Mei 2009
woensdag 27 augustus 2008 om 17:10
nick leeftijd kindje BVD afspraken bijzonderheden ainoa 29 1 26.04.09 03.09 1e echo americanpie 25 1 02.05.09 16.09 VK chicaa ... 2 ... foxymama ... 2 10.05.09 helemi 32 1 06.05.09 kaatje_82 29 1 26.04.09 lushi 27 1 01.05.09 16.09 VK MissFine ... 1 10/9 echo @ ZH LEO operatie, Clomid MissV 29 3 01.05.09 Suzzel 26 1 Ukkepuck 31 2 02.05.09 25.09 VK visje1 30 2 07.05.09
dinsdag 2 september 2008 om 15:16
dinsdag 2 september 2008 om 16:10
Wow Suzzel, wat gaaf zeg, na 2 jaar nu een positieve test! Gefeliciteerd hoor!
Grappig als ik al jullie zwangerschapskwaaltjes zo lees. Ik heb zelf echt helemaal nergens last van: Ik heb energie voor 10, niet misselijk, geen zere borsten. Betrap mezelf er op dat ik af en toe denk : ow ja, ik ben zwanger
Maar ja, ben pas net 5 weken, dus die misselijkheid zal vast nog wel gaan komen vrees ik!
Grappig als ik al jullie zwangerschapskwaaltjes zo lees. Ik heb zelf echt helemaal nergens last van: Ik heb energie voor 10, niet misselijk, geen zere borsten. Betrap mezelf er op dat ik af en toe denk : ow ja, ik ben zwanger
Maar ja, ben pas net 5 weken, dus die misselijkheid zal vast nog wel gaan komen vrees ik!
dinsdag 2 september 2008 om 16:33
Hoi dames ben nieuw hier zat hiervoor altijd bij Clomid wie ook? ... als het goed is ben ik ook rond 1 mei uitgerekend... vind het echt superspannend omdat dit ons eerste kindje is en we al 2,5 jaar bezig zijn om zwanger te worden. Nu na een LEO operatie en elke keer 150mg Clomid kreeg ik eindelijk afgelopen weekend een positieve test. De allereerste keer zwanger dus, durf het nog tegen niemand te vertellen juist ook omdat het bij ons niet 'vanzelf' gegaan is.
Heb al wel wat kwaaltjes, gevoelige borsten vooral tegen de avond, en elke middag rond 3 uur wordt ik me een partij misselijk, ik heb dus geen ochtend misselijkheid maar een middagmisselijkheid hihi.
Volgende week woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn eerste echo, ik probeer dit alleen te vervroegen omdat ik hoop dat ze kunnen zien dat ik zwanger ben van maar 1 of 2 kindjes en niet van meer omdat ik natuurlijk hormonen geslikt heb en bang ben dat er ineens een 4ling in mn buik groeit hihi
Donderdag belt mijn gyn me om even het een en ander te overleggen... gezellig dit forum!
Heb al wel wat kwaaltjes, gevoelige borsten vooral tegen de avond, en elke middag rond 3 uur wordt ik me een partij misselijk, ik heb dus geen ochtend misselijkheid maar een middagmisselijkheid hihi.
Volgende week woensdag moet ik naar het ziekenhuis voor mijn eerste echo, ik probeer dit alleen te vervroegen omdat ik hoop dat ze kunnen zien dat ik zwanger ben van maar 1 of 2 kindjes en niet van meer omdat ik natuurlijk hormonen geslikt heb en bang ben dat er ineens een 4ling in mn buik groeit hihi
Donderdag belt mijn gyn me om even het een en ander te overleggen... gezellig dit forum!
dinsdag 2 september 2008 om 16:45
Missfine wat super voor jullie, harde werken en afzien word beloond. Zal wel opluchting zijn als je weet of het er 1 is of meerlingen.
Ik had nacontrole van de miskraam, en toen zag de gyn 2eitjes klaar voor bevruchting maar ik zei al nou nog even niet.
Gezien mijn leeftijd wel verhoogde kans zei ze,en of er tweelingen in de familie voorkwam.
Suzzel ook gefeliciteerd ook een lange weg bewandeld!!!
Ik had nacontrole van de miskraam, en toen zag de gyn 2eitjes klaar voor bevruchting maar ik zei al nou nog even niet.
Gezien mijn leeftijd wel verhoogde kans zei ze,en of er tweelingen in de familie voorkwam.
Suzzel ook gefeliciteerd ook een lange weg bewandeld!!!
dinsdag 2 september 2008 om 17:44
Missfine, ook een lange weg bewandeld dus. Ik heb wel al last van kwaaltjes. Erg misselijk en last van mijn borsten. Ivm de ICSI gebruik ik nog progestan en daar kunnen ook veel kwaaltjes vandaan komen.
We gaan zo naar onze ouders om het goede nieuws te vertellen. Ze weten dat we uiterlijk vrijdag nieuws zouden krijgen dus kunnen het toch niet geheim houden. Ben benieuwd naar de reacties.
We gaan zo naar onze ouders om het goede nieuws te vertellen. Ze weten dat we uiterlijk vrijdag nieuws zouden krijgen dus kunnen het toch niet geheim houden. Ben benieuwd naar de reacties.
dinsdag 2 september 2008 om 17:47
Miss V,
onderstaand copy-pasten in je topic-opening en je hebt een tabel!
Ik maak 'm nog wel mooier als ik weet hoe, dit is basic.
*ik werk 'm tussendoor steeds bij*
(doch ik ga nu slapen)
----------------------------------------------------
[table width="200"; border="1"; cellspacing="2"; cellpadding="2"; align="center";]
[tr]
[td] nick [/td]
[td] leeftijd [/td]
[td] kindje [/td]
[td] BVD [/td]
[td] afspraken [/td]
[td] bijzonderheden [/td]
[/tr]
[tr]
[td] ainoa [/td]
[td] 29 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 26.04.09 [/td]
[td] 03.09 1e echo [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] americanpie [/td]
[td] 25 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 02.05.09 [/td]
[td] 16.09 VK [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] chicaa [/td]
[td] ... [/td]
[td] 2 [/td]
[td] ... [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] foxymama [/td]
[td] ... [/td]
[td] 2 [/td]
[td] 10.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] helemi [/td]
[td] 32 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 06.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] kaatje_82 [/td]
[td] 29 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 26.04.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] lushi [/td]
[td] 27 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 01.05.09 [/td]
[td] 16.09 VK [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] MissFine [/td]
[td] ... [/td]
[td] 1 [/td]
[td] [/td]
[td] 10/9 echo @ ZH [/td]
[td] LEO operatie, Clomid [/td]
[/tr][tr]
[td] MissV [/td]
[td] 29 [/td]
[td] 3 [/td]
[td] 01.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] Suzzel [/td]
[td] 26 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] Ukkepuck [/td]
[td] 31 [/td]
[td] 2 [/td]
[td] 02.05.09 [/td]
[td] 25.09 VK [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] visje1 [/td]
[td] 30 [/td]
[td] 2 [/td]
[td] 07.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[/table]
-----------------------------------------------
Dan krijg je namelijk dit:
nick leeftijd kindje BVD afspraken bijzonderheden ainoa 29 1 26.04.09 03.09 1e echo americanpie 25 1 02.05.09 16.09 VK chicaa ... 2 ... foxymama ... 2 10.05.09 helemi 32 1 06.05.09 kaatje_82 29 1 26.04.09 lushi 27 1 01.05.09 16.09 VK MissV 29 3 01.05.09 Suzzel 26 1 Ukkepuck 31 2 02.05.09 25.09 VK visje1 30 2 07.05.09
onderstaand copy-pasten in je topic-opening en je hebt een tabel!
Ik maak 'm nog wel mooier als ik weet hoe, dit is basic.
*ik werk 'm tussendoor steeds bij*
(doch ik ga nu slapen)
----------------------------------------------------
[table width="200"; border="1"; cellspacing="2"; cellpadding="2"; align="center";]
[tr]
[td] nick [/td]
[td] leeftijd [/td]
[td] kindje [/td]
[td] BVD [/td]
[td] afspraken [/td]
[td] bijzonderheden [/td]
[/tr]
[tr]
[td] ainoa [/td]
[td] 29 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 26.04.09 [/td]
[td] 03.09 1e echo [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] americanpie [/td]
[td] 25 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 02.05.09 [/td]
[td] 16.09 VK [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] chicaa [/td]
[td] ... [/td]
[td] 2 [/td]
[td] ... [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] foxymama [/td]
[td] ... [/td]
[td] 2 [/td]
[td] 10.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] helemi [/td]
[td] 32 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 06.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] kaatje_82 [/td]
[td] 29 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 26.04.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] lushi [/td]
[td] 27 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] 01.05.09 [/td]
[td] 16.09 VK [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] MissFine [/td]
[td] ... [/td]
[td] 1 [/td]
[td] [/td]
[td] 10/9 echo @ ZH [/td]
[td] LEO operatie, Clomid [/td]
[/tr][tr]
[td] MissV [/td]
[td] 29 [/td]
[td] 3 [/td]
[td] 01.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] Suzzel [/td]
[td] 26 [/td]
[td] 1 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] Ukkepuck [/td]
[td] 31 [/td]
[td] 2 [/td]
[td] 02.05.09 [/td]
[td] 25.09 VK [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[tr]
[td] visje1 [/td]
[td] 30 [/td]
[td] 2 [/td]
[td] 07.05.09 [/td]
[td] [/td]
[td] [/td]
[/tr]
[/table]
-----------------------------------------------
Dan krijg je namelijk dit:
nick leeftijd kindje BVD afspraken bijzonderheden ainoa 29 1 26.04.09 03.09 1e echo americanpie 25 1 02.05.09 16.09 VK chicaa ... 2 ... foxymama ... 2 10.05.09 helemi 32 1 06.05.09 kaatje_82 29 1 26.04.09 lushi 27 1 01.05.09 16.09 VK MissV 29 3 01.05.09 Suzzel 26 1 Ukkepuck 31 2 02.05.09 25.09 VK visje1 30 2 07.05.09
dinsdag 2 september 2008 om 18:54
Hoi!
Weer nieuwe zwangeren erbij juuj! Gefeliciteerd allemaal!
Suzzel en missfine, wat fijn zeg dat het eindelijk is gelukt bij jullie! Nu nog even die eerste weken door maar die gaan bij ons allemaal vast helemaal goed.
Ainoa, goed zeg die tabel! Ik ben trouwens 25 en 16 sept eerste afspraak VK. Misschien handig om de zaken die in de tabel moeten rood te maken zodat het voor de tabel-bijhouder wat overzichtelijker wordt.
Ik heb het grote nieuws gister aan mijn ouders verteld. Ik was benieuwd hoe ze zouden reageren (ze zijn zelf erg laat begonnen en aangezien ik er best vroeg bij ben wist ik niet hoe ze dat zouden vinden) maar ze waren echt super blij! Mijn moeder gaat straks 1 dag per week oppassen. Ben wel blij dat ik het er met hun nu over kan hebben. Kreeg van mijn moeder het (old-school) boek 'Het grote wonder' , echt een aanrader met hele knappe foto's van de embryo bij elke week. Als je ziet hoe dat vruchtje er nu al uitziet, met 5,5 week. Echt verbazingwekkend!
Ukkepuck ik fantaseer er ook op los hoor! Maar woon in de stad in een bovenhuis met helaas alleen een balkon. Dus dromen over in de tuin zitten e.d. heb ik helaas niet
Verder nog steeds helemaal geen kwalen hier!
Dames, succes met de pijnlijke nippels en andere kwalen (of niet
) en fijne avond!
Weer nieuwe zwangeren erbij juuj! Gefeliciteerd allemaal!
Suzzel en missfine, wat fijn zeg dat het eindelijk is gelukt bij jullie! Nu nog even die eerste weken door maar die gaan bij ons allemaal vast helemaal goed.
Ainoa, goed zeg die tabel! Ik ben trouwens 25 en 16 sept eerste afspraak VK. Misschien handig om de zaken die in de tabel moeten rood te maken zodat het voor de tabel-bijhouder wat overzichtelijker wordt.
Ik heb het grote nieuws gister aan mijn ouders verteld. Ik was benieuwd hoe ze zouden reageren (ze zijn zelf erg laat begonnen en aangezien ik er best vroeg bij ben wist ik niet hoe ze dat zouden vinden) maar ze waren echt super blij! Mijn moeder gaat straks 1 dag per week oppassen. Ben wel blij dat ik het er met hun nu over kan hebben. Kreeg van mijn moeder het (old-school) boek 'Het grote wonder' , echt een aanrader met hele knappe foto's van de embryo bij elke week. Als je ziet hoe dat vruchtje er nu al uitziet, met 5,5 week. Echt verbazingwekkend!
Ukkepuck ik fantaseer er ook op los hoor! Maar woon in de stad in een bovenhuis met helaas alleen een balkon. Dus dromen over in de tuin zitten e.d. heb ik helaas niet
Verder nog steeds helemaal geen kwalen hier!
Dames, succes met de pijnlijke nippels en andere kwalen (of niet

dinsdag 2 september 2008 om 19:34
We hebben een heuse echte tabel . Wauw. Nu wordt het echt echt, net als het besef dat we allemaal echt zwanger zijn. Leuk dat we het hier met z'n allen al kunnen delen, terwijl we in real life ons mond nog dicht (moeten/willen) houden.
Aanvulling voor de tabel: ik ben uitgerekend op 2 mei en heb op 25 sept. 1e afspraak bij vk.
Trusten voor straks; ik kruip er lekker vroeg in met een bak thee en een kaakje.
Uk
Aanvulling voor de tabel: ik ben uitgerekend op 2 mei en heb op 25 sept. 1e afspraak bij vk.
Trusten voor straks; ik kruip er lekker vroeg in met een bak thee en een kaakje.
Uk
dinsdag 2 september 2008 om 19:48
Suzzel en Missfine gefeliciteerd! En super leuk voor jullie dat het na zolang proberen gelukt is.
Ainoa, goed zeg die tabel! Erg leuk om te zien wanneer iedereen uitgerekend is.
Ik heb vandaag de eerste echo gehad!!! Echt gaaf om te zien. Nog geen hartje, dat kan nog niet bij ruim 5 weken. Maar het was allemaal precies zo groot als het moest zijn en ook gewoon in de baarmoeder of dus eigenlijk niks om mij zorgen over te maken. Ik was helemaal vertederd toen ik dat zag en had gewoon tranen in mijn ogen (erg hè, er is nog niet eens een echt kindje te zien) Ik begin nu ook pas echt te geloven dat ik zwanger ben.
Over twee weken (16-9) heb ik de volgende echo, dan gaan ze kijken of het hartje ook echt is gaan kloppen. Spannend hoor….
Helaas ook wat minder goed nieuws, en dat is dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf en niet bij de verloskundige. Dit op "medische indicatie" (vanwege een grote cyste op een eierstok ongeveer 2 jaar geleden). Ook thuis bevallen zit er voor mij dus niet is. Wel jammer, maar er is nou eenmaal niks aan te doen. Ik had gehoopt nu eindelijk eens van de ziekenhuisbezoeken af te zijn. Al is dit wel een leuke reden om er heen te gaan.
Ainoa, goed zeg die tabel! Erg leuk om te zien wanneer iedereen uitgerekend is.
Ik heb vandaag de eerste echo gehad!!! Echt gaaf om te zien. Nog geen hartje, dat kan nog niet bij ruim 5 weken. Maar het was allemaal precies zo groot als het moest zijn en ook gewoon in de baarmoeder of dus eigenlijk niks om mij zorgen over te maken. Ik was helemaal vertederd toen ik dat zag en had gewoon tranen in mijn ogen (erg hè, er is nog niet eens een echt kindje te zien) Ik begin nu ook pas echt te geloven dat ik zwanger ben.
Over twee weken (16-9) heb ik de volgende echo, dan gaan ze kijken of het hartje ook echt is gaan kloppen. Spannend hoor….
Helaas ook wat minder goed nieuws, en dat is dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf en niet bij de verloskundige. Dit op "medische indicatie" (vanwege een grote cyste op een eierstok ongeveer 2 jaar geleden). Ook thuis bevallen zit er voor mij dus niet is. Wel jammer, maar er is nou eenmaal niks aan te doen. Ik had gehoopt nu eindelijk eens van de ziekenhuisbezoeken af te zijn. Al is dit wel een leuke reden om er heen te gaan.
dinsdag 2 september 2008 om 20:09
dinsdag 2 september 2008 om 20:26
Wat leuk lushi! Goed zeg dat er het vruchtzakje in ieder geval gevuld was, kan me voorstellen dat je er emotioneel van werd! En over twee weken alweer, dat is wel te overzien toch?
Had je anders thuis willen bevallen, en hoe zit dat met de rest van de dames; weten jullie al of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen?
Over een paar minuutjes desperate housewives!
Had je anders thuis willen bevallen, en hoe zit dat met de rest van de dames; weten jullie al of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen?
Over een paar minuutjes desperate housewives!
dinsdag 2 september 2008 om 20:48
Lushi wat fijn dat alles goed op de plek zit, geeft toch al heel wat rust.
Ik hoop dat ik onder controle mag blijven van de gyn, ik heb geen goede ervaringen met de verloskundigepraktijk.
Het is toch ook belachelijk dat je de huisarts en tandarts zelf mag kiezen. Om dan vervolgens het belangrijkste in je leven een kind krijgen verplicht word naar de plaatselijke vkpraktijk.
Na de miskraam heb ik mijn verhaal gedaan bij de gyn, en ze had die dag al 2 vreemde verhalen gehoord van die praktijk. En ze werkte er nog niet zo lang en zoveel verhalen zegt ze. Ze zou in de map aantekening maken dat als ik weer zwanger zou zijn bij hun terug mag keren.
Bij dochter ook in het ziekenhuis bevallen na 28 uur met een heerlijke ruggeprik hallelujaaaa
Ik hoop dat ik onder controle mag blijven van de gyn, ik heb geen goede ervaringen met de verloskundigepraktijk.
Het is toch ook belachelijk dat je de huisarts en tandarts zelf mag kiezen. Om dan vervolgens het belangrijkste in je leven een kind krijgen verplicht word naar de plaatselijke vkpraktijk.
Na de miskraam heb ik mijn verhaal gedaan bij de gyn, en ze had die dag al 2 vreemde verhalen gehoord van die praktijk. En ze werkte er nog niet zo lang en zoveel verhalen zegt ze. Ze zou in de map aantekening maken dat als ik weer zwanger zou zijn bij hun terug mag keren.
Bij dochter ook in het ziekenhuis bevallen na 28 uur met een heerlijke ruggeprik hallelujaaaa
dinsdag 2 september 2008 om 20:53
Nee he, typ ik een heel bericht; is het opeens weg?! Balen.
Nog een keer dan maar. Lushi, jij bent volgens mij de eerste van onze club met een echo? Heerlijk nieuws dat alles er goed uit ziet. Kan het genieten echt beginnen of in ieder geval lekker doorgaan. Het blijft immers spannend die eerste weken.
Over bevallen: ik kreeg in mijn vorige zwangerschap een medische indicatie ivm hoge bloeddruk. Dus ook de 'verplichte' ziekenhuisbevallen met mevrouw of meneer de gyneacoloog. Ik was hevig teleurgesteld: weg thuisbevalling die ik helemaal zag zitten. Maar achteraf is het me 100% meegevallen in 't ziekenhuis. Sterker nog: ook al ben ik nu, hopelijk, niet medisch: ik kies weer voor 't ziekenhuis. Waarom? Weet ik eigenlijk niet. Is een gevoel. Toen de weeen begonnen dacht ik alleen maar: HET DOET ZEEEEEEEEEEER EN DIT KINDJE WIL ERUIT!!!! En waar dat dan zou gebeuren... al wat het boven op de Euromast, het was mij om het even. In het ziekenhuis waren ze aardig en lieten ons gewoon lekker alleen met een muziekje erbij en gedimd licht. Al met al best knus (als je al die snoeren en toeters en bellen weg dacht).
Kortom: ziekenhuis!
Uk
Nog een keer dan maar. Lushi, jij bent volgens mij de eerste van onze club met een echo? Heerlijk nieuws dat alles er goed uit ziet. Kan het genieten echt beginnen of in ieder geval lekker doorgaan. Het blijft immers spannend die eerste weken.
Over bevallen: ik kreeg in mijn vorige zwangerschap een medische indicatie ivm hoge bloeddruk. Dus ook de 'verplichte' ziekenhuisbevallen met mevrouw of meneer de gyneacoloog. Ik was hevig teleurgesteld: weg thuisbevalling die ik helemaal zag zitten. Maar achteraf is het me 100% meegevallen in 't ziekenhuis. Sterker nog: ook al ben ik nu, hopelijk, niet medisch: ik kies weer voor 't ziekenhuis. Waarom? Weet ik eigenlijk niet. Is een gevoel. Toen de weeen begonnen dacht ik alleen maar: HET DOET ZEEEEEEEEEEER EN DIT KINDJE WIL ERUIT!!!! En waar dat dan zou gebeuren... al wat het boven op de Euromast, het was mij om het even. In het ziekenhuis waren ze aardig en lieten ons gewoon lekker alleen met een muziekje erbij en gedimd licht. Al met al best knus (als je al die snoeren en toeters en bellen weg dacht).
Kortom: ziekenhuis!
Uk
dinsdag 2 september 2008 om 21:17
Vorige keer ben ik in het ziekenhuis bevallen omdat ik al over de 40 weken liep. Uiteindelijk met 42wk5dg heerlijk bevallen in het ziekenhuis, beetje lachgas erbij om de scherpe kantjes eraf te halen (mijn weeen waren over het algemeen ook niet meer dan menstruatiekrampen). Deze keer dus ook, als ik de kans krijg. Maar je weest nooit of je daar tijd voor hebt natuurlijk. Vorige x was mijn zoon er in 5 uurtjes....dus erg snel voor 1ste.
Ik vond het in ieder geval prima in het ziekenhuis, al die rotzooi zou ik thuis niet willen hebben.
Ik vond het in ieder geval prima in het ziekenhuis, al die rotzooi zou ik thuis niet willen hebben.
dinsdag 2 september 2008 om 21:48
Hoi Meiden,
Ik lees wel mee hoor maar heb het deze week erg druk met werk en andere zaken. Hier nog alles goed!! Vandaag nog maar 1x een test gehaald want ik had de dikke vette streep nog niet duidelijk gezien maar nu wel!!!
Lushi dat moet echt geweldig zijn, dan is het oop pas echt!! Ik hoop dat ik ook over twee weken mag!!!
Verder de nieuwe meiden, (ja ik heb geen kladblokje bij de hand om de namen op te schrijven zodat het persoonlijker wordt maar dat komt wel als ik over de 12 weken ben, dan durf ik me pas echt te geven ivm de miskraam) gefeliciteerd en welkom!!!!
Ik lees wel mee hoor maar heb het deze week erg druk met werk en andere zaken. Hier nog alles goed!! Vandaag nog maar 1x een test gehaald want ik had de dikke vette streep nog niet duidelijk gezien maar nu wel!!!
Lushi dat moet echt geweldig zijn, dan is het oop pas echt!! Ik hoop dat ik ook over twee weken mag!!!
Verder de nieuwe meiden, (ja ik heb geen kladblokje bij de hand om de namen op te schrijven zodat het persoonlijker wordt maar dat komt wel als ik over de 12 weken ben, dan durf ik me pas echt te geven ivm de miskraam) gefeliciteerd en welkom!!!!
dinsdag 2 september 2008 om 21:56
Nee, MissV, geen nieuw topic, helemaal niet nodig.
Je selecteert en kopieert alle abracadabra die tussen de stippellijntjes staat (ik heb die post aangepast, kijk maar),
dan edit je je eigen openingspost en dan plak je die abracadabra onderaan die openingspost.
En eens in de zoveel dagen kopieer en plak je gewoon van mijn post, want ik hou het bij.
Sja, da's het lot van de topicstarter...
Als je er niet uitkomt, laat mij dan dat tweede topic starten, want ik kan en wil 'm wel bijhouden.
Heb alles al in Excel enzo.
Je selecteert en kopieert alle abracadabra die tussen de stippellijntjes staat (ik heb die post aangepast, kijk maar),
dan edit je je eigen openingspost en dan plak je die abracadabra onderaan die openingspost.
En eens in de zoveel dagen kopieer en plak je gewoon van mijn post, want ik hou het bij.
Sja, da's het lot van de topicstarter...
Als je er niet uitkomt, laat mij dan dat tweede topic starten, want ik kan en wil 'm wel bijhouden.
Heb alles al in Excel enzo.
anoniem_71326 wijzigde dit bericht op 02-09-2008 21:58
Reden: verduidelijking
Reden: verduidelijking
% gewijzigd
dinsdag 2 september 2008 om 22:45
Ainoa jij bent goed bezig!!
Ik wil ook in zkh bevallen, lijkt me wel zo prettig en geeft me wel een 'veilig' gevoel.
Anastacia, bij ons kun je ook geen vk praktijk kiezen, er is er 1 voor mensen die woonachtig zijn in mijn deel van de stad, daar zijn ze allemaal verenigd.Maar niet zoals jij allemaal slechte verhalen gehoord dus op hoop van zegen.
Ik wil ook in zkh bevallen, lijkt me wel zo prettig en geeft me wel een 'veilig' gevoel.
Anastacia, bij ons kun je ook geen vk praktijk kiezen, er is er 1 voor mensen die woonachtig zijn in mijn deel van de stad, daar zijn ze allemaal verenigd.Maar niet zoals jij allemaal slechte verhalen gehoord dus op hoop van zegen.
woensdag 3 september 2008 om 08:55
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje......
Veel van mijn vrienden roken (ik heb zelf ook lag gerookt alleen twee jaar geleden gestopt). Nou ging ik gisteren eten bij ee vriendin van me en daar werd fanatiek gerookt.
Nou vind ik het aan 1 kant best vervelend maar ik wil het nog niet zeggen tegen de meesten.
Hoe lossen ullie dat op?? Gaan jullie gewooon er niet heen??
Het is toch ook niet een heel groot drama als ik een avondje in de rook zit??
Groetjes Helemi
O ja voor de tabel: 18 sepember eerste afspraak verloskundige en de eerste echo 7 oktober
Ik heb een vraagje......
Veel van mijn vrienden roken (ik heb zelf ook lag gerookt alleen twee jaar geleden gestopt). Nou ging ik gisteren eten bij ee vriendin van me en daar werd fanatiek gerookt.
Nou vind ik het aan 1 kant best vervelend maar ik wil het nog niet zeggen tegen de meesten.
Hoe lossen ullie dat op?? Gaan jullie gewooon er niet heen??
Het is toch ook niet een heel groot drama als ik een avondje in de rook zit??
Groetjes Helemi
O ja voor de tabel: 18 sepember eerste afspraak verloskundige en de eerste echo 7 oktober