Mei muts, jouw muts?

01-05-2007 21:27 701 berichten
Een variant op Remma :P
Alle reacties Link kopieren
Hoera voor Meave. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Gefeliciteerd Remma, met het 6-jarige jubileum vann je eerste prachtige prestatie *;! Hopelijk komen er veel onverwachte bezoekers en hebben jullie een hele leuke dag.

Meave, jij ook van harte en hopeljk word je goed verwend en heb jij ook een leuke dag *;! Jullie kunnen in ieder geval lekker in de tuin zitten.

En Sok, sterkte vandaag, lijkt me naar, al doe je het vrijwillig.
Waarschijnlijk vindt hij het te kinderachtig maar toch...

Van harte gefeliciteerd oudste van Remma! Remma, veel plezier vandaag.

Meave voor jou een lekkere

Neem aan dat je niet aan het lijnen bent vandaag?

Sok, jij sterkte vandaag.

Ik ga de spullen in de auto gooien en er vandoor. Laat later weten hoe het was. Ondertussen heb ik Esmannie op schoot die persé mijn hand wil vasthouden tijdens het dansen op de muziek van K3. Heel schattig.
leuke topictitel!

Remma, van harte gefeliciteerd met je oudste!!

en Meave, nog vele jaren!!

Bij deze 1 taart voor jullie samen, dat is beter voor de lijn. Ik hoop dat het plaatje goed gaat, want op de een of andere manier kan ik dit soort dingen niet.

ben vandaag aan het werk (ipv morgen) dus ik ben weer weg.

Voor Remmannetje!

En voor Meave... dikke verjaardagszoen

Sok, sterkte meis. Nooit leuk, onderzoeken.

Hier ook twee dansende kindjes en Mini heeft al een vriendin gebeld of ze komt spelen (haar kinderen dan). Die staan zo op de stoep.

Wie weet er een leuke (niet te dure) site om kleding te laten bedrukken? Ik heb een autostoel cadeau gekregen en wil 2 shirtjes laten maken voor hun kinderen, als dank. Bulbby weet ik. Nog meer tips?
Sokje ook sterkte (ik weet eigenlijk niet waar het over gaat, maar onderzoeken zijn meestal niet leuk).

Jij was trouwens toch de trotse moeder van een badpoeper? Ik zou graag eens wat tips van je krijgen over hoe je al die smurrie opruimt :? Wat is dat smerig zeg.
[fgcolor=#ff0000]

HIEPERDEPIEP HOERA!! voor de oudste van Remma! :gwab: 

En voor Meave, Van Harte Gefeliciteerd!![/fgcolor]  :R

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne dag hebben! Voor oudste van Remma met toch nog een beetje bezoek, en voor Meave met een mooi spontaan gekocht kadootje door Mav :P

Sok, sterkte met de onderzoeken. Wanneer hoor je de uitslag?

En Esmee succes met het gesprek vandaag!

Zo, geen belangrijke dingen meer vergeten? Dan ga ik nu nog even de ravage van een lekkende tuitbeker diksap opdweilen. Ik zag eerst een paar druppels kleef op de grond en pakte een doekje, maar toen ik ijverig bezig was zag ik steeds meer druppels kleef en bedacht dat ik beter kan dweilen :?
Heeft er iemand trouwens een tip welke antilekbekers NIET lekken? Bij mij lekken ze dus allemaal :?
Pammie: Rainbowbabies en Simply colors.

Zo, ik ben net met Nippa wezen zwemmen. Ik had me ineens bedacht dat ze zo weinig echte aandacht krijgt (behalve mag niet en afblijven), en dat ik daar eens wat aan moest doen. Het was van wisselend succes, ze vond het altijd heerlijk om te zwemmen maar na de pauze van 3 maanden is alles eng. Ze hing alsmaar als een aapje om mijn nek, luid "uit" roepend. Het springkussen en de speeltuin van het zwembad waren wel leuk. Het is voor Nippi denk ik trouwens een heel leuk zwembad, misschien moet ik eens met hem gaan.
Klinkt gezellig Nip :P Positieve aandacht is ook voor jou leuk, dat je weer even ziet dat je kind ook leuk en lief is enzo.

Mini is 'em gepeerd naar de buren, Mannie slaapt. Ik ben nog steeds op zoek naar een leuk cadeautje. RBB en Bulbby hebben geen t-shirts in de maat van de oudste. Dus dat gaat niet. SC wel maar dan wordt het weer wat duur. Ik overweeg nu een grote (kamer)deursticker voor allebei. Ze zijn net verhuisd. Is dat wat?
Dat zou ik niet zo gauw doen. Je verplicht ze met zo'n kado toch min of meer om het op te hangen, en niet iedereen wil iest op de deur. Tenzij je heel goed hun smaak kent?
Pammie, het is even wat werk, maar je kunt het natuurlijk ook zelf doen. Bij de HEMA hebben ze strijkpapier dat in de printer kan. Mijn zusje doet het altijd zo en het wordt best mooi. Na zo'n 20x wassen wordt het wel wat minder. 

Zo, ik heb mijn lunch-kroket weer op, slecht he! ga weer aan de slag
Ze hebben twee huizen dus als het bij mama niet mag, dan mag het vást bij papa :P Ik twijfel ook nog hoor. Heb nu leuke baseball t-shirtjes gevonden die je kunt laten bedrukken met naam.

Misschien maar gewoon speelgoed kopen.. pfff.
Het zijn de shirtjes geworden, met leuke tekst. Allebei zelfde kleur anders kijgen ze ruzie.
Haha, wat een geweldige titel! :D En, shame on me, al drie pagina's vol en ik heb nog geen wóórd gelezen.

Ik kom vanavond mei leven beteren!
Dank voor de felicitaties dames! En nee, geen spontaan uitgezocht cadeautje, we zijn net de stad in geweest en hebben hardloopkleding gekocht. En witte sneakers, maar die tellen niet. Ik heb een shirtje met korte mouw, een shirtje zonder mouw een lange broek en een 3/4 broek. De korte broek stond stom. Jammer, want eigenlijk wilde ik die ook. Ben een hebberd. Mav had wel namens de jongens een cadeautje gekocht. Een geurtje en douchegel. Heb hem wel van de week fijntjes ingewreven dat het de bedoeling is dat de jongens zelf een cadeautje uitzoeken. Zei hij dat hij geen tijd had gehad. Tsk. Ik ben toch elk jaar op 2 mei jarig?

Lieve lieve Oudste, vandaag is een prachtdag om jarig te zijn. En ik kan het weten! Dus ik hoop ondanks gebrek aan bezoek op een superdag met megaveel gave cadeaus! En jij natuurlijk ook gefeliciteerd Remma!
*Ik sluip alleen maar even binnen om te zeggen dat ik de topictitel echt geweldig vind!!! Moet er elke keer om lachen! :D*
Ik ga er bijna van naast mei schoenen lopen :P
zou ik ook doen als ik jouw was
:D
Zo. Spul ligt op bed. Verjaardag zit er op.

Wat vond je het leukste van je verjaardag? Dat ik cadeaus kreeg en dat we bij de Mc Donald's hebben gegeten.

Wat vond je het minst leuk? Dat er maar 1 visite was.

Maar al met al een geslaagde dag, meneer is goed verwend. We hebben lekker in de tuin gezeten, ik ben haske bruin man.

Jouw score klinkt ook goed, Meave. Was het bij jullie ook zulk mooi weer?
Kan het nog, Meave feliciteren :$? Ik ben wel een beetje laat natuurlijk, maar ik zag het nu pas. Ik hoop dat je een hele leuke dag gehad hebt.

Hier ligt het spul op bed. Wat een gedoe zeg, vooral Ankymannie was

niet te genieten en ligt nu alweer 45 min zijn longen te testen. Ik zou

vanavond eigenlijk gaan sporten, maar Ankyman was vergeten dat hij uit

eten ging met collega's. Dus in plaats van sporten moest ik nu ver

omrijden om kinderen uit kdv te halen en ze in mijn eentje op bed

leggen. Nu maar hopen dat ze nog gaan slapen.

1 Ding is duidelijk: de peuterpuberteit heeft hier bij Ankymannie

intrede gedaan. Hij heeft enorme driftbuien waarbij hij met alles wat

in de buurt ligt gooit en weet soms met zichzelf geen raad. Pure

frustatie en hij kan het nog niet uiten door te praten. Had mini-ANky

rond die tijd ook kan ik me nog herinneren.

En dan zeiden de leider op het kdv vanmiddag nog dat hij zo'n zeldzaam

makkelijk mannetje is dat zo goed zichzelf kan vermaken. Hij spaart

alles dus gewoon op totdat hij thuis is :o.

Sokje, hoe was het vandaag? Is het meegevallen?

Nippa, leuk dat zwemmen. Ik wil ook weer zo graag, temeer omdat

Ankymannie het best een beetje eng vindt in een zwembad. Misschien toch

maar eens Ankyman zo ver krijgen in het weekeinde.
Sok, hoe was het vandaag?
Had even koffie gezet terwijl het reageervenster moest verschijnen, dus had je post nog niet gezien, Anky. Hmm, peuterpuberteit, lekker dan. Mini hier doet er ook al aan. Dramaking.

Hoop voor je dat het spul snel gaat slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven