Mei muts, jouw muts?

zaterdag 12 mei 2007 om 20:44
Ik zag ook helemaal geen naam. Ik moest wel een paar namen in mijn
posting wegwerken toen ik hem overlas. Moet weer effe overschakelen op
nicks.
Esmée, mooi huis hebben jullie trouwens En ik was impressed door de
verhoogde vaatwasser, dat wil ik ook. Ik wou je nog even bedanken voor
de gastvrijheid (had ik nog niet eens gedaan volgens mij) en sorry voor
de beker die mini-Anky op de grond kletterde
.
Meave, zullen we een inzamelingsactie gaan houden? Gun Meave een extra verdieping en een vierde kind
?
posting wegwerken toen ik hem overlas. Moet weer effe overschakelen op
nicks.
Esmée, mooi huis hebben jullie trouwens En ik was impressed door de
verhoogde vaatwasser, dat wil ik ook. Ik wou je nog even bedanken voor
de gastvrijheid (had ik nog niet eens gedaan volgens mij) en sorry voor
de beker die mini-Anky op de grond kletterde

Meave, zullen we een inzamelingsactie gaan houden? Gun Meave een extra verdieping en een vierde kind

zaterdag 12 mei 2007 om 21:10
ben d'r ook weer. Vond het ook erg leuk! Esmini is écht een lieverdje; mini-anky had ik zó mee naar huis genomen en Vietje vond ik ook geweldig. Vooral van Nippo en Remma had ik een heel ander beeld, de rest paste wel aardig in mijn beeldvorming. Vond het ook heel; jammer dat je er niet was Pam. Maar het is soweiso erg byzonder dat je 9 meiden op één dag bij elkaar krijgt. Vond het zeker voor herhaling vatbaar en als allemaal tegelijk niet lukt, moeten mini-meetings toch ook mogelijk zijn?Bedankt trouwens voor het compliment voor mijn schoenen, Es. Vind ze zelf ook helemaal geweldig, maar mijn collega keek er van de week met afgrijzen naar. Smaken verschillen, zullen we maar zeggen En ik vind je stem op zich wel bij je persoon passen, maar toen ik je twee jaar geleden een keer aan de telefoon had, had ik een hele andere stem verwacht en had ik toen 'moeite' het te matchen. Maar na vandaag is het beeld dus compleet. Je praat trouwens net zoals je schrijft, dat vond ik wel weer grappig. Anky ook trouwens.ben overigens wel helemaal áf; merk dat twee drukke dagen achter elkaar meer van me vergt dan ik zou willen. Vroeg naar bed en morgen helemaal níks (nou ja: eten met familie, maar das aan het einde van de dag)Poek was trouwens aan de dunne, dus Sokman had het druk gehad. bewerkt door moderator,
zaterdag 12 mei 2007 om 21:24
Zeg, nou is het klaar hoor, ik ga zo uitloggen. Geen echte namen meer noemen dames!
e-mail | redactievivaforum@gmail.com

zaterdag 12 mei 2007 om 21:50
Je bent in het echt veel leuker dan op de foto Nippo (en dat is zeker niet als kritiek bedoeld hoor
)
Vind mezelf er ook maar matig opstaan trouwens
Ik vond het heel erg gezellig dames! Zeker voor herhaling vatbaar!
En ik had wel een keer naar de overkant kunnen rouleren inderdaad, was nogal aan mijn stoel vastgeplakt.
Ik vond het trouwens minder onwennig juist dan ik had gedacht.
Wel heel even gek om iedereen opeens in het echt te zien.
Meave heeft in het echt schatjes van kinderen, die overdrijft hier zwaar
En ook mini anky en esmannie vond ik superlief, en Esmini een ontzettend lekkere knuffelbaby, ze lag zo schattig bij Es.
Erg lekkere hapjes had iedereen ook gemaakt.
Sok is het nog goed gekomen met de auto die te laat was?
Erg lief dat je me trouwens opgehaald en thuisgebracht hebt!

Vind mezelf er ook maar matig opstaan trouwens

Ik vond het heel erg gezellig dames! Zeker voor herhaling vatbaar!
En ik had wel een keer naar de overkant kunnen rouleren inderdaad, was nogal aan mijn stoel vastgeplakt.
Ik vond het trouwens minder onwennig juist dan ik had gedacht.
Wel heel even gek om iedereen opeens in het echt te zien.
Meave heeft in het echt schatjes van kinderen, die overdrijft hier zwaar

En ook mini anky en esmannie vond ik superlief, en Esmini een ontzettend lekkere knuffelbaby, ze lag zo schattig bij Es.
Erg lekkere hapjes had iedereen ook gemaakt.
Sok is het nog goed gekomen met de auto die te laat was?
Erg lief dat je me trouwens opgehaald en thuisgebracht hebt!
zaterdag 12 mei 2007 om 22:04
Ja, ik ben d'r ook weer! Al lang hoor, niet verdwaald...
Ik kon zelfs nog zo aanschuiven bij het eten. (Dus geen 3 kwartier zoals ik met een pokerface beweerde, maar een klein halfuurtje dus).
Ik vond het erg leuk, maar ook heel jammer dat Pammie er niet was. Die indoor-speeltuin is nog niet zo'n gek idee, denk ik. Ben nu vooral errug nieuwsgierig naar de kindjes van Nip.
Nippo zag er ook anders uit dan ik me had voorgesteld en Remma was kleiner dan ik dacht. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had bij Esther ook een andere stem verwacht.
Anky was desondanks de foto's ook anders dan ik dacht.
Sok en Esmee konden wel zussen (of nichtjes) zijn.
Citro heeft al een mooi bol buikje!
En stiekem was ik ook blij dat er al een bekende was, ik was best zenuwachtig, zeg!
Pammie, ik ben ook zo jaloers op die krulletjes.... maar het gaat vast goedkomen met Noisette, ik heb vandaag bij mini-Anky ook 2 prachtige staartjes gezien.
Arme Sokman, trouwens.
Veerman had ook geluk: toen hij oudste ging ophalen, samen met de andere 2, kregen ze een plensbui op hun kop. Allemaal verzopen katjes. Toen ik thuiskwam liepen ze al in pyjamabroek.

Ik vond het erg leuk, maar ook heel jammer dat Pammie er niet was. Die indoor-speeltuin is nog niet zo'n gek idee, denk ik. Ben nu vooral errug nieuwsgierig naar de kindjes van Nip.

Nippo zag er ook anders uit dan ik me had voorgesteld en Remma was kleiner dan ik dacht. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had bij Esther ook een andere stem verwacht.
Anky was desondanks de foto's ook anders dan ik dacht.
Sok en Esmee konden wel zussen (of nichtjes) zijn.
Citro heeft al een mooi bol buikje!
En stiekem was ik ook blij dat er al een bekende was, ik was best zenuwachtig, zeg!

Pammie, ik ben ook zo jaloers op die krulletjes.... maar het gaat vast goedkomen met Noisette, ik heb vandaag bij mini-Anky ook 2 prachtige staartjes gezien.
Arme Sokman, trouwens.
Veerman had ook geluk: toen hij oudste ging ophalen, samen met de andere 2, kregen ze een plensbui op hun kop. Allemaal verzopen katjes. Toen ik thuiskwam liepen ze al in pyjamabroek.
zaterdag 12 mei 2007 om 22:06
Zo ook weer thuis. Moest nog even langs vriendin om wat op te halen.
Haha, lastig he na zo'n ontmoeting namen en nicks.
Eigenlijk paste iedereen wel in mijn plaatje, over lengtes heb ik eigenlijk nooit nagedacht. Van Nippo idd alleen trouwfoto's gezien met heel ander haar. Maar volgende keer meer rouleren is zeker goed. Vond het erg leuk om kindjes te zien. Meave, de krullen van jouw jongens vind ik echt prachtig! En heerlijke jongens ook. Overigens (tot nu toe) geen sokken en speen gevonden, maar heb nog geen puf gevonden om de stofzuiger te pakken dus wie weet kom ik het nog tegen. Dacht trouwens dat je de speen achter Vietje langs in je tas had gestopt (herkende de actie namelijk).
De vaatwasser op hoogte ben ik ook nog steeds erg blij mee. Ook met de bestekla ipv -bak trouwens.
Es, altijd welkom en ik zal je bellen als ik Mini even kwijt wil ok? Als je langer wilt genieten, moet je toch maar zelf aan de bak
. Lieve foto's trouwens van jou en Mini.
Graag gedaan hoor Anky, vond het leuk om jullie allemaal te ontvangen. En maak je geen zorgen over die beker. Wil al tijden nieuwe bekers, dus bedank Mini-Anky maar!
Duik zo mijn bedje in. Minimuts nog even eten geven en dan de ogen dicht.
Fijne moederdag allemaal morgen! Ik heb zelf maar zo'n blikje croissants gekocht voor mijn ontbijt op bed
. We gaan morgen zwemmen met de kids. Esmini voor het eerst en Esmannie moet van zijn watervrees af, schone taak dus.
Haha, lastig he na zo'n ontmoeting namen en nicks.
Eigenlijk paste iedereen wel in mijn plaatje, over lengtes heb ik eigenlijk nooit nagedacht. Van Nippo idd alleen trouwfoto's gezien met heel ander haar. Maar volgende keer meer rouleren is zeker goed. Vond het erg leuk om kindjes te zien. Meave, de krullen van jouw jongens vind ik echt prachtig! En heerlijke jongens ook. Overigens (tot nu toe) geen sokken en speen gevonden, maar heb nog geen puf gevonden om de stofzuiger te pakken dus wie weet kom ik het nog tegen. Dacht trouwens dat je de speen achter Vietje langs in je tas had gestopt (herkende de actie namelijk).
De vaatwasser op hoogte ben ik ook nog steeds erg blij mee. Ook met de bestekla ipv -bak trouwens.
Es, altijd welkom en ik zal je bellen als ik Mini even kwijt wil ok? Als je langer wilt genieten, moet je toch maar zelf aan de bak

Graag gedaan hoor Anky, vond het leuk om jullie allemaal te ontvangen. En maak je geen zorgen over die beker. Wil al tijden nieuwe bekers, dus bedank Mini-Anky maar!
Duik zo mijn bedje in. Minimuts nog even eten geven en dan de ogen dicht.
Fijne moederdag allemaal morgen! Ik heb zelf maar zo'n blikje croissants gekocht voor mijn ontbijt op bed

zaterdag 12 mei 2007 om 22:07
Anky, ik zal het maar eerlijk zeggen, ik kijk slecht naar de foto's op
de AK of ik vergeet de gezichten van de moeders en kijk alleen naar de
baby's, dus ik had geen goede voorstelling van je.
Nu wéét ik jouw (werk) achtergrond en dus... had ik je mannelijker voorgesteld, hahahahaha, erg he? Maar het viel dus mee?
de AK of ik vergeet de gezichten van de moeders en kijk alleen naar de
baby's, dus ik had geen goede voorstelling van je.
Nu wéét ik jouw (werk) achtergrond en dus... had ik je mannelijker voorgesteld, hahahahaha, erg he? Maar het viel dus mee?

zaterdag 12 mei 2007 om 22:56
Ik weet niet wat voor stem ik had verwacht. Hij klopte in ieder geval niet met wat ik hoorde
Voor de rest was je heeeel lief hoor.
Remman had meis overigens verteld dat ik naar vriendinnen was. Dit omdat hij het woord mutsenmiet ietwat ingewikkeld vond voor een 3 jarige (joh).
Toen ik dus thuiskwam, begroette meis me enthousiast met: "Mama, ben je er weer." Om er vervolgens verontwaardigd aan toe te voegen: "Waar zijn je vriendinnen?!"
Voor de rest was je heeeel lief hoor.
Remman had meis overigens verteld dat ik naar vriendinnen was. Dit omdat hij het woord mutsenmiet ietwat ingewikkeld vond voor een 3 jarige (joh).
Toen ik dus thuiskwam, begroette meis me enthousiast met: "Mama, ben je er weer." Om er vervolgens verontwaardigd aan toe te voegen: "Waar zijn je vriendinnen?!"
zondag 13 mei 2007 om 09:48
Moggû dames! iedereen verwend met een moederdagontbijtje en grote cadeaus? Remma: wat had jij dit jaar van de creche? Ik had een medaille: mama nr 1! en van sokman een doosje Puccini bonbons (hetzelfde doosje dat we aan mijn moeder geven voor moederdag: hij had er 'stiekem' gisteren twee gehaald) en we gaan ook nog eens uit eten. (overigens ook op mijn verzoek: originaliteit hoef ik niet te verwachten;))
Overiegns is Poek nu steeds Popje in de buggy aan het leggen en Popje moet slapen (krijgt een dekentje over zicht heen) arme popje wordt alleen wel steeds na 5 seconden weer wakker gemaakt (popje uit!) dus echt veel rust heeft ze niet.
Overiegns is Poek nu steeds Popje in de buggy aan het leggen en Popje moet slapen (krijgt een dekentje over zicht heen) arme popje wordt alleen wel steeds na 5 seconden weer wakker gemaakt (popje uit!) dus echt veel rust heeft ze niet.
zondag 13 mei 2007 om 09:59
Ik heb Paul net naar zijn bed gestuurd. De hele ochtend was een soort
martelgang voor hem want hij is gister met een paar vriendin de stad
ingegaan.
Ik weet niet wat ik ervan vind. Of ik het nou een daad van liefde vind
dat hij zonder mopperen het hele moederdagritueel afwerkt (cadeautje,
ontbijtje) of dat ik baal omdat het overduidelijk een soort
verplichting is.
Hij zegt trouwens dat hij ziek is van de smoothie ananas/kiwi die hij vanochtend gemaakt heeft. Tuurlijk schat.
martelgang voor hem want hij is gister met een paar vriendin de stad
ingegaan.
Ik weet niet wat ik ervan vind. Of ik het nou een daad van liefde vind
dat hij zonder mopperen het hele moederdagritueel afwerkt (cadeautje,
ontbijtje) of dat ik baal omdat het overduidelijk een soort
verplichting is.
Hij zegt trouwens dat hij ziek is van de smoothie ananas/kiwi die hij vanochtend gemaakt heeft. Tuurlijk schat.

zondag 13 mei 2007 om 12:10
Ik zou het zien als een daad van liefde. Dat jij hem nu weer naar bed hebt gestuurd, al zal hij daar nu wel uit zien, vind ik ook een daad van liefde. 1 - 1 dus.
Heb vanmorgen drie knutsels uitgepakt. Met liefde gemaakt, daar gaat het om. En verder gewoon weer over tot de orde van de dag.
Hoorde net buurvrouw vertellen wat ze van haar man (!) had gekregen op moederdag. Heb maar gezegd dat ik het leuk vond, maar eigenlijk vind ik dat altijd heel maf: iets van je man krijgen op moederdag. Jullie?
Heb vanmorgen drie knutsels uitgepakt. Met liefde gemaakt, daar gaat het om. En verder gewoon weer over tot de orde van de dag.
Hoorde net buurvrouw vertellen wat ze van haar man (!) had gekregen op moederdag. Heb maar gezegd dat ik het leuk vond, maar eigenlijk vind ik dat altijd heel maf: iets van je man krijgen op moederdag. Jullie?

zondag 13 mei 2007 om 12:40
Ik heb echt Moederdag. Mini kroop om 7 uur bij mij en sliep verder (??), Mannie lag toen ook te mompelen maar sliep ook verder. Wonderlijk! Om 8 uur waren ze beide weer wakker. Toen mocht mama doorslapen en werd ik later wakker gemaakt door 2 kindjes met een cadeautje, een mooie ketting en armband. En natuurlijk een prachtige tekening. Toen naar beneden alwaar een heerlijk ontbijtje klaar stond. Gezellig gegeten met z'n allen en toen spelen. En nu lopen we nog in pyjama.
Tis hier heel knussig.
Tis hier heel knussig.