Mei muts, jouw muts?
zaterdag 12 mei 2007 om 09:50
neemt iemand een meetlint mee om de diepte van de wallen te meten? ik doe vrolijk mee.
Gisteren had ik verjaardag van vriendin in U. ik was van plan niet te lang te blijven, maar het was erg gezellig, dus uiteindelijk tooch te laat in bed. En ik moest vanmorgen toch op tijd op. oa om naar de bakker te gaan, want we hadden echt geen brood meer.
ik ga nu een stinkende poepluier verschonen, Yuk!
Gisteren had ik verjaardag van vriendin in U. ik was van plan niet te lang te blijven, maar het was erg gezellig, dus uiteindelijk tooch te laat in bed. En ik moest vanmorgen toch op tijd op. oa om naar de bakker te gaan, want we hadden echt geen brood meer.
ik ga nu een stinkende poepluier verschonen, Yuk!

zaterdag 12 mei 2007 om 12:34
Nou meiden, iedereen gepoetst, gestreken, ontrimpelt, ontwalt en ontklontert? Vinnut erg jammer dat ik er niet bij kan zijn, ben wel benieuwd hoe ernstig het in het echt allemaal is 
Verano, incubatietijd van waterpokken is 2 tot 3 weken. Klopte hier ook precies met de gordelroos van Mini.
Ik heb nu even rust. Mannie slaapt en Mini en Pamman zijn een moederdagcadeautje kopen. Helemaal uit zichzelf! Daar ben ik al blij mee
Mini vroeg vanmiddag wel meteen om een kinderdag hahaha.
Verders niets, ik lag er gister om half 9 in dus hier geen wallen.
Veel plezier jullie!

Verano, incubatietijd van waterpokken is 2 tot 3 weken. Klopte hier ook precies met de gordelroos van Mini.
Ik heb nu even rust. Mannie slaapt en Mini en Pamman zijn een moederdagcadeautje kopen. Helemaal uit zichzelf! Daar ben ik al blij mee

Verders niets, ik lag er gister om half 9 in dus hier geen wallen.
Veel plezier jullie!
zaterdag 12 mei 2007 om 18:47
Die rimpels bij iedereen vielen reuze mee hoor
.
Jammer dat je er niet bij was Pammie. Wel hartstikke leuk dat je een sms had gestuurd!
Vond het gezellig om jullie allemaal eens in het echt te zien!
Hoop dat jullie allemaal een goede terugreis hebben gehad.
Esmannie kijkt iedere keer achter de stoelen en zegt dan vragend 'kindjes'. En wij maar uitleggen dat de kindjes met de spelletjes weer naar huis zijn .

Jammer dat je er niet bij was Pammie. Wel hartstikke leuk dat je een sms had gestuurd!
Vond het gezellig om jullie allemaal eens in het echt te zien!
Hoop dat jullie allemaal een goede terugreis hebben gehad.
Esmannie kijkt iedere keer achter de stoelen en zegt dan vragend 'kindjes'. En wij maar uitleggen dat de kindjes met de spelletjes weer naar huis zijn .
zaterdag 12 mei 2007 om 19:47
Tsssk Remma, en dan na al die lekkere hapjes!!! :D
Ik vond het ook erg leuk. Jammer inderdaad dat Pammie er niet bij was.
Vond het ook leuk om mini-Anky, Jootje, Mootje en Vietje, Esmannie en
esmienie te zien. Volgende keer misschien toch met kindjes?
Vergeten te zeggen; Sox, wat had je hippe schoenen aan, ik vond ze echt
heel gaaf. Anky was heel anders dan ik had verwacht, Remma leek het
meest op de persoon die me had voorgesteld. Sox vond ik het meest
herkenbaar van de foto's, Citro en Verano waren ook heel anders dan ik
in gedachten had. En Sox, hoezo klopte mijn stem niet bij de foto's?
Esmee, mag ik nog een keer langskomen om met mini te tutten?
Ik mis haar nu al!
Ik vond het ook erg leuk. Jammer inderdaad dat Pammie er niet bij was.
Vond het ook leuk om mini-Anky, Jootje, Mootje en Vietje, Esmannie en
esmienie te zien. Volgende keer misschien toch met kindjes?
Vergeten te zeggen; Sox, wat had je hippe schoenen aan, ik vond ze echt
heel gaaf. Anky was heel anders dan ik had verwacht, Remma leek het
meest op de persoon die me had voorgesteld. Sox vond ik het meest
herkenbaar van de foto's, Citro en Verano waren ook heel anders dan ik
in gedachten had. En Sox, hoezo klopte mijn stem niet bij de foto's?
Esmee, mag ik nog een keer langskomen om met mini te tutten?

zaterdag 12 mei 2007 om 19:56
Ik vond het heel gezellig, maar ook wel wat "onwennig". Dit is overigens niet negatief bedoeld, absoluut niet. Ik vond het wel heel jammer dat ik niet met de 'overkant' heb gekletst, ja alleen bij het afscheid nemen.
Wat zijn de knullen van Meave trouwens lief zeg. Ik heb zo leuk met Jootje gekletst en gespeeld. En dat haar....geweldig.
Wat zijn de knullen van Meave trouwens lief zeg. Ik heb zo leuk met Jootje gekletst en gespeeld. En dat haar....geweldig.

zaterdag 12 mei 2007 om 20:21
Ja, volgende keer moeten we verplicht rouleren (iets voor volgend jaar?).
Ik ben nu wel benieuwd hoe je me voorgesteld had Elessie (viel het mee of tegen
)?
Esmée was kleiner dan ik me had voorgesteld en Verano juist weer
groter.En Citronella had in mijn voorstelling korter haar. Nippo kende
ik al, al vond ik je er wel goed uitzien Nippo. Ik denk dat het minder
lang forenzen je goed doet.
Remma was zoals ik me had voorgesteld, alleen meid wat zie jij er nog jong uit (jaloers
). Ik snap nu ook direct de opmerking van je vader.
Sokje herkende ik direct van de foto's en Elessie was ook zoals ik me
had voorgesteld. En Meave had ik me altijd blond voorgesteld (al wist
ik al dat dat niet zo was sinds ik een foto zag).
Rest me nog te zeggen dat ik Esmannie een erg lief ventje vond en dat
Esmini schattig bij Elessie op schoot lag te slapen (toch maar even een
schoolpleinafspraak Es;)) En wat een geweldige knullen heeft Meave, ik ben jaloers op die krullen.
Enfin, ik ga nu even aan de koffie en dan relaxen met Ankyman. Kroost ligt op bed nu.
Ik ben nu wel benieuwd hoe je me voorgesteld had Elessie (viel het mee of tegen

Esmée was kleiner dan ik me had voorgesteld en Verano juist weer
groter.En Citronella had in mijn voorstelling korter haar. Nippo kende
ik al, al vond ik je er wel goed uitzien Nippo. Ik denk dat het minder
lang forenzen je goed doet.
Remma was zoals ik me had voorgesteld, alleen meid wat zie jij er nog jong uit (jaloers

Sokje herkende ik direct van de foto's en Elessie was ook zoals ik me
had voorgesteld. En Meave had ik me altijd blond voorgesteld (al wist
ik al dat dat niet zo was sinds ik een foto zag).
Rest me nog te zeggen dat ik Esmannie een erg lief ventje vond en dat
Esmini schattig bij Elessie op schoot lag te slapen (toch maar even een
schoolpleinafspraak Es;)) En wat een geweldige knullen heeft Meave, ik ben jaloers op die krullen.
Enfin, ik ga nu even aan de koffie en dan relaxen met Ankyman. Kroost ligt op bed nu.
zaterdag 12 mei 2007 om 20:26
Ik was er ook weer (niet zo verrassend aangezien Remma er ook weer is
). Ik moest echt even denken bij de gezichten, ondanks de namen. Ik zat er het meest naast bij Verano, de rest herkende ik wel van de foto's maar in het echt is heel anders. Maar wat waren al die kindjes lief zeg! Volgende keer een binnenspeeltuin?

zaterdag 12 mei 2007 om 20:28
En Remma ziet er inderdaad bepaald niet uit alsof ze 3 kinderen heeft, ben jaloers. Bedankt voor het compliment Anky, maandag worden mijn grijze haren weer weggewerkt dus dan ben ik weer tip top hoop ik. Die extra kilo's staan jou trouwens goed, en je dochter is echt een schatje.
Ik denk bij nader inzien niet dat ik die van mij volgende keer mee durf te nemen trouwens
Ik denk bij nader inzien niet dat ik die van mij volgende keer mee durf te nemen trouwens

zaterdag 12 mei 2007 om 20:33
Ik post in etappes, dat merken jullie.Ik vond Anky qua gezicht zoals ik verwacht had, had immers ook al eens een foto gezien. Ik had je alleen kleiner in gedachten. Es was zoals ik gedacht had, alleen had ook ik een andere stem in gedachten (weet niet meer wie het was). Nippo was qua gezicht zoals ik me voorgesteld had, maar ik had je kleiner bedacht. Esmee had ik natuurlijk al eens gezien, ik herkende je alleen niet echt meer, tussen al die mensen, volgens mij dacht ik dat Sokje jou was (toch?). Citro was zoals ik gedacht had. Meave had ik anders voorgesteld, ik weet niet hoe dan wel want haarkleur en krullen klopten en bovendien had ik al eens een foto van je gezien. Verano was zoals ik gedacht had. Kindertjes waren lief. Mini-anky is een heerlijk papegaaitje. Esmannie is echt ouder geworden in het gezicht, Esmee, sinds ik hem gezien heb. Toen had hij nog wel iets babyachtigs, maar nu is het echt een klein peutertje.bewerkt door moderator,

zaterdag 12 mei 2007 om 20:35
Ik vind het ook jammer dat ik de overkant niet gesproken heb Remma. Volgende keer beter! En ook heel jammer dat Pammie er niet was vandaag. Maarrr... ik vond het verder wel héél gezellig. En eigenlijk helemaal niet onwennig, maar het scheelde al wel dat ik Es, Nippo en Verano al kende denk ik.
En wat een dotjes zeg, de kindjes van Esmee. Uberschattig! Ik ben bijna om. Als iemand 60.000 euro voor me heeft ga ik voor een vierde.
Jullie geloven me vast niet, maar hier ook hypere kindjes toen ik thuis kwam. Jootje en Vietje slapen al een tijdje en Mootje en Vriendje liggen nu op de slaapbank ik de speelkamer een dvd-tje te kijken en gaan dan hopelijk slapen. Vriendje zei nog: "Denk niet dat we nog met de gamboy mogen, daar hebben we al zo lang mee gespeeld vandaag..."
Esmee, volgens mij heb je er een paar gratis sokken en een speen bij.
En wat een dotjes zeg, de kindjes van Esmee. Uberschattig! Ik ben bijna om. Als iemand 60.000 euro voor me heeft ga ik voor een vierde.
Jullie geloven me vast niet, maar hier ook hypere kindjes toen ik thuis kwam. Jootje en Vietje slapen al een tijdje en Mootje en Vriendje liggen nu op de slaapbank ik de speelkamer een dvd-tje te kijken en gaan dan hopelijk slapen. Vriendje zei nog: "Denk niet dat we nog met de gamboy mogen, daar hebben we al zo lang mee gespeeld vandaag..."
Esmee, volgens mij heb je er een paar gratis sokken en een speen bij.