatje_82 29 1 26.04.09 lushi 27 1 01.05.09 16.09 VK MissFine ... 1 10/9 echo @ ZH LEO operatie, Clomid MissV 29 3 01.05.09 Suzzel 26 1 Ukkepuck 31 2 02.05.09 25.09 VK visje1 30 2 07.05.09
Weeïg... ken het gevoel inmiddels, Snok. Grappig eigenlijk dat dat woord over 9 maanden een hele andere betekenis voor ons zal krijgen
*inbraak*

SNOK VAN HARTE GEFELICITEERD!!! (en alle andere meimoeders natuurlijk ook!)

xx

Liubi (november 2008 mama)

*uitbraak*
Hee meiden,

Snok, welkom, van harte hoor!!!

Hier vanochtend voor het eerst overgegeven..... en ik heb daar zo'n hekel aan. Maar gek genoeg voelde ik me de rest van de dag veel beter dan gisteren, toen liep ik heel de dag met een weeeig gevoel rond.

Verder alles prima hoor, lekker druk....

Wat leuk dat veel van jullie al snel een echo gepland hebben staan. Ik heb pas 31 september mijn eerste afspraak bij de vk, en die maken bij ons geen echo. Nog even geduld voor mij dus!

Anastacia, zo dan ben je flink beroerd geweest tijdens je vorige zwangerschap? Ik de eerste 14 weken, daarna voelde ik me erg fit. Hopelijk gaat dat nu weer zo!

Suzzel, gelijk heb je hoor, dat je nog een test hebt gedaan! Als ik hem hier had liggen had ik het ook gedaan.... Niet dat ik twijfel, want de tekenen zijn overduidelijk

Ik ga mijn bedje opzoeken, tot snel weer!
haha kaatje we zijn gewoon allemaal even onzeker he, ondanks alle overduidelijke bewijzen...

De misselijkheid is hier vandaag ook weer heerlijk toegeslagen. Lekker hoor als je aan het werk bent.

* suzzel gaat maar weer eens aan het werk....*
Goeiemorgen dames!!

Pffff vind het heftig hoor dat misselijke gevoel...iemand ook diarree toevallig? Of ik kan niet of ik moet naar wc rennen....heb me echt wel eens beter gevoeld Maar goed t geeft wel gevoel dat er wat gebeurt daar binnen. Ondanks hartje wat we gezien hebben toch wel onzekerheid hoor...Gek he dat we daar allemaal zo last van hebben? Nu ga ik weer denken zal toch nog wel kloppen? T zal toch wel goed gaan?

Eten jullie ook niet veel? Ik ben zelfs al afgevallen....
Dames ik heb zojuist via iemand uit een ander topic een manier gekregen om een tabel te maken. Zal ik eens ff gaan kijken of dat lukt en dat we dan nieuw topic aanmaken omdat missV aangaf dat het haar niet lukt?
Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. / Geb. Afspraken Bijzonderheden

Ainoa 29 1e 26 april Kaatje_82 29 1e 26 april MissV 29 1e 1 mei Lushi 27 1e 1 mei 16 sept VK American Pie 25 1e 2 mei 16 sept echo Snok 36 1e 2 mei 25 sept echo Ukkepuck 31 2e 2 mei 25 sept VK Helemi 32 1e 6 mei 18 sept VK/7 okt echo Visje1 30 2e 7 mei Chicaa 2e Doggie 33 1e 8 mei 25 sept echo Foxymama 2e 10 mei MissFine 1e 10 sept echo Suzzel 26 1e Fien1 35 1e 12 mei 1 okt echo Schilkje 5 sept? Anastacia 38 2e 13 mei 30 september echo Twinkel 33 2e 20 mei

[td] [Nick}
Nou dit lukt echt lekker....HELLUP
Goedemorgen dames, ik kom even inbreken.

Ik zie al wat je fout doet Snok, je vergeet aan het einde van je tabel [/table] te zetten.

Als je dat niet aan het einde van alle gegevens zet, snapt Viva niet dat je klaar bent met je tabel en dat ie er één voor je aan moet maken.

Succes!

Groetjes,

Mibb
Joepie dat lukt...ok ga zo ff verder vogelen hoe en wat ik er nou regel onder krijg Thx Mibb.....als ik nog vragen heb...super dat je ff helpt
Goedemorgen dames,

Vanochtend heel stom maar nog een testje gedaan, ik had die er nog liggen. Gewoon omdat ik het niet kan geloven soms.

En natuurlijk erg onzeker ben, het slaat nergens op maar ja het ligt er dus doe je dat nog een keer. Hele dikke hcg-streep.

Ik moet nog dikke 2 weken wachten tot 1e echo, je test op dag 21 al positief en dan duurd het tot aan 7 weken wel erg lang.

Voor de rest soms weeig gevoel, maar nog niet gebraakt of zo.

En dat maakt zo onzeker vind ik, bij Veertje heel misselijk geweest en nu laaste zwangerschap totaal niet.

Ene moment onwijs opgeblasen buik, en andere moment niet.

help nog 2 weken wachten. Manlief zegt ook al we zijn gewoon gematigd enthousiast. Eerst zien dan geloven.

Hoe is het bij jullie??

Snok ik ken het gevoel, maar het is zo'n goed teken het misselijk zijn. En zo dubbel want je wilt alles behalve misselijk zijn maar ja voor goed doel.
hoi hoi,

ff n teken van leven...

Mijn vriend is voor 10 dagen inchina voor zijn werk, en ik ben dus alleen met ons zoontje. Heb t dus nogal druk, weinig forum tijd...!

alles ok hier, gelukkig geen bloedverlies meer gehad. De misselijkheid is wel vrijwel over, ik had m liever wel eigenlijk... dan heb je tenminste t idee dat t goed zit...Ik heb alleen afentoe nog n klein vlaagje.

Vraag: ik zie dat er heel veel van jullie al vroege echos krijgen. Waarom is dat? Mijn verloskundige doet de eerste pas bij 10 of 12 weken. Ik krijg toevallig zelf wel n vroege echo bij de gyneacoloog, maar dat komt omdat ik daar al in behandeling was om zwanger te kunnen worden, is dus niet standaard.
anastacia, hier ook eerst zien dan geloven. we hebben t er voor de zekerheid nog maar niet al te veel over (helpt ook dat vriend in vhina zit :-) ) eerst maar n hartje zien kloppen...
Geen dank Snok! Je weet me te vinden...

Voor de overige dames, gefeliciteerd trouwens!

Ik herken die misselijke/weeige gevoelens heel goed. Ik ben zelf begin maart uitgerekend (nu 15 weken), en merk eigenlijk dat het de laatste 2 weken beter gaat.

Nog even volhouden dus! Komt allemaal goed. Ik merk op het maart topic trouwens dat één van de meiden ben die er gemiddeld langer last van heeft dan de rest.

Mochten jullie last hebben van darmkrampen en/of verstopte darmen, bij mij hielp een aantal glazen Roosvice Laxo per dag erg goed. Anderen hadden erg baat bij lijnzaad door de yoghurt.

Sterkte ermee meiden en geniet ervan! Ik vind het nu al snel gaan!

Groetjes,

Mibb
Ik krijg mijn echo vroeg vanwege de miskraam en omdat ik een medische indicatie heb. Ik heb ooit PAP-3 B gehad bij een uitstrijkje en toen hebben ze me geopereerd en wat weg moeten snijden. Dat vergroot de kans op vroeggeboortes enigszins. Vandaar dat ze me in een zo vroeg mogelijk stadium van de zwangerschap willen monitoren. Volgens mij is dat idd niet standaard, dus daar heb ik nu wel geluk bij...
Twinkel, ik krijg bv een vroege echo omdat ik in het ziekenhuis liep om zwanger te worden. Ben dan wel spontaan zwanger geworden na 4 IUI's, maar je blijft dan toch de eerste weken in het ziekenhuis onder behandeling. En van mijn vriendin weet ik dat de verloskundige in onze stad bij gemiddeld 10 weken de eerste echo laat maken.
Hier vroege echo ivm 2 miskramen en nu inmiddels medicatie krijgen tegen trage schildklier wat boosdoener leek.....
Twinkel hier zelfde situatie..die van mij zit in Las Vegas Kan me voorstellen als je al kind hebt dat je dan redelijk druk bent ja
Hellow dames, het misselijk zijn heb ik als ik niet op tijd eet of teveel gegeten heb. Zaterdag enorm veel last van gehad, ik zag lijkbleek. Vriendlief had emmer al naast me klaar gezet, maar die heb ik gelukkig niet moeten gebruiken. Veel drinken is blijkbaar ook belangrijk (2 tot 3L), zeker als je een moeilijke stoelgang hebt. En die heb ik jammer genoeg. Ik krijg steeds meer en meer pukkels (hellup), terwijl ik die vroeger nooit had. En rusten is ook belangrijk voor mij, had zaterdag enorm veel steken in mijn buik door niet genoeg te slapen en te rusten. Vandaag is het gelukkig beter, maar mijn humeur is verschrikkelijk vandaag

Bij ons is het ook nog 14 dagen wachten tot ik naar de Gyn/VK kan. Ik veronderstel dat wij een echografie krijgen, want ons werd gevraagd een videocassette mee te brengen. Ik zal dan al 8 weken en 2d zijn.
oh, allemaal vroege echoos vanwege medische indicatie dus... wat komt dat dan toch nog veel voor he?

Ik vroeg me af of t Ik ben zelf aan t overwegen mijnbezoek aan gyn + echo een week uit te stellen. t staan nu gelpland op 5w5d, wn dat is misschien nog nette vroeg om t hartje te zien klopen. Dat had ik de vorige zwangerschap ook al. en howel je van te voren weet dat je miss. nog geenhartje ziet , maak je je toch heel veel zorgen als datdan inderdaad niet zo is. Kortom, om zelf zon stressvolle week te besparen heb ik die echo net zo lief pas een week later.

(vorige keer zei mijn gyn bij bijna 6 w. nou, tis nog wel klein hoor... het kan nog alle kanten op gaan... kom over 2 wkn maar teug... NIET LEUK!)

Snok: ik ben vandaag op werk en zoonlief op kdv... ik kan dus uitrusten vandaag :-)) Hoe lang blijft jouw kerel weg?
Mibb, waar haal je dat: Roosvice Laxo? Ik probeer het voorlopig door muesli te eten, evergreens, wat meer fruit en zeker meer te drinken (hoewel ik wel dorst heb, lukt het me niet echt om meer te drinken). Hopelijk helpt me dat al een beetje op weg.
Die van mij is dikke week weg.....zaterdag komt hij weer thuis....

Ik ben ook aan het werk maar eigenlijk stiekum bezig om een tabel in elkaar te flansen

Twinkel hou op...heb het nu twee x achter de rug...voor echo gaan en dan horen ja ...t kan alle kanten op...twee x dus niet goede. Het hartje vorige week zien met vruchtje erbij was echt ontlading.....
Jongens wordt gek van die tabel wahahahahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven